– Let op! Aanbieding geldig t/m donderdag 18 juli! – Dat steeds meer mensen stoppen met zonnebrand smeren, is op het eerste gezicht een goede zaak; er wordt nogal gesjoemeld met huidverzorging. De consumentenbond heeft een nieuwe test gedaan naar zonnebrandcrèmes. Niet alle resultaten waren daarin positief. Geen reden om te stoppen met het beschermen van je huid tegen overmatigee, kankerverwekkende UV-straling? Influencers willen je hun eigen alternatieve middeltjes verkopen! Na kritisch onderzoek, hebben wij ed feiten over zonnebrand maar eens (zonder marketing bullshit van de pharma én van de influencers) voor je op een rijtje gezet. Én.. we vonden de meest bewuste, werkzame en holistische producent van gezonde zonnebrand, waarmee we een speciale set speciaal voor jou als WantToKnow-lezer samenstelden. Een kort en duidelijk overzicht van de feiten rond zonnebrand en de introductie van de zonnebrand waarmee wij van de redactie zelf lekker in het zonnetje gaan zitten en jou in het zonnetje willen zetten! Lees snel verder …
![](https://i0.wp.com/www.wanttoknow.nl/wp-content/uploads/kentucky-fried-plofkip.jpg?fit=699%2C440&ssl=1)
18-07-2018 KFC-plofkip zorgt voor KFP-nominatie..!
De organisatie ‘Wakker Dier’ heeft Kentucky Fried Chicken (KFC) omgedoopt tot KFP – Kentucky Fried Plofkip. De fastfoodketen gebruikt namelijk -zo blijkt- nog steeds plofkip. Met beelden van knapperige sla en krokante kip verleidt KFC hun klanten tot de ‘real deal’. Maar volgens Wakker Dier is er weinig ‘real’ aan deze gepaneerde plofkip. De reclamecampagne van Wakker Dier is een parodie op de commercial van KFC: “A change is gonna come. Want onze kip is zoveel meer dan gewoon chicken. Onze kip groeit bijna twee keer zo snel als normale kip. Wordt met bizar weinig ruimte absurd groot. En dat allemaal zonder daglicht! En omdat we gek zijn op de ‘Real Deal’, heten we vanaf nu Kentucky Fried Plofkip.” Prachtige parodie! Wakker Dier wil dat KFC per direct stopt met de verkoop van plofkip. For real.
…