Tja, alweer een artikel over de MH17-nasleep.. We horen het je denken. En toch is hier alle reden toe, want het vertrouwen dat we met z’n allen hadden in de nette en erudiete afhandeling van deze catastrofe, door de Nederlandse Staat, is voor velen te paard vertrokken..! En het is daarbij ongelooflijk hoe klungelachtig het éne na het ándere bericht de media bereikt, waarbij wij ons weer afvragen, welke rol de staatsomroep, de NOS in dit hele spelletje speelt.. Want meermalen hebben wij moeten vaststellen, en met ons, vele, vele kritische nieuwsvolgers, waarom de NOS nauwelijks kritisch is op de daden en de woorden van premier Mark Rutte, die op zijn beurt zegt namens alle Nederlanders te spreken.. Nou, hij spreekt in ieder geval niet namens ons, dat willen we hier in ieder geval duidelijk maken..! Ons vertrouwen in deze man is op..!
En dat is niet écht nieuws natuurlijk, voor mensen die regelmatig deze site bezoeken.. Maar wat wel nieuws is, is dat nu ook de nabestaanden van de slachtoffers van de MH17-ramp hun vertrouwen massaal aan het opzeggen zijn. Gelukkig is het voor deze nabestaanden inmiddels mogelijk zich aan te sluiten bij en verenigen met georganiseerde initiatieven die hun belangen gebundeld behartigen als één persoon. Maar het feit alleen al, dat het kennelijk nodig is, om Rutte en zijn onderzoeksclub aan te sporen en daarnaast op grove fouten te wijzen, is -zo vinden wij- heel en heel pijnlijk..!!
x
En als het nu bij deze heftige zaken bleef, dan was er nog wel -met enige goedwillendheid- een verklaring voor te vinden/geven, vanuit het oogpunt van onkundigheid en/of onervarenheid of iets dergelijks.. Wat voor excuus je ook wilt bedenken… Maar wat STRUCTUREEL inmiddels blijkt, is vooral de ONWIL van de Nederlandse regering, die zich uit in de amateuristische wijze van het afhandelen van deze ramp.. Hoe dat mogelijk is, laat zich raden..Waar komt die onwil vandaan..?
Wellicht is er veel, wellicht heel veel weerstand bij de onderzoekers, die oprecht en in alle openheid deze zaak willen onderzoeken, wellicht ook al zaken WETEN DIE WIJ NIET WETEN, en die NIET naar buiten mogen..! Zaken die dus keihard verzwegen moeten worden, onder dreiging van ‘Staatsgeheim’ en/of ‘Staatsgevaarlijk’..!! Zou dat kunnen..? Wij weten het natuurlijk ook niet precies, maar het lezen van dit soort bizar nieuws, maakt dat we deze conclusie welhaast moéten trekken..! Lees verder en trek -zoals altijd natuurlijk- je eigen conclusies..!
x
* * *
x
x
MH17: vertrouw jij de Staat nog..?
2014 © WantToKnow.nl/.be
(met dank aan Joost Niemöller)
x
Een Nederlandse advocaat die Nederlandse nabestaanden vertegenwoordigt, heeft het vertrouwen opgezegd in het onderzoek naar MH17, dat gebaseerd is op een regelrechte doofpotdeal met Kiev. Advocaat Bob van Groen deed dat in een brief aan premier Rutte. Een van de grootste persbureaus in de wereld, persbureau Reuters vond dat ‘nieuws’ en vanzelfsprekend is dat ook wereldnieuws natuurlijk! Behalve in Nederland kennelijk..! Daar lopen NOS en consorten (RTL?) hard achter de wensen (opdrachten?) van de Nederlandse regering aan, om de lieve vrede te bewaren..!
De Nederlandse advocaat Bob van der Goen, die samen met een internationaal gezelschap van een 6-tal advocaten, de nabestaanden van maar liefst 114 slachtoffers van de MH17 vertegenwoordigt, heeft een brief geschreven naar premier Rutte. Hierin wordt keihard het vertrouwen opgezegd in het onderzoek zoals dat nu is georganiseerd. Het bericht over deze vertrouwensbreuk, werd overgenomen in een aantal internationale publicaties, waaronder ook Russische. De Nederlandse media, zogenaamd onafhankelijk, zwijgen hierover in alle talen.
Naar buiten toe lijken de nabestaanden van MH17 één groot braaf front te vormen achter premier Rutte. Ze zouden allemaal keurig en vol vertrouwen de uitslag afwachten, wat het officiële onderzoek op zal leveren.. Joost Niemöller, de auteur van het eerste boek over de MH17 (HIER), zegt hierover: “Ik weet inmiddels dat het niet de werkelijkheid is, dat netjes afwachten van de uitslag. Ik sprak met een aantal nabestaanden, die, begrijpelijkerwijs graag anoniem willen blijven, maar ik kan je vertellen dat de frustratie en woede van deze mensen over wat de overheid uithaalt en over de manier waarop ze zijn voorgelicht door Malaysia Airlines huizenhoog gaat.
“Niemand weet wie wat doet bij de overheid, in het kader van MH17-onderzoek.. Er is geen coördinatie, geen leiderschap van Nederland..”
We horen her en der van rechtszaken, die worden aangespannen door nabestaanden tegen Oekraïene, Maleisië, en ook de KLM. Het gaat daarbij om een belangrijk punt: Was het niet zeer onverantwoordelijk om MH17 wel over het oorlogsgebied te laten vliegen, waar met zekere regelmaat militaire toestellen uit de lucht werden geschoten, zelfs tot op vijfduizend meter hoogte? Dat lijkt me een volkomen terecht verwijt. Maar er is een vraag die dieper graaft: wie deed het. En de direct daaraan verbonden vraag luidt: Hoe krijgen we dat te weten. Met andere woorden: door een objectief onderzoek door een onafhankelijke partij.
Maar een onderzoek door een onafhankelijke partij is niet meer mogelijk..!
Die weg is afgesloten, want de werkelijke leiding van het onderzoek ligt in onze toekomstige EU partner Kiev. En zoals je weet is dat keihard een van de schuldige partijen…! Kiev heeft het onderzoek gedelegeerd naar Nederland, maar houdt vanzelf een stevige vinger in de pap. En dat doet ze door er voor te zorgen dat de eigen onderzoekers betrokken zijn bij het onderzoek, door een vetorecht binnengesleept te hebben, met betrekking tot openbaarmaking van de resultaten van het onderzoek, maar ook door onderlinge geheimhoudingsafspraken te hebben bedongen. En door volledige interne informatieoverdracht tussen Nederland en Oekraïne vastgelegd te hebben.
En deel van die afspraken is inmiddels weliswaar openbaar gemaakt door de Onderzoeksraad voor Veiligheid, maar een deel ervan is gewoon geheim (OM). En dat betekent gewoon heel simpel, zonder veel omhaal, dat het lopende onderzoek dus maar één uitslag kan krijgen: De separatisten hebben het gedaan. Of er komt geen rechtsproces.
De grote vraag is natuurlijk:
Waarom Nederland hierin is gestonken, of is het willens en wetens een schaakzet van Markt Rutte geweest, die ‘officieel en geheim beleid van de overheid werd’..?? Bijvoorbeeld omdat Mark Rutte zijn partner, de VS, wil pleasen.. Over de ruggen van de nabestaanden heen..? De VS is ook het land dat verantwoordelijk is voor het zenden van een 50-tal politieke adviseurs (lees CIA), naar Kiev, in februari van dit jaar..
De VS dat ook verantwoordelijk is voor het aan het bewind brengen van de ultra-rechtse partij van Oleh Tyahnybok en de daarop volgende genocide in oost-Oekraïne.. Slachtpartijen die kennelijk nu vervolgens ook dienen te worden gebagatelliseerd door ‘Rutte en de ongeloofwaardige Nederlandse Media’..! Neem HIER een kijkje op een artikel over deze genocide, die nog stevig in de publiciteit zal komen!
Wat duidelijk is, is dat de Nederlandse regering het e.e.a. vol gretigheid in elkaar lijkt te hebben gezet..! Vanaf het uur nul was het minister Timmermans die met veel warmte, intensiteit en gladheid in Kiev, in zijn volle vooringenomenheid over wie de schuldigen zijn, Kiev als vanzelfsprekende partner omarmde in de nasleep van de MH17-catastrofe.. Zoete broodjes bakte met premier Jatsenjoek, die al eerder had gesproken over de mensen in oos-Oekraïne als ‘Untermenschen’?
Hoge Nederlandse ambtenaren/regeringsfuntionarissen (o.a. van het Nederlandse OM waren maanden in Kiev om, o.a. op het Oekraïense ministerie van defensie, intiem overleg te voeren..! Er was een en al lof over de geweldige samenwerking met Kiev, zo bleek uit de reactie van onze minister Hennes Plaschaert.. HIER. Is het FEIT dat er inmiddels een onderzoek loopt naar de verantwoordelijkheid voor grootschalige genocide van onschuldige Russisch sprekende burgers in oost-Oekraïne, meegenomen in dit bedankje door dit ‘hockeymeisje’..? Acht de Nederlandse regering het onmogelijk in dit kader, dat Kiev ook verantwoordelijk is voor de keiharde moord op bijna tweehonderd Nederlanders, die in vlucht MH17 zaten, op de 17e juli 2014..?
Kiev verdomde om luchtruim te sluiten.. Zijn we dat ook vergeten..?!
En wat natuurlijk frapant is, is ook het feit dat een paar dagen voor de ramp Oekraïense autoriteiten ook de waarschuwing kregen om in het oosten van het land het luchtruim te sluiten voor passagiersvluchten. En het was niet de eerste de beste die dat deed, het was namelijk Eurocontrol, de organisatie die het Europese luchtverkeer regelt, die dat deed!
Maar… Wat denk je, 3x raden… Oekraïne sloeg de waarschuwing in de wind. Aldus een bericht van ‘The Sunday Times’, van zondag 7 december. Bronnen binnen Eurocontrol zeggen dat deskundigen inmiddels één op één hebben gesproken met Oekraïense luchtverkeersleiders over het verzoek tot luchtruimsluiting, dat werd genegeerd, aldus de krant. Het was een kleine moeite, het vliegverkeer over het zuid-oostelijke deel te laten vliegen, zoals ook enkele internationale maatschappijen al deden..!! (HIER)
Er was een potentiële dreiging ontstaan, nadat meer dan twintig Oekraïense legervliegtuigen waren neergehaald, waarschijnlijk door pro-Russische separatisten. Op 18 juli, een dag nadat de MH17 neerstortte, zei Eurocontrol nog dat het geen advies had gegeven om het luchtruim in het oosten van Oekraïne te sluiten.
De tekst uit de Sunday Times luidde: “Sources at Eurocontrol, the organisation that manages Europe’s air traffic, said its experts spoke privately to their Ukrainian counterparts about the potential threat after more than 20 Ukrainian military aircraft were destroyed by Russian-backed rebels. The Ukrainians continued to let planes fly over the affected area, however. The sources said Eurocontrol did not have the power to interfere with countries’ decisions.”
‘Wij hebben niet de middelen of het mandaat om beslissingen te nemen over een situatie in een land’, aldus Eurocontrol-directeur Joe Sultana. Het ziet er dus naar uit, dat langzamerhand steeds meer instanties en organisaties hun handen schoonwassen en degenen die dit onderzoek willen torpederen, door een valse uitkomst te genereren, het onmogelijk willen maken, hén de schuld in de schoenen te schuiven…!
Maar het zijn eigenlijk klokkenluiders binnen Eurocontrol die dit bekend maakten, en de Eurocontrol leiding doet nu aan damage control, getuige de diplomatieke reactie van directeur Sultana. Want al zouden ze geen officieel mandaat hebben hierin, hun personeel heeft wel waarschuwingen gegeven. Mogelijk eerst aan Kiev, en omdat die waarschijnlijk niet meewerkten, daarna direct aan hun collega’s in Oekraïne.
Mark Rutte ga je heel diep schamen..!!
We betrappen met z’n allen Mark Rutte op grove leugens, die hij met zijn politieke gladde poetslap, lekker wegpoetst.. Iedereen staat nog de beloofde € 1000,= voor ogen, die hij beloofde, als we maar op de VVD zouden stemmen… Mark Rutte was lijsttrekker en zou en moést premier worden..! En ja, dan MOET je de grootste partij worden..! En beloven en beloven dus maar..!
En die € 1.000,- dan..? Nou, dan geef je toch gewoon de schuld aan de PvdA, omdat Mark zijn belofte wel had willen houden, maar de PvdA was in de coalitie en Dijselbloem (PvdA) minister van Financiën en ja, die wilde het allemaal niet..! Aldus Rutte..
We doen vanaf deze plek een oproep aan iedereen die dit leest, het gewoon niet meer te pikken en actie te ondernemen. Informeer de mensen om je heen, en spreek over deze grote doofpot-in-wording..! Het is in het belang van de nabestaanden van de slachtoffers die onze hulp verdienen!
Dat de nederlandse staat niet te vertrouwen is wordt in voorgaand stuk al geschreven,alleen al de belofte van die duizend euro die men zou krijgen ,maar nooit gekregen heeft zegt genoeg.
Zelfs vorige week nog heeft Rutte gezegd dat we belastingverlichting zullen krijgen,maar afgaande op zijn eerdere beloften zal ook dit wel weer een loze belofte zijn.
Wat mij ook opviel is dat RTL teletext wel met dit nieuws over de brief aan Rutte naar buiten kwam,maar dat de NOS hier met geen woord over rept.
Zelfs de BVD heeft laten weten dat ze niets van een brief afweten,wat zou kunnen betekenen dat Rutte deze brief voor zichzelf houdt en daar verder niets meedoet.
Maar ook al zou men nu het onderzoek overdragen aan de VN dan vraag ik mij af of dat nog zin heeft omdat er misschien al bewijsmateriaal verdwenen is waarvan men vond dat het niet nodig was te onderzoeken.
Zoveel mogelijk informeren, dat doe ik al. Welke actie kunnen we verder ondernemen? Een petitie starten waarbij gesteld wordt dat Nederland niet capabel is om de onderzoeken op onafhankelijke wijze te leiden en dat Nederland dit moet afstaan aan de VN? Of aan een andere instantie? Een petitie in te dienen in Nederland en misschien bij zoveel mogelijk andere individuele landen? bij de EU? Bij Internationaal Hof voor de Mensenrechten? bij…? Een petitie aan Tweede Kamer voor het indienen van moties van wantrouwen? Aanklachten indienen bij politie vanwege het verduisteren van bewijsmateriaal (wrakstukken worden immers achtergelaten en niet bewaard. Of ze daadwerkelijk moeten worden weggegooid is echter niet helemaal helder nog) Acties gericht op mainstreammedia? Hoe dan ook: we mogen de leugens niet voor zoete koek slikken, niet alleen vanwege de directe 298 slachtoffers en nabestaanden, ook niet vanwege de gewone mensen in Oekraine, die nu dagelijks slachtoffer zijn van de burgeroorlog en het feit dat dit land nu helemaal wordt uitgekleed. En niet vanwege de consequenties van het feit dat separatisten cq Rusland al schuldig zijn verklaard, dus de economische sancties en vooral de steeds luider wordende roep om oorlog en het daadwerkelijk al opvoeren van allerlei militair (navo) en ander geweld. Deze doofpot mag niet dichtgetimmerd worden….
Google altijd even voordat je een petitie start.
Voor de MH 17 zijn er al een aantal. Bijv:
https://petities.nl/petitie/onderzoek-aanslag-op-vlucht-mh17-moet-openbaar
echt erg wat er gebeurt is.
super veel mensen zijn dood en
er zijn veel mensen die nu rouw hebben!!
ECHT HEEL ERG GEWOON.
ikke heb respect voor die mensen.
ik wil/hoop dat die ramp en die mensen nooit vergeten worden!
RESPECT
groetjes Tess van de Brink
Mark Rutte, zou je je verantwoordelijkheid als minister president van Nederland willen nemen? En eens gaan doen wat je al maanden loop te verkondigen er zijn zeer veel mensen omgekomen en nog meer nabestaanden.
Stop eens met als een klein jongetje achter die Amerikanen aan te lopen en kom op voor het land wat je behoor te dienen vanuit jou functie. Als dit teveel gevraagd is of te moeilijk is wees dan een kerel om dat toe te geven en vertrek uit de Nederlandse politiek. Misschien is er bij de CIA nog wat leuks voor je te doen,aan de reactie te zien die nu genomen wordt om de Nederlandse staat voor de rechter te slepen wegens nalatig optreden mag je concluderen dat deze groep mensen niet achter je staat maar je graag zien vertrekken.
Opgeofferde mensenlevens voor de geopolitieke schaliegas spelletjes van onze ‘vriend’ genaamd USA. Gewoon schandalig dat NL haar ziel op deze wijze verkoopt. Gisteren heeft 95% van het US congres voor een openlijke oorlogsverklaring aan Rusland gestemd, de EU is niets anders dan een schoothond maar zit straks wel met de gebakken peren als Putin zijn geduld verliest. De NWO trekt via de (schuldmacht) banken aan de touwtjes, er zal en moet oorlog komen en een One World Governmant om de dollar te redden van de BRICS.
John k
Het zou misschien vruchten kunnen afwerpen als er een onderzoek zou komen of Rutte het landsbelang dient of het belang van Shell waar hij werkzaam is geweest,en volgens mij nog denkt te werken.
De beschreven tactiek welke de wereld bank hanteerd in samenwerking met het IMF is dat zij de landen eerst geld lenen en wel zoveel dat deze landen het nooit meer terug kunnen betalen,vervolgens worden deze landen dan leeggeroofd van hun mineralen en blijft er een regering achter die doet wat Amerika hen zegt te doen.
Volgens mij is dat in Oekraine ook het geval.
Mark Rutte misleidt de nederlandse bevolking keer op keer,heel veel Nederlanders zouden het waarschijnlijk met deze uitspraak eens zijn.
De vraag die dat bij mij oproept is dan ook,hoe is het mogelijk dat de kamerleden van de eerste en tweede kamer hier niets aan doen?
Het kan toch geen waar zijn dat deze kamerleden dit blijven accepteren alleen maar omdat ze zo kunnen blijven zitten en hun zakken vullen?
Dan is er ook nog de msm,hoelang blijven zij nog leugens verkondigen en dingen verzwijgen terwijl ze nu al zouden kunnen aanvoelen dat Rutte steeds meer in het nauw gedreven wordt wat er uiteindelijk toe kan leiden dat ook de msm hun leugens niet meer zullen kunnen verdedigen.
Zolang de msm leugens vertellen en dingen verzwijgen maken zij het volgens mij mogelijk dat er genocide op de pro Russen plaats vind,ook kan het in het ergste geval tot oorlog leiden dit zou ik als correspondent van de msm toch echt niet op mijn geweten willen hebben of het nu goed verdient of niet.
Als ze gewoon de waarheid zouden uitdragen dan zou er waarschijnlijk heel anders door landen worden gereageerd waardoor de schade beperkt zou kunnen worden.
Ik ben al snel in mijn leven de staat gaan mistrouwen, het begon in mijn Provo tijd, niemand luisterde er naar ons de nieuwe generatie, en het is alleen maar erger geworden, het is nu zelfs zo, dat de overheid onze vijand is, en willens en wetens beliegt en misbruikt, en als het zo door gaat in WWIII stort, met al de gevolgen van dien, niet allemaal begrijpelijk waarom!
jenne.
De ons welbekende elite zien hun rijkdom steeds minder waard worden.
De dollar is gebaseerd op lucht,omdat ze zelf de goudstandaard hebben afgeschaft.
Normaal was de hoeveelheid goud dat een land had bepalend voor de hoeveelheid geld dat gedrukt kon worden,met het loslaten van de goudstandaard gingen zij onbeperkt dollars drukken,waardoor de waarde alleen maar daalde.
Vanmorgen bij het RTL financiele nieuws zei de verslaggever dat nu ook door het dalen van de olie prijs Amerika hier last van begint te krijgen.
Samengevat betekend dat dat hun dollars niets meer waard zijn en dat hun inkomsten uit olie ook afnemen waardoor zij hun macht zien afbrokkelen.
Net zoals altijd zullen zij de vraag naar olie omhoog willen brengen,en wat is daar nu beter voor geschikt dan oorlog?
Wat eigenlijk diep triest is maar mij wel opviel was dat de RTL verslaggever het over de brickslanden had namelijk China,India,Brazilie,en Zuid Afrika en volgens mij noemde hij bewust Rusland niet,wat toch ook echt een bricksland is.
Arnold, de kleine Elite die voorzichtig om gaat met hun bezit, vaak worden beschreven als gierig etc. hebben geleerd hun eigen gouddekking te doen, en voor een appeltje voor de dorst te zorgen.
De nieuwere generatisch geven alles drastisch uit, sparen hoegenaamd niets, en zijn zo 100% afhankelijk van het systeem, en heel makkelijk manipuleerbaar.
Dat de MEDIA volkomen onbetrouwbaar is weten we toch, je hoeft de internationale tableau’s maar te lezen een en al leugen, en manipulatie.
Maar hoe je het ook wend of keerd het is de massa, de inwoners, de burgers of hoe je ze ook noemen wilt die het laten gebeuren, en constant weg kijken.
Heb het wel meer gezegt in onze tijd toen we opstyonden tegen het systeem en dagelijks vochten met de handlangers van het kapitaal de politie en anderen, liet het publiek onder aanvoering en zwart maken door de MEDIA, ons volkomen lieten vallen, de farizeërs vierden weer hoogtij, zelfde bij Action direct, of de Baader Meinhoff groep, snel gecriminaliseerd door de MEDIA, went het publiek zich af en kijkt weg, dats the game, de meeste mensen zijn lafhartige schoften, nou ik steek mijn hals niet meer voor ze uit !
euh neeh Arnold, goud is het eeuwige geld van de farao elite, geen gewone gemiddelde burger die daar werkelijk ooit wat aan heeft gehad in de historie, het piraten geldsysteem dat nu gebruikelijk is deugt niet Arnold, omdat het geen geld is maar een smerig schuld systeem, waarover je ook nog leen geld voor moet betalen dat er niet is; ‘rente’ ; vandaar dat er een fictieve 18 triljard staatsschuld is ontstaan voor bijvoorbeeld Amerika, dat mag zo uitgegumd worden, niets reëels aan.. Geld gemaakt door de staat, je eigen land, zonder rente, precies in de juiste hoeveelheid, kwantiteit, geeft een welvarend volk, dat is wat de geschiedenis meermaals heeft laten zien, totdat we het weer laten afjatten door de duistere piraten octopus. Vroeger werd daar voor gevochten, nu hebben we ‘newspeak’ ultra politieke correctheid en de metro-man die heeft geleerd om over zich heen te laten lopen, niets daar over in het onderwijs, dat is misdaad naar onze toekomstige generaties.
http://www.usdebtclock.org/
http://freedombytes.info/magazine/overig/regering-obama-voert-eerste-test-uit-met-uitschakelen-kritische-internetmedia/
Jenne.
Een goede kennis van mij (hij denkt en ziet de gebeurtenissen ongeveer zoals ook wij die zien)zegt wel eens,voor hen die nu hun hoofd in het zand steken en weglopen voor de realiteit zal de klap straks veel harder aankomen.
Het mooiste zou zijn als ook zij zouden zien wat er gebeurd,dan zouden we met zijn allen hier misschien nog iets aan kunnen veranderen.
Het is jammer genoeg wel zo dat wanneer men het goed heeft men geneigd is de problemen niet te willen erkennen en pas als het te laat is gaan ze dan klagen.
HyperAlert.
Ik ben het voor een groot deel met u eens.
Geld wordt uit het niets geschapen,het is eigenlijk papier met opdruk waar men een bepaalde waarde aan geeft.
Het probleem is in deze tijd dat men van geld afhankelijk is gemaakt.
Voor alles wat men wil kopen heeft men geld nodig,zo is het nu eenmaal.
Ik denk wel dat wanneer men geld een vaste waarde zou geven wat overal hetzelfde is, zodat er niet mee gespeculeerd zou kunnen worden
dat het systeem dan wel zou kunnen werken.
geen vaste waard maar optimale waarde is afdoende, dit kan door de juiste hoeveelheid geld in omloop, dit mag papier zijn of iets anders, te veel geld in omloop is fnuikend, te weinig fataal, bloedsomloop, puur edel metaal zoals goud is te schaars voor groot gebruik, ook niet nodig, behalve als er een elite van blauw bloed hebbers moet blijven die dit gebruiken om het volk klein en gemankeerd te houden totdat de grijze goden terug komen om dadelijk massaal verplicht de president obolo spuit met rfid chip te zetten. De kroon schijnt ’the cap of maintenance’ te heten in het Engels, je moet ze als plaatsvervangend kleuterjuf entertainen en in het gareel houden totdat de meesters weer terug komen.
Quote: “The powers of financial capitalism had a far-reaching plan, nothing less than to create a world system of financial control in private hands able to dominate the political system of each country and the economy of the world as a whole… Their secret is that they have annexed from governments, monarchies, and republics the power to create the world’s money…”
http://www.bibliotecapleyades.net/sociopolitica/sociopol_globalbanking44.htm
Niet helemaal met je eens Hyper Alert, het systeem van nu, als je dit een systeem kunt noemen, berust op lucht op niets, wat digitale cijfertje op een A4 beslissen over dood of leven voor menig één.
We hebben iets nodig dat onvervreemdbaar is, en ons bezit uitdrukt, indien we een samenleving willen die berust op persoonlijk bezit ten minste.
Papier geld of lettre de crediet heeft alleen waarde als deze onverbrekelijk gewaardeerd wordt door of door !
Nu op dit moment en in deze wispelturige omstandigheden, is het goed om waarde voor je geld te kiezen, goud, zilver, edel of half edel stenen, ongehypothekeerd vast goed, als je tot de bezitters behoord, anders zorg dan ten minste je zelf en je geliefden te kunnen beschermen dit natuurlijk ook weer binnen de menselijke mogelijkheden.
Door omstandigheden en ook door mijn eigen toe doen behoor ik bij de bezittende klasse, maar dat houd ook in dat je bepaalde verantwoordelijkheden hebt tegen over de zwakken en zieken, je moet delen, anders is bezit een zinloos ziekelijk stuk onverstand.
Tuurlijk Jenne als belangrijke praktische tussenstap, de overgang uit deze moon eye geweldsspiraal gekte, om tussentijds te kunnen overleven, met iets tast-Baar(s) achter de hand waar de money master bank bedienden voorlopig wel voor blijven lopen; Goud, Zilver, .., Olie… zelf geloven ze nauwelijks werkelijk in Diamanten heb ik ergens gehoord, maar idealiter zou Genuine Vertrouwen over en weer het werkelijke Goud moeten zijn. Als deze fatale vitale wisselkoers schakel tussen mensen en partijen onderling zwaar zoek en beschadigd raakt kom je snel in een negatieve spiraal van armoe en ellen lange Ell-endede terecht. Daar waar we continu in gemanoeuvreerd dreigen te worden door bepaalde krachten. Is Berlinda nu wel of niet oprecht geweest, waarschijnlijk niet, maar weet ik het zeker, als ik het niet zeker weet ga ik op mijn manier poken, als entiteit wel of niet bezield bestaand is er een vorm van intelligentie te ontwaren bij B. , al lezende, al gaan de alarmbellen af ergens, nieuwsgierig ben ik dan, met de kans dat ik er met mijn tast tentakels in verward kan raken, met pek besmeurd door er in te poeren, preventieve amputatie, ach wie weet, de enige middeleeuwse harde hand die verdere aantasting van de nog niet aangetaste wtk ledematen kan voorkomen, misschien wel onontkoombaar, ik kreeg inderdaad wel de smaak van negatieve insider ‘intelligence’ bij haar (of het) verhandeling, enorm veel zichzelf tegensprekend, iets spookachtigs in de erg abstracte zinnen, moeilijk om kwaad te ontwaren, laat staan ontwarren; filmpje van Monika waarachtig prachtig, waarmee elke vorm van Intriganten ellende tot op de milligram kan worden aangewezen, wie of wat er zich aan schuldig aan maakt, bedoeld of onbedoeld, doet er niet meer zo veel toe.
Nog een keer, omdat het indruk maakte op mij, de gouwe filmtip van Moon;
De filosofie van de vrijheid…..
http://www.youtube.com/watch?v=Ovl8ip3steM
Hyper Alert, ik persoonlijk geloof nog steeds in de Ideologie van het Cpmmunisme, als je leest wat dit inhoud, is de enigste manier om voor alle mensen op aarde gezamelijk een min of meer gelukkig leven te kunnen leiden.
Net als het menselijke ras de Aryans, prachtige mensen soort, hier en daar nog ras zuiver te zien in het verre Afganistan-Pakistan-Iran.
Ik noem deze twee menselijke idolen met op zet, om dat allebeide compleet zijn kapot gemaakt door mensen, het communisme kwam in verkeerde handen de Kabalistisch denkende Caucasus Joden, die er een moord machine van maakten, de Fazisten die het Aryan aanzicht compleet misbruikten om hun eigen lelijke smoelen achter te verbergen, het is een beetje simpel mùisschien maar ik zie het zo wel.
Hmmm dank je Jenne voor jouw flitsende mes scherpe gewaagde edoch afgewogen volkeren tribal dna Analyse die mij inmiddels behoorlijk plausibel in de oren begint te klinken, omdat ik bij flarden inderdaad via internet-zoek-tochten dergelijke historische oosterse blauwoogige elementen ingrediënten al wel tegen ben gekomen, dit is niet iets wat specifiek jij zomaar even uit je duim zuigt Jenne, met ietwat gedegen onderzoek is jouw Analyse wel degelijk boven water te dreggen, als mogelijk scenario van heden verleden toekomst waar we nog midden in zitten! rassen cultuur stammen oorlog en exo dna politics verpakt als verantwoord beleid. Maar als het zo bondig benoemd en uitlegt helpt het mij in ieder geval zeker om meer comprehensive omvattender gericht scherper te zoeken, een helpend raamwerk, wat een levenswerk kan zijn geweest van menig schrijver onderzoeker, ik ben meer een sprokkelaar, ieder z’n manier en grasduin browse veelvraat methode.
Aryan Race in Iran, Afghanistan, Tajikistan, Pakistan,India
http://www.youtube.com/watch?v=o0TQ1gj8GQo
Nana neemt een kijkje bij de boekpresentatie van ‘De Sprookjessprokkelaar’ – Efteling
http://www.youtube.com/watch?v=r_v_mDx1Wo8
Hieper mini transkrietje ter introductie van Sahra Wagenknecht speech;
‘Goeiedag meneer de voorzitter, collega soortgenoten en Mevrouw de hoofd president Kanselier hoog van de Kansel Frau Merkel. De laatste tijd wordt het in het Duitse debat meer als een minpunt gezien als iemand iets werkelijk echt probeert te begrijpen. Daar kan men u niet van beschuldigen Frau Merkel. U begrijpt niks van Rusland, nog van Frankrijk en laat staan van andere landen. U heeft kennelijk meer geloof in de oplossing van problemen door machtsvertoon van bovenaf.’
Sahra Wagenknecht, DIE LINKE: »Frau Merkel, lösen Sie sich aus dem Schlepptau der US-Kriegspolitik«
http://www.youtube.com/watch?v=lOZd8T9ptiA
Compleet transcript in het Duits van bovenstaande toespraak;
http://www.sahra-wagenknecht.de/de/article/1924.frau-merkel-loesen-sie-sich-aus-dem-schlepptau-der-us-kriegspolitik.html
Alles wat mooi en echt en boven al rein is, moet ten koste vanalles besmeurd worden, er mag geen echt schoonheid meer zijn, de prachtige bepluimde paradijs vogels moeten tot spreeuwen en mussen worden verlaagd, ik ben mijn hele leven met mijn vrouw op zoek naar schoonheid, chercheur de beauté, dat gaat op voor een mooi stukje glaswerk uit Murano, of een gegoten bronsje uit Frankrijk, de prachtige bijna doorzichtige Griekse beelden, overal vind je schoonheid, op de meest verrassende plaatsen, het is dat wat het leven mooi en vooral boeiend maakt, ook de mooie denkbeelden de grote illusies, het zijn de schoonheden van ons denken, de muziek als hoogste uiting van onze diepste gevoelens van angst voor de dood, van angst voor de grote liefde die ons verteerd, of gewoon het zinnelijke van de droom van mooie vormen en gevoelens, kom ik altijd weer terug bij mijn moeder die mij altijd over de rijke vooroorlogse revolutionaire tijd van Berthold Breght met zijn mekie messer uit Berlin vertelde, de vsfeer die zo vernietigend door de Nazi’s werd vernield, dat was ook een schoonheid van denken, ach die mensen zijn allemaal allang verdwenen, en de tijd en het denken is volkomen afgevlakt niks revolutionairs meer te bekennen, we zijn verworden tot marionnetten,
die denken dat ze leven, om dat ze eten drinken fu.ken, en hun mannen en vrouwen ontrouw zijn om dat DWDD dit vind dat dit zo hoord, weg schoonheid reinheid niet te verwarren met een WC eend, je kunt volkomen rein zijn en toch onder de strond zitten als je maar oud genoeg en arm bent en in een oude vandagen tehuis zit, nou Hyper Alert wat denk je van deze gedachten stroom, groet Jenne
Hyper Alert, wat ik aan wil geven is al die natuurlijke schoonheid die er op deze planeet te zien is, de volkeren onderling zo verschillend met al die verschillende vormen kleuren, zonder de dominantie van de één over de ander, de zogenaamde meltingpot, is het ergste wat de mensheid kan overkomen, een grote brei van bruin grijze kleuren, zou jalousie hier een rol kunnen spelen, het narcisme heeft schoonheid nodig om te kunnen floreren.
Jenne.
Dat overheden niet te vertrouwen zijn is wel duidelijk anders hadden ze er wel voor gezorgd dat zij die nu achter de schermen aan de touwtjes trekken nooit die mogelijkheid hadden gekregen.
Zolang deze figuren niet aangepakt worden zullen wij met z,n allen daar het slachtoffer van blijven/worden.
De neus van Gaylord ratje rutte is nog te kort moet veel langer !
Jenne, ben ook een oude hippie en zie alles anders ! Wij zagen het toen…….goed alles was liefde denk niet dat we daar nog naar terug kunnen er is teveel haat ! Maar ik blijf hopen !
Pietje waar hoop je dan op, dat we weer jong en monter worden, ach ik heb onze vriend Jasper over de Amstel naar zijn laatste rustplaats zien glijden en nog eventjes gaan wij ook die weg, en komen dan in de Provo/Hippie hemel, hotel California weet je wel can be heaven can be hell, maar je kan nooit meer weg uit dit denken, wij hebben tenminste nog herinneringen, groet !
En koester deze maar !
Ik lach me rot om deze sukkels. Nederlands is totaal onbelangrijk en onze rechtelijke macht, politieke macht en bestuurlijke macht zijn voor 100% gecorrumpeert door Londen financiele centrum. Die elitaire families. Het einde is nabij voor ze. Op Londen zullen alleen al 100 atoom bommen vallen.
Er zal een nieuwe wereld orde zijn op aarde. Eentje zonder Amerikanen en Britten. Het wordt nog leuk en spannend!
Against war it pays to be prepared!
Zeker een atoomoorlog.
Onze elitites zijn een stelletje sukkels. Echt waar! Maar dat betekent niet dat ik samen met ze ga sterven. Ik ben op weg naar Noorwegen.
Ave Genies of Death, morituri te salutant. Dat de zuidenwind mag waaien in uw nucleaire winter.
http://images.forwallpaper.com/files/thumbs/preview/67/674456__nuclear-winter_p.jpg
wie het laatst lacht,lacht het best! 😉
Grantchester Meadows, Pink Floyd
http://youtu.be/Sdw2zHMnoaY
Genies of ….,
Ga niet langs Malmö, of je moet de Islam aanhangen, je kunt er niet echt voor weg lopen beste man, ach leef lach en verwonder is een betere oplossing, Ramses had wel meer van die gezongen oplossingen, illysies dat wel, maar je bent een gelukkig mens als je in illusies kunt geloven, zo van de avond voor je verjaardag toen je 9 a 10 jaar was, gelukkig zijn is een kunst !
Genies of Death.
Als u het leuk en spannend vind wanneer er zoals u zelf schrijft 100 atoom bommen op Londen zouden vallen,dan kunt u zich afvragen of u beter bent dan hen die ze echt gooien.
Het maakt niet uit waar je naar toe gaat, je neemt je zelf altijd mee. In mijn geval is de vraag : ben ik 1.68 meter en 61 kilo wegende, aan tijd en ruimte gebonden stof, of ben ik een vrije, vrede- en vreugdevolle geest. In het eerste geval zou ik in Noorwegen kunnen uitglijden op mijn noorse sokken en mijn nek breken, of me zo lelijk kunnen verslikken in mijn elandsteak dat ik stik .En zo zijn er nog legio mogelijkheden waardoor de 1.68 meter en 61 kilo zomaar verdwijnen.
Geen zinnig mens offert zijn benen om een broek te bezitten, waarom zou ik dan wel mijn grootste en kostbaarste bezit, mijn vrede en vrijheid offeren voor een vergankelijk stukje stof.
Beste mensen. Men kan niet de hele mensheid redden. Men kan enkel voor zijn eigen veiligheid zorgen. De kosmos is gevuld met leven. Oneindig veel leven. Dagelijks zijn er thermonucleaire oorlogen in kosmos. Elke technologische soort ontwikkelt de atoombom op een gegeven moment. Onze soort is gewoon te dom om hem niet te gaan gebruiken. Kwestie van tijd.
Things are now in motion that can not be undone.
Ik denk dat rond 2016 de thermonucleaire oorlog er zal zijn.
Hoe eerder hoe beter.
De hunkering! alleen al naar een atoomoorlog…Hoe eerder hoe BETER? Leg dat maar eens uit aan de mens. Je zit behoorlijk vast in je eigen illusie, jouw matrix, jouw hologram. Step out of it! Je bent verantwoordelijk voor je eigen denkwereld of wil je dit werkelijk? Geef niet de schuld aan externen, jij bent het zelf.
En als Nederlands niet je taal mocht zijn begrijp je wellicht beter in het Engels; Awakened is the one, who daily puts everything under the Light!
Awakened is the one, who never backs off from the truth – never!
Here the truth is not meant, which one is ready to tell to somebody
else, instead the truthfulness, which one is ready to deal with
oneself!
Wij wachten effe af wat het onderzoek zal uitwijzen. Ben ik sceptisch? JA! Bijvoorbaat! Ik vrees geen objectief en beslist geen duidelijk antwoord op de vragen. Let maar op.
Nb. De 1ste lezing was al behoorlijk vaag dus het vervolg zal kennelijk geen duidelijkheid scheppen.
Op televisie zei de leider van het onderzoeksteam dat ze moeite hadden om satelliet beelden te krijgen.
Dan vraag ik me af in hoeverre deze landen(of dit land naar ik aanneem Amerika)echt een bondgenoot is van Nederland,want als nu al Amerika weigert satellietbeelden aan ons te geven in hoeverre zijn zij dan te vertrouwen?
Smart thinking!
weet je die onderste steen van Mark ? Rutte zal nooit en te nimmer GEBAKKEN WORDEN!!de waarheid zal nooit tevoorschijn worden gehaald .
Dat de overheid niet te vertrouwen is kan men makkelijk bewijzen.
Neem maar het stemmen voor of tegen de grondwet wat door onze strot is geduwd door er een andere benaming aan te geven terwijl het merendeel van Nederland hier tegen heeft gestemd.
Dit zegt twee dingen over de overheid namelijk a dat ze gewoon de wil van het volk negeren en b.ons opzadelen met iets wat we niet willen.
Het kwartje van Kok.
Stem VVD dan krijgt u duizend Euro.
De zorgpremie gaat elk jaar omhoog terwijl de verzekeraars enorme winsten maken en miljoenen uitgeven aan reclames(denk hierbij wat het kost als u vanavond tv kijkt en in een reklameblok wel vier verschillende zorgverzekeraars ziet bedelen om bij hun te komen)sponsoring sportevenementen wat miljoenen kost daar gaat uw geld naar toe en niet naar de zorg en vervolgens moet u dan ook nog kiezen wat u wel en niet wilt verzekeren,net of u een vooruitziende blik hebt die zegt wat u in de toekomst gaat mankeren,en de overheid doet hier gretig aan mee.
Banken die medewerkers ontslaan vanwege internetbankieren wat door onze strot is geduwd omdat je moest gaan betalen voor diensten die vroeger onder de noemer service vielen,medewerkers/sters waar je vroeger cash geld aan de balie kon halen moesten eruit omdat er een plastic kaartje kwam waarmee men geld uit de muur kon halen enz…enz en vervolgens leggen de banken bewust de schuld bij de burger want die gaat toch internetbankieren? terwijl de banken hier bewust naartoe hebben gewerkt zodat de hoge heren dikke bonussen aan zichzelf kunnen toekennen,en de overheid doet hier niets aan.
Ik kan het niet helpen maar hoe langer ik erover nadenk hoe meer er boven komt.
Zo zijn er ook nog de woningbouw corporaties zij zouden er zijn om betaalbare woningen neer te zetten.
Wat deden zij werkelijk ze kochten een passagiersschip wat voor iedereen zichtbaar was en niemand die daar iets van zei,vervolgens gingen ze een maserati als bedrijfsauto gebruiken en deden net of dat de gewoonste zaak van de wereld was.
Naderhand komt er dan een parlementair onderzoek als het kwaad al is geschiedt en de huurders daar de rekening van mogen betalen,waar was onze overheid om dit te voorkomen?
Wegenbelasting moet iedereen betalen die een voertuig heeft en de belastingdienst houd daar toezicht op en weet gelijk hoeveel je moet betalen,maar als een maserati ingeschreven wordt als bedrijfsauto zien ze dat niet,vinden dat niet raar ofzo?dat is onze overheid.
Het UWV kort mensen ten onrechte in het kader fraude bestrijding en daardoor bestempelen ze de gewone burger als zijnde crimineel ook overheidsinstelling.
Wat dacht je hiervan Arnold? http://www.geennieuws.com/2014/12/nederlandse-overheid-laat-eigen-bevolking-in-de-steek/
De Nederlandse bevolking wordt gediscrimineerd, waar zijn onze! rechten?
Heb gisteren in mijn beste Nederlands de lieden van NOS gezegd dat ik hun leugens behoorlijk beu ben. Als men zich als een Niews organizatie voor doet dan hoort men Nieuws te geven niet de opinie van die of die en zeker niet de opinie van een Oekrainse “minister” uit Kiev. Het is een illgaal cabaal in Kiev aangesteld door de VS waar nu een groot aantal Nazis het bewind hebben ondersteund door de CIA. Als u niet bereid bent Nederlanders de waarheid to berichten en alleen maar VS propaganda dan kunt un de voordeur wel sluiten. Over het algemeen is het een directe vertaling vanuit het Engels.
Nederland is overrun door Amerikaanse NGOs en Think tanks en zolang deze in Nederland worden toegelaten behoord het land niet aan U of mij. Zij worden bijgestaan door NATO die alles voor het zeggen heeft. Zolang ze er zijn behoordt het land aan Amerika die de wereld aan het vernietigen is INCLUSIEF Nederland.
Na de tweede wereldoorlog is de navo ontstaan om ons zogenaamd te beschermen tegen de russen(koude oorlog).
Toen in 1989 de muur viel had deze verdedigende macht eigenlijk geen bestaansrecht meer,maar door aanpassing van de regeltjes is het niet alleen blijven bestaan maar zijn zij ook van een verdedigende macht veranderd in een instantie die nu ook mogen aanvallen.
In dit dilitantische denken, zien ze over het hoofd dat Rusland een atoom macht is, met een heel sterk en goed uitgerust leger, met electronische geheimen, waar door eerst de verdediging wordt uitgeschakeld en daarna vernietigd, ze laten zich niet provoceren, gelukkig voor ons, maar ook aan hun geduld komt een einde, afspraken gedaan aan Rusland worden gewoon niet na gekomen, daar volgen repercusies op in de toekomst, Putin heeft niet het eeuwige leven, met een agresievere leider, tja bekijk het maar, Turkije werpt zich op tot leider van de Islam wereld, nou we weten allemaal wat dat betekend,het uitroeien en onderdrukken, verbannen van oude volkerenen het brutale bezetten van een stuk van een ander land, het smerige uitroeien van een oud indo Europees volk De Koerden en ga maar even door, zieke geesten overal zijn ze bezig, alleen daarom al is het beter om Rusland tot vriend te houden.
Een heel slecht gevoel over onze Nederlandse Media, de VK of te wel het oud socialitische dagblad de Volks Krant, spand de kroon met zijn smerige geinsinueer werkelijk elke dag wel een klein pesterig stukje verkapte haat, stuur hier over bijna wekelijks mijn on genoegen aan de directie redactie, maar ja het is allemaal in verkeerde handen lijkt wel, het beste is ook als deze krant tegelijk met zijn aanverwante partij van het toneel verdwijnt, volks verraders !
Jenne.
Zoals bekend is gaat de msm helemaal nergens meer over en wat ook opvalt is dat ze dagen achter elkaar hetzelfde zeggen omdat ze anders niets meer kunnen verzinnen.
Hoeveel dagen gaat het nu al over b.v Onno Hoes,of hoevaak hebben ze nu al verteld dat Obama de methoden van de CIA afkeurd?
Eigenlijk zouden ze moeten vertellen dat 95% van het amerikaanse congres oorlog tegen Rusland steunt
Beste Arnold,
Ik steun ook een oorlog met Rusland! Die zal snel verloren worden door de Amerikanen en Britten. Zij zullen allen sterven in deze oorlog. Zie het als de geboorte van Jezus. Wij gaan een nieuwe periode in als mensheid. De jaren zullen opnieuw worden geteld. Het jaar Putin, het jaar 0.
Men ligt maar te schuiven met wettelijke regels en het verdraaien van de feiten wat betreft MH17 en in relatie daarmee wat er in GRENSLAND (Oekraïne) in zijn geheel gebeurt, West(Pools)Oekraïne-Midden Oekraïne-Oost(Russischtalig)Oekraïne en daarmee de belangen wereldwijd.
Een gegeven is echter heel duidelijk: De sterkste bepaalt wat wettelijk is en hier een voorbeeld voor de duidelijkheid: Wanneer Duitsland de oorlog had gewonnen, was Auswitsch legitiem.
Wat zijn we diep gezonken!!
Kijk eens hoe corrupt Nederlanders zijn geworden.
Martelingen, moorden, verkrachtingen van kinderen voor de ogen van hun ouders door de CIA goedpraten.
70% GeenStijl reacties zijn NSA/CIA/IDF psyops.
Desondanks. Ik ga me rot lachten als dit soort figuren sterven in een nucleaire oorlog. Zoveel volwassenen dwazen.
Een nucleaire oorlog is gewoon een Darwinistische zuivering van corrupte mensen, Joden vergassers.
Geen stijl de Joden vergassers van de 21ste eeuw.
Geen moreel compas.
Sterf!
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2014/12/hurray_longreadessay_over_de_cia.html#comments
Genie of de-ath,
In oorlogen sterven vaak de verkeerde mensen, dus om daarom te vragen is verkeerd, ik vind je te rauw in je uitspraken, je moet ook geen oorlog propageren, dat past je als mens niet, dat de USA-CIA helemaal op de verkeerde weg is, en dit zonder bestraft te worden kan doen, vraagt van de hele wereld protesten en meer!
Iemand dat naar oorlog uitkijkt en zal lachen als iemand sterft(goed of slecht)is in mijn opinie niet normaal,ik hoop dan ook dat Genies of Death het land snel zal verlaten en niets meer van zich laat horen.
Arnold,
Jij moet nog veel leren.
Als je straks uit de puinhopen kruipt ga je dan nog steeds hen verdedigen die die puinhopen uit egoisme en machtswellust hebben veroorzaakt?
Ben jij een dwaas?
Vreemd bericht over mh17 http://w.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?cat=1&nid=205488
Vier vrachtwagens stonden geparkeerd bij Hanover. Volgens de Duitse politie worden er daar vier vrachtwagens aan het konvooi toegevoegd. Wat voor trucks dat precies zijn kon de politie niet vertellen.
Jan W.
Dat zouden vrachtwagens geweest kunnen zijn die later zijn vertrokken en daar op elkaar hebben gewacht om samen Nederland in te gaan.
http://www.merkur-online.de/aktuelles/welt/bilder-mh17-wrackteile-fahren-durch-deutschland-zr-4516453.html
http://www.spiegel.de/politik/deutschland/konvoi-mit-mh17-wrackteilen-faehrt-durch-deutschland-in-die-niederlande-a-1007212.html#ref=rss
@arnold Dat is zeker een optie, maar waarom doet de Duitse politie dan zo moeilijk. Gewoon zeggen dat het trucks zijn die later zijn getrokken was een optie. Maar de politie deed dat niet. Wat voor trucks konden ze niet vertellen.
Als er vier vrachtwagens moeten worden toegevoegd….
Dan gaan bij mij de alarmbellen af!
Wat moet er dan toegevoegd worden?
Goud uit de Oekraine misschien?
De lijkkistenparade was zowiezo een goede manier om naast de zgn stoffelijke resten, ook een deel van het goud te vervoeren.
Vliegbasis wie ook alweer?
Bernard’s basis van huis uit…
Dichtbij het koninklijke paleis?
Pfff…
De door de VS geinstalleerde premier Jatsenjoek(jat en jok)van Oekraine zegt dat Oekraine failliet dreigt te gaan als de rijke westerse landen hem niet helpen.
Het IMF heeft al een deel van de toegezegde 13,5 miljard overgemaakt,en zegt uiteraard dat dit bedrag niet genoeg zal zijn.
Het IMF in samenwerking met de wereld bank gaat meestal als volgt te werk om landen kapot te maken.
Eerst geeft men een land een lening en laat dat bedrag dusdanig hoog oplopen totdat zij ervan zijn overtuigd dat het betreffende land dit nooit zal kunnen terug betalen en vervolgens rooft men dan dat land leeg(denk aan olie,mineralen etc)om vervolgens dat land onder VS controle achter te laten.
Zoals bekend is heeft Oekraine onder het toeziend oog van onze premier Rutte met Shell een overeenkomst getekend voor de winning van schaliegas het probleem is dat de pro russen daar zitten waar het schaliegas zit waardoor ze niet kunnen boren.
Daarom denk ik dat dit wel moet escaleren .
Arnold, dat heb je goed herkend.
Het gekke is dat de regeringen die het daar niet mee eens zijn, niet mee willen doen en andere oplossingen hebben, door de zelf benoemde koningen ter wereld als boevenstaten en dictaturen bestempeld worden.
Dat is het paradoxale aan deze tijden. Goed is slecht (niet de agenda volgend) en slecht is goed (wel de agenda volgend).
daarom heet de wereld lame stream nieuws media analyse Ipod show van Adam Curry ook ‘NoAgenda’…. warp distortions van waarheden, vanwege achterliggende agenda’s, dat maakt lelijk, monsterachtig vaak, je voelt het, je proeft het en je ruikt het op een afstand vaak…
Zojuist heb ik vernomen dat tweehonderd hulpverleners met betrekking op MH 17 een lintje krijgen.
Wat wel vreemd is is dat onze premier hen zal bedanken/toespreken via een videoboodschap.
Volgens mij zou het niet meer dan normaal zijn als hij gezien zijn eerdere inspanningen ook deze mensen persoonlijk zou bedanken.
Arnold, 200 mensen een lintje?
Bijna hetzelfde aantal als het aantal slachtoffers.
We leven in een vreemd land.
Voor elk slachtoffer een lintje lijkt het wel.
Een absurde maatschappij ondertussen.
En de mensen? Die vinden het allemaal wel best…
Er zit achter dit geheel ook een heel oude vete tussen Rome en het toenmalige Constantinopel/Byzantynse rijk de buffer tegen het aanrollende Islam geweld uit klein Azië, Rome greep zijn kans om het Oost Romaanse Orthodoxe geloof wat volkomen verzwakt was door de vele kruistochten, Rome gaf de Kruistochten aanvoerder Venetië ook een oude rivaal van Constantinopel de opdracht Constantinopel/Byzantium af temaken, leeg te plunderen, en daarna werden er afspraken gemaakt met de Turken, die bezetten voor 350 jaar Byuzantium en de gehele balkan, de Armeniers werden uitgemoord, de Grieken verbannen, en het oude Byzantium onder de Turkse terreur nou daar bleef ook niets van over.
De Oost Romaanse orthodoxe Kerk, maakt in Kiêv zijn nieuwe thuishaven, gesteund door het grote heilige Russische rijk, en nu dat het Vatikaan ziet dat dit geloof aan een nieuwe bloei periode bezig is, ja nu moet de Oekraione er aan geloven, Les Walensa heeft het corrupte Polen met 600 millioen van de Vatikaan bank in de veiligheid gebracht , Joe Bidden is een Jezuït, en wij allen kennen de Jezuïten eed, en dit is het historische staartje, het venijn zit in de staart, let op!
Bingo!
Hoe kan de burgerbevolking vertrouwen in de staat hebben als de kamer wantrouwen in de ministers hebben.
Gisteren moest minister Hennes uitleg komen geven in de kamer omdat zij een gesprek heeft gehad met een amerikaanse ex defensie minister waarvan men dacht dat deze garanties omtrend de aanschaf van de JSF zou hebben gegeven.
Zolang de kamer wantrouwen in de ministers uitstraald en men bv van minister opstelten het vermoeden doet ontstaan dat hij bepaalde mensen de hand boven het hoofd houdt en men ziet vervolgens dat Rutte het onderzoek naar de oorzaak van de ramp met MH 17 niet goed doet,dan is het moeilijk vertrouwen in de overheid te hebben.
Daar komt nog bij dat de kleine partijen D66,christenunie en de SGP een kabinet in stand houden dat naar mijn mening meer kapot maakt dan goed doet alleen maar omdat deze partijtjes op deze manier kleine dingetjes binnen halen en ze het gevoel geeft dat ze ook wat te zeggen hebben.
Volgens mij is er totaal geen controle op wat ieder doet en moet men van zichzelf denken dat ze de wijsheid in pacht hebben.
Alle voorgaande kabinetten hebben hun werk niet goed gedaan kennelijk,want waarom zou men nu alles dan veranderen.
heb deel 1 en 2 gezien van de nederlandse vertaling.zet ik toch wel vraagtekens bij of dat het juiste verhaal is.
1 ; hoe wilde die russen uitgenodigd worden om hun verhaal tedoen? door een filmpje in het russisch temaken en er vanuit gaan dat hier iereen russisch spreekt of is dit filmpje alleen bedoeld voor de russische bevolking????? op een russische site kwam ik een aantal reacties tegen dat ze dat filmpje eigenlijk ook in het engels vertaald zouden moeten hebben zodat ook europa en amerika enzo het kon zien.
2 ; ook heb ik twijfels bij de hoek van beschieting dat niet gezien kan worden dat het geen russisch vliegtuig was.die russen veronderstellen dat het alleen haaks erop gezien kan worden. volgens mij kan je gewoon malaysia zien staan van beneden naar boven en er waren vliegtuigen die patroueerden die hebben dat dan ook niet gezien?????
3 ; die kolomoiski had valse informatie dat putin zou over vliegen zou putin over dat gebied zijn gevlogen en dan bedoel ik zo als kolomoiski dan gedacht moet hebben om even buiten het bezet gebied een buk teplaatsen en dan tedenken dat putin daar zo makkelijk in zou trappen?????
4 ; dan word er verondersteld dat de genoemde piloot de oorzaak is dat al die mensen dood zijn????? en omdat de moderne vliegtuigen op 1 motor nog kunnen vliegen en dan later word letterlijk gezegt ; en daarna toen duidelijk werd dat het vliegtuig niet neerging heeft een raket vanaf de grond hem afgemaakt. wat heeft dan uiteindelijk het vliegtuig neergehaald??????
Dit verhaal klopt niet helemaal , ik geloof er niks van dat er helemaal niet is gezien dat het niet om het vliegtuig van putin ging. en stel dat ze daar pas achter kwamen nadat ze de piloten hadden beschoten zou er dan nog een kans zijn geweest op overlevenden ik denk van wel. dan is het of dood of dat vliegtuig aan de grond krijgen. en van wie kwam dan die ivalse nfo die kolomoisky kreeg????? en waarom word die anna petrenko niet op een opsporingslijst gezet die moet veel meer weten ?????(als ze nog leefd) zoiets moet die advocaat regelen die anna is een belangrijke getuige, en het zou mij niks verbazen als die advocaat ook met de dood word bedreigt als hij in hun ogen teslim word. en wat ik al eerder heb gehoord/gelezen zou het hele zooitje niet gewoon samen spannen als afleiding de NWO te creeren zodat wij het niet in de gaten hebben. als je kijkt naar de EU griekenland falliet enz waarom zouden er dan nog landen bij willen. 1+1=2 èèn europa met de euro, dan zou amerika kunnen volgen met de amero en nu de brics enz en van daaruit de NWO nadat de 3e WO er is geweest en het verplicht vaccineren tegen het ebola virus(wat geen ebola is)
denk dat 2015 geen fijn jaar word.
Waarom kan ik mij niet onttrekken aan het idee dat er alleen nog criminelen in de kamer zitten?
Zojuist las ik dat oud minister Wijers de meest invloedrijke man van Nederland is en dat hij commissaris bij o.a Ajax en SHELL is en goede vriendjes met de oranjes.
Als ik zie hoeveel mensen die in de politiek actief zijn of zijn geweest die een verleden hebben bij Shell of daar nog werkzaam zijn dan kan ik alleen maar concluderen dat de schijn van belangen verstrengeling wel erg groot is en dat men het land niet dient maar Shell en ons koningshuis omdat die aandelen in Shell hebben.
Ook hebben velen van de politici banden met andere multinationals zoals b.v Unilever.
Timmermans is politicus van het jaar.
dus de MSM doet zijn werk goed, zolang mensen het nieuws niet te zien krijgen dan komt het niet goed.
en als ze de waarheid niet willen zien,
dan ………
Dat is toch fantastisch!
Als ik zelf maar op tijd in veiligeid ben.
Ik ga me rot lachen. Ik hoop toch echt getuige te kunnen zijn van de thermo nucleaire oorlog.
Dit volk verdient het om samen te sterven met de Amerikanen en Britten.
Je bent bang voor de dood, dat is duidelijk. Nog een hele lange, mooie, leerzame weg te gaan. Let goed op de richting anders verdwaal je. Maar uiteindelijk zal ook jij je bestemming bereiken. Je bent oneindig, vergeet dat nooit.
Oekraïense soldaat getuigt: “Wij haalden MH17 neer”
Lachen omdat pro-Russische militie de schuld kreeg
Een Oekraïense soldaat die deel uitmaakte van de bemanning van de batterij die verdacht wordt van het neerhalen van vlucht MH17 op 17 juli dit jaar, heeft in het openbaar voor de eerste keer getuigd dat de raketinstallatie werd bediend door Oekraïense militairen, en niet door de rebellen zoals het Westen beweert.
Hij en zijn voormalige crewleden van de raketinstallatie barstten in lachen uit toen ze hun regering hoorden zeggen dat de installatie werd bediend door pro-Russische rebellen, en dat zij het vliegtuig hadden neergeschoten.
Een Engels vertaald transcript van een interview op 15 december is op 17 december gepost op “UkraïneWar.info” door onderzoeksjournalist Michael Collins. Hij is zeer nauw betrokken geweest bij meerdere onderzoeken naar de oorzaken die hebben geleid tot het neerhalen van MH17.
Barack Obama
Wat betreft de reden waarom de Oekraïense regering dit deed is het ook duidelijk; Obama had dringend behoefte aan een ontstellend incident. Een vreselijke gebeurtenis moest de EU en andere geallieerde landen over de streep trekken voor hun deelname aan de verzwarende economische sancties die Rusland moeten verzwakken.
Verzwaring sancties
Zodra het toestel was neergehaald kwamen zowel de Oekraïense als de regering Obama met de mededeling dat zij overtuigend bewijs hadden dat het toestel was neergehaald door pro-Russische rebellen in het zuidoosten van Oekraïne. Alle VS-geallieerde landen slikten kritiekloos Obama’s beschuldiging, stapten allemaal aan boord en deden mee aan een verzwaring van de sancties tegen Rusland.
Adolf Hitler
“False Flag” operaties worden door inlichtingendiensten zo genoemd als een overheid een terreuractie laat uitvoeren om angst te zaaien of om een tegenstander te kunnen beschuldigen. Net zoals Adolf Hitler in 1933 deed in Duitsland. Hij liet de “Reichstag” platbranden en gaf er de ‘linksen’ de schuld van. Deze actie stelde hem in staat om de totale macht te grijpen in Duitsland.
Dit zal ik rond sturen naar de pers.
http://www.youtube.com/watch?v=kZBSGorpLNc
Misinformatie. Zo kwalificeer ik dit. Net zoals staatsterrorisme van Amerika tegenover Iran. Zodra men het niet meer kan ontkennen schuift men de schuld af naar Israel (Mossad). Terwijl het de CIA was die handelde in opdracht van het IMF, de private bankiers uit Londen. Amerika is in COLONIAL status van de Britten. Amerikanen weten dit niet eens.
http://youtu.be/5hfEBupAeo4
(All Wars are Banker Wars)
Het zou namelijk een gerichte massamoordaanslag van de CIA zijn als het vliegtuig is neergeschoten door een straaljager met Poolse piloot. Die massamoord is weken geoefend in simulatie computers. Ze proberen nu dus de schuld af te schuiven op Oekrainse troepen.
Spin, misinformatie.
De 80 kinderen in MH17 zijn doelbewust vermoord door de Amerikaanse CIA, die zijn de “useful idiots” voor de prive bankiers (eigenaren) uit Londen financiele centrum.
Onze rechtspraak, onze justitie, onze politici zijn allemaal MARIONETTEN zodra zij op een belangrijke en cruciale positie zitten. Chanteerbare figuren. Nederland is bezet door de Amerikanen sinds de Duitse bezetting. Alle belangrijke politieke beslissingen in Nederland zijn genomen in het belang van Amerika en de financiele sector Londen.
Nederland bezet door de Amerikanen, 60+ jaar. Kan je alle oorlogsteun, alle JSF’s mee verklaren. Steun om Vietnamezen te vermoorden. Steun om Irak aan te vallen. Mali, Afghanista, Korean vermoorden. Waarom steunen wij dat?
Wij zijn bezet door de Amerikanen.
http://www.uitzendinggemist.net/aflevering/299710/Jinek.html
Over propaganda gesproken. Op ongeveer een kwartier begint het gedeelte dat gaat over MH17. Pechtold beweerd hier dat het fragment met het beertje Russische propaganda was, de advocate naast haar zegt dan ook nog: “precies”. Omdat het fragment geknipt was en pas weken later duidelijk werd dat het anders zat.
Maar dit zijn niet de feiten Pechtold, Jinek en de advocate, om ze maar even persoonlijk aan te spreken op hun gedrag. En wat die feiten wel zijn dienen jullie te weten voordat je zulke onzin gaat lopen verkopen.
De feiten zijn dat vanaf dag 1 dat deze beelden op de Russische tv te zien waren, het volledige fragment wel te verstaan en bijgevolg ook meteen op onze alternatieve media werd besproken. Het feit is dus dat de beelden bewust door onze westerse media waren verknipt en niet andersom zoals jullie nu beweren. Dat was en is ook de reden dat de alternatieve media zich vanaf het allereerste moment op onze berichtgeving stortte omdat die van geen kanten klopt en op zoveel punten niet. En dat is ook de reden waarom er ook zoveel achterdocht is omtrent MH17 en die achterdocht is meer dan terecht.
De Russen of de separatisten kunnen het gedaan hebben, maar als mensen eerlijk naar de feiten kijken zoals die op dit moment op tafel liggen wijzen er meer pijlen richting Oekraïne zelf of naar het Westen dan naar Rusland. Maar ik ben het er helemaal mee eens dat op dit moment nog steeds niets zeker is. Wat ik wel zeker weet is dat er wederzijdse propaganda is, maar vooral en zeker dus ook van onze westerse zijde en dat neem ik onze journalistiek en onze politici bijzonder kwalijk.
Zij pretenderen de waarheid te vertellen, maar liegen ronduit en vaak nog bewust ook.
Pechtold was het ermee eens dat de kop van de Telegraaf met “Moordenaars” en daar een foto bij van de separatisten niet door de beugel kan. Het zijn verdachten en later bleek dat het helemaal niet zo simpel was om zomaar meteen iemand te beschuldigen, dat het allemaal heel wat ingewikkelder in elkaar zit. Daarin heeft hij meer dan gelijk, maar ben dan consequent meneer Pechtold. Ga dan op het einde niet lopen zeggen dat we straks een rapport hebben waar geen Rus en zeker Poetin niet omheen kan. Meneer Pechtold: is dit geen beschuldiging dan? Indirect beschuldigd Pechtold hier toch echt de Russen en dat op voorhand zonder nog maar iets van bewijs hiervoor te hebben.
In beide gevallen (het beertje en Pechtolds beschuldiging), zowel de advocate als Jinek reageren niet hierop. Dat is dan onze journalistiek. Kritiekloos en het ontbreekt aan alle scherpte. Jeroen Pauw heeft hier ook vaak last van overigens.
In 2015 zal duidelijk worden dat de separatisten al dan niet met behulp van een (deels) Russische bemanning(BUK) de MH17 hebben neergeschoten.
Ik laat in het midden of dat al dan niet de bedoeling was.
De eerdere berekeningen van mij en hier geplaatst met o.a de roterende stelling van Pythagoras in het separatisten gebied vanuit het centrum waar de zwaartse onderdelen van het toestel zijn neergekomen en rekeninghoudend met vliegsnelheid/richting en alle mogelijke hoeken van de raket.
De Russen (lees FSB/voorheen KGB) verspreiden leugens en maken het volk klaar om de uiteindelijke uitkomst op voorhand belachelijk te maken.
De enige die zich hier belachelijk maakt is Ben zelf. Zelfs met het onderzoek van TU Delft kan nog steeds geen schuldige aangewezen worden. Dat het afkomstig zou zijn uit Separatisten gebied (als het al waar is) zegt geen fluit over de daders. Zo ver was het namelijk niet in het gebied dat gecontroleerd werd door de separatisten. Met andere woorden: juist over de grens een raket afsteken en terug wegwezen kan ook mogelijk zijn.
Jij beschuldigd mensen op voorhand en dat is gewoon dom. Maar je uiteindelijke conclusie zou wel degelijk waarheid kunnen zijn….maar kan net zo goed ook niet het geval zijn.
Een officieel rapport zegt ook niet zoveel. 9/11 laat duidelijk zien dat hetgeen er in dat rapport staat gewoonweg niet waar kán zijn. Dat zeggen inmiddels zoveel experts dat je daar ook niet meer omheen kan.
Dus inderdaad: Het rapport moet van heel goede huizen komen met een zeer degelijke onderbouwing want zomaar iets klakkeloos geloven doen wij niet nee.
Men wil gewoon iets té graag dat Rusland de schuldige is. Dat werd al bewezen met het krankzinnige afgeluisterde telefoongesprek dat slechts een paar uur na het neerstorten al in de journaals was te beluisteren. Dit Kán gewoon geen origineel gesprek zijn. Totaal ongeloofwaardig. Inlichtingendiensten zouden nooit zo snel dit soort informatie naar buiten kunnen en willen brengen…tenzij er kwaad opzet in het spel is.
Er zijn gewoon procedures voor nodig en die vergen nu eenmaal tijd.
Je moet in ieder geval niet aankomen met informatie die zogezegd baanbrekend is zoals nu op RTL nieuws terwijl het gewoon oude foto’s zijn. Met andere woorden het is helemaal geen nieuws en al zeker geen nieuw bewijs. Men fabriceert het gewoon.
Maar op basis van de feiten zoals die nu bekend zijn, zijn er meer pijlen die wijzen naar Oekraïne of het Westen zelf dan naar Rusland of de separatisten. Maar eerlijk is eerlijk, niets is sluitend. Alle opties liggen nog steeds open. Het zou verstandig zijn dat ook zo te brengen.
En over leugens gesproken denk ik dat we hier al genoeg aantoonbare leugens van onze Westerse propagandamachine inzake MH17 hebben blootgelegd.
Blijf eerlijk in de zaak en benoem ook die leugens.
Ik waarschuw de lezers dat hier Russische propagandisten aftief zijn die wellicht betaald worden door de FSB.
Zij plegen voortdurend leugens aan elkaar te knopen en kunnen als landverraders worden gekenmerkt.
Beste Ben,
Nederland is onbelangrijk. Doet er niet toe.
Sinds de dag van MH17 heb ik mij nooit op ook maar 1 Nederlander gericht. Onbeduidend land, onbeduidend volk.
Er is ook niemand in Nederland die een atoom bom kan gooien of een nucleaire intercontinentale raket kan lanceren.
Er is geen basecommander Ripper die enkel zuiver regenwater drinkt in Nederland.
http://www.liveleak.com/c/Oliver_North
Wat ik na 2 weken schreef na MH17 wordt toch steeds meer het enige en enige juiste scenario. Ik heb dit voor geen enkele Nederlander geschreven. Ik heb dit ook maar gekopieerd van Russische hackers die hoogstwaarschijnlijk de juisten gehacked hadden.
Zal ik jou Ben eens een propaganda les geven?
Weet je nog de oorlog met Syrie? Mijn 1e propaganda oorlog. Toevallig via GeenStijl terecht gekomen bij 1 filmpje op LiveLeak. Na de 3e keer zo’n filmpje op LiveLeak gezien te hebben dacht ik, ik post 10 boodschappen hoe ik de oorlog zie in Syrie en dan ga ik er weer vandoor.
Wat gebeurde er?
Die domme psyops gingen alles wat ik zei naar beneden stemmen. Zomaar! Toen ik dat zag toen dacht ik. Wacht eens even. Dit klopt niet. Die ga ik even een lesje leren. Dit is een uitdaging en een oorlogsverklaring.
Mijn 1e doel op LiveLeak. Alle ECHTE Amerikanen pro Syrie maken of zorgen dat ze niks meer zeggen.
Mijn middel: no fly list, FBI, CIA, angst die Amerikanen hebben.
Tactiek: Iedereen die de FSA steunt op replyen met: you should be on the no fly list and the FBI should visit you on your work.
Resultaat: in 2 weken 2000 Amerikaanse posters die niets meer durvden te zeggen.
Ik heb die NSA klojos in hun eigen mes laten lopen en mij rot gelachen.
Wie steunt nu na 2 weken nog de FSA? Dat zijn de psyops. Even een lijst maken.
Hadden ze mij maar nooit geprobeerd de mond te snoeren.
Dat was 1 van mijn 100derden tactieken. Niet eens een propaganda strategie.
Een mantra voor de reis dan maar http://www.youtube.com/watch?v=bbgHZWwyhcQ
May even your curses be blessed 😉
Jauke, ik denk dat je een jonge onstuimige Lama aan het worden bent, je wijsheid groeid, wens je veel innerlijke rust en plezier hier in, streef mijn hele leven met mijn Carla om deze dagen met een Occultesfeer te omringen, en een Boudhistisch athmosfeer te creéeren van stilte meditatie en naar binnen gekeerd denken, en het stilstaan bij die genen die niet meer bij ons zijn, het gaat iets beter nu de kleinkinderen groter worden, maar goed het is een aardig mengsel, ja en lekker eten en drinken te samen heeft ook zijn charme, vriendelijke groet Jenne Sr.
Dit is de enige waarheid u mag/kan mij er in 2015 op afrekenen.
In 2015 zal duidelijk worden dat de separatisten al dan niet met behulp van een (deels) Russische bemanning(BUK) de MH17 hebben neergeschoten.Ik laat in het midden of dat al dan niet de bedoeling was.
De eerdere berekeningen van mij en hier geplaatst met o.a de roterende stelling van Pythagoras in het separatisten gebied vanuit het centrum waar de zwaartse onderdelen van het toestel zijn neergekomen en rekeninghoudend met vliegsnelheid/richting en alle mogelijke hoeken van de raket.
De Russen (lees FSB/voorheen KGB) verspreiden leugens en maken het volk klaar om de uiteindelijke uitkomst op voorhand belachelijk te maken.
Heb je problemen Ben? Gaat alles wel goed met je?
Hoe moet ik jouw propaganda zien dan?
Hoogste tijd voor wat antipaganda dan maar?
Je kunt ook niet Dan Brown met Umberto Eco vergelijken, en dat doet U hier, de waarheid komt voort uit onze intuïtie, en mijn intuïtie zegt mij het kwaad zeteld in de USA-CIA-MOSSAD-Isreal-Goergia-Oekraïne, Rothschild Londen, maar je moet het wel willen lezen, ik persoonlijk houdt nog steeds veel van de doorsnee Amerikaan die ik heb leren kennen in mijn leven, ook van de doorsnee Joden die ik gekend en nog ken, mensen zijn fantastisch niet allemaal maar heel veel wel, geef ze de kans om je vriend te worden, zo vriendelijke groet Jenne Sr.
laatste terugblik vanuit Nepal…
zoals vorig jaar november al gezegd en geschreven …
zo rondom de 6e en de 23e donders gebliksem en bliksems gedonder verwacht…
zo ook in December???
alvast een gelukkig 2015
p.s dit was de laatste update
groetn vanuit Nepal
Sri Magntude
Ik ben Ben in Nepal, nou geniet er van, dat bijzondere land, met zijn afschuwelijke zure bier, ja misschien nu niet meer, beste herrineringen aan Katmandou, slapen en eten voor a small $, Duitse, Franse, USA hippies en wat Engelsen en Dutchies Scandinavian blond haired blue eye’s Aryans, ik wens U ook een voorspoedig 2015, en bedank U voor Uw goede wens, Jenne Sr.
Wereldwijd is het hele rechtssysteem allang om zeep geholpen. Of het nu gaat over ons eigen OM of de VN er is geen recht meer !!
Ons eigen OM heeft al geruime tijd een verbond gesloten met de elite duivels. Het OM is er alleen maar om de gewone man te zieken. Is oplichter Cees van den Hoeven ooit veroordeeld met een gevangenisstraf of de bankenoplichters ? Al deze lui kunnen altijd hun straf afkopen zodat ze ook nooit een strafblad krijgen.
Het onderzoek sturen naar het corrupte VN wat voor zin heeft dat ? Waarom is Amerika nooit vervolgd door de VN voor de illegale oorlogen tegen Irak en Afghanistan om er maar even 2 uit te lichten . Waarom zijn ook de bondgenoten als England en Nederland niet vervolgd ?
Waar is de VN in de genocide van de Palestijnen door Israél en de annexatie van Israël op de Palestijen. Waar is de VN in zake de genocide van het Oost-Oekraïnse volk ?
Hoe kan het dat de VN het toestaat dat Israël alle VN resoluties zomaar ter zijde kan schuiven zonder enige gevolgen ? Hoe dat kan….. wel doordat de hele wereld onder controle is van de criminele Amerikaanse CIA en Israëlische Mossad.
Iedereen weet nu onderhand wel wie er achter de Oekraïnse coup zit , Amerikaanse CIA, Israelische Mossad , EU, NATO met goedkeuring van diezelfde corrupte VN .
De wereld is zwaar ziek en zolang het gewone volk zich onder de voet laat lopen door die 1% elite zal het van kwaad naar erger gaan.
Rick, Goed om te lezen dat je een scherp beoordelingsvermogen hebt. Wellicht doe je het al maar anders adviseer ik je om net als ik de politiek van je oordeel op de hoogte te brengen zodat ze weten dat er mensen zoals jij en vele anderen hier op deze site in het bezit zijn van kennis en de macht van het woord. Het verspreiden van die kennis en macht levert een belangrijke bijdrage aan de ontwikkeling van het collectief bewustzijn van ons land en de rest van de wereld.
waarom worden mijn reacties niet geplaatst ?
Rick, misschien wel de tweede spelregel?
“blijf beleefd en gebruik geen scheldwoorden; stevige taal is prima, als het respect gewaarborgd blijft” 😀 😀 😉
@ monika, heb jij er mij ooit op kunnen betichten dat ik scheldwoorden of stevige taal gebruik ?
Rick, sommige reacties worden door het filter tegen gehouden. Bepaalde woorden, meerdere links en lettertypen kunnen daar reden voor zijn. Soms is Guido kleine beetje druk en kan die ze niet direct voor je doorlaten. Kan soms gebeuren. Mijn tips: geen Russische taaltekens, niet meer dan 3 linkjes en geen woorden gebruiken waar een tiener van gaat blozen. Wil je toch persé P*rno zeggen? of iets dergelijks degelijks, gebruik je sterretje. Mkay?
@Jopiek.Wat we niet mogen lezen. Misschien lukt het op deze manier . Google naar ; De Grondwet en het Koningshuis en klik dan op de derde link dan kom je achter ruim 150 jaar leugens van onze regeringen.
Rick, ik dacht dat het duidelijk was dat ik een grapje maakte 😀
Kijk dat zijn zo de eerste verschijnselen…men is zo bezig dat men vergeet ook soms te lachen. Humor is een van mijn stokpaardjes 😉
Heb al vroeg in mijn leven geleerd zo als dat hier in Frankrijk heet, “”systeem D””, het omzeilen, van de kromme wetspleging, van daar dat hier nog vol op gehandeld wordt door het publiek, het onderling handelen op markjes, en via via, betalen in natura, hier bedoel ik geen prostetutie mee, alhoewel zal ook wel voorkomen, de overheid wordt er zo veel mogelijk buiten gehouden, ook de gekozen burgemeesters worden behoorlijk geschanteerd door de citoyenneté, de Republiek moet wel de dienaar van de burgers blijven, daar zorgen ze wel voor, alhoewel het met Brussel er bij wel moeilijker wordt.
Moed verloren na verloren, waarom denkt U dat ze zo blij zijn met al die niet integrerende emigranten, verdeel en heers, Amsterdam was ooit een Rooie stad, één homogéne groep burgers, nu een grote viese brei, de beuk er in zou ik zeggen, van op afstand natuurlijk, groet!
Jenne kijk nou eens 😉
http://youtu.be/IXA9-z-y6Aw
Nee, ik zou de staat niet meer vertrouwen.
Quatar koopt London….
http://www.youtube.com/watch?v=HuuuWn19GDk
En China de rest !!!
@ cozmic , dat alles is niet aan de orde maar ik ben er al achter . Je mag hier niets negatiefs over het koningshuis plaatsen ….over censuur gesproken !!
Rick, misschien dan alleen omdat hier al genoeg over het koningshuis is geschreven 😉
Maar even voor de duidelijkheid, hier op wtk wordt niet zo snel iets gecensureerd.
Misschien moet je niet aannemen maar het gewoon aan Guido vragen?
Wat we niet mogen lezen. Misschien lukt het op deze manier . Google naar ; De Grondwet en het Koningshuis en klik dan op de derde link dan kom je achter ruim 150 jaar leugens van onze regeringen.
Onderstaande link geeft een mooie samenvatting van wat we weten en wat we nog moeten weten. Het vingertje wijst naar de Nederlandse onderzoekscommissie.
http://principiis-obsta.blogspot.de/2015/01/ein-weiterer-versuch-die-wahre-ursache.html
Engelse versie op:
http://www.globalresearch.ca/another-mh17-cover-up-hiding-a-key-autopsy/5421386
Rutte doet toezeggingen die hij niet waar kan maken.
Wanneer wordt die leugenaar Rutte eindelijk eens aangepakt!