x
x
The MH-17 ‘Report’
Paul Craig Roberts…
x
Met ‘voorbedachte dader’: het MH17-PR-onderzoek…!!
2017 © Paul Graig Roberts | deze versie en uitbreiding: © WantToKnow.nl/be
x
Toen ik vernam dat het opstellen van het rapport over het neerhalen van de Boeing 777 van Malaisian Airways, vlucht MH17, in handen zou komen van de Nederlandse autoriteiten, wist ik dat er geen gedegen onderzoek zou komen, noch aandacht besteed zou gaan worden aan de feiten. En zo was het precies..! Ik wilde in eerste instantie niet over dit rapport gaan schrijven, maar de propaganda-machine draait nog steeds op volle toeren, waarbij de Russen de ‘gebeten hond’ dienen te zijn/worden. Maar door de valse misinterpretaties van het rapport door de Westerse media, zoals de nieuwsmoloch ‘NPR’, blijkt dat de media het MH17-verhaal ‘maken’ en het rapport niet.
Zo hoorde ik bijvoorbeeld Corey Flintoff, NPR-Moskou-correspondent zeggen, dat ‘uit het rapport blijkt’ dat de raket die het verkeersvliegtuig had getroffen, afgevuurd is door Oekraïense separatisten, die de technische vaardigheden niet hebben, om met dit systeem om te gan. ‘Daarom’ moet deze raket zijn afgevuurd door de Russen. Maar dit is een regelrechte leugen, want NIETS in het Nederlandse rapport spreekt over een dergelijke conclusie, in wat voor verband dan ook! Óf Flintoff is heel erg incompetent, óf hij liegt, óf hij geeft zijn eigen mening, die weer niets met conclusies van het rapport te maken heeft..!
Het enige, maar dan ook het enige dat we weten, is dat het rapport spreekt over het neerhalen van het vliegtuig, de MH17 door een BUK-raket. En dat dit ‘dus’ een door de Russen geproduceerde/gefabriceerde raket is geweest. Maar het Nederlandse rapport zegt nergens WIE deze raket hebben afgevuurd. En daarmee komt er vanuit het rapport TOTAAL GEEN schuld bij de Russen te liggen, maar het legt wel BLAAM BIJ OEKRAÏNE, dat het luchtruim voor deze vlucht, boven deze route had moeten SLUITEN..
Advocaten uit o.a. de VS hebben al laten weten, dat op basis van dit rapport, Oekraïne aan te pakken is voor nalatigheid, of juridisch gesproken: ‘dood-door-schuld’. Het is waarschijnlijk dat de vliegtuigmaatschappij Malaysian Airlines ook een goed kans maakt, om op grond van deze nalatigheid van Oekraïne, in het gelijk gesteld te worden. En nee, in het rapport van onze neutrale journalist in Moskou, meneer Flintoff, is hierover NIETS terug te vinden..!Zoals ik al schreef op het moment van de ramp, hadden de Westerse media meteen hun ‘Russia-did-it’-verhaal klaar en publiceerden dit ook. Precies op het moment van de ramp, kwam een heel scenario in werking, dat op regelrechte public relations leek.
Wat past het verhaal weer preciés in het straatje van de VS..
Deze hele zaak kwam weer uiterst dienstbaar van pas in Washington, waar men onder de regering Obama een duidelijke ramkoers met de Russen aan het varen was. En daarin dienden de fazallanden in Europa bij in de pas te lopen. Allemaal tégen Rusland, de sancties waren snel uitgevaardigd, met weinig of geen tegenstand. Maar weldenkende mensen, waartoe ik deze politici deels reken, dienen toch overtuigd te zijn van het motief van het neerschieten van dit toestel door de Russen. Wat Washington nooit heeft uitgelegd en de Westerse media NOOIT hebben beantwoord, is de vraag WELK MOTIEF DEZE SEPARATISTEN DAN ZOUDEN MOETEN HEBBEN, om een dergelijk smerige misdaad te plegen..? Om een onschuldig burgerluchtvaarttoestel kansloos neer te halen..?
Niets over het mogelijke motief van deze separatisten/Russische gelieerde troepen om het vliegtuig neer te halen. Maar weet dat de Russische overheid, dit niet toe zou laten. Poetin zou de verantwoordelijken voor deze daad onmiddellijk hebben laten oppakken en berechten. En het verhaal van Washington is ook volledig zinloos. Alleen een idioot zou de praatjes van de overheidswoordvoerders geloven.
Kan het zijn dat er WEL EEN MOTIEF IS BIJ DE VS..? Om Rusland te demoniseren, de emotionele stemming in de wereld en specifiek in Europa, te laten omslaan richting de VS, en Poetin als grote-boze-leider afschilderen.. En ja, wie vaart er wel bij de economische sancties tegen Rusland..? De VS, nota bene TEN KOSTE van Europese bedrijven..!
Europese regeringen KONDEN DE SANCTIES EIGENLIJK NIET WEIGEREN, zonder met bewijs te komen voor betrokkenheid, van bijvoorbeeld de CIA of andere ‘overheidsdiensten in de VS’..
De BUK-raket..!
De Russische producent van de BUK-raket, die gebruikt zou zijn, voor het laten ontploffen van de MH17 boven het grensgebied van Oekraïne en Rusland, een oude versie was, van het wapen DAT ALLEEN IN DE OEKRAÏNE NOG WORDT/WERD GEBRUIKT.. Dus alleen het Oekraïense leger gebruikt deze raketten nog.. Sinds jaren gebruiken Russische militairen een andere versie RUK-raket, die ook een totaal ándere ‘karakteristiek’ heeft in haar impact bij ontploffing. De schade aan het toestel, de MH17, is INCONSISTENT met de schade die toegebracht wordt door deze moderne raketten, de nieuwe versie van de BUK.
De rapporten hierover zijn door deze fabrikant aangeboden aan de Nederlandse onderzoekscommissie, maar er is GEEN ENKELE INSPANNING VERRICHT om de tests van deze fabrikant te valideren, noch te dupliceren. En nee, de Nederlandse onderzoekscommissie heeft GEEN ENKELE INSPANNING VERRICHT om de berichten te checken, waaruit zou blijken, dat Oekraïense gevechtsjagers de MH17 beschoten zouden hebben en verantwoordelijk zijn voor het laten neerstorten van de Boeing 777. (HIER het verhaal van de BUK-fabrikant)
Kortom, het hele rapport is zo nutteloos als het hele 911-rapport: onvolledig, onjuist en onkundig. De slachtoffers onwaardig. En verwacht geen enkele bevestiging van mijn woorden van de Westerse media, zeker niet van de grote kranten, Tv- en radiostations en tijdschriften. Een collectie mensen die leeft van leugens en onkundigheid..
De reden dat het Westen geen toekomst heeft, is doordat ze geen media meer hebben; slechts als taak hebben om propaganda te maken voor de overheid en de public realtions behartigen voor de corporate agenda’s. De westerse burger is politiek impotent gemaakt, door de Matrix, die door de gekochte en betaalde media wordt ondersteund. Er zijn geen onafhankelijke westerse media meer. Kijk naar het verhaal van topjournalist en academicus Dr. Udo Ulfkotte, die hoofd-binneland was van één van de meest gerespecteerde kranten van Europa, de ‘Frankfurter Algemeine’. Een man die vertelde over de invloed van de CIA op het ‘nieuws’ dat hij dagelijks diende te serveren aan onwetenden in Duitsland en elders in de wereld. Udo Ulfkotte in dienst van de CIA.. De leugens van Washington verkopen. Hij niet alleen, was zijn verhaal: ELKE BELANGRIJKE JOURNALIST IN EUROPA DOET HETZELFDE..!
En inderdaad: zijn boek is NIET vertaald, noch gepubliceerd in de VS.. Het door mij genoemde NPR, heeft VOLLEDIG zijn integriteit verloren. Ze claimen dat ze ‘lezer-ondersteunend’ werken. Dat ze op de been staan als ‘non-profit’-organisatie en door particuliere donaties financieel worden ondersteund. Maar die donaties zijn voor een groot deel afkomstig van bedrijven, grote multi-nationals. En ik noem specifiek NPR, omdat het nog redelijk onbedekt ligt, de informatie hierover. Kijk eens naar het zinnetje, dat bij reclames wordt getoond, een wettelijke,. financiële verantwoordings-verplichting: ‘NPR wordt ondersteund door bedrijf XYZ, actief om dit of dat product of dienst te verkopen’…!
Het ‘regime’ van George W. Bush heeft NPR vernietigd in haar goede bedoelingen, die er in mijn gevoel wel degelijk waren. Hij benoemde 2 Republikeinse vrouwen, om de ‘publieke functie van NPR te analyseren’. En ja, wat bleek? De publieke functie van dit nieuwsnetwerk was geen integriteit in nieuwsvoorziening, maar ‘job security’, geloof het of niet. Het motief van NPR-journalisten is dus, het behoud van hun baan. En daarvoor werken ze en zullen ze regelmatig ‘opdrachten krijgen, om aan deze motieven te voldoen’… Ik werkte met president Reagan naar het einde van de Koude Oorlog, en de associatie met de nucleaire dreiging. Ik ben ontmoedigd te zien dat de Westerse media hun bestaan hebben verkwanseld en het vooruitzicht op een nucleaire oorlog nieuw leven hebben ingeblazen..!
* * *
x
x
Om aan te tonen hoe mensen zijn bevuild met de manier van verslaggeving, met de manier waarop MSM menen het Poetin-bashen te moeten aan- en uitvoeren, tonen we je aanvullend een stukje van de opname van een bijeenkomst in de Vrije Universiteit in Amsterdam, Het is Arno Akkermans, die tussen Jeroen Akkermans en CDA-Kamerlid Omtzigt zit, die VOLLEDIG RESPECTLOOS een getuige van het drama uit Oekraïne ‘afzeikt’ met de opmerking, als de vraag komt waar hij zich moet melden, ‘Bij Poetin!”... Het lijkt een klein schreeuwend kind uit de onderbouw van de Lagere School, maar we hebben het over een professor, een jurist nota bene.. Mr. Arno Akkermans is de naam (HIER)
Stel je voor.. Een zaal vol met een aantal familieleden van de slachtoffers van deze verschrikkelijke ramp. Een getuige die netjes met een tolk vraagt waar hij zijn verhaal kan doen. Want hij is niet welkom bij de MH17 getuige-commissie.. Meneer Akkermans lekker onbeschoft, overtuigd van zijn gelijk:
‘GO TO THE DESINFORMATION DEPARTMENT OF MISTER PUTIN’.
De getuige is uit het veld geslagen en begrijpt de volledig ongepaste cynische ‘humor’ van onze professor niet. De getuige stamelt na een korte pauze: ‘I don’t know’. Heeft het Joint Investigation Team, met Oekraïne als één van de leden, misschien geen ruimte voor ‘onpassende stukken informatie’..? Wat een schaamteloze toestand..!
Deel dit verhaal, als het moet wereldwijd..! Maar… Luister natuurlijk en vooral ook naar het inhoudelijke verhaal, dat NAADLOOS aansluit bij de verklaringen van veel getuigen. Mensen, dorpelingen uit de vele dorpen in de buurt van de plaats waar de MH17 is neergestort, hun verhaal hebben gedaan. ER IS SPRAKE GEWEEST VAN GEVECHTSVLIEGTUIGEN IN DE BUURT VAN DE EXPLOSIE..
Geen doekjes erom winden..
Op veel sites zijn commentaren te vinden van mensen die reageren op de geplaatste MH17-artikelen. Veel bruikbare links zijn daar te vinden naar nog niet of nauwelijks gepubliceerde informatie. Maar het zijn vooral de ‘boze’ en ‘verontwaardigde’ reacties die vaak indruk maken. Wij maakten een selectie, op de maandag de 17e juli, 3 jaar na de ramp
* * *
Looney:
De raket explodeerde, zoals ontworpen, een paar meters van het vliegtuig, toch?
Simpele wiskunde, dat is het toch?
Waarom kan dan niemand ‘reverse calculation’ toepassen. om PRECIES,
met een nauwkeurigheid van enkele meters, de launch site te determineren.
Ze doen dit met maanexpedities, dus dan toch ook voor dit onderzoek..?
Of hebben ze geen schuifliniaal, telraam of calculator in Nederland..?
* * *
Jack Burton:
Heb je ooit gehoord van een luchtramp, waarbij de Zwarte Dozen geheim werden gehouden
tijdens het onderzoek naar de oorzaak van de ramp..?
Heb je ooit van een luchtramp gehoord, waarbij ze niet vragen om de ‘air traffic control tapes’..?
Wanneer worden geen getuigenverklaringen van de ‘Air Traffic Controllers’ gevraagd, ná een verschrikkelijke luchtvaartramp..?
De vrouw die als Air Controller heeft gewerkt, is al meer dan 2 jaar spoorloos; op vakantie gestuurd…??
Ze is daarna niet eens meer gesignaleerd.. CNN en NPR pretenderen met een stalen gezicht, dat dit een ‘onderzoek’ is.. Mijn hemel.!
* * *
Jeff Montanye:
Het hele verhaal doet me 1 op 1 aan het 911-onderzoek denken.
(geen vrijgave van de data noch gesprekken uit de ‘Black Box’-machines.)
Als dat al niet stinkt..! En dan was er de weigering van Malaysia Airways om in eerste instantie onderzoek te verbieden.
Het heeft ook nog eens familieleden van de 43 Maleise slactoffers verboden de doodskisten te openen.
NIEMAND van de overlevenden werd toegestaan om naar de slachtoffers in de kisten te kijken; afscheid te nemen.
Wan Lailatul Masturah zei hierover:
“Dat werd ons niet toegestaan door de overheid. Niemand mag kijken.
Alle kisten met lichamen die terug kwamen naar Maleisië, moachten niet worden geopend..”
* * *
Latina Lover:
Kun je je voorstellen hoe het is, om een laatste afscheid te hebben
met je overleden vrouw, kind of familielid, omdat de overheid dit verbiedt..? Ruikt dit naar een ‘coverup’ of niet..?
Kun je je nog de crash herinneren met de Germanwings-vlucht?
Er waren maar 72 uur nodig om de cockpit-spraakopnames vrij te maken.
Maar deze ‘Fucking Dutch’ hebben ná ruim 2 jaar deze infomatie nog niet eens vrijgegeven.??
Naar mijn gevoel hebben de Russen deze opnames wel zelf gemaakt en wachten ze op het juiste moment ze te openbaren.
* * *
Cheech_wizard:
Ik heb eens nagekeken wat er is gebeurd met de 3 vliegtuigen die zijn neergestort, elders in de wereld, ná deze crash in Oekraïne.
De Zwarte Dozen van deze vliegtuigen werden snel geborgen, binnen enkele dagen en de informatie ervan, was binnen een paar weken.
Het is volledige rommel, die ons op de mouw wordt gespeld.
‘Complete bullshit.’
https://www.youtube.com/watch?v=QcGCBHNcKyI Kennen we hem nog? Ik heb medelijden met de mensen, die de leugens van deze man niet doorzien….
MH17, 80 kinderen, 5 babies. Timmermans is maar een PION van de vijand. De Rothschild-Zionisten-Illuminati.
https://twitter.com/zakenpief/status/877978604755234816
Ik zie in Timmermans iemand die de volledige IMPACT van het internet op de mensheid niet begrijpen. Carl Sagan had deze impact voorspelt voordat het internet er was. Timmermans snapt niet dat hij over 100 jaar als de grootste landverrader ooit van het Nederlandse volk in de geschiendenis zal eindigen. Zoveel meer kan hij niet eten dan ik kan eten.
Ik heb ooit, toen ik nog een eigen facebookpagina had een (in de ogen van zijn slaafse aanhangers) ‘negatieve’, reactie op de facebookpagina van deze Timmermans geplaatst. Ik verbaasde mij erover dat deze man net na zijn propaganda over MH17 en zijn ‘toevallige’ aanstelling in Brussel, duizenden ‘facebook-vrienden’ had. Bijna allemaal mensen die hem rond de bek likten en mij van repliek dienden, hoe ik het durfde om hun ‘afgod’ kritisch te benaderen. Als waakhonden beschermen dergelijke onnozelen (het zijn in dit geval beslist geen betaalde Internetrollen, maar Nederlandse burgers die zich nog in coma bevinden) de pagina van Timmermans en zijn er blijkbaar trots op (dat zal hun domme hoofdreden wel zijn) dat Timmermans ook op hun eigen pagina als ‘vriend’ staat vermeld. Dat zijn inderdaad mensen waarmee je medelijden kunt voelen, hoewel het echte medelijden naar de nabestaanden van de MH17 ramp moet.
Mijn facebookpagina heb ik een paar jaar geleden resoluut opgeheven vanwege het totaal zinloze nut ervan. Als je er aandacht aan bv MH17 besteedt, is er geen mens die reageert of een duimpje geeft, als je er een berichtje op zet van je hondje dat een zeer pootje heeft, dan opeens reageren er 80 ‘vrienden’ met tenenkrommend medeleven.
Paul 1.4 :
Uw ervaringen komen mij bekend voor. Het overgrote deel van de bevolking is immers helemaal niet geïnteresseerd in de waarheid, maar enkel in de leugens die binnen hun denkkader passen, en waarvan de grens bepaald wordt door omtrek van de luie zetel. Ik kan dit enkel verklaren door een psychopathologische lafheid. Om echter de strijd aan te binden met de boodschappers met de vervelende waarheden.. kent de moed, de durf, de lef, de arrogantie enz… geen grenzen. U ziet hier dan ook een “klootjesvolk” in volle actie.. een soort dat functioneert op een primair niveau, enkel gedreven door dierlijke instincten en behoeften. Wat de reacties op Timmermans betreft (waarvan melding in 1.2) is dit gewoon te verklaren cfr. het principe :”Soort zoekt soort, en soort verdedigt soort…” (soort = in de pejoratieve zin). Zoals ik het vroeger ook al stelde en U in 1.2 ten andere ook, het moet hier gaan om de slachtoffers.. en hun familieleden.. Deze slachtoffers moeten zich echter elke dag in hun graf omdraaien, als ik het verraad zie van de politieke verantwoordelijken, in alle betrokken landen.
Dit is een puist waar we druk op uit moeten blijven oefenen… Als deze barst dan komt er heel veel vuil naar buiten.
Nee hoor. Wij weten al heel lang hoe het zit (ik al na 2 weken). Het komt niet in de massa media omdat die volledig onder controlle staat van de Rothschild-Zionisten-Illuminati.
https://twitter.com/zakenpief/status/879377789186695168
Ik zag laatst nog wat foto’s van dode babies van de MH17 massamoord. Gaat je bloed van koken. Stelletje viezerikken. Mensen die dachten leu op vakantie te gaan vermoorden omdat de oorlog in Syrie niet gaat als verwacht. Ze zullen branden op aarde.
https://twitter.com/zakenpief/status/886977817875025921
In wezen, wat ik ook zo juist gelezen heb, worden deze mensen keer op keer op nieuw vermoord, mensen als Rutte en anderen, wanneer blijkt dat deze willens en wetens de juiste uitspraak hebben tegen gewerkt en in de weg hebben gestaan, denk je toch aan het oorlogs tribunaal, waar gaan we heen als mensheid, ik denk dan ook aan die Drones die dood en verderf zaaien op arme burgers, wat voor denken zit hier achter.
Jenne
Nadat ik wegging bij Veterans Today heb ik als 1e deze Twitter account gemaakt. Om ze toch wat te PROMOTEN. Hier staat mijn versie over de MH17 ramp met voorspellingen ten aanzien van het LAFFE gedrag van onze Nederlanders in belangrijke posities.
https://www.liveleak.com/c/Oliver_North
“The strong do what they can and the weak suffer what they must.”
– Thucydides
https://deepresource.wordpress.com/2014/08/14/hackers-learned-who-shot-down-mh17-in-ukraine/
404 Page Not Found
Er worden zoveel links van mij vernietigd door de vijand. Zoveel videos verwijderd. Ze hebben zelf de “sound track” uitgezet met een FAKE mededeling.
https://youtu.be/EMCt1aWCXXs
Censuur, maakt mij enkel bozer!
https://youtu.be/VOa5oFiUhQs
Censuur, last word Bobby Fischer, ze zijn gek! Ze zijn de controle kwijt lees de commentaren maar eens van de mensen.
Die Plutonium wolk zal ze niet sparen. Ze zullen het niet eens begrijpen. Ze zullen niet eens hun eigen rol in het grote geheel snappen. Niet mijn problem. They chose death!
Ga even naar de site VT to day, kun je nog een andere waarheid lezen, de echte dan !!!, Jenne
Je kan Veterans Today niet vertrouwen. Ik heb er zelf 3 maanden op gepost toen ik wegging van LiveLeak. Ze probeerden mij te sturen toen ik het Amerikaanse leger belachelijk maakte. Konden ze niet goed tegen. Enfin. Ze zijn 90% desinformatie volgens anderen. Zelf heb ik geen idee. Vond het een leuke site maar BEPERKT. Zoals Amerikaan zijn voor vele mensen een beperking is.
Het gaat er niet over wat jij en ik vinden, in dit geval, maar om een bevestiging van een vermoeden, van de eerste ogenblikken en het nieuws kort er na, sterke formel lucht en geen bloed en aziatische uitziende mensen.
Jenne 4 :
Zie laatste publicatie op Veterans Today :
http://www.veteranstoday.com/2017/07/17/mh17-was-really-mh370/
Zoals ik het reeds in een eerdere reactie stelde : het is dus nog altijd niet duidelijk wat daar juist gebeurd is ?? Als het om de MH 370 gaat, wat is er dan gebeurd met de MH 17 ??
SubRosa, ik heb de meest afgrijselijke vermoedens, ik wil er niet aan denken, wat deze mensen is overkomen, waar zijn ze, leven ze nog zo veel vragen, en zo weinig antwoorden, Jenne
Er wordt weinig aandacht besteed aan het gegeven dat er pas BUK-scherven werden gevonden NADAT er zogenaamde geheime tests met BUK-raketten in Finland en Oekraïne werden gedaan door het onderzoeksteam…. tot die tijd deed men alsof het crash-gebied nauwelijks was te bereiken…. wat zijn die gevonden BUK-scherven dan juridisch eigenlijk nog waard….?… niets.
Er is NOOIT een BUK afgevuurd. Dus hoe kunnen er BUK scherven gevonden zijn? Ze (Kiev CIA marionetten) hebben wel met artilerie de MH17 massamoord plek maanden lang beschoten om zoveel mogenlijk “bewijs materiaal” te vervuilen.
https://youtu.be/d2rRCSNp33I
Getuige verklaring Oekrainse BUK miliair.
Drie BUKS van de Oekraine stonden vast wegens “technische problemen”. De Oekrainse BUK bemanning deserteerde ook maximal (tot 90%). Ik heb daar zelf propaganda voor gedaan toen. Om ze tot desertie aan te zetten. Toen ik dit filmpje zag moest ik dus ERG lachen toen hij 90% zei. Ja Sith Lord! Het leuke is dat de Russen mijn propaganda kopieren (niet alleen de Russen). Dus het effect neemt toe!
Geen BUK afgeshoten omdat:
1) technische problemen met afschieten
2) weigering van de soldaten om op een burger vliegtuig te schieten
3) dronken soldaten van de Oekraine
De “rebellen” (Russen) hadden geen beschikking over een BUK.
Bedoeling was altijd dat de MH17 te pletter zou storten in regerings gebied zodat de feiten makkelijk verdonkermaand konden worden.
Ik raad iedereen aan om de film van Alfred Hitchcok te bekijken => Dial M for Murder.
Je zal toch een familielid of bekende hebben verloren en dan meemaken hoe de waarheid niet boven tafel mag komen. Schaamteloos en respectloos. Dank meneer Rutte cs.
Zowel de VS als Rusland weten donders goed hoe het werkelijk is gegaan. Alleen in het zg vrije Westen is Poetin-bashen tot nationale sport verheven. En de naïeve massa gelooft de MSM, die de VS blind volgen, net zoals met 9/11 en accepteert deze leugens. Een ieder die een beetje zijn huiswerk doet, weet beter.
Als je een beetje handig bent en je hersens gebruikt en er gewoon vanuit gaat dat de TV, krant en meeste websites voor 100% onder controle staan van de Rothschild-Zionisten-Illuminati dan kon je al na 2 weken weten wie de dader en opdrachtgever waren. Ik ben echt niet veel slimmer dan de meesten op aarde.
https://twitter.com/zakenpief/status/887608781131186176
Dit zijn de opdrachtgevers (Illuminati = Zionisten).
Beste Thucydides nauwkeuriger = Illuminatie = niet alle zionisten – niet alle freemasons – niet alle jesuits, reden = door compartimentalisatie.
http://www.vrijewereld.org/2014/09/24/de-compartimentalisatie-van-kennis-binnen-geheime-genootschappen/
hmm enig onderscheid toch wel belangrijk wanneer mogelijk, Jenne en Coz zouden zeggen ‘is dat wel zo?’, wat weten wij buitenstaanders van die klups, nadaah noppes, niet om rotzooi te gaan verdedigen, dat niet never nooit, de lucie in de sky luciferische verlichten zouden een antiek ideaal hebben, oude cruciale bijna verloren kennis bewaren voor ons, de toekomst en zo, en een droom van een verenigde wereld, wat eigenlijk onbegonnen werk is, over dwarsgebakken loempienadies met sambalbij en kloepoek; The ‘Illuminati and Reptilians’ https://www.youtube.com/watch?v=kPQAbsLGOXE en omdat ik het plezierig vind om naar Jamie te kijken natuurlijk of course vanzelfsprekend niet onbelangrijk, de knappe zeer innemende authentieke chilluh en warmuh huis helder horende huisvrouwen brug over de bevroren Ijssel. het gaat waarschijnlijk om facties binnen facties en zou aardig zijn om niet botweg over 1 kam te scheren want waarschijnlijk de only way out is een vermeende tegenstander niet botweg voorbarig het verkeerde etiket op te plakken uit onwetendheid en blinde haat die nergens naar leidt, witte zwarte en grijze hoeden heb je meer aan, van binnen uit naar buiten dacht ik zomaar te denken. dit tingeltangel moppie op de gevleugelde witte en zwarte toetsietielemansen knoppen kwam ik net tegen via radio 4, wel rustgevend; John Field: Complete Nocturnes – Elizabeth Joy Roe (Audio video) https://www.youtube.com/watch?v=wdh_3GM6chA
Haha Hyper, geheel wtk zegt ‘is dat wel zo’…?
jawel jawel Mc maar gewoon omdat omdat, euhh nouh gewoon, dat het me te binnen schoot, van die lokale uitdrukkingen, kent u die uitdrukking? sferen koppelen aan; eindeloos trouwens deze ‘vet koel u bent Bert toch?’ ; DWDD – Britt Dekker en dominee Gremdaat https://www.youtube.com/watch?v=nytJ3-nbH3I en Mc ik vind persoonlijk zelf de uitdrukking van ‘wat de f’ nogal fijn, sferisch zelfs. En inderdaad de beste friet-tent-plus ter wereld aan het grootste mooiste breedste strand, de lekkerbek.
Te voor zien, het pak wolven is compleet, Hyper Alert zij voorzichtig, Walkiri’s zijn verscheurende wezens, gezond verstand wordt niet gewaardeerd, vriendelijke groet Jenne
Treowd,
alles wat ik tot nu toe gelezen heb over de geheime broederschappen, zijn gebaseerd op aannames, en meestal de zeer grote fantasie van de Schrijvers.
Dat ze zijn voortgekomen uit het al oude gilde systeem, om hun uitgeoefende vakken te beschermen, en te verdiepen, doet er niet toe.
Of uit kleine anders denkende en gelovende mensen, om zich en hun heritage te beschermen doet er ook niet toe.
Dat deze nu nog bestaande broederschappen veel goed werk verrichten, ook voor niet ingeweiden, doet er ook niet toe.
Wat er toe doet is het niet aflatende demoniseren, van deze groepen mensen, door de constante brain wash van de grote Joodse media, gaan veel men of the street hier in mee, waar door ze groter, hechter en sterker worden, Jenne
Hyper, jaaah…we hebben (weer) zo genoten. Het is goed dat we er toen met zijn ‘allen’ waren. Ben nog steeds blij erom. 🙂
Ja ik ook. Leuk hè? Nog koffie?
Nee, Guido hoeft niet. Maar wel bedankt. De volgende keer ga je gewoon mee…zwemmen in de zee. 🙂
Als ik Brit zo zie en al die mensen dan hebben wij toch een heerlijk volk wij Nederlanders. Daarom mensen. Niet opgeven met de MH17. Dat zijn onze mensen. Onze kinderen.
@Jenne , dat komt omdat polarisatie meewerkt aan onderlinge verdeling en juist desinfo agenten voor dat doel in het leven geroepen zijn. Plus er is een behoorlijke lading bloggers welke de broodheren dienen ipv de mensheid cq waarheid een wakkere lezer kijkt er opmerkzaam doorheen en filtert goed…
@Treowd Daarom loopt het ook niet goed af. Zo is het nu eenmaal.
“Optimism is cowardice.” – Oswald Spengler
Don’t mistake kindness for weakness, nor silence for conformation
because it takes a deeper insight to know what war must be fought and
wich not. “Violence is mostly the last refuge of the incompetent”
“Violence is mostly the last refuge of the incompetent”
Wat een onzin. Dit gaat volledig voorbij aan het feit dat bijna alle oorlogen, terroristische aanslagen, massamoorden, “assassainations” zijn GEORGANISEERD door de Rothschild-Zionisten-Illuminatie uit ambitie en hebzucht. Dat mensen die lekker rustig willen bestaan het slachtoffer zijn van deze ROVERS.
Geweld is het 1e midden van de HEBZUCHTIGEN en MACHTSWELLUSTELINGEN. De Rothschild-Zionisten-Illuminati. Nu worden wij mensen gedwongen met onze rug tegen de muur zonder enige uitweg (hun full spectrum dominance) om TERUG te vechten. Nu ze zelfs hele vliegtuigen (de MH17) met de meest onschuldige mensen die er kunnen bestaan op deze planeet aan het uitmoorden zijn in weer een van hun MASSAMOORDEN. De MH17.
https://twitter.com/zakenpief/status/887608781131186176
Daarmee trek je het uit de context beste Thucydides, ik deel wel je emoties aangaande de onrechtvaardigheid in alles aanwezig.
17 juli 2014 =22 en 17-7-2014 + 17 7 2017 =47= 4+7 = 11
handtekening van de Illuminati
Treowd, soms moet er ballotage worden toegepast, om ongewenste gasten, buiten de deur te houden, ik zie daar niet zo veel verkeerds aan, ieder het zijne, je had toch ook je stam café, met je vaste kornuiten, weet niet of dit nog zo is, ik neem aan van wel, ja het is soms fijn onder mensen met die de zelfde voorliefde voor bepaalde onderwerpen hebben, ik zie het echt zo simpel, daarna kun je gaan konkelen, in Amsterdam had je veel zulke gelegen heden, heren clubs, en ook dames clubs en theé huizen, en dan de maison closed, ja en toen was er de IPhone, en werd ieder één slaaf van dit stukje demonisch kwaad.
Groet Jenne
Dat is slechts het symptoom die IPhone beste Jenne, het werkelijke gereedschap is het www van the lightbearer aka lucifer ..
Giving Life to Lucifer
https://www.youtube.com/watch?v=g0EokcSlR1w
Treowd
Ja daarom benoem ik het ook, men noemd het de vooruitgang, net als de progresieve socialistische zakkenvullers, ze brengen al onze waarden, die noodzakelijk zijn om plesant te leven om.
Jenne
waarom komt mijn eerdere reactie er niet op
Pure psyops operatie met een corrupte krant en corrupte journalist. Een geënsceneerd stukje stemmingmakerij door de AIVD/Rothschild-Zionisten-Illuminati en “useful idiots”.
http://www.ad.nl/nieuws/nouri-vs-mh17~a488c0f9/
Nouri vs. MH17
Een prima video-analyse van Johan Oldenkamp:
https://youtu.be/L1F_D02BfEg
Treowd, ik vindt dit een hele plausibele en goede uitleg van Johan Oldenkamp, zo als wel meer van zijn interessante films, we weten allemaal dat het rammelt, en ik zou het liefst in het openbaar die Marc Rutte een enorme draai om zijn oren geven, hoe kun je een volk, je Eigen volk zo in de maling nemen, Jenne
Prima artikel en ik ben het volledig eens met Paul Graig Roberts dat de nabestaanden het beste Malaysian Airlines en Oekraïne aansprakelijk kunnen stellen vanwege:
1: MA. Door willens en wetens boven gevaarlijk oorlogsgebied te vliegen. (zonder de passagiers te informeren? Dan zij dus niet de keuze om wel of niet in te stappen).
2. OE. Door willens en wetens het luchtruim open te stellen en zelfs de koers van het vliegtuig te verleggen waardoor het gevaar nog groter werd.
Dus zelfs als zou blijken dat Rusland de dader zou zijn (wat ik niet geloof) zijn deze partijen grove nalatigheid te verwijten met de dood tot gevolg.
Ik heb dit ook aan de stichting van de nabestaanden gemaild en er bij vermeld dat het J.I.T. nooit de waarheid omtrent de dader boven water krijgt omdat Oekraïne zelf verdachte is en in oorlog en Maleisië er in zit om te voorkomen dat MA een miljardenclaim aan de broek krijgen. Dus dat ze vanwege de enorme (internationale) belangen die er mee gemoeid zijn beter een claim bij MA en OE kunnen indienen en laten die de kosten maar zien te verhalen op de werkelijke daders (als die ooit gevonden worden). aansprake
“De rapporten hierover zijn door deze fabrikant aangeboden aan de Nederlandse onderzoekscommissie, maar er is GEEN ENKELE INSPANNING VERRICHT om de tests van deze fabrikant te valideren, noch te dupliceren”
Hoe zit het dan met die arenatests in Finland en Oekraine?
Moeten of mogen we ook niet eens denken aan een (in destijds KLM termen) Mr. ” No Show” de vorige baas van de KLM.
De vraag blijft steken is hij ook niet een debet aan dit debacle. KLM vloog over een oorlogsgebied.
De reden waarom “de onderste steen” niet boven komt.
Hoewel er geen harde bewijzen zijn is het toch wel zeer waarschijnlijk dat Kolomoisky degene is die achter de aanslag zit. Het was niet de bedoeling dat de MH17 van Malaysian Airlines neergeschoten werd, maar een ander toestel. Het was dus een vergissing.
Poroshenko was niet op de hoogte van deze actie en was dan ook woedend op Kolomoisky. Een direct ontslag als gouverneur van de provincie Dnjepropetrovsk zou te opvallend zijn geweest. Dit ontslag werd in scene gezet en naar een later tijdstip verlegd. Officieel werd hij ontslagen omdat zijn soldaten tijdelijk een kantoor van het energiebedrijf Ukrnafta hadden bezet.
Dat het geen BUK-raket was maar een jachtvliegtuig dat de MH17 neerschoot is ook duidelijk. Wélke toestellen het waren is giswerk. Maar gezien het zeer groot aantal getuigen dat de jachtvliegtuigen heeft gezien tijdens hun actie, kan dit zonder meer als juist worden aangenomen.
De VS – “the Deepstate” – heeft jaren gewerkt aan het lostrekken van Oekraïne en aan de mogelijkheid een westers georiënteerd persoon op de troon te krijgen. Er werden tevens miljarden geïnvesteerd om dit doel te bereiken. Zo kort voor het “handelsverdrag” dat met Oekraïne gesloten zou worden, kwam dit drama erg ongelukkig uit.
Rutte kreeg – als vazal van “the Deepstate” – de opdracht dit “probleem” op te lossen. Opvallend was het gegeven dat kort daarna een groot deel van het Nederlandse goud vanuit de VS naar Amsterdam terug kwam.
De reactie van Rutte kort na het drama was emotioneel en de belofte van “de onderste steen” zal zeker wel gemeend zijn, maar kon niet meer worden uitgevoerd.
Het is een verraad aan de nabestaanden van de MH17-slachtoffers, maar klaarblijkelijk zijn de politieke belangen groot.
Eddy 15 :
Dit is een mogelijke verklaring.. maar de reden van de doofpot (ook langs Russische kant) zal eerder dienen gezocht worden in de Smolensk vliegtuig ramp. Ik heb daar al meermaals naar verwezen in vorige reacties. Zowel de USA als Rusland beschikken immers over de satellietbeelden , zodat het dan ook niet moeilijk kan zijn om te weten wat er juist gebeurd is. Zo pas verscheen er een publicatie op de webstek van Henry Makow over de Smolensk vliegtuig ramp :
https://www.henrymakow.com/2017/08/smolensk-crash-coup.html
Als men de inhoud van de tekst grondig bekijkt, dan is het duidelijk waarom iedereen moet zwijgen. Hier was immers het “International Crime Syndicate” aan het werk.
Hi Sub Rosa,
Wat betreft die satellietbeelden heb ik wel twijfels. Dit zijn opnames van vaste plekken op aarde en door vergelijking van de opnames kunnen bewegingen worden vastgesteld. De beweging van een met bijna 1000 km/u vliegende “speldenknop” zal zeer moeilijk vast te leggen zijn. Ook al wordt er door de VS beweerd dat zij over de juiste beelden beschikken.
Sub Rosa 16.
Katyn was ook de plaats waar Poolse officieren zijn vermoord waarvan de Duitsers de schuld kregen en omdat de Vliegramp met zowat de hele Poolse regering ook daar is gebeurd lijkt me dat geen toeval maar Duivelse opzet. De moord op 15.000 Poolse officieren bleek later in opdracht van de russen gedaan te zijn en ook nu lijkt Poetin bij de moord op de Poolse regering betrokken te zijn of er op z,n minst meer van te weten.Volgens het door u aangedragen artikel is Donald Tusk een hoofdrol speler geweest en nu zit hij op een hoge functie binnen de EU in Brussel wat aangeeft hoe ver ze al gevorderd zijn en belangrijker nog wie er allemaal onder één hoedje spelen.
De foto waarop Poetin,Willem Alexander en Maxima te zien zijn die gezamenlijk een biertje drinken is dan ook veel zeggend denk ik.
Eddy 16.1 :
Rusland en de USA beschikken over zeer geavanceerde spionagesatellieten, waarmee ze bij manier van spreken “haarfijn” kunnen zien wat er in de lucht en op de grond gebeurt. Een conflictgebied zoals de Donbass wordt dan ook van seconde op seconde intensief opgevolgd. Het voor iedereen toegankelijke Google map biedt al heel wat mogelijkheden.
Arnold 16.2 :
U legt daar inderdaad interessante verbanden. In de USA hebben we Trump met daarachter de werkelijke macht = de Deepstate waar Eddy 15 ook al naar verwees. In Rusland is er Putin en zijn entourage..met de haviken. In een volgende reactie zal ik daar nog op terugkomen. In beide gevallen gaat het uiteindelijk om het “International Crime Syndicate” dat de werkelijke macht uitoefent.(ook in tal van andere landen). De personen die we zien opdraven zijn in feite de “valiezendragers…”, die meewerken aan de NWO. Dat Tusk een dergelijke functie krijgt in de EUSSR, ondanks de tegenkanting uit Polen zelf.. is veelzeggend
De tekst op de webstek van Henry Makow is in die mate interessant omdat deze ook een zeer hevige reactie bevat, waarbij de man wordt gespeeld in plaats van de bal. Op de argumenten van de eerste Poolse bron wordt praktisch niet ingegaan. Komt bekend voor!!. Leg Smolensk en MH 17 naast elkaar, en we zitten met eindeloze discussies over wat er juist gebeurd is..in een “Nacht und Nebel” sfeer.. en ondertussen wordt de aandacht afgeleid van de samenzweerders..en het doel, wat dan ook de bedoeling is. In beide gevallen dienen de families van de slachtoffers zich geen illusies te maken.. de samenzweerders zijn immers onaantastbaar..hoe hard dit ook moge overkomen. Maar leven met bedrog is uiteindelijk nog veel erger.
Nou, nu hebben we dan een bos in wording.
Een herdenkingsbos, waar wij, maar vooral de nabestaanden kunnen herdenken dat ze een groot offer gebracht hebben voor aansluiting van Oekraine bij de Eu.
Ja, het is wrang om het zo te stellen en zo bitter om door je eigen regeringsleider totaal in de zeik gezet te worden, ja uitgelachen te worden, ja je eigen waardigheid wordt gesloopt door hem.
economie, banen. VEILIGHEID!!??
De Rutte-mantra. daarna werd hij herkozen!!??
het ging ze toch om die 122 ton gejat goud uit de fed’s? mooi zwijggeld. ons angela kreeg er maar 5.
die onderste steen is bijna zo zwaar als uranium
en ons mark maar lachen
Een laatste bericht :
https://www.heise.de/tp/features/MH17-Niederlaendische-Regierung-will-Geheimdokumente-zum-Fall-nicht-freigeben-3873472.html
met citaten :
“MH17: Niederländische Regierung will Geheimdokumente zum Fall nicht freigeben
26. Oktober 2017 – Florian Rötzer
Im Februar hatte ein Gericht dem Verlangen nach Transparenz stattgegeben, aber offenbar findet sich in den Dokumenten derart Brisantes, dass das Justizministerium Einspruch erhob. Die Dokumente müssten verschlossen bleiben, da, so wird erneut behauptet, ihre Offenlegung die Beziehungen zu anderen Staaten gefährden könnten. Der niederländische Staatsrat stellte sich am Mittwoch hinter das Justizministerium und entschied, dass die Dokumente nicht freigegeben werden dürfen: “Das Interesse nach Veröffentlichung überwiegt nicht das durch die Weigerung geschützte Interesse wie die Beziehungen der Niederlande mit anderen Ländern und internationalen Organisationen, die Achtung der beteiligten Parteien und der Schutz persönlicher politischer Ansichten.” Das lässt Spekulationen ins Kraut schießen, zumal man offenbar nicht bereit ist, auch nur einige weitere Teile zu veröffentlichen…”
De vraag hierbij is dan ook : Met welke landen kunnen dan de betrekkingen in gevaar gebracht worden ??
Bellingcat laat zich ook weer eens horen.
https://nos.nl/artikel/2206521-onderzoekscollectief-gezochte-man-op-mh17-tapes-is-russische-generaal.html zo wordt dat door de NOS gebracht terwijl iedereen kan lezen dat er totaal geen feiten maar alleen maar aannames zijn.
Het National Center For Media Forensics in Denver komt zelfs tot een waarschijnlijksheidsfactor van 428.Dit betekent een “MATIG STERKE ONDERSTEUNING” van de hypothese dat Delfin en Tkatsjov dezelfde zijn.
Schandalig dat dit als nieuws wordt gebracht terwijl het niet meer dan onzin is wat door niets onderbouwd wordt.
Bellingcat is hofleverancier van nepnieuws.Wordt MH17 ons 9/11?
https://www.ninefornews.nl/bellingcat-hofleverancier-nepnieuws-mh17/
Kijkt u ook even naar deze video waarin de heer van der Pijl het één en ander uitlegt en er mogen ook gewoon vragen gesteld worden die gewoon beantwoord worden,dat zien we ook niet overal.https://www.youtube.com/watch?v=gCstY_6xKvw
Arnold2 :
Van belang is hier het tijdstip waarmee Bellingcat hiermee naar buiten komt. Juist na de erkenning van Jeruzalem als hoofdstad van Israël door Trump. Ik zie het dan ook als een afleidingsmanoeuvre. Vergeet ook niet dat 20 min. na het neerhalen van de MH17 de Israëlische aanval op Gaza begon. We zullen moeten afwachten wat er de komende dagen nog gaat opduiken… en vooral gaat gebeuren in de rand van dit alles. Ik denk aan de Brexit.. de Bitcoins … de fin. toestand van de banken binnen de EUSSR, en vooral dan in Italië…enz.. Bij de cover-up van de MH17 bestaat er immers geen toeval… !!!!
Arnold2 – 1 :
Uw verwijzing naar Kees Van Der Pijl is interessant. Hij heeft een boek geschreven :”The Making of an Atlantic Ruling Class”, ook omschreven als “Absolute Power”, of meer populair “the banksters van Wall street en The City”. In dit boek stelt hij dat deze “banksters” achter alle terreur zitten in Europa. Een terreur die enkel dient om hun financiële en zakelijke belangen veilig te stellen. Hij heeft het over een :” a new global financial hegemony”. De politiek, dient enkel maar als een dekmantel. De “elementen” die we zien defileren in de openbaarheid, zijn dan ook de corrupte handlangers van deze Ruling Class. De politieke kleur doet er niet toe. Ik zie dan ook geen doorbraak in dit MH17 drama. Als ik zie hoe er in andere landen ook de doofpot wordt gehanteerd.. maak ik mij geen illusies meer.
De bron : The Nebula van W. Baeyens, pagina 26-27.
De titel lijkt over wat anders te gaan, maar op ca. 8 minuten wordt er gesproken over de mh17, dat er aids specialisten inzaten op weg naar een belangrijke bijeenkomst.
https://www.youtube.com/watch?v=jDzUhNk7_Mg 13min
Dit is de tweede keer dat ik zo’n verwijzing naar belangrijke inzittend wetenschappers tegen kom.
Er komt steeds meer naar boven uit het verraderlijke B.O. tijdperk
https://www.youtube.com/watch?v=lB4IeQVNmAM
En meer op
https://www.youtube.com/channel/UCv0dEcvXLOf4ZFvjCahK4Lw/feed
https://nos.nl/artikel/2202237-kamerlid-omtzigt-cda-liet-nepgetuige-praten-over-mh17.html
Het lijkt er veel op dat Omtzigt te lastige vragen gesteld heeft en mogelijk nog lastiger vragen wil stellen aan collega,s van hem.Rutte liep eerder al weg toen Bontes van Klaveren en Omtzigt hem moeilijke vragen stelden terwijl hij zei dat hij al die insinuaties meer dan zat was.De NOS is niet onafhankelijk en doet in dit artikel uitspraken die kant nog wal raken maar wel een bepaalde richting opgaan.Zo schrijven ze dat de onderzoekers na onderzoek gedaan te hebben geconcludeerd hebben dat er geen andere toestellen bij betrokken zijn geweest en ook dat dat idee van de Russen afkomstig was.Zijn de wrakstukken die in Oekraine achter gelaten zijn dan ook goed onderzocht?Waarom hebben ze niet alles naar Nederland gehaald zodat het VOLLEDIGE toestel opnieuw geconstrueerd kon worden voor een compleet beeld?
Uiteraard schrijft de NOS dat het een BUK raket is geweest terwijl daar nooit onomstotelijk bewijs voor geleverd is.Wat betreft die getuige van Omtzigt,waarom zou die man liegen? Waarom zou die man zijn vrouw niet geloven die het gezien heeft?En waarom moeten wij wel Rutte en zijn kompanen geloven waren die er wel bij toen?
Velen zijn van mening dat Rutte een enorme beerput dicht probeert te houden aangaande MH 17 en nu ben ik van mening dat de NOS probeert hetzelfde te doen maar dan ivm de PARADISE PAPERS want zelfs nu het lijkt dat hoge koppen betrokken zijn bij belastingontduiking via belastingparadijzen lees ik er op NOS teletekst niets over.
De waarheid is nog niets naderbij gekomen, deze schandknaap die onze premier minister is, bijgestaan door sexueel mindervalide wezens, geven niets om gewone mensen met hun kinderen, willen jullie dit nu niet zien, deze lieden verkopen hun Eigen moeder voor een beetje macht !
Jenne
Vandaag werd bekend dat Stef Blok de opvolger van Halbe Zijlstra gaat worden.
De vraag die dan bij mij opkomt is of dat met MH 17 te maken kan hebben want Stef Blok had als minister van veiligheid en justitie een grote rol in het MH 17 verhaal.
Gisteren was de uitzending op National geographic over MH 17 en mogelijk dat naar aanleiding daarvan veel commentaar verwacht wordt en dan kan Stef Blok voor Rutte wel eens een belangrijk figuur zijn omdat hij in deze zaak goed op de hoogte is.
De onderste steen zal nooit boven komen want Rutte is bang dat het openbaar maken van alle stukken over MH 17 de vriendschap (relatie) met andere landen zou kunnen schaden en kennelijk vind hij dat belangrijker dan de waarheid/oorzaak over de dood van 298 onschuldige MENSEN goed en onafhankelijk te onderzoeken en de uitslag daarvan gewoon openbaar bekend te maken.Pieter Omtzigt werd door deze regering al aan de kant geschoven wat over blijft is een leugencoalitie want moest van der Steur ook niet net als Zijlstra eerder opstappen?Waarna ook Blok hem opvolgde?Hij schijnt zolangzamerhand de nationale reserve te zijn binnen de VVD.Leugen op leugen en de ene na de andere VVD er moet opstappen en vervangen worden wie daar nog de waarheid van te horen denkt te krijgen kan wel eens bedrogen uitkomen.
https://digitalehofstad.wordpress.com/tag/rusland/