x
x
x
Poetin in de VN: niets aan onduidelijkheid overgelaten!
2015 © WantToKnow.nl/.be met dank aan
Monika Schenk © vertaling
x
“Wij weten allen dat na het eind van de koude oorlog -daarvan is zich iedereen bewust- één enkel heerschappijcentrum in de wereld is ontstaan. En dat degenen die zich aan de top van de piramide wanen, geloven, dat zij zo sterk zijn en zo buitengewoon, dat zij het beter weten dan anderen en niet met de VN hoeven te overleggen. En dat zij, quasi automatisch, geautoriseerd en gelegitimeerd zouden zijn hun eigen beslissingen door te zetten. Hier staat de VN tegenover (…) Maar de pogingen op deze wijze de legitimiteit van de VN te ondermijnen, beschouwen wij als extreem gevaarlijk.
Dit kan leiden naar het in elkaar storten van de hele architectuur van de internationale relaties; dan blijven er geen andere regels meer over dan de wet van de sterkere, de wet van de sterkste. Wij krijgen dan een wereld die door egoïsme, in plaats van door samenwerking wordt bepaald. Een wereld die door dictaat zou worden bepaald, in plaats van gelijkheid tussen naties.
‘Democratisering’ van andere landen veroorzaakt vernieling en lijden.
Het lijkt erop dat in plaats van te leren van fouten, fouten worden herhaald. Zo is dus de export van revoluties, die nu plaats vindt onder het mom van ‘export van democratieën’ een poging, die veroordeeld is te falen. In plaats van hervormingen te bereiken, heeft de inmenging van buitenaf ertoe geleidt dat nationale instellingen en ondernemingen van deze landen werden vernield. En in plaats van triomf van de democratie en de vooruitgang, beleven we geweld, armoede en sociale catastrofes en niemand geeft maar een beetje om de rechten van de mens, inclusieve het recht op leven. Ik vraag degenen die dat hebben veroorzaakt, wordt het nu duidelijk wat jullie hebben aangericht?”
IS een eigen productie en de strijd ertegen lijkt op een hypocrisie:
“Men heeft eerst de zogenaamde oppositie bewapend en opgeleid en toen zijn ze overgelopen naar ‘Islamitische Staat’. Deze ‘IS’ kwam toch niet uit het niets? Hij werd oorspronkelijk als eenheid opgezet tegen ongewenste seculiere regimes. Heeft men daaraan in Irak of in Syrië gedacht? Daar ontstond de IS en die dringt nu in andere regio’s voor en probeert de heerschappij in de islamitische wereld te bereiken. De plannen gaan veel verder; de situatie is meer dan gevaarlijk. Het is pure hypocrisie nu over de bedreiging van het internationale terrorisme te spreken, terwijl men tegelijkertijd een oogje dicht knijpt wat de kanalen van de financiering van dit netwerk van terrorisme aangaat, ook door drugs- en wapensmokkel enz.”
Over de oplossing van de vluchtelingencrisis:
“Wij willen een resolutie aannemen ter coördinatie van alle krachten, die de IS en andere terroristische organisaties bestrijden. Juist deze coördinatie zal op de principes van het VN-handvest (charta) berusten. Wij hopen dat de internationale volkerengemeenschap in staat zal zijn een omvattende strategie van politieke stabilisering te ontwikkelen om ook de sociale en economische ontspanning en de opleving van het Nabije Oosten te bevorderen.
Dan zullen er geen nieuwe vluchtelingenkampen noodzakelijk zijn, want deze golf van vluchtelingen heeft in eerste instantie de buurlanden en nu Europa overspoeld. Honderdduizenden, misschien nog miljoenen zullen komen; een nieuwe grote en tragische volksverhuizing en een harde les voor ons allen, inclusieve Europa.
Ik wil hier graag nog benadrukken dat de vluchtelingen zonder enige twijfel ons medeleven en onze ondersteuning nodig hebben. Om het probleem bij de wortels aan te pakken, is het nodig de stabiliteit in de thuislanden van deze vluchtelingen te herstellen, zodat ze daar weer kansen hebben op een waardig leven.”
NAVO-uitbreiding naar het Oosten oorzaak voor burgeroorlog in de Oekraïne:
“Door de vrede en een wereldwijde stabiliteit te waarborgen, voeren we de opgave van de VN uit en zorgen voor rechtvaardigheid, dit is niet alleen de opgave van een paar enkelen op deze wereld, maar ook voor alle anderen. Er is geen alternatief. We kunnen niet meer in criteria van de koude oorlog denken. Bij sommigen zit dat nog altijd in hun hoofden. Zij volgen nog steeds hun beleid van uitbreiding van hun invloedssfeer, bijvoorbeeld via de NAVO.
Daardoor stellen ze ons voor de verkeerde keuze. Vroeger of later zal deze logica van de confrontatie in een politieke crisis eindigen. Dat is precies wat in de Oekraïne is gebeurde en nóg gebeurt. De bevolking werd misbruikt en het leger in de Oekraïne werd misbruikt. En wat heeft men er nu van? Een burgeroorlog in de Oekraïne. Alleen door de volledige implementatie van de afspraken van Minsk kunnen we het bloedvergieten beëindigen.”
Hij moet het tactisch spelen, anders zal hij nooit serieus genomen worden en zal alles zich tegen hem keren.
Voor wie het WILT zien, is het zo overduidelijk wat hij zegt.
Ik zou bijna zeggen:
LEVE POETIN !!!
Gelukkig is de balans van goed en kwaad langzaam aan te doorslaan naar de goede zijde, deze man Putin verdiend het respect van ieder weldenkend mens, en ook onze steun, die hypokriete leugenaars met hun enorme leger van gecorrumpeerde handlangers is bijna niet tegen te vechten, de compleet gekochte media hoe wij dit ooit kunnen doorbreken, in wezen verklaard hij met zijn optreden in Syrië de oorlog aan de USA – Nato, Iran en Iraq staan aan zijn zijde in deze plus de Kurden, ik hoop dat hij slaagt om de oorlog in Syrië te beeindigen, en de bange mensen terug kunnen naar huis en haard !
Ik sta achter deze man, en hoopt dat hij slaagt !
Dit doet me denken aan wat er in het boek “het meest gevaarlijke bijgeloof”staat.
Regeringen zijn de grote criminelen die door zwijgzame,volgzame schaapjes in stand worden gehouden.
Van welk land dan ook legers worden net als hun leiders(premiers) betaald van belastinggeld terwijl ze alleen maar slechte dingen doen en de bevolking als onderdanen beschouwen.
De verhouding leiders ten aanzien van de bevolking is enorm en de leiders zijn in grote minderheid wat betreft aantal.
Eigenlijk zouden wij met ons allen geen belastingen(is diefstal onder de noemer belasting)meer moeten betalen en de leiders zijn zo uit gerangeerd.
Legers over de hele wereld hebben gestreden en strijden in opdracht van een kleine groep die alleen maar macht en rijkdom nastreven dan kan men zich afvragen waarom militairen op mensen gaan schieten die ze nog nooit gezien hebben laat staan dat zij de militairen of hun leiders iets aan gedaan hebben.
Als ik dat als burger zou doen ben ik crimineel en massa moordenaar maar kennelijk is het ineens een goede daad als je een uniform draagt en in opdracht gaat lopen schieten van figuren die zelf wel zorgen dat ze veilig zitten.
Als deze militairen hun lopen zouden omdraaien en hun leiders zouden afzetten is een oorlog zo afgelopen en heb je gelijk de enige echte daders van onrecht te pakken en zo weinig mogelijk slachtoffers.
Zolang militairen dat niet doen zullen zij op het slagveld in opdracht van …. blijven dienen als kanonnenvoer terwijl hun land er niet beter van wordt maar de criminelen namelijk de leiders.
Arnold, je zegt het verkeerd, belasting betalen is op basis van een onwettig Natuurlijk Persoon welke gecreëerd is door de Staat der Nederlanden, wat fraude is en in strijd met mensenrechten en dus is het betalen van belastingen ordinaire diefstal.
Loki.
Loki je hebt gelijk omdat wij voor de wet als mens niet bestaan uit vlees en bloed maar natuurlijk persoon zoals je schrijft maar verder meen ik dat we er toch hetzelfde over denken dat we bestolen worden.
Arnold
Ach gewoon niet de natuurlijk persoon erkennen of je daarmee legitimeren ID/paspoort/rijbewijs en ze hebben een megaprobleem.
OPPT gebruiken met Courtesy Notice dreigen en je hebt geen last meer van ze. Ervaring mee.
Volgens mij zitten jullie onder het verkeerde artikel. Kan dat?
monika.
In 1.2 heb ik een reactie gegeven wat wel op het artikel aansluit alleen is de reactie die Loki in 2 geeft een reactie op een woord wat in mijn schrijven staat en waarvan Loki vind dat ik het niet correct verwoord heb.
Wat ik hiermee aan wil geven is dat je aan de ene kant wel gelijk hebt en aan de andere kant staat het toch ook weer met elkaar in verband.
Als niemand meer belasting zou betalen neem je Putin,Obama en alle andere machtsmisbruikers de macht uit handen dat is de boodschap.
Update: http://www.veteranstoday.com/2015/10/01/putins-global-game-changer/
Wunjo, de link doet het niet.
De link deed het gisteren wel nog. Vandaag doet heel veteranstoday moeilijk…
Bedankt Danny, het wordt hard gevochten op alle fronten. 😉
Waar is mijn bericht gebleven?
Die staat volgens mij bij een ander artikel.. Bij het verhaal van Rutte en die foto..
Poetin heeft dus voor de VN zijn verhaal gedaan. Heeft hierover iemand iets positiefs in de msm gelezen? Nee, maar wel over Obama.
We hebben meer Poetin’s en minder Obama’s nodig. Mensen met intelligentie en moed, en geen liegende etalagepop met een man als vrouw, die alles van een teleprompter afleest, en ondertussen de hele wereld naar de knoppen gaat. Ja, hij is ook maar een zielige ‘uitvoerder’ van dé agenda…maar hé, wat hebben al die lijdende mensen hieraan? Niets.
Monika.
De stelling die jij inneemt dat we meer Putin dan Obama nodig hebben is discutabel omdat het op het volgende neerkomt.
Obama wordt dan gezien als de slechterik en Putin als de man die het goed zou doen,en daarmee kan ik het niet eens zijn.
Stel dat beiden deel uitmaken van een voorop gezet plan om de mensheid te reduceren dan zijn beiden tegenpolen wat aanleiding tot oorlog kan zijn waardoor het niet meer uitmaakt wie goed of slecht doet.
De vraag zou denk ik moeten zijn waarom we regeringen nodig hebben omdat het telkens regeringen zijn die ruzie met elkaar krijgen en Jan soldaat mag dat met zijn leven betalen omdat hij/zij dan gaat dienen als kanonnenvoer wat ook vele burger slachtoffers met zich mee brengt.
Daarbij komt dat regeringen door hen zelf bedachte wet en regelgeving aan iedereen opdringt wat eigenlijk niet kan omdat iedereen gelijk is,wat inhoud dat wanneer zij ons verplichten de door hen bedachte regels en wetten na te leven zij zelf al in overtreding zijn omdat zij dan hun wil verplicht aan anderen opleggen wat onmogelijk is als iedereen gelijk is voor de wet.
PS.
Diplomatieke onschendbaarheid is de grofste schending van mensenrechten omdat het een vrijbrief is voor hen die daar gebruik van maken om misdaden te begaan zonder gevolgen voor hen.
Vaak worden zulk soort dingen verdedigd door te zeggen dat in een democratie daar voor gekozen wordt wat de grootste onzin is omdat hier in Nederland elke vier jaar een nieuwe regering wordt gekozen.
Dat houd in dat de ene regering het eens kan zijn met wet en regelgeving maar dat een volgende regering dat niet doet en als zij dan ook nog de wet mogen veranderen is het hek helemaal van de dam waardoor de mogelijkheid ontstaat dat elke regering de wet naar eigen believen kan/mag aanpassen.
Hoi Arnold, dus je denkt dat het niet nodig is mensen met intelligentie en moed te hebben? Je denkt dat het geen drol uitmaakt of Obama of Poetin?
Ik zeg altijd dat het mij niet uitmaakt wie een land bestuurt, als degene(n) goed voor de mensen is. Nu vraag ik jou, wie komt er wel voor zijn volk op? En wie schaadt alle volkeren (tot op een paar uitzonderingen na)? Wie ondersteunt genocide, etnische zuiveringen, moord een vernieling tot nu toe? Obama (VS), niet Poetin.
Wat je ook vindt van Poetin, tot nu toe heb ik nog geen aanleiding om er anders over te denken. Perfect is niemand. Ik geef hem een kans, en denk eerder dat die straks door de VS wordt ingeluisd. En droom maar verder van een regeringsloze mensheid….dat zullen we zeker niet zo snel meemaken. Net zo als een soeverein mens. Ik ben altijd al een realist geweest…ook kan ik dromen. 😉
Monika.
Monika ik schrijf helemaal niet dat ik denk dat we geen mensen met intelligentie of moed nodig hebben,integendeel mensen met intelligentie zouden niet naar wapens grijpen om een geschil te beslechten maar proberen door middel van dialoog een oplossing te vinden.
Wat betreft de regeringen regeren is overheersen (anderen zeggen hoe het moet).Hoe zie jij dat dan?
Bijvoorbeeld de Nederlandse regering onder aanvoering van de EU die weer onder toezicht van de VS staan wat doet deze regering?
Ouderen worden aan hun lot over gelaten,werkeloosheid wordt gestimuleerd,geld van de werkenden wordt aan banken en multinationals gegeven via belastingvoordeel en steun aan deze bedrijven in de vorm van in het geval van de multinationals subsidie terwijl zij die het opbrengen naar de voedselbanken mogen gaan enz enz enz.
Veel mensen die bv in het leger gaan doen dit omdat ze geloven het landsbelang te dienen (voor volk en vaderland)helaas is dit niet meer het geval omdat ze misbruikt worden en moeten strijden om macht en rijkdom voor een bepaalde groep te verkrijgen.
De oorlogen in Irak,Syrie,Libie enz zijn om dezelfde reden ontstaan maar zouden nooit zijn ontstaan als de VS en bondgenoten thuis waren gebleven want bedenk voordat de VS en hun bondgenoten deze landen binnen vielen leefden de burgers daar wel onder een dictator maar als ze gewoon deden wat ze moesten doen hadden ze een relatief normaal leven en die dictators hielden groepen van verschillende etnische afkomst uit elkaar.
Als een regering zou doen wat goed is voor hun bevolking zou ik daar mee kunnen leven,maar zoals het nu gaat denk ik dat we beter af zouden zijn zonder regeringen.
Arnold, ik denk dat je een beetje te diep in het souveraine glaasje hebt gekeken, een samenleving zonder regels, wordt een anarchistische heksenketel.
Obama is één van de weinige die diverse genocides op zijn geweten heeft, en daar mee werd bedankt met de Nobel Vredes prijs.
Putin heeft zijn land van uit een anarchistische zionistische roofstaat, terug weten te brengen naar een land waar de inwoners weer trots op kunnen zijn, met grote eigenwaarde, en gelukkig voor hen een formidabel leger, met de mogelijkheid om ook de USA-CIA-Israel van de kaart te vegen.
En een voorbeeld hoe zij werken, Israel in dit geval, hun terroristen doen een aanval op de Golan hoogte, de Syrise artelerie weet ze af te slaan, dan komt de Israelise luchtmacht die in het luchtruim van een ander land, diens verdedeging in dit geval de artelerie uitschakeld, en weer een stukje Syrië heeft veroverd, met de Russische afweer raketten is dat afgelopen.
Pasop Putin is geen schatje, maar een inteligent mens, die weet wat hij wil,
het is de nieuwe kracht, die van de toekomst !
Jenne.
Gij zult niet doden en gij zult niet stelen daar moet toch iedereen mee kunnen leven denk ik en zou dat niet voldoende zijn?
Gaat iemand dan toch in de fout laat de bevolking dan beslissen wat er moet gebeuren daar hebben we geen regeringen voor nodig die zelf continu de ene na de andere regel aan zijn laars lapt.
Misschien dat er mensen aangesteld zouden moeten worden om de boel in de gaten te houden maar die kunnen de mensen dan toch zelf benoemen en voldoen zij niet dan kan diezelfde bevolking ze weg sturen.
En is het nu ook niet zo dat het een chaos is,wat is dan beter?
Valt het jullie ook op dat er plots meer documentaires op de TV te zien zijn over Rusland en dan in negatieve zin?
Je zou haast gaan denken dat er een anti-russissche agenda aan de gang is.
De verenigde naties hebben elke geloofwaardigheid verloren net zoals Obama de nobel prijs toendertijd, toen ze een Arabier uit Saudia Arabia aan het hoofd geplaatst hebben van de mensenrechten afdeling.
Dit is werklijk te belachlijk voor woorden en elke discussie over de Verenigde Naties is onzin omdat ze zich zo te kakken gezet hebben.
Het beste zou dan ook zijn om zo snel mogelijk de verenigde naties op te doeken want het creeert alleen maar oorlog en ellende onder de naam van samenwerking en vriendschap.
Dit is het voort zetten van de GLADIO doctrine, de CIA deeld milliarden $ uit aan de corrupte media redacties, de vrije nieuwsgaring is lang geleden overleden.
En misschien ongelovelijk maar de sociaal Democraten, nu dus de Pseudo Joodse PVDA, voeren de boven toon, lees de VK, erger als de Telegraaf !
Ken velen uit mijn jeugd, die via de PVDA mooie posten in de wacht hebben gesleept, Burgemeesters, Wethouders etc, niks ideologies te bekennen, beetje lullen en zakken vullen, en bij de zogenaamde Liberalen is het niet anders.
Hoeveel verder zijn zij al als dat wij weten en denken, alle oude Sovjet Unie satelite zijn nu gecorrumpeerd door de USA-CIA-Israel etc. dat houd in, dit is op Europa en Rusland gericht, de pseudo vluchtelingen zijn hun soldaten, Putin valt deze groepen die tot ver in Turkije zijn te vinden, nu aan het is een gewoon regulier leger onderleiding van de USA-CIA-Israel, bewapend door de CIA net als de Oekraïne, ben bang dat dit verkeerd gaat aflopen, maar Putin heeft geen keus, en Europa kijkt toe, ongelovelijk, waar zijn onze leiders !
Mooi artikel in VT to day, Russie’s secret war on the CIA in Syria.
Onze leider heb ik van de week nog gezien,hij was in het land van de CIA namelijk New York je weet wel Wall Street die deze gasten sponsoren.
Jenne.
Ik ben er van overtuigd dat je grote kennis van de geschiedenis hebt juist daardoor vraag ik me af hoe het komt dat je nu zoveel vertrouwen in Putin hebt.
Als we naar de geschiedenis kijken (tweede wereld oorlog) dan weten wij beiden dat Duitsland verantwoordelijk is gehouden voor de inval in Polen op 1 september 1939 terwijl Rusland hetzelfde heeft gedaan en daar nooit op is afgerekend.
Na de slag om Stalingrad hebben de VS (geallieerden) Rusland geholpen in de strijd tegen Duitsland.
Stalin had miljoenen doden op zijn geweten maar dat werd kennelijk vergeten.
Dat ze een NWO willen daar zijn wij beiden wel van overtuigd denk ik.
Ook hebben we ooit het paard van Troye gekend (verborgen soldaten) hoe weet je nu zo zeker dat Putin geen deel uit maakt van hun plan want zoals het er nu naar uitziet gaan we regelrecht een oorlog tegemoet en past dat niet mooi in hun plan?
Beste Arnold, niet Stalin maar de Boljewiki een ander woord voor Askanazi, hebben gemoord, uit naam van Stalin, alle top Sovjet leiders waren of geheel of gedeeltelijk Askanazi, en de Orthodoxe Christelijke Russen werden afgemaakt.
Voor de WWII waren er verre gaande afspraken met Hitler, hij zou zijn ogen en daden in Oostelijke richting doen, maar hij had andere plannen.
Als ik je mag raden lees eens de geschiedenis van het Russische volk.
Millioenen Russen gingen elk jaar in de slavernij, de Caucasus volkeren de Turkomanen, onder leiding van de Askanazi, die door de eeuwen heen de grote slaven traders waren ook later van Africa naar Amerika.
Ik hoop dat hij zijn land kan geven wat ze verdienen, in vrede te leven, na 25 000 000 mensen te hebben moeten offeren voor hun vrijheid, het stelen van de Ruusisch oliarchen is gestopt, niet helemaal, maar kijk hoe ze leven in Londen bij hun oude Patriarch Rotchild, met hun gestolen geld, dat alleen al is genoeg reden dat Putin slaagd, uit mijn intuïtie geboren heb ik alle vertrouwen in deze man Putin.
Jenne ik hoop dat je gelijk hebt en dat Putin oprecht is.
Vanavond keek ik naar het NOS journaal en daar waren ze Putin al aan het beschuldigen dat hij niet alleen IS doelen bombardeert maar ook groepen die de coalitie zouden ondersteunen bij de strijd in Syrie.
Op 13 oktober komt het rapport uit met betrekking op MH 17 waarvan je denk ik nu al wel zal kunnen weten dat dit tegen Putin zal pleiten en aangezien het overgrote deel van de bevolking nog steeds slaapt en alles geloofd wat de MSM schrijft en zegt zullen de meesten een oorlog met Rusland steunen.
De enige hoop zou dan nog zijn dat de Elite van geweld tegen Rusland afzien omdat ze wel eens zouden kunnen verliezen,maar hoe het ook uitpakt er zullen vele vele slachtoffers gaan vallen.
Dat zij zelf slachtoffer zullen worden van hun blind vertrouwen in de MSM en de vermeende EU leiders daar hebben de meesten geen erg in.
Ik sta helemaal achter poetin dat is de enige man die zuiver denkt aan onze toekomst ! Dit is een goede man Ik ga helemaal voor hem !! Maar Poetin stop met dieren dood te maken want DAT IS ZOOOOOO ZO FOUT !!! ! hELP DE MENSEN MAAR LAAT DE DIEREN MET RUST !! pOETIN HELP MENSEN MAAR LAAT DE DIEREN MET RUST !!!
De Arabische wereld kan helaas niet gezond denken en de Rus (lees Putin) denkt verkeerd.
i.p.v. Liefde, Vrede en Harmonie denken de Russen overwegend aan Macht, Strijd en Overheersing.
Ff scrollen, jullie ‘betweters’ http://goldeneslicht.blogspot.de/2015/04/wladimir-putin-vielseitig-und-engagiert.html
Wim Warhout, Ik stel me zo voor hoe U in het leven staat, ik vind het jammer voor U, dat U zich niet beter informeerd, want wat U hier zo te berde brengt echt waar dat snijd geen hout, réactinair Telegraaf,VK,NOS praatje.
De Arabische wereld heeft veel van de grote denkers van de mensheid voortgebracht.
Wat de Russen betreft er zijn al heel lang invallen in hun land gedaan, De Khazaren, de Tartaren, De Turken, Napoleon, Hitler, en de USA met zijn 5 milliard $ infiltratie in Georgie, Oekraine, en anderen, ja en hoe kan het de Nobel Prijs voor de Literatuur gaat dit jaar naar een Russische Dame.
Ik zal niet meer op U réageren, Jenne.
Wim Warbout: Alles wat u zegt, geldt wel voor de Verenigde Staten. Bedoelde u die misschien?
Indien u toch de Rus bedoelt, heeft de propaganda in het westen zijn werk blijkbaar goed gedaan en is zelf nadenken er bij u, net als bij vele andere aardbewoners, niet meer bij.
Heeft er iemand kennis van Nederlandse literatuur over de échte geschiedenis van Rusland?
Er is veel literatuur over de geschiedenis van Rusland, belangrijk boeken zijn, in het Nederlands, De Geschiedenis van het russische volk, door Dr. Boris Raptchinsky, uitgever W.J. Thieme & Cie, Zutphen, en je kunt beginnen om de volksaard te leren kennen met reuzen onder de Russiese schrijvers, Tjechof, Tolstoi, Dostoïevski, Gorki, en vele anderen, het is een volkeren groep die de meeste slaven heeft geleverd aan het midden oosten, ze moesten jaarlijks enorme hoeveelheden mensen afstaan om als slaaf verkocht te worden, de Khazaren en andere Turkse volkeren zo als Tartaren waren een gezel Gods, door hun Orthodoxse Christenheid, gingen zij ook gedeeltelijk
ten onder na de val van het Orthodoxse Byzantynse rijk, door hun concurent het Roomse Katholieke rijk onderleinding van de Pape en de Dogen van Venetië
werd ingeleid door het veroveren en plunderen van hun culturele concurent Constantinopel, dit maakte de weg vrij voor de 350 jaar durende overheersing door de Turken die echt heel barbaars was een Isis uit de oudheid, en daar vechten de Russen nu weer tegen, en alleen helaas, de rest van Europa laat zich liever langzaam maar zeker Islamiseren, de naïvelingen ze hebben niets geleerd van de geschiedenis, Erdogan is een duivel in mensen gedaante !
Hoop dat ik je van dienst ben geweest, Jenne
En dat er niets veranderd is, kun je lezen in de VT to day.com, de Turken hebben tijdens de oorlog in Syrië, hun buren, in alle stilte honderden kleine en grote bedrijven ontmanteld in Alepo de misschien oudste stad terwereld, deze bedrijven ontmanteld in vrachtwagens weggevoerd naar Turkijë, en daar verkocht naar Europa en andere landen, en niemand zegt hier iets van dit is een soort stiekeme economische organen diefstal, ze hebben ooit de helft van Kreta bezet, met goed vinden van de USA.
Dat de Joden grote stukken van de Golanhoogte wat een onvervreemdbaar bezit van Syrië is, zich toege-eigend omdat ze niet wisten dat er zich enorme olie voorraden bevinden, niets verwonderd mij, in wezen zijn Khazaren Joden, Turkomanen, zelfde soort denken, In Nederland hoor je niet veel over Turken, maar ze hebben als minderheid, goed voor zich zelf gezorgt, en de genen die ik ken en ook in mijn familie heb, zullen nooit of te nimmer integreren, in wezen minachten ze ons, om dat we zo’n slappe hap zijn, het liefst zouden ze weer Janitsaren van ons maken, zo als in het verleden.
Ik geef een ander voorbeeld om dichter bij huis te blijven, de meeste groenteboeren in Amsterdam zijn in handen van Turken, en wat blijkt de groothandels markt van groente en fruit in Amsterdam is volkomen in Turkse handen, die ook naast groente en fruit, crediet geven, aan Turken natuurlijk,
veel koffie huizen is idem dito, de minderheden eten de mederheid de autochtone inwoners van binnen uit op, ze zijn voor gegaan door een andere Turkse groep de Khazaren.
Hoi Jenne, interessant.
Ik moet dan aan Tsjecho-Slowakije denken
https://nl.wikipedia.org/wiki/Eerste_Tsjecho-Slowaakse_Republiek
Een kunstmatig door de geallieerden na de eerste wereldoorlog opgericht land.
Bestaande uit:
nationaliteit inwoners relatieve aantal
Tsjechoslovaken 8,761 Mil. 64,35 %
Duitsers 3,123 Mil. 22,94 %
Hongaren 0,745 Mil. 5,47 %
Russen
(Oekraïners) 0,461 Mil. 3,38 %
Joden 0,180 Mil. 1,32 %
Buitenlanders (teruggekeerde Duitsers, Polen, Hongaren en Tsjechoslovaken) 0,238 Mil. 1,74 %
Polen en anderen 0,102 Mil. 0,75 %
Totaal 13,613 Mil. 100 %
Zouden ze dat nu nog een keer kunnen doen, maar dan met het gebied in het Midden en Nabije Oosten? Werkt men daarnaartoe met al het chaos? Stukje Irak, stukje Syrië, stukje….
Jenne,
Ik ken wel Turkse mensen die wel prima geïntegreerd zijn, maar dat zijn allemaal mensen die niet niet na de koran leven, dus niet meer gelovig zijn, in de zin van ’trouwbijbels’. Houden we het zo, door het aan houden van oude heilige boeken, wordt je na mijn mening automatisch iets ‘wereldvreemd’.
Maar er zijn ook veel gematigde turken en die houden gewoon van hun cultuur, net als Hollanders in Spanje in enclaves leven, ws ook in Frankrijk…je bent immers niet meer in je ‘eigen land’, en dan merk je hoe het ook afhankelijk is van hoe groot de acceptatie in de vreemde door de inheemsen zelf is.
Integratieliedje :p
http://www.youtube.com/watch?v=-uo2iaBuusU
jah 9.4, Groot Isis Ra h El
Groot Israël: Het zionistenplan voor het Midden-Oosten
http://www.wijwordenwakker.org/content.asp?m=m26&s=M118&ss=P2048&l=NL
http://www.veteranstoday.com/2015/10/09/slavs-and-oriental-are-niggers-brutes-and-beasts-in-the-eyes-of-western-empire/
Monika, er wonen in Turkije 16 residuen van overwonnen volkeren, met autenthieke eigen taal en cultuur, wat daar dan nog van over is, er heerste in Turkije altijd en nog een dictatuur tegen de minderheden, een soort stille terreur, ben er verschillende keren geweest, op zoek naar artefacten uit het verleden, en dan hoor je van die verhalen, dat er mensen s’morgens heel vroeg van hun bed werden/worden geligt, en die komen dan nooit meer terug, vaders, Opa’s etc, en wist je dat Atta Turc geholpen is ook tegen de Armeniers door de Jonge Joden organisaties uit Tesaloniki Griekenland, Khazaren/Turkomanen/Tartaren allemaal de zelfde pot nat, klinkt niet echt fijn, maar dat doet de waarheid bijna nooit.
PROJECT CAMELOT: FARAH YURDOZU : REPTILIAN CRESCENT
http://m.youtube.com/watch?v=eJQcsUM82Mc
Monika, en wat te denken van het Yougoslavie van President Tito, zelf een Kroate, maar dat werkte prima, tot dat de Moslim Criminelen, geholpen als altijd in dit soort kwaaie zaken, door de USA-CIA-Mossad, waardoor we nu een 100% Moslim land in het midden van Europa hebben, met daar in de grootste millitaiere USA basis van Europa, wat hebben ze al een kwaad gedaan aan de mensheid dit tuig, er bestaat eigenlijk geen straf voor, nu misschien levend door 4 paarden uit elkaar laten trekken, heb ik altijd één van luguberste straffen gevonden, Turkse uitvinding.
Paul Craig Roberts On The MH-17 Report: “Only An Idiot Would Believe It”
http://www.zerohedge.com/news/2015-10-14/paul-craig-roberts-mh-17-report-only-idiot-would-believe-it
Nederlandse vertaling:
http://www.niburu.co/index.php?option=com_content&view=article&id=9880:alleen-een-idioot-gelooft-het-mh17-rapport&catid=37:wereld&Itemid=50
Volgens de RTL redactie heeft Koenders gezegd dat Rusland niet mee wil werken en mist wil optrekken rond het onderzoeksrapport van de OVV volgens Koenders wordt door iedereen dit rapport hoog aangeschreven en de Russen zouden dat ook moeten doen.
Koenders zou contact hebben gezocht met zijn Russische collega Lavrov maar die zou de boot afhouden zegt Koenders.
Als Koenders samenwerking met Rusland zo hoog in het vaandel heeft zitten zou hij kunnen beginnen met de aangedragen stukken die Rusland heeft gegeven serieus te onderzoeken ipv naast hem neer te leggen zoals ook de OVV heeft gedaan en het zou ook kunnen helpen als de rol van Oekraine eens grondig onderzocht zou worden.
Verder schrijven ze dat het een raket van Russische makelij was en afgeschoten is vanuit seperatisten gebied (dat het een raket van Russische makelij was staat in het rapport maar niet dat het uit gebied van de seperatisten is afgeschoten)en dat is nu juist het gemene want dat is naderhand geinsinueerd door de voorlezer van het rapport maar is daardoor geen feit.
Natuurlijk wil Koenders verder zodat de daders berecht kunnen gaan worden want de aandacht moet van het onkundige rapport afgeleid worden teveel tegen bewijs kan hij niet waarderen.
Ik vraag mij af hoeveel ‘huur’ er voor gevraagd wordt. De marmeren badkamer alleen al…
https://youtu.be/j0RFdiYKzL4