Advertentie

UFO’s bij de zon: 21.12.2012 was topdag…


ufo sun2

x

UFO’s bij de zon: 21.12.2012 was topdag…

2012 © WantToKnow.nl/.be

x

Vaker schreven we hier op de site over de bijna magische opnames van enorme UFO’s vlakbij onze Zon. Op zich een krankzinnig fenomeen, waaraan niet direct een logische verklaring ten grondslag ligt en/of te bedenken valt. In de eerste plaats omdat er vele vormen van UFO’s zijn, die het bijna onmogelijk maken  om een natuurlijk fenomeen als verklaring te omarmen. Daarnaast blijken deze UFO’s van astronomische afmetingen, vergeleken met de schaal van de Zon.

Op de foto hieronder zie je de verhouding van onze Zon, vergeleken met bijvoorbeeld ons ‘ruimteschip Aarde’… We mogen daaruit de conclusie trekken dat deze UFO’s in omvang de schaal van onze Aarde hebben…?! Of ze zouden in lijn met de beide satellieten, relatief dichter bij die observatiepunten/satellieten staan. Maar dit is niet logisch, omdat de UFO’s op verschillende plaatsen rondom de Zon worden waargenomen.

De verhoudingen van onze Zon met al de planeten, ook onze Aarde dus, uit ons zonnestelsel.

x
De beelden zijn gemaakt door de beide zonne-observatie-satellieten van NASA, de SOHO STEREO ‘Ahead’ en ‘Behind’ (EUVI 195). Kijk zelf naar deze fascinerende opnames:

x

zz Sun - Earth

 

 

 

36 gedachten over “UFO’s bij de zon: 21.12.2012 was topdag…

  1. Wat mij opvalt (om ook eens sceptisch te redeneren) is dat deze voorwerpen zich steeds rond de zon bevinden – van op de aarde gezien – en niet voor (of achter) de zon zodat we ze als zonnevlekken zouden kunnen zien . Of is het zo dat wij ze dan door het fel tegenlicht niet meer kunnen waarnemen?

    1. Wat zich ook om de zon heen beweegt, wij kunnen het vanaf de grond niet waarnemen. Door het vocht in de lucht is de schittering te fel en ontstaat er een waas rond de zon, zelfs als je met een camera met snelle sluitertijd fotografeert.

    2. Peter, deze opnames zijn gemaakt met 2 satellieten.. Het is het SOHO-project van NASA. Hierbij hangen de satellieten VOOR en ACHTER de zon, een ‘voor’ en ‘achter’ dat natuurlijk relatief is..!!
      Maar idd, de UFO worden ook IN-voor de zon gefotografeerd, maar zijn dan heel onduidelijk. De opnames in de aura zijn het duidelijkst.
      Zie ook de SOHO-site van NASA: http://stereo.gsfc.nasa.gov/

  2. Wat ik voor 2013 wens is dat de vermoedens-journalistiek plaatsmaakt voor gewone open en eerlijke verslaggeving met duidelijke heldere beelden en dito weergave van de feiten. Ik ben het zo beu om steeds op mijn hoede te moeten zijn of hetgene ik lees wel klopt of niet.

  3. Beste redactie.Jullie schrijven boven dit articel dat 21/12/2012 een top dag was wat betreft de UFO’s bij de zon.
    Wat was er dan gaande bij de zon op 08/03/2012 ?.Er waren er geen 5 of 10 of 20 te zien.Het waren er honderden die te zien waren op de Nasa stereo foto’s van ahead and behind de zon. Tot Nasa het zelf in de gaten kreeg wat er aan de hand was hebben ze heel snel de foto’s van hun site geplukt en alle foto’s van die dag vervangen door een en dezelfde foto.Ik zou graag een paar foto’s van die datum naar jullie toe sturen.Ik heb ze nog steeds op m,n pc staan.Het is iedere keer weer geweldig om er naar te kijken.Ik vind dat deze foto’s gedeeld moeten worden met iedereen die hierin geintereseerd is.

    1. Ik ben wel geintresseerd in de foto`s, zou je ze naar mij kunnen mailen ?

    1. Ik vind van niet. Laten we eerst maar eens kijken of de verhalen over ufo’s werkelijk onzin is. Eerst schieten en dan praten is geen optie imho. Je weet immers niet of we inderdaad al die tijd informatie onthouden zijn.

    2. Voor mij is het heel simpel. Als er UFO’s bestaan dan zouden het IFO’s zijn. Identified flying objects en dus van aardse makelijk. Die optie staat voor mij wel nog open maar niet optie van buitenaards leven die al ik weet niet hoelang hier hun stunten komen verkopen zonder nu eens degelijk contact te maken zodat bestwisting uitgesloten is. Onderaan bij berichten op de volgende site staat een eenvoudige uitleg. Alez in mijn ogen dan toch…

      http://www.bovendien.com/buitenaards/-medvedev-over-buitenaardsen-update

    3. Op Bovendien heb ik je reacties ook voorbij zien komen. Al eens gedacht aan een eigen rubriek? Niet om het een of ander, maar waarom heb je de behoefte alles publiekelijk te weerleggen wat iemand schrijft of vindt?

    4. Omdat het hier een kermistent is waarbij het menselijke ego van extreem rechts naar extreem links vliegt. Daarmee dat ik er graag de natuurlijke eenvoud in wil brengen van de Universiteit van Christus om zo uit dit waanzinnig doolhof te komen. Ben ervan overtuigd dat als er een waarheid kan bestaan het daar in alle openheid en eerlijkheid in staat. De logica zelve.

      Het gaat er mij dus niet om iemand persoonlijk te weerleggen. Als dat voor jouw zo overkomt dan is dat jouw oordeel. Het is duidelijk dat we met zoveel onzinnige geconditioneerde gedachten van anderen rondlopen zonder nu eens zelf op een natuurlijke manier in de juiste richting te denken…

      Dus Lilian je bent mee of je bent niet mee. Met allebei niks mis mee maar ik kan het aanreiken van de logische eenvoud niet laten. Men voelt er iets in of niet en is dat zo verkeerd?

    5. Is op zich niets mis mee. Ik heb wel geleerd dat je op een zeker moment beter moet gaan doseren wat je een ander bij wil brengen. Sommige uitleg wil er gewoon niet in, omdat de ander er “niet klaar” voor is. Vergeet niet dat we allemaal onze eigen lessen willen leren d.m.v. ervaring. Sommige wijsheden zijn lief bedoeld, maar bevatten geen ervaringsles.

    6. Ha die keza
      dan mogen we wel beginnen met afschieten van jou toch? het is immers een kermistent . Gezien de kwaliteit van jouw reactie heb je gelijk, het stelt niet echt veel voor ziet er voor de snelle voorbijganger aardig uit , maar mist een werkelijke inhoud! Of was het gewoon om te trollen ? dan krijg je een 7.5 van mij ( ook dan valt er qua humor nog veel te leren voor jou). Wil ik je nog even meegeven dat bij het laatste dictee der nederlandsche taal wederom een vlaming had gewonnen , dat had jij dan zeker niet geweest.Maar we maken alle typo’s nietwaar?

    7. Ha die Marcel, hoe bevalt het je in 5D 🙂

      Ivm. dat afschieten bedoelde ik het zo dat er niets af te schieten is want hoe kan je nu een broodje aap gaan uit de lucht schieten 🙂

      En je wil ook niet weten hoeveel betekenisloze woorden je met gemak uit dat waardeloos dictee kunt schrappen en ja wanneer dat gebeurt maak ik een grote kans om te winnen maar jij dan ook hoor 🙂

    8. Mooi voorbeeld van de kermistent van het intellectuele EGOïsche gezwam zonder daadwerkelijke bewijzen…

      Iedereen kan beginnen te zwammen op zo een gekleurd zwammetje met witte stippen maar wat heeft men er werkelijk aan? Men spreekt ook steeds over verandering van bewustzijn en blabla en tot op heden is er al iets van te zien maar in feite ook nog niets want zolang dit globaal corrupt systeem overeind blijft en de MSM ook nog slapen op hun zwammetje is er nog niets daadwerkelijks op de voorgrond bewust. In mijn ogen zijn dat de beste graadmeters van hoe ver het globaal collectief bewust is.

    9. Afgelopen zondag werd mij dankzij Martijn ineens de enorme betekenis van de rol van de profeet Elia in de bijbel helder.

      http://www.wanttoknow.nl/inspiratie/meelezen/het-sprookje-van-de-eendagsvlinder/comment-page-1/#comment-97666

      Ik begreep nog niet goed in welk kader ik dat moest plaatsen. Tot vandaag na het beluisteren van Dolores Cannon (dankzij het plaatsen van een link op de chat door Hyper). Ik heb nog nooit iemand beluisterd waarbij alles zo resoneert met mijn Innerlijk Weten dan bij haar. Ik voel ook al jaren, zoals zij zegt, dat het Bewustzijn (het Brein, het Ego) ons alleen maar in de weg staat om bij ons Weten te komen. Zij weet door haar jarenlange ervaring in haar praktijk met velen die een regressietherapie ondergingen en steeds dezelfde soort ervaringen met haar deelden, dat deze verhalen Consistent zijn en Waarheidsgetrouw!

      Zij voelt ook dat de Nieuwe Hemel en Aarde nu gestalte krijgen en dat de Aarde wordt gesplitst in een Nieuwe Aarde in een andere dimensie en op een andere frequentie , waar het volmaakt zal zijn, maar dat daarnaast de Oude Aarde blijft bestaan in al haar “negativiteit, waarachter zullen blijven alle mensen die hier nog “karma” hebben uit te werken conform de wet van dharma en karma. Dit verhaal is analoog aan dat in de Openbaringen van Johannes. Ik begrijp nu ook de tekst die ik afgelopen zondag hier plaatste uit Mattheus 17, waarin Jezus met een aantal aposten op een hoge berg was (de spirituele betekenis van een hoge berg = een plaast dicht bij God) en volgens vers 2 “Voor hun ogen veranderde hij van gedaante, zijn gezicht straalde als de zon en zijn kleren werden wit als Licht. Plotseling verschenen aan hen Mozes en Elia, die met Jezus in gesprek waren”

      Ik weet nu zeker dat Mozes, Elia en Jezus synoniem staan voor een ieder die als de Tijd daar is de overgang naar de nieuwe dimensie, naar de Nieuwe Hemel en Aarde te kunnen maken. Daarom zei Jezus ook volgens Mattheus 11:11 “Ik verzeker jullie, er is onder allen die uit een vrouw geboren zijn nooit iemand opgetreden die groter is dan Johannes de Doper (de reincarnatie van de profeet Elia), maar in het koninkrijk van de hemel is de kleinste nog groter dan hij”.

      Immers, die Nieuwe Hemel en Aarde zullen eerst in onze Tijd gestalte gaan krijgen!

    10. oh ja, 300 jaar geleden werd je nog ter dood veroordeeld als je vertelde dat de aarde rond, door onze mede christelijke mens.

    11. @ Jack, helemaal mee eens, kun je nagaan hoe betrekkelijk het begrip “tijd” is. Hoe in een zo’n kort “tijdsbestek”zoveel kan veranderen? En als je dan ook nog eens tot je neemt wat er alleen al in mijn generatie in enkele 10-talen jaren is veranderd t.o.v. de ruim 250 jaar daarvoor, dan lijkt het me dat we op een ander wijze naar tijd zouden moeten kijken, dan alleen naar het lineaire tijdsbegrip. Ik kan me nauwelijks voorstellen dat voorgaande generaties de tijd op een zelfde wijze beleefden dan wij!

      Overigens, wil ik wel nadrukkelijk er op wijzen dat de bijbel geen christelijk geschrift is. De bijbel en vele ander heilige geschriften bestonden al lang voordat de christelijke kerken zijn ontstaan. Ik ben zelf van mening dat de christelijke kerk is gefundeerd op een totaal onjuiste interpretatie van de bijbel. En in de loop van de eeuwen zijn allerlei christelijke gezindten met hun waarheid aan de loop gegaan, allemaal op basis van hun eigen interpretaties. De bijbel is gewoonweg kapot gerationaliseerd! Overigens geldt dat in mijn visie niet alleen voor de christelijke religie, maar voor alle religies.
      Ik wil daarmee niet zeggen dat ik de bijbel wel juist interpreteer. Dat mag en wil ik nooit doen. Ieder mens is uniek en zal daarom bij het lezen van de heilige geschriften de woorden op zijn/haar eigen wijze laten spreken. Wie ben ik om daar een oordeel over te geven! Als je niets met de bijbel hebt, is het wat mij betreft ook ok. Ik ben van mening dat iedereen zelf zijn/haar weg mag vinden in het leven, maar vind het wel fijn om een aantal ervaringen te delen. De bijbelse geschriften en ook vele gnostische geschriften zijn voor mij pas de laaste paar jaar heel sterk gaan leven toen ik in de verhalen de symboliek ervaarde met mijn eigen weg en toen ik meer en meer voelde dat het resoneert met mijn innerlijk weten. Het is dus volstrekt een persoonlijk geloof, mijn eigen innerlijke waarheid. Overigens vind ik ook bij door het lezen van heel veel ander wijze, oude geschriften steun (zoals bijvoorbeeld de Baghavad Gita), maar eerlijk gezegd resoneren bijbelse en gnostieke geschriften het meest met mijn eigen innerlijk weten. Ik waak er alleen voor dat ik het niet ga rationaliseren, maar dat ik de magie/mystiek zijn werk laat blijven doen! Dat kan alleen door volledige overgave (Uw Wil Geschiede) en acceptatie van al dat is!

    1. Voor de meeste wel maar er zijn er ook die waarlijk geloven dat ze goed zijn en leg dat dan maar eens aan ze uit.

  4. haha. we hebben er nooit bij stil gestaan.
    maar misschien komen ze wel van de zon.
    en de straling van vuur van de zon is hun bescherm laag tegen het kwaad.
    je weet niet of ze zien het buiten aarde leven of dat ze het voelen .
    alles kan in het universum.
    wij zouden zeggen dat kan niet .
    omdat.
    ze geen water hebben.
    omdat er geen aard op zit.
    omdat het in brand staat.
    onzin wij weten niet genoeg over hun.
    het enige dat we weten is ze komen op aarde en andere planeten .
    en ze willen ons iets duidelijk maken.
    en dat ze andere stralingen hebben.
    dus onze spullen kunnen raar reageren net als je lichaam als een ufo te dicht bij je is.
    je kan flauwvallen alle apparatuur begint raar te reageren.
    ufo’s bij het gras op de plek van de ufo groeit geen gras meer.
    hun stralingen zijn pressies het tegen tegenovergesteld van ons stralingen.

    wil je meer van dit soort dingen leren .
    ga dan naar mijn facebook.

    facebook.nl

    realiteit van het leven.
    over spiritualiteit.
    chakra’s
    ufo’s
    ziekste’s
    zeg maar de belangrijke dingen van het universum.

    ook al ben ik 15 jaar.
    ik doe dit al jaren.
    en mijn buren leren mij dit.
    zij schrijven boeken over spiritualiteit.
    tenminste buurvrouw.
    buurman over ufo’s graan cirkels .
    alles van buiten af. en gaven les op universiteit..

  5. Wat een bespottelijke aanname. Alsof buitenaards leven een, voor ons, bijzondere datum zou aanhouden om zich te etaleren. En die vlekken kunnen van alles zijn. Van ufo’s tot god weet wat. Wiskundig gezien is het onmogelijk dat er geen ander leven is. Dat wil nog niet zeggen dat ze in ons zonnestelsel zijn.
    Een beetje big foot maar dan anders.

    1. Pim s
      Wat een bespottelijke aanname van jouw kant . Om zo maar aan te nemen dat buitenaardse juist niet zich op voor ons byzondere data zouden etaleren. Zoals je al zegt het kan van alles zijn , dus ook buitenaards leven, toch? Ik vermoed dat het jou een beetje te veel wordt dat het overzicht teloor gaat , het kan van alles zijn als het jou maar niet laat twijfelen aan de door jou vooropgestelde voorwaarden. Een beetje kokervisie maar dan dus ook precies dat.

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.