– Let op! Aanbieding geldig t/m donderdag 18 juli! – Dat steeds meer mensen stoppen met zonnebrand smeren, is op het eerste gezicht een goede zaak; er wordt nogal gesjoemeld met huidverzorging. De consumentenbond heeft een nieuwe test gedaan naar zonnebrandcrèmes. Niet alle resultaten waren daarin positief. Geen reden om te stoppen met het beschermen van je huid tegen overmatigee, kankerverwekkende UV-straling? Influencers willen je hun eigen alternatieve middeltjes verkopen! Na kritisch onderzoek, hebben wij ed feiten over zonnebrand maar eens (zonder marketing bullshit van de pharma én van de influencers) voor je op een rijtje gezet. Én.. we vonden de meest bewuste, werkzame en holistische producent van gezonde zonnebrand, waarmee we een speciale set speciaal voor jou als WantToKnow-lezer samenstelden. Een kort en duidelijk overzicht van de feiten rond zonnebrand en de introductie van de zonnebrand waarmee wij van de redactie zelf lekker in het zonnetje gaan zitten en jou in het zonnetje willen zetten! Lees snel verder …
![](https://i0.wp.com/www.wanttoknow.nl/wp-content/uploads/avaaz-vraagteken.jpg?fit=265%2C236&ssl=1)
22-03-2015 AVAAZ, een wolf in schaapskleren..
Is er dan niets wat je kunt vertrouwen..? Is een humanitaire organisatie, bedoeld om compassie en protest te bundelen, nu ook alweer ‘fake’..? Kennelijk worden steeds meer mensen wakker. Het zijn de feiten achter de sociale-protestbeweging AVAAZ, waarvan wereldwijd maar liefst 41 miljoen mensen lid zijn en regelmatig stemmen op zaken die AVAAZ aandraagt als ‘noodzakelijk’. Zaken die direct je steun kunnen krijgen, volgens AVAAZ en waar je blind vóór kunt stemmen.. Maarrr.. Ook zaken die op zijn zachtst gezegd uiterst twijfelachtig zijn. Want wie van de 41 miljoen ‘leden’ is in staat zaken af te wegen rondom een No-Fly-zone in Syrië..? En toch vraagt AVAAZ haar ‘leden’, haar community om indirect voor oorlog te stemmen.. ! …
Posted in Media 43 reacties