x
x
x
Eigenlijk weten ‘we’ kennelijk al wat er gebeurd is..??!
x
en…
X
Mag jij bepalen wat je te zien krijgt..?
x
Of de Russen hun officiële bewijs mogen laten zien..!?
2014 © WantToKnow.nl/.be
x
Verbazing alom, gisteren 21 juli, bij velen. De Russische persconferentie die officiële beelden toont o.a. van 2 of zelfs 3 radarstations van vluchtverkeersleidingen. Indrukwekkende beelden, in alle rust aangeboden aan de wereld.. Een half uur lang keken we met spanning naar wat deze mensen te vertellen hadden.. Natuurlijk uiterst belangrijk, want in een conflict, waarvan je absoluut nog niet weet wat er gespeeld heeft, is alle informatie van belang. Toch?
Nou kennelijk niet, want het was zowel voor ‘onze’ NOS als RTL nauwelijks aanleiding er ruimte aan te besteden. En dát vinden wij dan weer schandalig.. Verbazing die omslaat in onbegrip over zoveel vooringenomenheid, van zowel NOS als RTL..!! Want waarom mogen we van de publieke omroep, NOS, de Nederlandse Omroep, deze informatie niet zien..?? Je dient als NOS en zeker als journaalredactie, betaald nota bene door ALLE NEDERLANDERS, het verhaal van BEIDE kanten te laten horen en zien….!
Waarom krijgt John Kerry wél zijn ruimte om het verhaal van de ‘raket’ te vertellen, terwijl het enige wat we van hén te zien krijgen, indirect bewijs is, wat zou moeten aantonen dat hún verhaal klopt.. Zijn we vergéten dat we door dezelfde Amerikanen worden afgeluisterd, bespioneert, gekleineert, etc. etc. Vind je het niet opvallend dat mevrouw Merkel in dit opzicht zo héél weinig van zich laat horen op dit terrein..?
Maar de vraag is vooral: mogen we alstublieft ZELF uitmaken, als Nederlandse bevolking, wat er gebeurd is..?! Mogen we ZELF onze informatie bij elkaar harken…? En waarom, als je NOS- of RTL-journaal bent, ben je zó vooringenomen, dat je zélf niet meer ziet wat je doet..?? Mensen wellicht essentiële informatie onthouden..!
Verwarring..
En precies om wat je als journaal-redactie meent te voorkomen, gebeurt dan.. De duidelijkheid die je denkt te geven, slaat bij weldenkende mensen om in verwarring.. Is de schuldige dan al bekend, dat je de andere maar door laat kletsen..? Waar is het ‘overtuigende’ bewijs, dat het verhaal van de Russische verkeersleiders, waar we elke dag op vertrouwen om naar Azië heen en terug te vliegen, niet zou kloppen..?
En in hemelsnaam kan iemand ons vertellen, waarom de Russen hun gegevens niet mogen overhandigen..?? Kijk daarom maar zelf naar deze persconferentie, naar de aangereikte details van de MH17-crash in Oost Oekraïne. Het Russische ministerie van Defensie laat zien dat op de dag van de catastrofe, een Oekraïens gevechtsvliegtuig, een SU-25 jet, naar de hoogte klom van de Boeing 777 van Maleisian Airways. De vraag van de Russen is simpel: ‘Waarom vloog dit vliegtuig achter deze MH17-vlucht aan?”…!!
Het lijkt me nogal een beschuldiging, een straaljager vlak nabij de MH17-Boeing 777.. Maar kennelijk niet passend in het opgemaakte verhaal van de schuldigen.. Kansloos, of krijgt het verhaal van jou een kans op JOUW beoordeling:
x
xWil je specifiek iets opzoeken, van deze persconferentie, klik dan op de betreffende link om specifiek naar dat fragment uit deze persconferentie te kijken..
Time stamps:
BUK M1 installaties van het Oekraïense leger op de grond: http://youtu.be/4bNPInuSqfs?t=2m38s
Oekraïnse SU25 straaljager nabij de MH17-vlucht: http://youtu.be/4bNPInuSqfs?t=11m17s
Video van het luchtverkeer boven Donetsk: http://youtu.be/4bNPInuSqfs?t=15m9s
Experimentele US-satelliet boven Oekraïne, tijdens de MH17 vlucht: http://youtu.be/4bNPInuSqfs?t=22m41s
Het kulverhaal van de rondrijdende raketinstallatie, vals bewijs rondslingeren: http://youtu.be/4bNPInuSqfs?t=25m3s
.
Fijn dat je dit brengt, het is al heeeeel lang zo dat wij het echte nieuws niet te zien krijgen. Er wordt gewoon een agenda uitgevoerd.En een die niet het belang van de burger dient. De Nederlandse pers is al een tijdje dood. It up to de alternatieve media om het nieuws te belichten van de andere kant.
Je weet toch die piramide.. die heeft een structuur, het is wel al aan het inploderen,(iedereen heeft een ego en ego’s zijn aan het botsen frankrijk heeft al struggles met u s om een deal met Mistral aan Rusland) maar die structuur is nu (even) nog deze: http://www.youtube.com/watch?v=Lt2vPml2RFU
Jongens gewoon doorgaan met eigen nieuws vergaren.
The truth is a living entity that cannot be held down.
Volkomen mee eens, goed werk!
Uitgebreide berichtgeving over deze Russische persconferentie was vanochtend vroeg al te lezen in meerdere media, geen van alle “alternatief”. Ook CNN en BBC-world hebben er aandacht aan besteed. Dus wat nou geheime agenda? Ga zelf eens op onderzoek en praat niet altijd klakkeloos de alternatieve sector na.
Jenny JOH
vertel eens u weet het allemaal zo goed , waarom de pers meteen begon te beschuldigen richting Putin / Rusland.
Is dat normale journalistiek in uw ogen?
Gaaf als je zo goed kan tekenen. Helaas weer niet aan mij besteed 🙁
http://www.hpdetijd.nl/2014-07-22/zien-ook-cartoonisten-pakken-poetin-hard-aan/?utm_campaign=138572&utm_medium=twitter&utm_source=twitter
JennyJo, als ik praat over NOS en RTL, dat die 15 seconden eraan besteden, is dan het verhaal onduidelijk..? Waarom moet jij dan met BUITENLANDSE media komen.. Wat heeft dat anders met NOS en RTL te maken, dan dat het pure ophitserij is van onze JennyJ.
Waarom maak je dan vervolgens zo’n misbaar en vuilspuiterij over een stukje uit mijn tekst, waar JIJ (op jouw manier) uithaalt dat het wordt verzwegen.. En waarvan JIJ vervolgens niet zegt.. ‘IK VIND’ of ‘IK DENK’of ‘VOLGENS MIJ’ wordt het niet verzwegen.. NEE, onze JJ heeft de waarheid in pacht in mijn optiek en hoeft deze woorden niet te gebruiken. Heerlijk hè? God zijn.. 🙄
OK, ik vind dat het in NEDERLAND wordt verzwegen.. Zo beter..? IN JOUW OGEN..
Ik heb overigens nog steeds geen teken van medeleven van jou hier op de site gezien, dat je meeleeft met de slachtoffers..! Zoals je mij verweet..
Guido, bij 1.5
Je kunt natuurlijk denken dat “wij” dit niet mogen zien. Je kunt ook denken dat op dit moment in Nederland niet echt veel belangstelling is voor dit soort informatie; het Nederlandse nieuws besteedt dezer dagen vrijwel uitsluitend aandacht aan het vervoer naar Nederland van de slachtoffers; daar is eigenlijk alle aandacht op gericht, ik hoor en zie niets anders en eerlijk gezegd snap ik dat ook wel.
Ik denk in alle eerlijkheid niet dat er sprake is van kwade wil om dit voor ons “verborgen” te houden. Ik denk dat men dit soort nieuws hier op dit moment niet echt een prioriteit vindt; alle gedachten en emoties gaan namelijk uit naar de slachtoffers en hun nabestaanden en beschuldigingen/uitvluchten over en weer interesseren de mensen hier op dit moment denk ik niet heel erg.
Zoals je mij verweet..Ik plaats dan ook niet van die akelige stukjes met allerlei voorbarige theorieën over hoe het gegaan is. Ik vind: of je betuigt medeleven, of je houdt je mond als je niks zinnigs te melden hebt.
6 uur journaal 0 sec. aandacht voor de russische persconferentie . Wel veel retoriek over verzwaarde sancties en stemmingmakerij.Het zijn dus de russen en niemand anders volgens de nos die verantwoordelijk zijn . Bewijsmateriaal voor de bugraket storie stapelen zich op maar er wordt geen enkel bewijs getoond.
In het midden blijven Marcel, en iedereen het verhaal laten vertellen, zijn of haar emoties laten leven. Voila, dat zou fijn zijn..
http://www.wanttoknow.nl/inspiratie/gastcolumns/mh17-oproep-aan-alle-bewuste-mensen/
Mijn comment was slechts een representatieve samenvatting van wat de nos bracht . Geen enkele mening die in mijn comment 1.8 werdt verkondigt vertegenwoordigt de mijne. Ik zie wel waar het verhaal heen gaat , en tracht zo min mogelijk aandacht te geven aan het gebeuren. Het is namelijk niet van mijn wereld.
Important to note, GRU experts in this report say, are that the seven Buk-M1 air defence systems that Ukraine sold to Georgia in 2007 comprised almost half of Ukraine’s total arsenal of these sophisticated weapons which as of 17 July numbered 8, and with 5 of them currently undergoing upgrade/repair at UKROBORONSERVICE which is a subsidiary of a the state company Ukrspecexport.
Oekraïne betrokken bij illegale wapenhandel
http://www.iraq-war.ru/article/177156
Het moet ieder één nu toch wel duidelijk zijn dat onze MEDIA en een groot deel van onze politiekers zich binnen het kamp van de USA-CIA-MOSDAQ bevinden, en niet alleen bij ons maar in een groot deel van de EU heersen deze lieden, kijk hoe OBAMA nog steeds verheerlijkt wordt, terwijl het een Puppit is van deze kwaaddoeners, heerlijk in een luie stoel met Killery Clinton naast zich, zit te kijken hoe mensen”MENSEN” aan de andere kant van de wereld door zijn Drones in stukken worden gescheurd, ik zit te wachten op excuses aan Rusland, niet van die bedekte gezegdetjes, nee open gedeclareerde excuses, en bedankjes aan PUTIN dat hij zo cool is gebleven onder al deze valse beschuldigingen!
Nog even het volgende ; de VK of Volks krant, is een van huis uit linkse krant, en helaas het blijken de meest réactionaire lieden te zijn, ze leggen de bewijzen gewoon naast zich neer, en gaan voort op de weg van beschuldiging van Rusland en Putin, ik heb het net met ongeloof gelezen, deze krant brengt geen nieus, heeft ook niets meer met journalistiek te maken, van U weet vrije nieuwsgaring, en hun sencuur is ondoordringbaar voor de echte waarheid, Nederland helaas is in de verkeerde handen gevallen, moeilijk terug te draaien, geen ideologie maar pluche!
Jenne je loopt achter, het is allemaal 1 krant.
Ja ik begin werkelijk achter te lopen, dit samenklonteren van dit kwaad, voorspeld niet veel goeds voor onze toekomst, ik heb het als kleine Jongen kunnen aanschouwen, en horen, de verwarring is groot in je/mijn denken, dat dit kwaad maar steeds weer zijn kop op steekt.
@ Eh ja nou eh, waar kan ik deze gegevens vinden over deze aglomeratisch, wist dat als de vrije nieuws garing niet meer bestaat in een land, de democratie is opgehouden te bestaan, grens aan Nazisme.
Als het goed is staat het bij de krant zelf tot welke groep ze behoren, sanoma media, sanoma sanomagroep, of tpmg media, dat soort dingen.
Ach, als je ziet hoe mensen tegenwoordig de mond wordt gesnoerd door de ‘heersende mening’. Dat mannetje, Sywert van Lienden, dat eerder met een paar vriendjes in NRC opriep om geen euro-kritische geluiden meer te publiceren in die krant, roept nu kennelijk op om mensen met vragen over de ware toedracht van deze vliegtuigramp massaal te ontvolgen op Twitter.
Dictatoriale trekjes…
Maar dat zie je dus overal. Als je aan iemand de eenvoudige vraag stelt: “Waarom zou Poetin een westers vliegtuig boven de rebellenzone in Oekraniene neerschieten?” word je als complottist weggezet. Terwijl je alleen maar een heel simpele vraag stelt.
Meningen zijn tegenwoordig wat geloof in de Middeleeuwen was. Je wordt kapot gemaakt als je de verkeerde mening hebt. Zo draait deze wereld.
Hoe vaak moeten mensen nog worden voorgeloge door de politiek voordat ze eens een keertje durven te twijfelen aan ‘officiele verhalen’? Zo lang is het toch niet geleden dat duidelijk werd dat Colin Powell de VN Veiligheidsraad had voorgelogen met zn ‘weapons of mass destruction’? Zo lang is het toch niet geleden dat de Nederlandse vereniging van makelaars wekelijks de boel zat te bedriegen over de ontwikkeling van de huizenprijzen? Zo lang is het toch niet geleden dat Coen Teulings zei dat het CPB cijfers had ‘gemasseerd’?
Hoe naief zijn de mensen zou eigenlijk?
Ik heb geen complottheorieen. Ik heb alleen maar sterke twijfels over wat er door officiele kanalen wordt gesuggereerd. En ik vraag me maar een ding af:
Waarom zou Poetin (of de rebellen) een vliegtuig neerschieten boven rebellengebied? Heeft ie daar enig belang bij? Zo niet, wie heeft daar wel belang bij?
Dat is het enige dat ik mij afvraag.
Maar dat mag tegenwoordig niet meer. Dan treed je buiten de heersende opinie. In de VS zouden ze zeggen: ‘unpatriotic’.
Yep Kas, vorige maand schreef ik onder andere het volgende op mijn website:
na al die jaren (12), ben ik ervan overtuigd dat het grootste deel van die mensheid te stom is om de waarheid te accepteren. Men wil blijkbaar liever bedonderd en bestolen worden en dat is dus ook wat er op grote schaal gaande is, de politiek, de geheime diensten, de banken, het koningshuis, de kerken, de multinationals, allemaal maken ze misbruik van de lamlendigheid van de burger. Waar je stilletjes om vraagt, dat zal je krijgen en reken maar dat we worden uitgelachen voor het gemak waarmee we ons schikken naar de terreur van de bovengenoemde instellingen.
Natuurlijk zijn er mensen die heel goed begrijpen wat er rondom ons aan de hand is en daarover hun mond opentrekken, maar dat was 12 jaar geleden een kleine groep en dat is vandaag de dag nog dezelfde kleine groep. Natuurlijk zijn de gevestigde media veel kwalijk te nemen, maar al zouden ze de waarheid gaan verkondigen, dan nog gelooft het grootste deel van de makke mensheid er geen snars van. We hebben als volk zelf de grootste schuld aan het niet willen zien van de in alle openheid verborgen geheimen.
Op ufo gebied heeft de openbaring (disclosure) al jaren geleden plaatsgevonden, ALLES is bekend, maar we willen het niet zien. Van de politiek en de geheime diensten hoef je geen disclosure te verwachten, dat zijn nu juist de instellingen die hun macht aan geheimhouding te danken hebben, die geven niets prijs dat hun macht zal aantasten. Maar we hebben duizenden hooggeplaatste getuigen, duizenden feiten en zelfs bewijs, allemaal in het openbare domein, verkregen via inspanningen van onderzoekers en de moed van de getuigen.
Op het gebied van de bankenwereld zijn de schandalen bijna niet meer te tellen. We worden als mensheid van miljarden en miljarden bestolen en ook op dat vlak is er meer dan disclosure geweest, zelfs in de gevestigde media. Maar zijn mensen wakker geworden en vragen ze om rigoureuze veranderingen?
Misbruik van kinderen in de kerk, het is zelfs openlijk op televisie geweest, maar vragen we massaal om berechting van de schoften die het deden? Pedofilie binnen ons rechtssysteem en nog wel op de hoogste plaatsen, alom bekend, maar alweer, wie roept om gerechtigheid?
Schorem in het Europese parlement dat duizenden euro’s per maand ten onrechte opstrijkt, een overdreven vet salaris, een totaal ongeloofwaardige onkostenvergoeding, salaris voor familie die nog nooit in Brussel is geweest, 300 euro per dag vergoeding krijgen voor nota bene het werk waar ze voor aangesteld zijn en dat 5 x per week. Arbeiders in een fabriek moeten bij aanvang van het werk door de prikklok en vijf minuten te laat wordt van het salaris afgetrokken. Schorem in Brussel kan tot half tien ’s avonds intekenen voor een dag die ze zogenaamd aanwezig zijn geweest en daarmee dus 300 euro opstrijken, terwijl ze die dag afwezig waren! We weten het allemaal, tenminste we zouden het allemaal moeten weten, zelfs de media hebben erover bericht. Maar een groot deel stemt nog op dat schorem en houdt daarmee een corrupt systeem in stand.
Er zijn klokkenluiders vanuit de voedselindustrie die ons haarfijn hebben uitgelegd wat voor gore troep we kopen en naar binnen werken, er zijn klokkenluiders (ex directeuren) vanuit de farmaceutische industrie geweest die ons hebben gewezen op het misdadige karakter van die industrie, we hebben specialisten gehad die schandalen binnen de medische wereld kenbaar maakten, voornamelijk op het gebied van chemo en bestraling bij kanker, we hebben allemaal gehoord van Monsanto, het gentech bedrijf dat blijkbaar van de duivel zelf is, maar doen we er wat mee?
Zal de mensheid ooit wakker worden? Vergeet het maar! Zorg voor jezelf als je wakker bent, het is zonde van je tijd en moeite om de rest te informeren, ze weten het allemaal al, maar ze doen er niets mee, ze willen het niet weten, ze verdringen het. Een normaal mens wordt bij diefstal opgepakt, voor een dief van koninklijke bloede wordt op zijn verjaardag op bijna elk huis de vlag gehesen. Hoe absurd wil je het hebben?
Goede Paul (en Kas), de wanhoop van wie is wakker, waarom krijg ik zo weinig steun, ben ik dan helemáál alleen, zijn ze dan allemaal aan het slapen, behalve een paar..? Enz. enz. Die is bekend. Is een normale reactie van een ‘frontrunner’ die omkijkt en zich afvraagt: ‘Waar BLIJVEN ze nou?’..
En toch Paul, en toch.. Er zijn -zo leert mijn ervaring- ZOVEEL mensen al wakker, dat ik vaak spreek over een ‘Bubbling under’… Mensen die PRECIES wéten, wat en waar. Volledig wakker zijn. MAAARRR…..
Mensen die niet meer weten wat te doen, dan ‘voorzichtig handelen’.. Mag ik het zo noemen.. Doordat ze bang zijn voor rigoreuze omwentelingen (en wie geeft ze daarin ongelijk…), niet weten WAT ze dan precies kunnen doen, etc. etc. Niet weten wat hen te wachten staat; de moed dus (NOG NIET) hebben..!
Daarbij (zie ons artikel over Cognitieve Dissonantie) wordt het spel ZO verschrikkelijk leep, sluw en manipulerend ingepakt, dat het ECHT veel moed en inzichten vergt om je overtuigingen opzij te zetten. Die je tot nu toe verteld hebben, DAT het allemaal wel meevalt. Dat het toch allemaal niet waar KAN zijn.. Stel je voor dat, bijvoorbeeld, 9/11 niet zoals de ‘officiële versie’ is gegaan.. Mijn hemel, de wereld op de kop..
Heb daar ajb begrip voor en doe wellicht hetzelfde zoals David Griffin het doet.. MET VOORZICHTIGHEID EN LIEFDE.. Breng mensen terug naar het MIDDEN en help ze met inzichten. Allen op die wijze Paul, kunnen we mensen duidelijk maken dat er meer speelt dan alleen maar oppervlakkigheden..!! Kunnen we ze duidelijk maken DAT er al een heleboel mensen IN HET MIDDEN STAAN (te wachten op de rest).
Dat het verhaal volledig 180 graden gedraaid is, zal ook Dr. Griffin je vertellen, maar hij weet: “HET IS TE GROOT OM TE GELOVEN”…!!
En precies DAT is wat ik heb geleerd van 5 jaar WantToKnow…! Het is voor velen ZO groot, dat boosheid, ontkenning en diep verdriet over wat de ‘GROTE NAAIMASJIEN’ met ons uithaalt…
Laat die mensen gewoon in hun waarde, doe je eigen ding, met diepgang en overtuiging, zonder boos te worden. Het is iets wat ik ook niet ten volle beheers; maar ik leer..!
Laat die mensen rustig 90 graden draaien, dan kunnen ze naar twee kanten kijken en staan ze in het midden. Pas dan, ja pas dan kunnen ze de 180 graden-visie een kans geven.. Ze ZIJN AL 90 graden gedraaid en zien nu beide ‘kanten’.. Laat hun inzicht, kennis en vooral INTUÏTIE hun gang gaan, daar kunnen we niet bij, en zou je ook niet moeten willen imo.
Dus.. Doe datgene wat in je vermogen ligt, meer KUN je ook niet doen..! Laat je niet ontmoedigen door wat je denkt dat NIET lukt, maar bekrachtigen door DATGENE waarvan je ziet dat het WEL goed gaat..!! Ik vind het in ieder geval fijn je woorden te lezen, mee te voelen in je min of meer wanhopige gevoel van kijken naar ‘We the Sheeple’.. Ik snap dat heeeel goed.
Maar nogmaals Paul: er zijn veel meer mensen wakker dan we denken. Ze durven nog niet, ze wéten wel. Ze voelen het, deels onbewust. Sterker nog, het is waarvoor een deel naar Aarde (terug) is gekomen..!!
En als die ondergrondse magma-vloed los komt Paul, dan staan wij met een grote glimlach tussen hen..!
Guido,
Ik deel jouw visie hierin, we zijn met veeeeeel. En ZIJ weten het, het tij is aan het keren, daarom nu hebben ze nu haast.
Mensen die nog niet durven kunnen wel alvast visualiseren dat de mensheid weer in volledige vrijheid, blijheid,en liefde leeft, dat de volledige waarheid is ontsluiert. Voel de vrijheid blijheid en Liefde. Dat helpt ook.
Likjes zoeken en plaatsen helpt zeker, zo ook gewoon erover praten en discussies aan gaan op fora, dat helpt de bewustwording.
Er is een onderzoek gehouden, waar het voorheen een derde was die op de hoogte was van wat er echt speelt, is het nu twee derde. Dus gewoon doorgaan.
🙂
YES!
Niet voor niets worden er betaalde trollen ingezet om de sociale media te manipuleren.
Krijg jij er ook al voor betaald, Coz? 😉
YES!
Paul en Guido, mooi geschreven. Ik zou graag jullie betoog op facebook willen plaatsen. Inderdaad, het info delen en positief blijven, daar ben ik ook voorstander van.
@Paul, 12 jaar geleden zat ik niet bij die groep, de groep groeit wel degelijk, ik zie het om me heen gebeuren.
De mensen die echt wakker zijn, hebben geen angst meer. Die nu wel in de gaten hebben dat er zaken niet kloppen maar uit angst er niets mee doen, zullen snel volgen en de angst achter hun laten.
Goed voorbeeld doet volgen!
@Kas, motief voor het neerhalen:
Biologische wapens/ lijken met virussen.
Tja ik hoop ook niet dat dit waar is. De tijd zal het ons leren. Daarnaast laat de geschiedenis ons zien dat biologische oorlogsvoering van alle tijden is. De mens is tot de meest afschuwelijke zaken in staat dat weten we allen, luister dagelijks naar het journaal, kernbommen etc etc. Het lijkt me niet dat Kiev of Rusland dit vliegtuig hebben neergehaald als ze wisten dat dit aan boord zou zijn. Als er echt bio-wapens aan boord waren, dan zou America het wel geweten hebben en mogelijk Kiev hebben aangespoord om het neer te halen onder het mom van anti-Rusland. Dan heeft America direct minder last van de bevolking en kunnen dan het landje gewoon inpikken.
Zie hieronder ook een paar linkjes over wat de knappe koppen hier in Nederland allemaal gedaan hebben met virussen. O.a. het namaken van de Spaanse griepvirus. Waar denk je dat dat goed voor is? Met welke reden worden er dit soort zaken gemaakt in laboratoria? Voor wereldvrede?
http://herstelderepubliek.wordpress.com/2014/07/20/vlucht-mh-17-bacteriologische-bom-onschadelijk-gemaakt/
http://news.sciencemag.org/…/flu-researcher-ron…
http://www.vetmed.wisc.edu/people/kawaokay/
http://www.blikopnieuws.nl/…/wetenschappers-hebben…
http://www.kennislink.nl/…/biowapens-de-dodelijke-kant…
http://www.slideshare.net/guest…/biologische-oorlogvoering
http://wetenschap.infonu.nl/…/112326-biologische-wapens…
@ Dick,
onbesoldigd ruifvuller hier 😉
@Sun, je zegt:
Waar komen die lijken dan vandaan volgens jou? En waarom in lijken?? Virussen verspreiden kan toch veel eenvoudiger en effectiever op andere manieren?
En al die mensen die nu zo’n verdriet hebben omdat zij dierbaren verloren zijn, soms hun hele gezin, wie zijn dat dan?
De theorie “lijken met virussen” roept meer vragen op dan er door beantwoord worden. Waarom zoiets dan toch in overweging nemen als “logische” verklaring?
Ja, idem dito, ben ook een forse bijdrage aan het leveren om Guido z’n 10.000 tikken per dag gevuld te krijgen 🙂 Ach, als je alles een beetje relativeert, is het een nuttige tijdsbesteding als tussendoortje bij de invulling van je eigen idealen
Ehhm met ehhh likjes op 4.3 bedoel ik natuurlijk ehhh LINKJES, maar wie weet helpen likjes ook ..
jenny jo,
wat betreft virussen e.d. verspreiden kan inderdaad met ampul chemtrails, sprays etc , deze wijze via lijken zou inderdaad bijzonder omslachtig zijn.
Zelfs met muggen, een gek weet er wel raad mee denk ik?
Eerst feiten dan verder, Sun, ik ga je linkjes lezen hoor, dankjewel.
Ja KAS, Paul, en Guido, met dit onderwerp ben ik al vele jaren onderweg in mijn brein, maar het gaat met schokken, de mensen worden bewuster, elke dag een beetje, het is een vermoeiende bezigheid, dit uitdragen tegen de stroom in, maar wij hebben geen keus, het moet om een betere wereld neer te zetten, groet Jenne
Beste SUN, ooit in Pakistan in oeroude stad Mohenjodaro geweest, daar liggen de straten bezaaid met dode mensen die daar hand in hand liggen, biologische oorlogs voering ?, op ,dit moment zijn de virusen zich zelf door middel van residu van medicijnen genetis aan het veranderen, dus niet meer te doden door onze medicijnen, dus terug naar de middeleeuwen, in China is een stad hermetisch afgesloten vanwege de builenpest, dat is de echte middeleeuwse killer.
Ik vraag me af of Israel begrijpt dat een raket met iets fijns er in de hel kan doen los breken, vrede en vriendschap is het antwoord, maar goed ik ben misschien een domkop.
laatste nieuws is dat de zgn video’s van Kiev 1 dag voor de crash zijn opgenomen. Experts hebben dat reeds bevestigd schijnbaar.
http://worldtruth.tv/flight-mh17-false-flag-conspiracy-fully-exposed/
nou een hoop motieven waar we uit kunnen kiezen:
En eigenlijk is het idd een hypocriete bedoening, de hele wereld zou elke seconde van de dag in rouw moeten zijn met zoveel moorden dag in dag uit wereldwijd! Wat een poppenkast.
@JJ hierbij een eenmalige bericht aan jou van mij: bespaar jezelf de reacties aan mij gericht, types zoals jou negeer ik totdat jullie het licht zien. Tot die tijd ben je verspilde energie.
Here’s a theory; The AIDS researchers were whistleblowers and wanted information to come out..; Patent US 55676977. It’s a Method of curing AIDS with tetrasilver tetroxide molecular crystal devices. <–http://www.google.com/patents/US5676977
————
i was thinking the same thing…maybe it was flight 370 packed with diseased bodys. Someone should check the serial# on that plane.. Also weird.
Flight (17) first flew on 7/(17)/1997 and i crashed on 7/(17)/2014 exactly (17) years to the date thats 4 seventeens(17) for those numerologist folks or (7) sevens ..thats a big number to them. Hmmm
————-
The fresh passport video was just unbelievable. Then the mockingbird media minions say, "Don't look here (at Daboo77)", and now this. Either the propaganda-pushing psychopathic masters of dystopia are getting sloppy, even sloppier than the Sandy Hook and Boston Bombing events that just reek, or we better brace for a sucker punch of some kind.
——–
Covering up the US Economic Crash, the Currency Reset by the IMF/World Bank and the genocide of the Palestinians by the Jews….the US needs to get us headlong into WWIII against Russia to the Sheeple will look at the Illusionist's WWIII Hand and noth the other hand.
———
Totally agree. The bodies in the raw footage were dead for more than hours. They were yellowed and bloated. Worked as a nurse for 25 years, SEEN a lot of dead. And death from burns does not bloat, or yellow the corpse. Usually with burn deaths there is charting, and liquefaction of the flesh due to extreme temps.
= Beledigende reactie verwijderd =
-off topic verwijderd-
-off topic verwijderd-
-off topic verwijderd-
-off topic verwijderd-
🙂
Zo eindigde een interessant draadje voor mij
weer in een heel saaie = Beledigende reactie verwijderd =
Verhip, ik had na 17:50 op dit lijntje niet meer gekeken, maar ik zie dat Guido flink aan het gummen is geweest. Ik ben met name geinteresseerd wat Cozmic op 17:54 heeft geschreven. Guido heeft daar namelijk een vet gedrukte “off topic verwijderd” aan besteed. Ben je stout geweest, Coz 😉
Bummer 🙁 heb ik me toch teveel ingehouden of te subtiel geweest, alleen maar off-topic en niet eens beledigend http://www.youtube.com/watch?v=m8ffZVfyAE8
Dick,
Ja flauw, het was wel heel snel weg idd.
Mijn respons was in de richting van jouw favorieten, niet iemand de mond snoeren met bijbelteksten maar met die andere favoriet. Helaas het mocht niet zo wezen. Soort Korsakoff-topic.
Coz, die bijbelteksten van mij zijn nooit begrepen. Dus, heb ik het inderdaad van tijd tot tijd maar over een andere boeg gegooid. Maar het leuke is dat die andere favoriet precies hetzelfde zegt als in de bijbel staat, alleen met IETS andere bewoordingen.
http://www.youtube.com/watch?v=x0bFJ3w45qs
Guido, wat vind ik het toch vreemd dat je helemaal niet door hebt dat je precies hetzelfde doet als wat je de “officiële” instanties verwijt, namelijk: ongefundeerde beschuldigingen uiten, ongegronde steligheden poneren, insinueren, ophitsen, hetzen, onder andere over het feit dat “wij” niet mogen weten van deze persconferentie. Overigens terstond verslag gedaan van deze persconferentie door o.a. The Independent en The Daily Mail, beide behorend tot de msm; raar he?
http://www.dailymail.co.uk/news/article-2700248/MH17-lost-speed-altitude-veered-14km-course-tailed-Ukrainian-jet-Sensational-claims-Russia-say-revealed-black-box.html
http://www.independent.co.uk/news/world/europe/malaysia-airlines-mh17-crash-ukrainian-military-jet-was-flying-close-to-passenger-plane-before-it-was-shot-down-says-russian-officer-9619143.html Blijkbaar mogen wij dus toch gewoon uitgebreid kennis nemen van dit nieuws. Misschien voortaan toch ietsje verder kijken dan je neus lang is Guido, voor je weer gaat beweren dat er iets geheim gehouden wordt?
Ben je nu zelf zon sufkont, of lees je naast de Telegraaf alleen de Daily Mail, laddy..? Hoeveel mensen lezen de Daily Mail you think my son.. Pfff.
En voor de rest is het zoals ik je ken.. Een hoop lucht, piepschuim, zonder inhoudelijk verhaal waarom.. Schelden en beschuldigen.. Lekker toch?
JeJe, maakt toch niet uit wie het schrijft…het gaat om de waarheid. We zouden allemaal blij zijn met een msm artikel die de echte feiten beschrijft en naar iedereen luistert en niet alleen naar één verhaal uit één bron…snap je dat?
Jenny JOH
Geheim wordt het niet gehouden, maar gebracht wordt het ook niet.
Of vindt u het een normale zaak dat u dit nieuw uit BUITENLANDSE kranten moet halen.
Verzaakt de pers dan niet een beetje boel z’n taak?
Misschien een beetje langer nadenken voordat u beschuldigingen uit aan het adres van Guido?
@ Jenny Jo, je kunt toch niet zo dom zijn, of je dom voordoen, je kunt een bericht op duizende verschillende manieren brengen, met kleine onwaarheden en insinuatisch, heb vanmorgen alle mainstream kranten gelezen, de Engelse, de Duitse, de France, en de Nederlandse, als laatste de grote zionistische roeptoeter de New York Times, nou allemaal the good old story, de waarheid leggen ze naast zich neer, en gaan gewoon verder met hun misinformation, maar gelukkig zijn er veel mensen die het door zien, maar toch heel veel blijven deze kranten geloven, en dat maakt mij bang, de mannipulatie is enorm, heb je de Telegraaf gezien, het slaat zo om van Rusland en Putin, naar de Joden, of een ander doel, in Frankrijk waar ik woon, leven 500 000 Joden, met de invloed van 50 millioen, dat keerd zich al tegen hen, als je macht zoekt en deze niet wil delen moet je op een hoge te betalen prijs rekenen, het anti’semietisme groeid met de dag, en deze wordt aangewakkerd door de Joden zelf, hun woekeren, vriendjes politiek, en niet integreren.
Guido,
Ik leg het nog een keer uit:
1. jij zegt: het nieuws van deze persconferentie mag niet bekend worden;
2. ik laat zien dat het nieuws vanochtend vroeg al uitgebreid bekendgemaakt is door onder andere de Daily Mail en The Independent. Overigens hebben ook CNN en BBC-world en BBC-breakfast het gemeld. Hieruit blijkt dus dat het NIET geheim gehouden is/wordt.
?? Waarom is het relevant dat de berichtgeving over deze persconferentie in het Engels is? Je presenteert hier ook zelf een Russische video met Engelse ondertiteling. Uit de berichtgeving blijkt gewoon dat het, in tegenstelling tot wat jij beweert, niet geheim gehouden wordt.
@Jenne, bij 4.3
Ja, dat kan, maar dat is in dit geval niet gebeurd. De volledige video van de Russische persconferentie is geplaatst op heel veel nieuwssites, onder ander die van The Independent en ik ben echt niet de enige die het Russisch voldoende beheerst om te kunnen volgen wat er gezegd wordt.
Overigens, je vertrouwt wel op de Engelse ondertiteling van de video die Guido hier heeft geplaatst, maar als dezelfde video met dezelfde ondertiteling op een andere website staat, moeten we ineens rekening houden met “kleine onwaarheden en insinuaties”. Ik zou niet weten hoe ik dat zou moeten doen een en dezelfde video.
Je insinuaties over de joden die het antisemitisme aan zichzelf te danken hebben laat ik voor wát ze zijn, en ook wáár ze zijn: in jouw brein.
Jenne
Wat betreft het antisemitisme, dat is natuurlijk ook te gek voor worden. Schaamteloos dat men zich in die val van haat laat lokken. De mensen die zich hiertoe laten verleiden trappen in de verdeel en heers tactiek.
We kunnen alleen die mensen die iets misdaan hebben, een negatieve emotie toekennen. Anders is men zelf net zo slecht.
En wat vind jenny jo er nou van ,van deze berichten? dat vind ik een veel relevantere vraag dan te gaan lopen zeuren over wie het nieuws bracht en wie niet. Ik heb het in de nosjournaals namelijk niet gehoord. Vind je ook niet dat de amerikanen nu maar eens hun bewijzen open op tafel moeten leggen?
ja hoor, dat snap ik. De waarheid met betrekking tot de persconferentie van luitenant-generaal Andrei Kartopolov is in elk geval dat deze NIET geheimgehouden wordt door de westerse media, zoals Guido beweert.
He Jenny Jo groetjes aan IVO.
@ Jenny Jo, je bent een kleine booswicht, Prins Bernard noemde men ondeugend, in wezen was hij een boef.
Vaak met mijn vader en ooms bij de Dokwerker gestaan, als teken aan de gevallen Nederlanders, en Nederlandse Joden, maar helaas uit jouw gezever blijkt dat jij hier niet bij hoord, die Nederlandse Joden waar om getreurd werd, die verbondenheid ontbreekt bij jou volkomen, en boos- wichie, is een boosaardig meisje niet meer maar ook niet minder, is precies genoeg, Jenne
@ Jenny Jo, je bent een kleine booswicht, Prins Bernard noemde men ondeugend, in wezen was hij een boef.
Vaak met mijn vader en ooms bij de Dokwerker gestaan, als teken aan de gevallen Nederlanders, en Nederlandse Joden, maar helaas uit jouw gezever blijkt dat jij hier niet bij hoord, die Nederlandse Joden waar om getreurd werd, die verbondenheid ontbreekt bij jou volkomen, en boos- wichie, is een boosaardig meisje niet meer maar ook niet minder, is precies genoeg, Jenne
@Marcel W in 5d, bij 4.6
Ik vind niks van deze (Russische) berichtgeving, want ik heb onvoldoende verstand van de materie en onvoldoende mogelijkheden om te kunnen bepalen hoe het zit.
Van de Amerikanen vind ik dat zij hun kop moeten houden, ze maken zich schuldig aan gevaarlijke oorlogshitserij en dat vind ik onverantwoord. Ze zouden een voorbeeld kunnen nemen aan Mark Rutte, van wie ik nooit een fan ben geweest, maar van wie ik vind dat hij dit buitengewoon goed doet. Het heeft geen enkele zin om partijen te gaan beschuldigen of insinuaties te doen over wie er schuldig is of de zaak op de spits te drijven, dat leidt er alleen maar toe dat het nog langer duurt dat de overledenen thuis zijn en creëert daarnaast een groot risico op ongelukken daar met nog meer onschuldige slachtoffers. Ik ben blij dat hij zich niet laat opjutten en het hoofd koel houdt.
Ik vind het in dat verband ook wel veelzeggend dat Cameron, die ook niets anders doet dan schreeuwen en ongenuanceerd beschuldigingen uiten, er nog steeds niet in is geslaagd om Putin aan de telefoon te krijgen.
JennyJo, ik deel je mening dat Rutte het tot dusver geweldig goed doet. Hij manifesteert zich als leider en zoekt de verbinding. Ik hoorde net in het journaal bij de persconferentie van Rutte al een vraag van een journalist waarom Rutte afgelopen winter nog gezellig op bezoek ging bij de winterspelen in Sotsji bij de olympische winterspelen, net als onze koning en koningin. Terwijl de meeste wereldleiders zich afzijdig hielden. Ik wist al dat die vragen nu op hen af zouden komen en dat zal de komende weken alleen maar erger worden. Ik geloof heilig erin dat Nederland een verbindende rol kan spelen in de wereld en dan helpt het niet om je eenzijdig op te stellen en je hoofd weg te draaien. Dat raagt mijns inziens niet bij tot structurele oplossingen
En om even terug te komen op de Open Brief van ome Dries “Rutte, waar blijft je empathie ?” Empathie is voor mij met name ook om altijd proberen verbinding te zoeken en je niet mee laten slepen in een draaikolk van emoties ( zoals haat en woede). Juist nu zou ome Dries een Open Brief aan Mark Rutte moeten sturen en hem een hart onder de riem steken
@JJ
Relax. Morgen geeft Poetin een officiële persconferentie omtrent MH17: Bigfoot heeft het gedaan (de homofiele nazi variant). Komt alles toch nog goed. 😉
Dick en JennyJo zouden een fantastisch stel zijn 😀
– off topic verwijderd-
@Monika, bij 5.14
Ik vrees dat dat niks wordt Monika, want ik heb niks met religie en ook niet met de bijbel. Dus ik zou hem na een paar uur al met dat boek om de oren slaan en hem vriendelijk doch zeer dringend verzoeken ergens anders te gaan preken.
– off topic verwijderd-
En JennyJo gun ik het met liefde om , net als haar/zijn ( ?) eigen volk, uit de door hun zelf geschapen eeuwen-oude ballingschap ( slavernij) te ontwaken 😉
@Dick, bij 5.18
En daar zou je dan nog een extra dreun met je favoriete boek voor krijgen.
Een mooi script voor een nieuwe film. Zou vast in aanmerking komen voor de Gouden Kalf 😉
http://nl.wikipedia.org/wiki/Gouden_kalf_(Hebreeuwse_Bijbel)
Jerry heeft volkomen gelijk een dag niet gelachen is een dag niet geleeft , bedankt dick en jennyjo haha , pis zowat in mijn broek!!!
Tja sommige mensen moeten echt met de haren er bij gesleept worden
http://zottekot.clubs.nl/afbeeldingen/imagebox_large/6482506/humor_1.jpg
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen 😛
http://www.wanttoknow.nl/wp-content/uploads/loesje-ozonlaag.jpg
lol // rofl 😉 JJ&D 🙂
Nog even over die andere sites die het ook uitzenden, er zijn 2 filmpjes in de omploop van de Russische persconferentie. 1 waarbij de foto’s worden getoond waarover wordt gesproken en 1 versie waarbij er dus geen foto’s worden getoond en als kijker dus gewoon in verwarring wordt gebracht, alszijnde; er wordt niets getoond dus….. vul maar in.
hieronder de versie zonder de foto’s
http://www.youtube.com/watch?v=KSpeo5RcQQo
Marcel 5.24, graag gedaan, het leven is gewoon een en al humor…zolang je het maar wilt zien en je je niet door een “gouden kalf” in de mond laat pissen 🙂
O ja Dick,een en al humor, je hebt wel een heel vreemde manier van denken, is het niet te warm voor je in Nederland.
Jenne, ik bedoel met humor om het vermogen te hebben om iets wat grappig, amusant of geestig is aan te voelen, te waarderen of tot uitdrukking te brengen. Humor houdt je jong en op de been. Juist in deze tijden, waarin ook mij het collectieve verdriet van de vele nabestaanden van het vliegtuigongeluk diep binnen komt ( gelukkig niet de haat of de woede), is humor een belangrijke uitlaatklep 🙂
JennyJo,
In nieuwsuur is het ook geweest. Een redelijk goede reportage eigenlijk….maar wel een dag te laat. Een dag eerder was het hot-nieuws. Toen werd er eenzijdig bericht en werd dit nieuws ons hier wel degelijk achter gehouden, vandaar dit terechte artikel. Gelukkig is men nu toch tot inzicht gekomen dat men meer moet laten zien van deze keerzijde. En dat gebeurd echt niet altijd.
Zo ook in de Palestijnse kwestie wordt veel te eenzijdig bericht. Ook daartegen werd gedemonstreerd en kregen de media er al van langs. Mogelijk heeft dat geholpen en is men nu toch een klein beetje tot inzicht gekomen.
En verder ben ik het met Jenne eens. Het gaat er ook om hoe je iets brengt.
Wat ik dan wel weer grappig vind is dat alternatieve media dit al gebracht had VOOOOOOOORdat de Lamestream media het bracht.
Tsja.. Bezint eer gij begint! http://www.vox.com/2014/7/22/5923983/one-fact-that-explains-how-europe-could-crush-russias-economy
Tsss, onzin Putin blaast ONS zo weg.
Ze willen rusland juist in diskrediet brengen omdat hij buiten de wereldbank en het IMF wil. DAAAAG Dollar.
Hij is al bijna zover. Lees eens wat vaker financiële sites.
Wat ook meespeelt is dat ze fracking gas willen verkopen, geen winst voor putin wel voor U.S.
Jerry
Alles waar het land Rusland over beschikt nu, en nog veel meer in de toekomst, heeft west Europa en China-India hard nodig voor hun industrie, terwijl Rusland in principe geen producten uit het buitenland nodig heeft, niet noodzakelijker wijze.
Oops: http://www.bloomberg.com/news/2014-07-22/putin-misses-global-rally-as-micex-erases-28-billion.html
Jerry lees het artikel zelf even:
“I don’t see any material reason to be overly concerned about the value of Russian assets for long-term investors,” Dehn said in a telephone interview yesterday. “Ultimately investors tend to focus quite closely on the underlying resilience that’s embedded in the Russian economy by virtue of its very high foreign-exchange reserves and very low levels of debt.”
Neem ook even in ogenschouw dat BLOOMBERG Amerikaans is dus logisch dat die Rusland mee willen trekken in negatief sentiment, dat is goed voor de beurs. Us en rusland zijn geen vrienden, DUH
Bloomberg en de andere Schrijvers, staan direct onder bevel van de USA-CIA-Zionisten, niks nieuws te melden, always the same old song!
@eh ja hoor…
Dat zegt niks. Rusland is een energie grootmacht verder niet, en die positie wordt door technologische ontwikkelingen op dat gebied in de toekomst alleen maar verder ondermijnt. Rusland isoleert zichzelf door dergelijke acties, dat is niet de wens van het westen in het algemeen.
http://nos.nl/artikel/678016-eu-meer-russen-op-sanctielijst.html
Maar je kan ervan vinden of profeteren wat je wilt, zoals het gedeelte citaat wat je naar voren schuift, time will tell.
@jenne
Wat vindt jij nou eigenlijk zo bijzonder aan Rusland als Friese patriot? Dat is mij een raadsel.
Mijn Familie als handelende zeevaarders, hadden veel en nauw contact met Rusland, één van mijn voorvaders nam zijn bruid mee uit St Petersburg, we hadden ook een Joodse dame in onze familie, tijdens de Spaanse griep opgenomen, mijn ouders waren liefhebbers van de De Russische en ook Duitse literatuur, ik heb al vroeg kennis genomen van de Russische en verdere Europese geschiedenis, ik probeer altijd iets objectief tegemoed te treden, het constante GLADIO smerige zionistische praatjes over ons heen storten, heeft mij doen in zien, dat het kwaad ergens heel anders van daan kwam, maar goed niemand is heilig, maar ik vind dat Putin en Rusland een kans verdien, om zich in vriendschap met ons te ontwikkelen, heb geen behoefte aan zich rijk manipulerende Joodse oligarchen.
ROTFL!!
@Jenne
Dus een beetje vanwege beroepsromantiek in je familie en de positieve herinnering daaraan. Maar je bent ook gesteld op je Friese roots, veel meer als ik bijvoorbeeld, en je begrijpt het zionisme niet.. Dat staat haaks op mekaar.. Want als er een Friese diaspora zou plaatsvinden met aansluitend een initiatief om het boeltje weer op zijn plaats te krijgen, dan ben jij er als de kippen bij mag ik aannemen. De religieuze achtergronden even buiten beschouwing gelaten, wat is jouw probleem dan precies met het zionisme?
JERRY, ik ben op alles gesteld in mijn leven waar ik goede herrineringen aan heb, mijn Friese roots vind ik fijn en mooi, en belangrijk, maar is niet maniakaal, wel streef ik er naar dat het blijft bestaan, maar ook dat zal de tijd leren, veel volkjes zo als hier in Frankrijk zijn toaal hun contact met hun roots, en waarden kwijt om dat hun taal grotendeels is verdwenen, et qui perdre son lanque, perdre toute.
Zionisme is een Fazisme, basis, ein reich, ein volk, de Joden hebben het anti-simietisme uitgevonden, om zich tegen af te zetten, de Amerikaanse Joden maakten films over de Italiaanse Maffia, gespeeld door Joodse acteurs, terwijl de Joodse Maffia ge grootste en sterkste is van de hele wereld, die hand en span diensten uitvoerd voor de 1% Zionisten, en hand in de glove is met de Mosdaq, er zijn diverse boeken over geschreven, moeilijk verkrijgbaar, de USA uitgevers zijn in handen van hen die ook de media bezitten, Vr. Groet
@Jenne
Vaag.. Zionisme is simpel gezegd gewoon het verlangen terug te keren naar het “thuisland,” naar de roots, naar Zion (Jeruzalem). Joden waren kennelijk erg gesteld op hun gebruiken en dat kwam het integratieproces niet altijd ten goede, dat zie je wel vaker, maar of dat meer zegt over de Joden dan het gastland is wel kort door de bocht. Het botste vooral met het orthodoxe binnen hun eigen cultuur, maar die lagen kennelijk met iedereen overhoop. Orthodox is gewoon orthodox, of je nou Italiaan bent, Rus, Fries of Eskimo, daar is geen veld mee te bezeilen, die staan bevroren in hun opvattingen, of je nou priester bent, kleuterjuf of timmerman, dat is één en al dode hoek. Als die beweren dat WC-papier niet bestaat dan kan je hun kont ermee afvegen tot je een ons weegt, het bestaat gewoon niet.. einde discussie. Dat zit neurofysiologisch (iets met de bedrading in je hoofd) schijnbaar niet helemaal fris. Maar wat heeft dat te maken met het zionisme an sich? Ik snap je nog steeds niet..
Wat over de huidige stand van zaken: http://www.slate.com/articles/news_and_politics/politics/2014/07/how_to_save_gaza_demilitarization_and_abbas.html
Ach, Jerry de Zionisten verschillen in basis niet van groepen als Hamas of de PLO. Ze zijn allemaal verblind door een ongekend verlangen om Jeruzalem helemaal voor zichzelf te hebben. Hoor maar eens Yasser Arafat in het volgende filmpje. http://www.youtube.com/watch?v=zqFLNJEiclM
Ze zijn allemaal verblind door haat en leven in een grote Illusie!
Vele van die onfrisse figuren zijn helemaal geen Jood, doodgewone Khazars uit de Caucasus, die nu hun geweld over de wereld uitdragen en dit dan Judaisme noemen, kom op zeg, de echte Joden zijn te vinden in Israel en verder verspreid over heel Noord Africa, en Spanje, Portugal, het zuiden van Frankrijk, en dat zijn dan Orthodoxe Joden, Orthodox is behoudend, tot op het moment dat het nieuwe zich bewezen heeft, je voelt je ver verheven met je vrije brein boven dit alles, terwijl het leven van de mensheid toch gaat over de grootste gemene deler, en niet de happy few, maar goed, jij bent nu wat ik vroeger was de Provo, bij mij zijn de scherpe kantjes er af.
Over het Zionisme ben ik klaar mee, jij blijft vragen, en ik heb geen zin meer om te antwoorden, Zionisme is de totalitaire wereld omvattende Joodse staat, maar ze noemen zich geen Jood maar Zionist.
-beledigende reactie verwijderd-
= VOLLEDIG off topic verwijderd =
@Dick 7.14
“Ach, Jerry de Zionisten verschillen in basis niet van groepen als Hamas of de PLO. Ze zijn allemaal verblind door een ongekend verlangen om Jeruzalem helemaal voor zichzelf te hebben.”
Dat zijn weer van die superlatieven Dick. OK, die zal je er (veel?) bij hebben, maar alle Amsterdammers zijn toch ook niet gelijk? Jeruzalem als heiligdom van de diverse culturen en religies is een groot (hét?) probleem, dat is een feit.
@Jenne 7.15
Als je als kind van een Joodse ouder(s) wordt geboren in Rusland in hoeverre ben je dan nog Jood? Wat drijft je überhaupt dan terug naar Israël? Alleen landjepik? Je identificeert je met iets nietwaar? Jij toch ook? Is dat niet een deel van het probleem?
Dat ís al gebeurt, de zaken liggen er nou voor zoals ze ervoor liggen, misschien moet je vandaar uit werken? Alles over één kam scheren en zwart praten is het niet volgens mij. En verheven voel ik me ook niet, we leven alleen niet meer in 1950.. En ik heb de wereld niet bedacht, mocht je dat denken. Misschien ben ik wel een provo en neem de toorts van je over, is daar iets mis mee dan? 🙂
@JJ 7.16
Jenne weet er wel wat van en zegt soms best wel iets zinnigs, soms.. Maar is ook behoorlijk achterdochtig, hij ziet dat waarschijnlijk als kritisch, generaliseert graag, loopt op technologisch gebied wat achter en haalt volgens mij hier en daar wat zaken door mekaar. Hij heeft wel dikke boeken thuis, dat dan weer wel.
@Jerry, bij 7.13
Helemaal waar, heb er niets aan toe te voegen.
Ik ben nog niet geheel overtuigd van de oprechtheid van Abbas, maar vooralsnog blijf ik hoopvol.
@JJ
Abbas staat kennelijk wel voor zijn volk in tegenstelling tot Hamas. Netanyahu moet het een oprechte kans geven, veel andere opties zijn er niet geloof ik. Idd hopen dat het nou eindelijk eens iets wordt, dat zal eens tijd worden zeg!
http://www.washingtonsblog.com/2014/07/2nd-key-piece-video-evidence-russian-responsibility-plane-shootdown-debunked.html
Die mannipulerende leugenaars moeten nu toch wel eens zat zijn van dit spelletje, over de rug van al die vermoorde mensen.
Er komen steeds meer mensen bij die de leugen en bedrog van de staatsomroep NOSjournaal en haar Amerikaans-Duits soortgenoot met groot nazi verleden, RTL ontdekken. De hysterie van Rutte is bedrog. De krokodillentranen van de ex-spion Timmermans is bedrog. Er moet een oorlogsklimaat van Obama/CIA in Europa in stand worden gehouden. De leugens over Rusland en haar President Poetin welke daarvoor verspreid moeten worden moeten oa daartoe dienen. Het is allemaal zo doorzichtig en dom. De EU regeringsleiders zijn slaaf van Obama/CIA. Het oorlogsklimaat steeds weer gecreëerd door Obama is bedoeld om hen in deze positie te houden.
Zoals de Amerikanen hebben gelogen over de massavernietigingswapens in Irak en Afghanistan en daarop 4 miljoen Irakezen en 3 miljoen Afghanen hebben vermoord, zo liegen ze ook over de MH17 vliegtuigramp. Noch de separatisten, noch de Russen hebben enig belang bij een dergelijke actie dat weet iedereen die een beetje logisch kan nadenken. De enige die belang hebben bij verergeren van het oorlogsklimaat in de wereld ( de zg sancties doen niet genoeg) zijn de VS en hun slaafse EU leiders. Het neerschieten van het vliegtuig door de racistische en facistische bandieten die ze in de Ukraine aan de macht hebben geholpen lenen zich al te graag voor een dergelijke moordpartij en de separatisten en Poetin de schuld geven.
Immers, ondanks steun van de Amerikanen en de EU met hun Special Forces en satellieten kunnen ze niet winnen van de separatisten en samen met Obama hadden ze gehoopt een ‘oorlogje’ tussen VS/NAVO en Rusland uit te lokken. Rutte en Timmermans hielpen hen in opdracht van Obama/CIA met hun krokodillentranen en hysterie. De strateeg Poetin is daar niet in getuind. Hij wist hoe de minder begaafde EU en VS leiders uit te schakelen en de waarheid boven tafel brengen. Dit beproefde scenario van neerschieten van passagiersvliegtuigen door Israël heeft zich al talrijke keren voorgedaan in het MO waar Israël Arabische landen en groepen in diskrediet heeft weten te brengen.
Niks nieuws onder de zon dus. De CIA pers en Media CNN, BBC, zorgen er voor dat de andere persagentschappen zoals de NOS ea de leugens gaan papegaaien en over brengen aan de rest van de westerse wereld. Of verzwijgen het gewoon. Gelukkig zal het niet lang meer duren voordat deze wereld van Leugen & Bedrog van de VS en EU trawanten ten val zal komen. De BRICS komen eraan. Drs. Ing. Leendert Callender (Politiek analist) http://www.Facebook.com/LeendertCallender
De wereldelite wil zoals Bush senior zegt , One World Order .
Eerst terroristen zelf crieren , Problem reaction Solution , ja want daar zit zogenaamd de vijand om zo alles landen te infiltreren en de macht te nemen . Eerst Sadam , toen Khadaffi , die had een eigen geldeenheid , past niet in het plaatje . Luister maar eens naar wat Khadaffi zelf te zeggen heeft en nu is Rusland aan de beurt .
Rusland moet de schuld krijgen kost wat het kost , de hele wereld trapt erin en geloofd de media , is onderdeel van de powers that be .
Beter feitelijk bestaat er niet en is te zien hier op deze site van want to know . Rechtzaak met BBC die vooraf zei dat Building 7 al gevallen was , technisch en op alle fronten niet onmogelijk .Vraag jezelf maar eens af waarom zoiets niet onderzocht wordt ?!
Trap zelf niet in de misleiding en massa mindcontrole beste mensen en attendeer mensen op de echte werkelijkheid !
Tja, zeer triest, oude complottertijden (9/11) lijken te herleven…. Oorlogsretoriek alom in het westen en de dader is al aangewezen… Feiten worden verdraaid en échte feiten die er toe doen zoals gewoonlijk weer onder het tapijt geveegd….
Feit blijft echter dat, net als Assad van Syrie met zijn zogenaamde gifgasaanvallen, Rusland géén enkel belang heeft om de wereld openlijk uit te dagen om super-sancties over zichzelf af te roepen met een mogelijke kickstart tot WWIII.
Wat hebben we nu als aangereikte feiten waar mijn uitgangspunt ligt in het gegeven dat er nog communicatie is geweest met MH-17
– Distress Call uit de cockpit over een “Fast Descent”
(snelle daling en is tijdens de éérste bijeenkomst op Schiphol aan de aanwezige nábestaanden gemeld door een woordvoerder van Malaysian Airlines)
– BUD raket
Lijkt me onlogisch… Waarom? Als zo’n raket het toestel raakt is het namelijk een super schot hagel die een verkeersvliegtuig op zo’n hoogte in 1 klap uit elkaar rukt. De flightcrew kan dan nimmer nog een SOS uitzenden via de radio. Waarom niet? In 1 klap is alle druk én zuurstof weg en voordat je als Captain of Co-piloot je zuurstofmasker op hebt én dan nog met de verkeersleiding kan praten… mmmmm lijkt me zeer onwaarschijnlijk onder die omstandigheden.
– Neergeschoten door gevechtsvliegtuig(en)
Zou kunnen maar dan mag je verwachten dat de flightcrew, als ze dan nog kunnen communiceren, een ander soort Distress Call zouden doen.
– Bom aan boord
Is natuurlijk ook een mogelijkheid maar ook dán zou de communicatie anders geweest moeten zijn of in het geheel zelfs niet meer mogelijk.
– Wrakstukken op de grond
Ik ben geen 777 expert maar heb inmiddels van een aantal 777 kenners mogen vernemen dat een aantal getoonde wrakstukken ónmogelijk van een 777 kunnen zijn.
– ? Speculatie
Het is in de vliegerswereld bekend dat de besturing van een 777 op afstand overgenomen kan worden. Deze speculatie is nog steeds actief na het “verdwijnen” van MH-370 Dit zóu kunnen betekenen dat er stuivertje wisselen in de lucht heeft plaatsgevonden en MH-17 elders is geland met al haar inzittenden. Het is en blijft een speculatie maar zéker niet ondenkbaar…
Ben zéér benieuwd naar de FDR gegevens…. Sommige experts binnen Pilotsfor911truth staan inmiddels al op scherp !!!
Just my 2 cents…
Simba, Wie zijn die 777 kenners? En wie lagen er dan tussen deze wrakstukken?
Als het vliegtuig ,zoals gezegt , door de raket in de lucht explodeerde , hoe kan er dan een enorme rookwolk( paddestoelvormig) zijn ontstaan op de plek waar de wrakstukken neervielen? Hoe kunnen na een val van 10 kilometer menselijke lichamen nog puntgaaf zijn bij neervallen op een droge grond? Heel veel vragen ( mogelijk heel goed te beantwoorden ) schieten door mijn hoofd als ik me daar voor openstel. Als er lichamen in de cargobay lagen waarom zijn er dan nog zo weinig gevonden , over heoveel lichamen praten we dan? Als die ook nog eens besmet waren wie zijn dan nu geinfecteerd en hoelang gaat dat duren voordat we dat horen? Kortom alle verhalen bij elkaar houden je lekker bezig en af van wat werkelijk telt.Ik ga maar weer gauw verder met zaken die opbouwend zijn voor de wereld zoals ik hem voor sta.
Simba…..er zijn ook lijken en een heel aantal zullen worden geïdentificeerd. Zelfs de speculatie hierover lijkt mij volledig overbodig omdat het zéker wel ondenkbaar is. Totale onzin.
We moeten zeker alert blijven, maar een beetje reëel zijn mag ook wel.
Marcel, make it so! Je weet inmiddels dat zulke verhalen je helemaal leegzuigen en je energetisch op een dwaalspoor zetten.
Laat de karmapolice dit maar tot de bodem uitzoeken http://www.youtube.com/watch?v=IBH97ma9YiI
Dit zijn constateringen die ik heb gemaakt aan de hand van “verstrekte” gegevens” die ik heb getoetst aan mijn eigen kennis van zaken. Mijn waarheid hoeft niet jou of jullie waarheid te zijn.
Ik heb aan de hand van het gevoerde gesprek tussen cockpit en verkeersleiding (als dat al waar is) mijn eigen conclusies getrokken.
Het stinkt als een beerput…
Ik leef geruime tijd met de visie “niets is wat het lijkt” en let op de hand van de goochelaar.
Daar wil ik het wat dit topic aangaat verder maar bij laten.
@Ger: Totale onzin, natuurlijk, net als MH-370 zonder een spoor achter te laten onzin is…. toch?
Yup, they can trace a mobile phone uo to 10 meters and they loose a fucking plane with a few hundred mobile phones and 2 tracking systems. 😉
Simba, ik ben het met je eens dat niets is wat het lijkt of toch in ieder geval veel is niet wat het lijkt.
Dat er een vliegtuig verdwijnt zonder een spoor achter te laten noem ik geen onzin. Dat maak jij ervan dat ik dat zou denken of zeggen.
Alleen die andere speculatie die jij maakt met stuivertje wisselen is wel compleet van de pot gerukt. Nogmaals, vandaag of morgen zullen de eerste lijken geïdentificeerd worden en valt je theorie in het water.
Ik ben geen waarzegger, maar dat dit gaat gebeuren is toch voor 99,9% al met zekerheid te zeggen.
Dit soort theorieën maken dat complottheorieën in een verkeerd daglicht komen te staat. Want dit is inderdaad complete onzin.
Zoeken naar de waarheid is goed (doe ik ook), fouten daarbij maken mag ook en verkeerde conclusies trekken ook (dat doet iedereen wel eens), maar nogmaals een beetje reëel blijven zou niet verkeerd zijn.
En die speculatie die jij doet is toch echt onzin en vind ik zelfs schadelijk voor sites als deze.
Er is niets schadelijk voor deze site Ger, als het oprecht wordt geschreven en in dienst staat van waarheidsvinding.. Dat het JOU niet helemaal bevalt op deze site, mag OOK WEER.. Is ook niet erg. Zelfs wel goed toch..? 😉
Onder het mom van een militaire oefening met oorlogsschepen voor de kust zijn de Nazizionists bezig het goud dat de Dragon families toebehoord en ligt opgeslagen in South Korea te roven. Ook de achterbakse rol die Karen Hudes speelt ten dienst van de Zionisten komt aande orden. Laatste info !!!!!
NEIL KEENAN UPDATE | It’s Show Time
http://www.youtube.com/watch?v=TmrbIT_rwAk
video2: http://neilkeenan.com/its-show-time/
As promised here is the name of the THIRD ELDER holding the depositors assets under the guise of the GLOBAL ACCOUNTS: OENTOENG
He is to manage the people’s treasure at the UNION BANK OF SWITZERLAND GENEVA
Identification Code 56400933. A.045
Country Code Djakarta 342009771
Indonesia 45005
Special Code INA 045 A.I. 54445 Bank Tani dan Nelajan
Transaction Code 340080979. C.D.
NEIL KEENAN UPDATE | Three Strikes and You’re Out!
http://neilkeenan.com/three-strikes-and-youre-out/
The second Indonesian person to be named on this very long list of elders under the Soekarno umbrella is: KI.AGENG MANGLI
Identification Code 56400932. A.045
Country Code: Djakarta Indonesia 342009771
Indonesia 45005
Special Code: INA 045 A.I. 54445 Bank Tani dan Nelajan
Transaction Code: 340080979. C.D.
Natuurlijk ieder mag zijn onschuld met bewijzen staven! Alleen de EU en VS gaan af als een gieter en willen confrontatie! Van Oorlogen daar hebben wij onderhand onze buik van vol en zeker van de zogenaamde bevriende relaties die overal het goud en de delfstoffen stelen en met de nsbrs van bestolen landen onder een hoedje spelen.
U.S. Prepares to Blame MH17 Shoot Down on Ukrainian Army “Defector”
http://www.prisonplanet.com/u-s-prepares-to-blame-mh17-shoot-down-on-ukrainian-army-defector.html
http://youtu.be/HK5ZAapfylQ
In dit filmpje van een maand geleden legt David Icke haarfijn uit hoe er gemanipuleerd wordt om een oorlog van het westen/zionisten tegen de islam/rusland(en als het ff kan china) te bewerkstelligen. om daarna maar te roepen dat dit nooit meer kan gebeuren en we dus een wereld regering met een leger (en ach waarom niet ook maar meteen een munt) Na WO1 kwam er e volkerenbond, na WO2 de v.n. en als ze hun zin krijgen na WO3 de now.
Het is allemaal zo doorzichtig dat dit gebeurd in de week dat de bric landen onder leiding van putin bekend maken dat ze een eigen bank op richten (om zo niet meer met de zionisten van de imf te maken te hebben) en ook nog eens gebeurt op de dag dat de zionisten hun grondoffensief in het concentratiekamp dat de gazastrook heet start.
ik bedoel natuurlijk ‘om daarna maar te roepen dat dit nooit meer kan gebeuren en we dus een wereld regering met een leger (en ach waarom niet ook maar meteen een munt)nodig hebben. Na WO1 kwam er de volkerenbond, na WO2 de v.n. en als ze hun zin krijgen na WO3 de NWO’
Op aarde is de werkelijkheid vreemder dan fictie zo blijkt,
Het lijkt op een filmscript, maar heel anders dan het lijkt,
Daardoor waren vele bewoners op dood spoor beland,
Maar binnenkort vallen de duisteren door de mand!
De meest gruwelijke daden volgden elkaar in een lange rij,
Vele mensenlevens waren door hun toedoen plots voorbij,
Ook al zijn de duisteren nog bezig, om hun plannen te smeden,
Hoop en troost staan nu te trappelen om te aarde te betreden.
Spoedig blijkt: waardoor ging het vaak toch weer mis,
En maakte het licht telkens plaats voor duisternis,
Het heft in eigen hand nemen haalt ons uit nu het slop,
De trilling verhogen vormt het ander het antwoord hierop.
Licht verdrijft de duisternis!
Als we deze zaak op een behoorlijke wijze willen onderzoeken, mogen we niet alleen op de verklaringen met het aangeboden indirecte bewijs van de Verenigde Staten afgaan, maar moeten ook de Russische verklaringen met het door hun aangeleverde bewijs op hun waarde worden beoordeeld. Gebeurt dit niet, dan is er geen goed oordeel over deze zaak te geven.
Wat kan het leven dan idd simpel zijn hè..?
Over vooroordelen gesproken.. Het is voor mij alleen de vraag of via een valse-vlag-operatie dit niet georchestreerd is..! Dan zorg je dat de ‘andere kant’ geen kans krijgt zijn/haar verhaal te vertellen..!
DUS: kijk ONBEVOOROORDEELD naar het verhaal van de Russen..!
Dag Guido,
Al een tijd ontvang ik je nieuwsbrief van wanttoknow. Al lees ik zeker niet alle onderwerpen, en zeker niet alle reacties…, maar wat ben ik blij dat er sites zijn zoals deze en mensen die dit draaiende houden. Mijn complimenten !
Bladerend door alle reacties van dit artikel “Of de Russen hun officiële bewijs mogen laten zien.?” ben ik heel blij met je reactie op 4.2.
Je reactie heb ik even naar hier gekopieerd, omdat ik juist deze reactie heel hoopgevend vind en troostend voor mezelf en misschien ook voor anderen…?
Ik denk dat er inderdaad meer mensen wakker zijn dan we denken, ook al reageren mensen niet. Dat kan een heel overwogen keuze zijn. Voor mij zelf probeer ik altijd goed te voelen, wat wil ik er mee bereiken: meer mensen wakker maken…? Ja, graag zelfs. Een andere gedachte die bij mij opkomt is dan, waar verbind ik mij mee, wat geef ik energie, wat kan daardoor groeien…..? Heel bewust sla ik enkele reageerders over, wel jammer natuurlijk als ze dan, voor mij, iets zinnigs te zeggen hebben. Ik kies niet voor gekibbel, het is m.i. ook weer energie geven aan dat wat ik niet voorsta.
Ik vertrouw erop dat ik dát uit de reacties haal, waar ik verder wat mee kan bijdragen, en dat gebeurt zeker.
Dit wil ik je even laten weten en ook voor Paul en Kas; niet reageren wil niet altijd zeggen dat het niet gelezen en ontvangen wordt, dat er niets mee gedaan wordt….
“Goede Paul (en Kas), de wanhoop van wie is wakker, waarom krijg ik zo weinig steun, ben ik dan helemáál alleen, zijn ze dan allemaal aan het slapen, behalve een paar..? Enz. enz. Die is bekend. Is een normale reactie van een ‘frontrunner’ die omkijkt en zich afvraagt: ‘Waar BLIJVEN ze nou?’..
En toch Paul, en toch.. Er zijn -zo leert mijn ervaring- ZOVEEL mensen al wakker, dat ik vaak spreek over een ‘Bubbling under’… Mensen die PRECIES wéten, wat en waar. Volledig wakker zijn. MAAARRR…..
Mensen die niet meer weten wat te doen, dan ‘voorzichtig handelen’.. Mag ik het zo noemen.. Doordat ze bang zijn voor rigoreuze omwentelingen (en wie geeft ze daarin ongelijk…), niet weten WAT ze dan precies kunnen doen, etc. etc. Niet weten wat hen te wachten staat; de moed dus (NOG NIET) hebben..!
Daarbij (zie ons artikel over Cognitieve Dissonantie) wordt het spel ZO verschrikkelijk leep, sluw en manipulerend ingepakt, dat het ECHT veel moed en inzichten vergt om je overtuigingen opzij te zetten. Die je tot nu toe verteld hebben, DAT het allemaal wel meevalt. Dat het toch allemaal niet waar KAN zijn.. Stel je voor dat, bijvoorbeeld, 9/11 niet zoals de ‘officiële versie’ is gegaan.. Mijn hemel, de wereld op de kop..
Heb daar ajb begrip voor en doe wellicht hetzelfde zoals David Griffin het doet.. MET VOORZICHTIGHEID EN LIEFDE.. Breng mensen terug naar het MIDDEN en help ze met inzichten. Allen op die wijze Paul, kunnen we mensen duidelijk maken dat er meer speelt dan alleen maar oppervlakkigheden..!! Kunnen we ze duidelijk maken DAT er al een heleboel mensen IN HET MIDDEN STAAN (te wachten op de rest).
Dat het verhaal volledig 180 graden gedraaid is, zal ook Dr. Griffin je vertellen, maar hij weet: “HET IS TE GROOT OM TE GELOVEN”…!!
En precies DAT is wat ik heb geleerd van 5 jaar WantToKnow…! Het is voor velen ZO groot, dat boosheid, ontkenning en diep verdriet over wat de ‘GROTE NAAIMASJIEN’ met ons uithaalt…
Laat die mensen gewoon in hun waarde, doe je eigen ding, met diepgang en overtuiging, zonder boos te worden. Het is iets wat ik ook niet ten volle beheers; maar ik leer..!
Laat die mensen rustig 90 graden draaien, dan kunnen ze naar twee kanten kijken en staan ze in het midden. Pas dan, ja pas dan kunnen ze de 180 graden-visie een kans geven.. Ze ZIJN AL 90 graden gedraaid en zien nu beide ‘kanten’.. Laat hun inzicht, kennis en vooral INTUÏTIE hun gang gaan, daar kunnen we niet bij, en zou je ook niet moeten willen imo.
Dus.. Doe datgene wat in je vermogen ligt, meer KUN je ook niet doen..! Laat je niet ontmoedigen door wat je denkt dat NIET lukt, maar bekrachtigen door DATGENE waarvan je ziet dat het WEL goed gaat..!! Ik vind het in ieder geval fijn je woorden te lezen, mee te voelen in je min of meer wanhopige gevoel van kijken naar ‘We the Sheeple’.. Ik snap dat heeeel goed.
Maar nogmaals Paul: er zijn veel meer mensen wakker dan we denken. Ze durven nog niet, ze wéten wel. Ze voelen het, deels onbewust. Sterker nog, het is waarvoor een deel naar Aarde (terug) is gekomen..!!
En als die ondergrondse magma-vloed los komt Paul, dan staan wij met een grote glimlach tussen hen..! “
Another one bites the dust http://www.telegraaf.nl/buitenland/22892151/__Vliegtuig_Air_Algerie_verdwenen__.html
– BELEDIGENDE REACTIE VERWIJDERD –
Beste GUIDO.J,
Als je als burger je vertrouwen in andere mensen hun handen legt, dan verwacht je intégriteit naar jouw toe, maar het vertrouwen wordt totaal en volkomen besmeurd door de volks vertegenwoordigers, door dat ze het woord spreken hun ingegeven door de vijand van hun kiezers, dus zijn het volksverraders.
Met deze blog; blikopnosjournaal.blogspot.nl, wilde ik dit aan tonen
maar het is aan jou, om de beslissing te nemen.
Even opletten!!! De wereld is altijd anders. Kijk maar.
BUSTED: PHOTOGRAPHIC PROOF SHOOT DOWN PLANE WAS MH370
http://jimstonefreelance.com/
Hoe gek gaat het nog worden?
De waarheid komt langzamerhand helemaal in beeld.
Maar toch blijven er nog zaken onbeantwoord, bijv de lijken die aan boord waren.
Tevens zijn de passagiers in een vliegtuig gestapt met nummer RC volgens de facebookpagina-foto van 1 van de passagiers. Niet in de MRO en niet in de MRD.
http://www.youtube.com/channel/UCFjOi1ZpZVErr8EYxg8t1dQ
Zie hieronder een linkje van DAHB0077 die in zijn laatste filmpje veel puzzels in elkaar heeft gelegd.
En zie hieronder een door google vertaalde telefoongesprek tussen Obama en Poroshenko:
Als deze informatie nog niet heeft gelezen, lees: 43 min Holmson Sherlok. geleden Isolde Mayorov, in een telefonisch gesprek met Obama, POROSHENKO zei dat BOEING SHOT DOWN een Oekraïense lucht verdediging, “en DOBIVAL, de Su-25” om te… Donderdag, juli 24, 2014 08:14 gisteren nacht een lid van de regering communicatie eenheid van Oekraïne voor 1 miljoen dollar aan een Duitse record verkocht telefoon gesprek Amerikaanse presidenten van de Verenigde Staten en Oekraïne, gehouden van juli 18-22 53-19 -12 op Europese tijd. De opname werd overgeplaatst naar Berlijn, op de inhoud van de site op de hoogte Merkel. Ze besteld “op enigerlei wijze de inhoud van dit praten in de media niet openbaar te maken”. Echter, een van hun Duitse speciale diensten officier (vermoedelijk werken voor Polen) in geslaagd om te sturen een afschrift van het gesprek, Poroshenko-Obama in Warschau, waar ze via undercover kanalen en werd bekend om het Russische intelligentie. Het transcript is erg lang, dus hier slechts een van de stukken is, “Poroshenko:-Barack, ik ben verbaasd en frustrerend uw inconsistenties in berichten over de oorzaken van de vernietiging van vliegtuigen te… Dan u aangeeft op de separatisten, naar Moskou, dan plotseling verklaren dat een bewijs van haar betrokkenheid bij de zaak nr… Vanaf het begin zijn wij overeengekomen vast te houden aan een positie… Maar als u nog steeds dergelijke uitspraken, zullen we moeilijk te weerstaan Moskou… Obama:-rustig, Peter. U waarschijnlijk verkeerd begrepen de essentie van onze verklaringen… Wij zeggen “nee” tegen… Maar een heleboel werk op dit… Maar nu heb je veel meer werken om te… Aan… Aan… Alle leek als pravdopodobnej van… U kunt een grote fout hebben gemaakt door het sturen van de meeste… militair vliegtuig… De Russen ontdekt over het… En nu u, en het zou zeer moeilijk te obâ″snit′ de wereld… Waarom was het nodig… Poroshenko:-we hebben geen vertrouwen dat de aarde die wij zullen slagen…. We hadden controle over… En Err…. Obama: Ik begrijp, ik begrijp… Maar dit is niet opgenomen in ons begrip van de gebeurtenissen… En nu de Russen hebben een meer troef te… Poroshenko:-dus, hoe was het… Obama:-Peter, geef toe, u bent slecht… Dit… Ik bedoel dat uw vliegtuig, die vloog naast… Dit voegt een hoop gedoe… Poroshenko:-We geweigerd alle zowel zal ontkennen…. Het belangrijkste ding is dat u niet gestruikeld door hun bizarre verklaringen over niet-Russische… We moeten niet afwijken in dit… Anders zullen we hard… Obama: wij zullen rond om u te ondersteunen… We varen in de zelfde boot… Aarzel niet om te… Hoewel u hebben voldaan aan onze algemeen plan met een vertraging van… Het moest gebeuren vlak voor… Poroshenko:- maar u goed-gekend voor het niveau van de opleiding van onze professionals zijn… Obama:-Ik ben bezorgd dat sommige van die dezelfde professionals niet de bonen naar morsen deed… De Russen hebben al gejaagd voor hen… Proberen om deze mensen te redden. Als ze mond open… Poroshenko:-Ik begrijp… Wij zullen ervoor zorgen dat ze nooit mond hebben zou… Obama:-u moet alle svidel′stva en getuigen zorgvuldig beheren… Dit kon ruïneren onze hele partij… Poroshenko:-hoe zit het met de zwarte dozen?… Ik stuurde naar Engeland hun specialisten… Dus ze in samenwerking met de British werkte…. Maar de Russen moeten ook toegang hebben tot deze magnitofonam of hoe er… Het is zeer gevaarlijk voor ons, voor u… Russen er en mag niet worden… Anders… Obama: Ik heb gesproken met Kemeronom naar… Er zal alles oke… Zijn mannen zal doen alles zoals het zou moeten zijn. “.. Ik
Goed SUN, hou vast, de echte waarheid moet boven komen, niet om een politiek standpunt te verdedigen, maar uit ons gevoel en saamhorigheid naar de slachtoffers toe, dat eerste vliegtuig wordt nooit gevonden, de lichamen van de slachtoffers worden verdeeld over de vliegroutes,
groet!
En zo is het maar net !!! Nu alleen nog hopen dat de Russische geheime dienst het echte toestel weet op te sporen waarop de mensen ingestapt zijn en wellicht brengt Poetin de genadeslag aan de cabal door ineens met de “slachtoffers” levend en wel op de proppen te komen.
Zou mooi zijn…. Misschien Wishful Thinking van mij maar het kán zomaar gebeuren
@Simba 22.2
http://hobby.blogo.nl/files/2008/09/elenea%203/tussen%20werk%20en%20ontspanning%204.JPG
Dat afdraaien van de back boxes duurd ook wel weer lang, en dan ze worden overgedragen aan de regering van Maleisia, die geeft ze dan aan de Engelse cq USA autoriteiten, die gaan kijken wat er meegedaan kan worden, ik hoop dat de Russen copy’s gedraaid hebben, you never know.
Volgens doe-het-zelf speurders kwam hij van rechts. http://www.trouw.nl/tr/nl/31523/Vliegtuigcrash-Oekraine/article/detail/3698971/2014/07/25/Blogger-weet-het-zeker-de-raket-kwam-van-rechts.dhtml
De toespraak van Poetin, waarin hij de globalisten(illuminati) beschuldigt van het willen destabiliseren van Rusland.
http://henrymakow.com/2014/07/russian-sovereignty-under-attack.html
http://eng.kremlin.ru/transcripts/22714
VforV.
Zou Putin daar gelijk in kunnen hebben?
http://www.currentconcerns.ch/index.php?id=2590
@Eh Ja
Lees het boek the grand chessboard van Brzezinski.
Hij is adviseur geweest van diverse Amerikaanse Presidenten.
Dit boek is uitgegeven in de jaren 70.
Hierin wordt haarfijn uitgelegd, dat de Oekraïne als essentieel wordt gezien, om de macht in het Euro-Aziatische deel van de wereld te bemachtigen.
Daarmee is een conflict met Rusland onkoombaar.
Rusland wordt de afgelopen tijd absoluut gedemoniseerd en geïsoleerd.
De reacties in de msm is er één van een vuile smeercampagne.
Als je alles in dit licht beziet, is een falseflag operation geen ondenkbare realiteit.
En mensen maar denken dat we beter de Westerse denkwijze/politici aan de macht kunnen hebben.
Ze gaan over lijken!
http://www.globalresearch.ca/the-eurasian-chessboard-brzezinski-mapped-out-the-battle-for-ukraine-in-1997/5373707
http://www.takeoverworld.info/Grand_Chessboard.pdf
Vfor v
Dank voor die info.
Vreemd dat er nog steeds mensen zijn die niet weten dat false flags “gewoon ” ingezet worden door regeringen, niks aluhoedjes, helaas is de realiteit vaak vreemder dan fictie.
Vanavond op RTL4 nieuws was een beroemde Britse blogger, die zegt dat hij kan bewijzen dat de Russische minister van Defensie liegt, dat hun beelden zijn gemanipuleerd
http://www.zien.tv/77914/rtl_nieuws
Ja dat kun je verwachten van RTL 4…
Nou eh…. ik ben van mening dat alles wat we zien op een tv scherm of op internet we altijd met een korreltje zout nemen. We zien immers alleen maar een deel van de werkelijkheid 🙂
Dick, wat een onzin…je maakt steeds grapjes over conspiracy en probeert je nu uit te lullen over rtl 4. Het doet iets met je, anders zou je dieper gaan…maar je blijft aan de oppervlakte, dank rtl 4 😀
Dat kun je zelf ook zien als je goed kijkt Dick.
Er wordt hier altijd om het hardst geroepen dat je verder moet kijken dan je neus lang is, maar gek genoeg doet vrijwel niemand dat hier.
Monika, lieve meid, wel-licht ga ik wel dieper dan jij kunt verdragen 😉
JennyJo 25.4, misschien je avatar aanpassen? 🙂
Kleuterschool Dick..! Kom op man.
Guido 25.7, je hoort mij niet zeggen dat die Britse blogger het bij het rechte eind heeft. Toch vond ik zijn verhaal wel interessant en een vermelding waard
@Dick,
De tekst op het billboard verschilt nogal van wat de Russen beweren dat er staat, dat kun je ook zien als je geen Russisch kent. Dat vond ik gek, maar die Engelse blogger heeft alles beeld voor beeld geanalyseerd en dat geeft toch wel verrassende resultaten. Daarmee bedoel ik overigens niet te zeggen of te suggereren dat Rusland betrokken is bij de raketaanval.
Wat mijn avatar ermee te maken heeft begrijp ik niet. Die ga ik ook niet aanpassen, daarvoor vind ik de kleine Nicolaas veel te leuk.
JennyJo, fijn dat je het filmpje gezien hebt van die Britse blogger. Ik vond zijn uitkomsten ook heel verrassend. Mar ik ben het helemaal met je eens, we moeten daar gen oordeel op baseren
Dat van die avatar aanpassen was bedoeld als een grapje. Je zei namelijk op het laatst onder 25.4 “dat je verder moet kijken dan je neus lang is, maar gek genoeg doet vrijwel niemand dat hier.” Jouw avatar eindigt bij die “neus”, dus vond ik het een leuk woordgrapje. Misschien duidde Guido daarop toen hij riep “Kleuterschool, Dick”, zou kunnen
Geen idee waar Guido op doelde. Le petit Nicholas zat in elk geval niet op de kleuterschool.
Er wordt gezegd dat de blogger ook diegene was die wist dat Assad chemische wapens gebruikte. Jammer, maar dat blijkt achteraf dus niet waar te zijn. Dus in hoever kunnen we die blogger vertrouwen?
http://humanrightsinvestigations.org/2013/06/15/obama-cameron-syrian-chemical-weapon-scam/
MH17 Verdict: Real Evidence Points to US-Kiev Cover-up of Failed False Flag
Volgens mij is dit verhaal toch wel echt overtuigend.
http://21stcenturywire.com/2014/07/25/mh17-verdict-real-evidence-points-to-us-kiev-cover-up-of-failed-false-flag-attack/
Vfor, bedankt…keep up the good work!
Veel duidelijker kan het niet worden, het is muisstil aan het USA-CIA-EU front, hoe gaan ze hier Weert een punt aan zuigen.
Bepaald objectief is het ook niet als je als bron RT gebruikt. Een medium dat volledig in de handen van Rusland (Poetin) ligt.
Volgens mij is het tot dusver altijd nog het best om gewoon nog geen voorbarige conclusies te trekken en het onderzoek naar de crash voort te laten gaan.
Precies Wilco, maar mogen de Westerse politici dan wel hun gang gaan en ongefundeerd en eenzijdig propaganda verspreiden?
Feit is dat de Russische versie ook een officiële versie is en die dient gewoon serieus onderzocht te worden en verdient net zo goed alle aandacht.
Objectief of niet, in ieder geval een pak meer objectief dan onze media, die het in eerste instantie gewoon doodzwegen, vervolgens er toch één dag aandacht aan besteedde, om het daarna weer gewoon dood te zwijgen. Kan je onze media dan wel objectief noemen?
Ik heb een groot vermoeden dat Amerika hier meer bij betrokken is dan we beseffen. Ze hebben al vaker dit soort spelletjes gespeeld waarbij ze direct het vingertje naar onschuldige wijzen om er zelf tussenuit te knijpen. Ik zeg Amerika zit hier achter.
Ps. Waarom geloven we nog steeds dat mh17 is neergeschoten? Ik denk dat we allemaal de beelden hebben gezien wanneer het vliegtuig de grond raakte en ontplofte, ik zag geen ontploffing in de lucht en geen rokende of brandend vliegtuig dat naar beneden viel.
ze wouden de vliegtuig VAN Putin neer halen want die was kwartier eerder ook daar aan het vliegen die kwam vanuit brazilie…blijkbaar werd okraiene verkeerd ingelicht door CIA.
In wat voor realiteit leven we tegenwoordig??
Het Oekraïnse leger en de separatisten komen een overeenkomst overheen, dat er in een omtrek van 40 km niet gevochten zal worden.
Zodat de internationale onderzoekers relatief veilig hun onderzoekswerk kunnen doen.
Ineens begint het Oekraïnse leger een enorm offensief om zogenaamd de rampplek veilig te stellen.
Eén van de hoofddoelen van de getroffen landen is het veiligstellen van bewijsmateriaal en het verzamelen van achtergebleven menselijke resten van de slachtoffers.
Maar door dit offensief wordt de onderzoekers het onmogelijk gemaakt om bij de rampplek te komen.
Althans, volgens de officiële lezing?
Terwijl door de hoge temperaturen er elke dag één teveel is voor het verzamelen van bruikbaar menselijk materiaal.
Er was internationaal, ladingen met kritiek richting de seperatisten maar vooral naar Poetin, toen onderhandelingen over toelating van onderzoekers stroef liep.
En nu zwijgt de internationale gemeenschap.
Is dit niet een heel klein beetje, heeeel erg raar.
De ouders van een omgekomen Australisch meisje bereiken de rampplek wel zonder problemen. Net als diverse journalisten.
Waarom wordt het Internationaal geaccepteerd dat door toedoen van het Oekraïnse leger deze situatie ontstaat?
Volgens de separatisten heeft het Oekraïnse leger er alles voor over om bewijsmateriaal dat hen als schuldige aanwijst te vernietigen.
Kiev probeert crashsite MH17 te veroveren
http://www.telegraaf.nl/binnenland/22901730/__Kiev_wil_crashsite_veroveren__.html
De reactie van de separatisten: Offensief bedoeld om bewijs te vernietigen’
http://www.telegraaf.nl/binnenland/mh17/22902295/___Offensief_om_bewijs_te_wissen___.html
En wat ik me dan vooral afvraag is, waarom komen journalisten niet met dit soort vragen??
Ben ik nou zo intelligent en zij zo dom????
Ik dacht het niet!
Het geloof van vele in de MSM is vergelijkbaar met het geloof van kleine kinderen in Sinterklaas.
Allen spelen ze het spel maar al te goed mee, hypnose, angst, dwang of wat je maar kunt bedenken.
MSM bedondert ons al tientallen jaren, ik ben blij dat de ware toedracht van MH-17 zoals het nu lijkt niet eindeloos na sleept zoals bij 9/11 waar na 13 jaar nog het laatste schokkende rapport niet zomaar vrij gegeven mag worden…..
En het motief: de dollar die nagenoeg dood is en tot leven gebracht kan worden met oorlog. Oorlog is goed voor de dollar, altijd al geweest.
Rep. Massie speaks at Press Conference Regarding 9/11 Documents:
http://www.youtube.com/watch?v=ItE28oeMnas
CIA officer Paul Craig Roberts makes its clear about Ukraine (en legt nogmaals uit wie de macht heeft over de MSM)
Read more at http://www.liveleak.com/view?i=da8_1406067165#eg3kFbEWGMepxejy.99
Zie hier hoe Mark Rutte wordt uitgemaakt voor moordenaar voor het meewerken aan dit bedrog van deze aanslag.
http://www.klokkenluideronline.is/2014/07/nwo-leugen-mh17-stort-ook-neer/
hmm ik kan de blogger van het rtl nieuws nu al weg strepen als niet waar. werkt en wordt betaald door NWO
http://www.liveleak.com/view?i=bde_1387113914&comments=1
the more you know…….
verleden week las ik een stukje over die zoon van Kerry dat hij daar schaliegas winning gaat doen vanmorgen las ik in deze krant telegraaf dat de nieuwe minister van de Ukraine jarenlang onder Amerikaans bewind heeft gestaan en dat hij van alles over briefde aan die zelfde Amerikaan .ik denk dus ook echt ?? dat Amerikaanse en Ukraine hier achter zitten !om de russen in het/een slechte daglicht te plaatsen !en dan ook nog eens de n o s en r t l senders gedwongen heeft om andere beelden te tonen dan de werkelijkheid .
Ja Garriet, zo gaat het in onze wereld. Als Putin straks de gaskraan richting Europa dichtdraait, importeren we het (misschien wel goedkopere) schalie-gas uit de USA, gewonnen door de zoon van Kerry 😉
Als Europa Putin echt willen raken, daar waar hij kwetsbaar is, dan zal Europa maatregelen moeten treffen om niet te afhankelijk te worden van de gasstromen vanuit Rusland.
Wellicht biedt geimporteerde schaliegas uit de USA een alternatief
http://www.dagelijksestandaard.nl/2014/04/nederland-moet-inzetten-om-amerikaanse-import-en-schaliegas
Wat een ouwe wijfen praat, het is ieder goed geinformeerd mens nu wel duidelijk dat we inderdaad in de WWIII zijn aangeland, schalie gas helpt de hele boden tructuur naar zijn ouwe moer, plat weg gezegt, leverd weinig gas, maar ja elk millioentje is meegenomen voor deze criminelen, de hele kliek die Kiev regeerd is ziek, en in handen van het USA zionisme, ze hebben het op een accoordje gegooid met de oude residuen van het Facsisme, die weer oude contacten hebben met de Duitse oud facsisten, Rasmussen is een fanatieke oorlogs hitser, met zijn NATO, wat in wezen een onderdeel van het USA pentagon is, want de USA wapenindustrie creéérd zijn Eigen afnemers, en ook zijn Eigen oorlogen om alles weer te vernietigen.
Garriet en Dick, kom op informeer je zelf blijf niet in die oude dogma’s hangen, het kwaad wordt verpersoonlijkt door USA-CIA-Israel-Mossad- EURSS-MEDIA, et voila doe er je voordeel mee, Groet.
Misschien is Putin wel een beetje klaar met die cabal en komt hij nu met 9/11 bewijs…
http://zonnews.com/news/4070-9-11-russia-presents-evidence-against-us-uk-and-israel-co-conspirators-9-11-was-an-inside-job.html
Je kunt alleen hopen dat de nabestaanden van de slachtoffers diep gaan graven om achter te komen wie daadwerkelijk het vliegtuig neergehaalde. Zij hebben behoefte aan de waarheid en verknoeien de tijd niet met politieke manipulaties zoals onze regering dat doet.
Of de Russen hun officiële bewijs mogen laten zien?
Vandaag was er een rondetafelgesprek over de MH17 ramp in de tweede kamer. Een opvallend detail: Oekraïne had aangegeven geen radarbeelden te kunnen leveren omdat alle drie de stations op de dag van de ramp op non actief stonden vanwege onderhoud! Vreemd voor een land dat in oorlog is!
http://www.bnr.nl/nieuws/502766-1601/deskundigen-niet-genoeg-radarbeelden-mh17-in-bezit-van-om
En vanavond kwam in het programma Nieuwsuur Hoogleraar Internationaal Recht en Advocaat Dr. Sluiter aan het woord. Over Putin die de schuldigen uitlevert aan NL of een mogelijke uitlevering van Putin voor vervolging in Nederland. Het lijkt dus bijna een uitgemaakte zaak: de Russen hebben het gedaan!
http://www.npo.nl/nieuwsuur/22-01-2016/VPWON_1248355
Over de zwarte dozen horen we niets! Zouden die tapes ook ‘per ongeluk’ door Kamervoorzitter van Miltenburg door de papierversnipperaar zijn gehaald?!
Het lijkt me sterk dat er geen radarbeelden zijn want die zijn er altijd. En zeker van die omgeving waar van alles aan de knikker is.Het zou Europa en de Amerikanen en Oekraine verdomd goed uitkomen om de Russen de schuld in de schoenen te schuiven. Ik hoef alleen maar naar het Midden-Oosten te kijken naar wat de Amerikanen daar geflikt hebben, en wat dat voor gevolgen heeft op dit moment.
De Russen komt het goed uit dat die vluchtelingenstroom naar Europa komt.