Aan de dames en heren
klimatologen, meteorologen, weervoorspellers, piloten, politici, journalisten!
* * *
Hierbij vestig ik nogmaals jullie aandacht op dat heel zorgwekkend fenomeen, waarrond zaterdag 29 mei een symposium georganiseerd wordt in het Oehoe-auditorium te Gent:
The illegal spraying of harmful substances in the atmosphere by airplanes also known as ‘chemtrails’ :
– THE TRUTH –
Het zal alleen maar over feiten, cijfers, patenten, documenten, licenties , rapporten, enz . gaan met als hoogtepunt de voorstelling van een 300 blz. tellend wetenschappelijk rapport, opgemaakt door een internationaal team van inside experten.
De waarheid die in dat documenten bewezen wordt is verschrikkelijk maar moet aan het daglicht komen :
Ja, we worden besproeid en vergiftigd jarenlang reeds en in toenemende mate ! Ik vraag u met klem dit onderwerp de aandacht te willen geven die het verdient : de toekomst van de mensheid en van de planeet staat op het spel!
Namens de Belfort-group,
Peter Vereecke
voormalig burgemeester / Initiatiefnemer Belfort-group
Hooiwege 20 / 9940 Evergem
+32- 9 357.33.36
peter@belfort-group.eu
Slecht voorbeeld met deze foto…..
Hebben jullie wel eens gehoord van parkeerbanen waarin vliegtuigen moeten wachten?
En hebben jullie wel eens gehoord van wind? Als een vliegtuig een bepaalde route vliegt, en 10 minuten later vliegt eenzelfde vliegtuig dezelfde route, dan is het spoor van de 1 allang verschoven….
Ik sluit niet uit dat er wellicht expirimenten worden gedaan, maar dat wil niet zeggen dat dat in grote mate gebeurt…
sterkte met de zoektocht…
Andere onderwerpen op deze site zijn gelukkig wel interessant om te lezen!
(maar ik kon het niet laten op hierop te reageren)
Beste Robert, CONDENSATIEstrepen duren zo’n 10 seconden, dan worden het druppeltjes water(reeds onzichtbaar) en verdampen ze tijdens hun val (wegens de zwaartekracht…) naar de aarde toe. GROW UP !
Het feit alleen dat er ons officieel niets wordt medegedeelt omtrent CHEMtrails is verdacht. Is het doel misschien om ons ergens voor te beschermen, TELL US !
Dit allemaal kost waarschijnlijk ook veel geld, iemand verdient er fortuinen aan, op de andermaal belazerde belastingbetaler zijn rug…
Het gebeurt ALL OVER THE GLOBE, en al die regeringen, die zouden van niets weten? Het KMI hier ook niet? COME ON!
Klik op de foto en verbaas je! LEEEES!!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Chemtrail
Chemtrail is een samentrekking van de Engelse woorden chemical (chemisch) en trail (spoor) en daarmee een variant op contrail (condensation (condensatie) en trail). Het bestaan van chemtrails wordt in het algemeen gezien als een complottheorie, er zijn wereldwijd complottheorie-aanhangers die overtuigd zijn van het bestaan van chemtrails.
Condensstrepen ontstaan op grote hoogte in het luchtruim als gevolg van de uitstoot van uitlaatgassen door vliegtuigen. De chemtrail-theorie stelt dat vliegtuigen moedwillig chemische stoffen in het luchtruim verspreiden in de vorm van contrails om er geen ruchtbaarheid aan te geven.
De meeste theorieën gaan er van uit dat de overheid verantwoordelijk is voor de verspreiding van de chemische stoffen.
Doel van de chemicaliën zou volgens de aanhangers van de theorie kunnen zijn:
*Beïnvloeden van het weer, klimaat of milieu;
*Het verstoren van militaire opsporingssystemen;
*Het beïnvloeden en daarmee onderwerpen van bevolkingsgroepen;
*Het uitvoeren van een natuurlijke selectie op mens of dier (uitroeien van zwakke individuen).
http://www.skepsis.nl/chemtrails.html
“We worden besproeid!”
eindquote:
Meteorologen zien daarentegen niks verdachts in de lucht: zij weten dat contrails zich kunnen uitbreiden en dat ze wel twee dagen kunnen blijven bestaan. Een vliegtuigmotor produceert veel waterdamp, die op 10 km hoogte vrijwel meteen in ijskristallen verandert. Daarnaast wordt ook CO2 uitgestoten, wat minder plezierig is. De kristallen verdampen weer snel wanneer de lucht droog is of wanneer ze in een warmere luchtlaag afdalen. Maar bij een hoge luchtvochtigheid en speciaal wanneer er een weersomslag op til is, blijven ze hangen en kunnen ze uitgroeien tot een cirrusachtige bewolking, die vooral bestaat uit water dat al in de atmosfeer aanwezig was. Evenwijdige banen ontstaan wanneer meerdere vliegtuigen door dezelfde luchtcorridor passeren, waarbij de strepen soms door de wind afdrijven. Banen die elkaar kruisen, bevinden zich in werkelijkheid niet op dezelfde hoogte.
Als men de bevolking van Winsum en andere wereldsteden wil besproeien, waarom doet men dat dan op zo grote hoogte dat het gif waarschijnlijk pas honderden kilometers verderop gehavend en sterk verdund neerkomt? En wat hebben die wolken ermee te maken? Het lijkt ook onmogelijk om zo’n omvangrijk complot zo goed geheim te houden. Heel veel mensen, met verschillende taken en belangen, zouden er wat vanaf moeten weten, zonder uit de school te klappen. Zulke argumenten (desinformatie) kunnen de chemtrail-believers echter niet meer op andere gedachten brengen, want ze zien met eigen ogen dat het boven hun hoofd niet pluis is.
Vroeger zat er lood in de benzine. Dat is afgeschaft omdat uitlaatgassen een beetje te slecht in het bijzonder voor kinderen zouden zijn. Verbazend dat dat van de een op de andere dag zomaar overboord gegooid kon worden.
Er was destijds heel veel gedoe over zuiniger auto’s maken. Ze reden in Japan tenslotte ook in waanzinig zuinige auto’s. Dat kon niet, concurentievervalsing, slecht voor de handel. Nu heeft shell een ander goedje in de benzine gestopt waardoor je er langer mee kunt rijden.
En er is nu de peperdure de katalysator die cadmium uitstoot. Veel geschikter als lood. Googel maar na.
Allemaal heel toevallig.
Nee, ik kan me niet voorstellen dat chemtrails nog nodig zijn.
Toch wel opvallend dat dezelfde lui die de vaccinatiemythe overeind proberen te houden, hetzelfde proberen ten aanzien van chemtrails.
Het chemtrailverhaal is gebaseerd op feiten, feiten betekent dat er geen “believers” kunnen zijn. Dus ook geen “theorie” maar realiteit
Je verhaal over meteorologen klopt ook niet, zij weten het ook:
http://www.youtube.com/watch?v=Wkom98SsX20
http://www.youtube.com/watch?v=quOEh17zpwg
http://www.youtube.com/watch?v=ufSXl2fMj94
http://www.youtube.com/watch?v=z0HuxdHJDeE
(weerman met militaire achtergrond)
Tot slot zie, ter totale ontkrachting van alle chemtrailontkenningspogingen, deze uitstekende lezing van Andrew Johnson over dit onderwerp:
“Chemtrails and Climate”
http://www.bbc5.tv/eyeplayer/video/andrew-johnson-chemtrails-and-climate
Je hoefde afgelopen zaterdag vanaf plus-minus 9.30 uur maar
naar boven te kijken, en je zag voor de hele dag dat er
volop werd gesproeid, het was gewoon bij de beesten af wat hier gebeurde.Dit gebeuren ging door tot de avonduren.
En dan nog steeds ontkennen, en zeggen dat er niets aan de hand is.
De lokatie was vanaf Waalwijk goed waarneembaar. Dus men kan zeggen boven heel Braband moet dit zijn waargenomen.
Of het elders in Nederland en Belgie, ook het geval was
dat hoop ik nog te horen.
Amiel
@Amiel, ik kan je laten weten dat dit ook het geval was boven Amsterdam. Ik moet zeggen dat het er wel heel spectaulair uitzag omdat ik mooie kruizen zag, die tot de schemering te zien waren in de lucht. Of dit chemtrails zijn? Daarvan ben ik nog niet overtuigd. Wel ben ik meer gaan nadenken over vliegtuigpersoneel met neurologische problemen (zowel piloten als stewardessen) Er wordt gezegd dat dit te maken heeft met de airco die gassen vanuit de motoren mogelijk het vliegtuig in blaast. Maar als het nu eens wat anders zou zijn? Vreemd dat ik daar hier niets over gelezen heb.
Overigens zijn er in de ochtend met mooi weer zeker nog strakblauwe luchten te zien, ondanks dat ik dichtbij Schiphol woon:-)
deze brabantse heeft ze ook gezien!
Ook in Gelderland was het raak op zaterdag. Ik heb het de hele dag gezien. De strepen ontstonden in de ochtend en eind van de middag hingen ze er nog steeds, welliswaar heel breed geworden. Tegen de avond was het een soort nevel. Gisterenochtend vlogen ook vliegtuigen. De strepen die ze achterlieten losten heel snel op. Een heel duidelijk verschil met zaterdag. Wat wel opviel was dat er op de auto’s overal een dikke laag stof lag. Zal wel ijslandse as zijn natuurlijk. Natuurlijk!!!!!!!!!!!!!!!!
@Fan, de IJslandse vulkaan spuwt geen as meer uit:-)
@ Kritisch,
Ik heb gehoord dat die vulkaan koest is nu. Dus as kan het niet zijn. Ik verwacht wel dat er hier nu wel weer iemand uit de TW hoek komt vertellen dat die as nog in lucht hangt en nog tig weken kan neer dwarrelen.
Wat zou er dan op alle auto’s hebben gelegen?
Jaren geleden werd er gezegd dat het woestijnzand was. Maar nu? Wel gek hoor na zo’n dag vol strepen in de lucht. Maar het kan gewoon niet waar zijn wat wij zien.
Net als met die vaccinaties die altijd veilig zijn is dit ook onmogelijk!!! Overheden hebben altijd het beste voor met mensen. Zelf die bush die meerdere landen in oorlogen betrokken heeft komt omdat overheden het altijd het beste met ons voor hebben. Alles onder het mom van democratie brengen. Vrede brengen door een land kapot bombarderen? Waren wij in het westen niet vredelievende mensen? Waren of zijn wij het niet altijd die met een vingertje wijzen naar andere landen die in onze ogen niet deugen?
Die strepen, ik weet niet wat ze zijn, maar ik laat me niet wijs maken dat het onschuldig is. Vroeger zag je ze bijna nooit en werd er ook gevlogen. Nee, men zal het ons nooit vertellen. Stel je voor zeg! Net als met vaccinaties, ze gaan echt niet vertellen dat het schadelijk is. Dan verkopen ze niks meer, ze zijn niet gek. Zij zijn alleen gebaat met makke schapen die alles pikken en slikken.
@Fan, inderdaad ben ik het met je eens dat het er uit zag als de strepen die eerder verweten werden aan as. Geen idee wat het wel was maar het was in ieder geval zo duidelijk aanwezig, dat het mij opviel en er zelfs mijn zoon op gewezen heb. Het zag er niet uit als normaal. Op dit moment is het vliegverkeer niet meer of minder als anders maar de lucht is vandaag stralend blauw zonder strepen……
Het fenomeen chemtrail negeren is niet langer realistisch.
De werkelijkheid van het fenomeen is onomstotelijk een feit.
Chemtrails zijn duidelijk te onderscheiden van contrails.
Maar je moet er oog voor hebben, het willen en kunnen zien. Veel mensen hebben er geen oog voor en/of oren naar. Luisteren naar je wanneer je ze er op wijst maar ze zien het eenvoudigweg niet. Het heeft te maken met conditionering. De weigering tot ontwakend bewustzijn. Men gelooft niet wat men ziet, kunnen het niet plaatsen en dus is het niet zo.
Een mooie strakblauwe hemel zonder sluierbewolking, wie kan zich dit nog herinneren? Ja, ten tijde van het vliegverbod wegens vermeend gevaar voor de luchtvaart door de uitstoot van die vulkaan op IJsland. Maar het valt weinigen op.
Foto’s maak ik wel eens wanneer het weer heel erg is. Waarom eigenlijk? Om mezelf te overtuigen dat ik niet gek ben? Wil ik hard ‘bewijsmateriaal’ voor mezelf?
Een blik omhoog is genoeg om bewustzijn te generen zou je menen.
Mooi vond ik dat toen ik mijn dochter weer eens wees op de intensiviteit van het sproeien die dag, ze later thuis kwam na door de polder te hebben gefietst, zei ‘pap het stikte ervan, waar ik ook keek, het was niet normaal’. En dat is het ook niet.
http://www.niburu.nl/index.php?articleID=23148
ik dacht dat ik de enige was die zag wat er afgelopen zaterdag in de lucht gebeurde; het was inderdaad ‘bij de beesten af’ wat er boven onze hoofden gebeurde; ik had het gevoel dat wij, de menselijke termieten, volledig doodgespoten moesten worden; in ieder geval was ons het hoog energetische blauwe verkwikkende voorjaarszonlicht niet gegund!!!
ja zaterdag was het boven mijn woonplaats ( tilburg) weer druk met trails in de lucht, zaterdag stonden er meer in de lucht dan dat ik ooit gezien had
Boven Tilburg… Ja, daar kan ik mij nou wel weer iets bij voorstellen. Als ik ging sproeien, zou ik ook boven Tilburg beginnen. Meteen gevolgd door Gelderland natuurlijk!
@trijntjewinkel, misschien maar eens rechtstreeks op jou spuiten? dat zou pas een oplossing zijn:-) Trijntje direct geconfronteerd, niet boven Tilburg maar van “man tot man”
Ik zou zeggen Kritisch, klim in een vliegtuig en doe je best.
OOK BOVEN ZEEUWS VLAANDEREN STIKTE HET ZATERDAG VAN DE CHEMTRAILS,DAGELIJKS,MAAR GISTER EN VANDAAG IN EXTREME MATE,HET WORD STEEDS ERGER,ZOIETS KUN JE NIET NEGEREN,EN KIJK JE OP EEN OPENBARE PLEK TE LANG NAAR DE STREPEN,VERKLAREN DE KUDDES JE NOG VOOR GEK OOK!!WE ZIJN SLECHTS MIEREN,DIE BESTUDEERD WORDEN,EN GEMANIPULEERD.
Ja, hè, hè. Weer eentje wakker.
Voor degenen die actie willen ondernemen:
BELFORT-group
citizens in action
BELANGRIJK INTERNATIONAAL OPSPORINGSBERICHT !
Op 17 augustus 2009 heb ik klacht neergelegd met burgerlijke partijstelling bij onderzoeksrechter Jean-Claude Claeys van Gent (België ) wegens het opzettelijk en systematisch in de atmosfeer brengen van chemische en biologische stoffen die nefast zijn voor de volksgezondheid.
Hiervoor is een dossier geopend met als referte 185/09.
Kort daarna ben ik gestart met de burgerbeweging Belfort-group, waarmee ik op 29 mei een internationaal symposium over dit onderwerp organiseer.
Het zal ook voor de toekomst belangrijk zijn om op verschillende manieren druk te blijven uitoefenen.
Een mogelijkheid is klacht neer te leggen bij de politie, die men verplicht is in een pv te noteren ! Vraag ook dit pv te laten linken aan mijn klacht van bij de onderzoeksrechter Jean-Claude Claeys, Opgeëistenlaan 40 1/B te 9000 Gent (dossiernummer 185/09 ).
Tracht hierbij zo nauwkeurig mogelijk te zijn : op welke plaats je tussen welke tijdstip ( uur en minuten ) ‘sproei’-vliegtuigen hebt zien passeren vanuit windrichting X naar windrichting Y.
Je medewerking is heel belangrijk om de maatschappelijke druk te helpen opvoeren.
Wij danken je bij voorbaat voor uw moedige en vastberaden bijdrage tot het verdrijven van de chemtrails.
Combattieve groet
Peter Vereecke
Peter@belfort-group.eu
@Ellen, de vliegtuigen vliegen hier af en aan over. Het is niet te doen na te gaan welke vliegtuigen sproeien. Het enige dat wij kunnen zien is een hemel vol strepen die langdurig (uren) blijven bestaan. Iedere paar minuten komt hier een vliegtuig over:-)
Ideetje dus om naar het politiebureau te stappen?
@Ellen, ik woon bij Schiphol:-)
Jij ook al zo dicht bij Schiphol?
zal volgende keer in de lucht een boter en kaas met eieren met je doen!
of we love kritisch…
Chemtrails? doen mij maar een portie Tramrails, net zo ingewikkeld…
Hier in de achterhoek was het ook opvallend.
ER zijn beduidend vaker en meer chemtrails aanwezig.
Het verschil met een gewone trail is duidelijk te zien.
Het wordt steeds gekker hier.Nu zijn de chemtrails aan de beurt.Het is toch niet te geloven,dat volwassen mensen met een (hopelijk)baan en een gezin, dit echt geloven!
Het is te triest voor woorden.
Is er werkelijk niets in deze wereld,waar jullie niets achter zoeken??Hoe kun je in godsnaam een normaal leven leiden,als je in al die klinklare onzin,die op deze en andere soortgelijke sites wordt verkondigd,geloofd.
Het is zielig!
Kees
Best Kees,
VOOR ONS IS DAT NORMAAL.
Iedereen leeft z’n eigen waarheid. Oom agent, de balasting inspecteur, de brandweerman, meneer pastoor, meneer de dominee, meneer Melchizedek…..
Snap je?
Beste heer Kees,
U hoeft nergens in te geloven maar als U beweert dat het onzin is, waarom weerlegt U het dan niet eventjes.
Als U een beetje onderzoek doet komt U al snel de patenten tegen waaruit U kunt opmaken dat dit helemaal niet zo ver gezocht is. En wat betreft de andere stelling, zoeken jullie overal wat achter, tja, er zit vrijwel overal wat achter. Niks wordt zomaar gedaan, overal speelt geld en manipulatie de belangrijkste rol. Kom anders naar het symposium, dan kunt U uzelf overtuigen of er waarheid in steekt of niet.
http://www.knmi.nl/cms/content/22887/vliegtuigstrepen_en_chemtrails
Nader Verklaard
Vliegtuigstrepen en “chemtrails”
Onderzoekers van het KNMI bestuderen onder meer het effect van vliegverkeer op klimaat en milieu. Vliegtuigstrepen worden gevormd ten gevolge van de uitstoot van waterdamp door vliegverkeer. Als de warme vochtige lucht die door de vliegtuigmotor wordt uitgestoten zich mengt met voldoende koude lucht op grote hoogte in de atmosfeer (8-12 km) kunnen zich ijskristallen vormen, zichtbaar als vliegtuigstrepen.
Vliegtuigstrepen worden ook wel contrails genoemd, een samenvoeging van de Engelse woorden condensation (condensatie) en trails (sporen). De kleur van de vliegtuigstrepen wordt vooral bepaald door de positie van de zon ten opzichte van de strepen en de waarnemer. Bij laagstaande zon vlak voor zonsondergang kunnen ze een felgele of oranje kleur krijgen.
Als de omgevingslucht vochtig genoeg is (maar niet vochtig genoeg om zelf wolken te vormen) kunnen vliegtuigstrepen lange tijd blijven bestaan en wijd uitwaaieren. De snelheid van uitwaaiering van de vliegtuigstrepen wordt bepaald door de weersomstandigheden (voornamelijk door variaties in de wind met de hoogte en in het horizontale vlak).
Hoewel vliegtuigen net als auto’s een aantal stoffen (zoals CO2 en stikstofoxides) uitstoten, omdat er kerosine wordt verbrand, heeft dit nauwelijks effect op de luchtkwaliteit op het leefniveau van de mens. De reden is dat het vooral op grote hoogte (7-13km) gebeurd en de lucht hoog in de atmosfeer zich nauwelijks mengt met de lucht op leefniveau. Dit wordt bevestigd door modelberekeningen en metingen. Wel zullen de stikstofoxides op gegeven moment uitregenen en dan een bijdrage leveren aan de verzuring van de grond (zure regen). Ook deze bijdrage is kleiner dan die van andere menselijke activiteiten, zoals autoverkeer en industrie. De uitlaatgassen spelen een te verwaarlozen rol bij de vorming van vliegtuigstrepen. Daarvoor zijn alleen vocht en temperatuur van belang. De uitstoot van CO2 is wel van belang voor klimaatverandering omdat CO2 een broeikasgas is. Het absobeert de warmtestraling die door de aarde wordt uitgestraald en straalt deze energie deels weer terug naar het aardoppervlak. Daardoor is het aan de grond warmer als er meer CO2 in de atmosfeer aanwezig is.
Op het internet zijn een groot aantal sites te vinden over “chemtrails”. De foto’s die daar getoond worden zijn naar ons inzicht foto’s van gewone vliegtuigstrepen, die door bijvoorbeeld de stand van de zon een bijzondere kleur hebben, b.v. bij zonsopgang en zonsondergang. Daarnaast speelt de aanwezigheid van andere wolken soms een rol bij de kleur die vliegtuigstrepen hebben. De foto’s zijn dan ook geen bewijs voor het sproeien van chemicaliën vanuit vliegtuigen (spraying), zoals op sommige internetsites over chemtrails wordt gesuggereerd.
door Peter van Velthoven, KNMI
Ja Kees, ik vind het ook verbijsterend. Er zei ook iemand dat je ze “vroeger” niet zag. Nou, ik zag ze vroeger wel, als klein kind al. Maar vroeger waren er ook minder vliegtuigen, dus ja, wat wil je.
Reptielo,
Hoe kan de waarheid nou per persoon anders zijn? Dat is dan toch helemaal geen waarheid maar gewoon een mening?
OK,
Ik ben van mening dat ik stop met verkeersboetes betalen.
Nog eentje speciaal voor PST Nexus:
http://nederlands.skepdic.com/dict_chemtrails.htm
Volgens verschillende paranoïde samenzweringstheoretici (PSTs) lijken chemtrails op condensatiesporen maar zijn ze met opzet gecreëerd door onbekenden om ons te vergiftigen met onbekende chemicaliën om onbekende redenen (Thayer).
Eén PST, William Thomas, beweert dat chemtrails een deel zijn van een “indrukwekkende, geheime operatie van de overheid om de opwarming van de aarde te vertragen door de hoeveelheid zonlicht te vergroten dat naar de ruimte wordt teruggekaatst” (Sheaffer). Merkwaardig dat een overheid als de Amerikaanse, die tot voor kort niet eens erkende dat de opwarming van de aarde een ernstig probleem was, een geheim programma zou hebben om die opwarming uit te stellen. Niettemin geloven de PSTs dat de wolkenformaties in de voorbije decennia merkbaar zijn gewijzigd en dat dit een bewijs is van het feit dat er zich iets onheilspellends aan het voordoen is. Ze hebben misschien gelijk, maar zoals een criticus opmerkte: als er de voorbije decennia een merkbare wijziging was in de wolkenformaties, dan kan die door de opwarming van de aarde zijn veroorzaakt (Wickson).
eindquotes:
Patrick Minnis, een hoofdonderzoeker bij het NASA Langley Research Center in Hampton (Virginia), bestudeerde satellietbeelden van wolken van condensatiesporen van militaire vliegtuigen tijdens de drie dagen na 11 september 2001 waarop de luchthavens in de Verenigde Staten gesloten waren. Op een normale dag vliegen er naar schatting 13000 vliegtuigen boven de Verenigde Staten. Die veroorzaken zoveel elkaar kruisende condensatiesporen dat de satellietbeelden bijzonder wazig zijn. Minnis vond dat de cirruswolken die door deze condensatiesporen werden gevormd gemiddeld zes tot acht uur zichtbaar bleven en dat zes tot acht condensatiesporen samen een wolk kunnen vormen ter grootte van de staat Massachusetts (Kotulak).
De PSTs, die zich verlaten op speculatie en een algemeen wantrouwen jegens de overheid, houden vol dat:
1. Militaire voertuigen “sproeien” biologische of chemische middelen via condensatiesporen en in bepaalde formaties vliegen die soms vreemde vormen veroorzaken.
2. Een nieuwe straalvliegtuigbrandstof, JP-8 met toegevoegde +100, bevat Ethyleendibromide, en door deze brandstof gevormde condensatiesporen veroorzaken diverse ziektes.
3. Vliegtuigen verspreiden een spinnenwebachtig materiaal dat diverse ziektes veroorzaakt.
4. Militaire vliegtuigen voeren experimenten uit om het weer te beheersen, mogelijk in samenwerking met het HAARP-project. (Reynolds)
Hou er echter rekening mee dat biologische of chemische middelen, die op 7500 meter hoogte of hoger worden vrijgelaten, onmogelijk te beheersen zijn, waardoor het meten van effecten op de grond zo goed als onmogelijk is. (Vermoedelijk hebben de daders van deze boosaardige daad zichzelf immuun gemaakt tegen het effect van hun gif.) Zo’n daad zou dus zinloos zijn, tenzij men enkel de atmosfeer wil vervuilen. En waar is het bewijs van de ziektes die door deze middelen worden veroorzaakt? Ongetwijfeld zijn deze chemische middelen geanalyseerd en hebben de ziektes namen? (Dat is zo, volgens Clifford E. Carnicom,die beweert dat hij lucht vanop de begane grond heeft geanalyseerd en er heel wat slechte dingen in vond.* Natuurlijk moeten we zomaar geloven dat deze op de grond genomen monsters bij hem terechtkwamen via een of ander overheidsvliegtuig dat chemisch afval in de lucht vrijliet, vermoedelijk in het verleden.) Als je de bevolking wil vergiftigen, doe het dan op een nacht wanneer er geen wind is en vlieg laag zodat je kan bepalen waar het gif neerkomt. En gebruik iets onzichtbaars. Wolken die zich in de troposfeer verspreiden kunnen tot wel meer dan duizend kilometer van de originele sproeiplaats landen en zou voor heel wat mensen zichtbaar zijn.
Volgens PSTs vergiftigen overheden en farmaceutische bedrijven ons omdat, zoals een van hen het stelt: “Chronisch zieke mensen nuttiger zijn dan dode mensen”.* “Hoezo?”, zou een rationeel persoon vragen. Als je chronisch ziek bent, dan heb je dure geneesmiddelen nodig en ben je makkelijker te onderwerpen. Natuurlijk. Waarom dacht ik daar niet aan? Anderzijds, als mensen niet ziek waren, dan konden ze gaan werken, belastingen betalen, de economie stimuleren, betalen voor hun geneesmiddelen, en werken voor mij.
De meest redelijke verklaring voor de grote hoeveelheid condensatiesporen in zovele vormen en groottes is dat (1) er een toename is in het commercieel vliegverkeer en (2) de opwarming van de aarde een feit is. Die feiten -als het feiten zijn- betekenen niet dat er geen militaire of overheidsexperimenten zijn geweest waarbij chemisch materiaal in de atmosfeer is gelost (zie Cole). Maar het betekent nog veel minder dat overheden of farmaceutische overheden systematisch chemische middelen in de atmosfeer lossen om ons ziek te maken, en dat allemaal in een of ander dwaas complot van de overheid.
@Nexus
http://www.wanttoknow.nl/overige/chemtrails-een-bijzondere-meeting/#comment-36272
Daar kon je wel eens gelijk hebben.
Neem nu dat interessante grapje over die leuke reclame over durex hier onder rechts in de hoofd-pagina, die met die auto die een baarmoeder binnen rijdt.
En dan pal daaronder:
Meest gemailde Artikelen
Baarmoederhalskanker-vaccinatie, waar zijn we mee bezig?! -Dat heeft Guido vast …..
Illuminatie? Dan is er maar een ding op te zegen:
Ohm mani padme hum.
Ohm mani padme hum.
Ohm mani padme hum.
Ohm mani padme hum.
Ohm tare tutare tare.
Ohm tare tutare tare.
Ohm tare tutare tare.
Ohm tare tutare tare.
Siddhi.
Siddhi.
Siddhi.
Siddhi.
Ohm shanti.
Namaste.
Yep.
http://eeuauaughhhuauaahh.ytmnd.com/
Juist ja, een seconde smelt in eeuwigheid.
😆
Hallo Arnoldbrul,
Ook even ontsnapt uit je kooitje?
For me life is continuously being hungry. The meaning of life is not simply to exist, to survive, but to move ahead, to go up, to achieve, to conquer.
http://www.youtube.com/watch?v=pDxn0Xfqkgw
Goed nieuws luitjes, de redding is nabij!
Ff wat(laten)knutselen en voilà:
http://www.soulsofdistortion.nl/dutch/chembuster.html
Chembuster
Een chembuster is feitelijk een cloudbuster, een vinding van Wilhelm Reich. Reich is de ontdekker van Orgone energie of levensenergie die overal aanwezig zou zijn in het universum. Zijn cloudbuster zou deze Orgone energie aantrekken en is daarom een Orgone accumulator. Tegenwoordig zijn cloudbusters populair vanwegen hun vermeende vermogen tot het verjagen en neutraliseren van zogenaamde chemtrails. Daarom worden zo ook wel chembusters genoemd. In dit artikel beschrijft Monique Calis haar ervaring met een zelfgebouwde chembuster. Opmerkelijk zijn haar resultaten die laten zien dat de chemtrails boven haar woning inderdaad onderbrekingen vertonen waar de chembuster zijn werk heeft gedaan.
Bouw van de chembuster……….
@Wilmamazone.
Wat is jouw belang, om tegen beter weten,de chemtrails te ontkennen?
Neem nou jouw bron: “Koninklijke”NMI, denk je daarmee te overtuigen?
KNMI is een ontkenningsinstrument, allesbehalve objectief.
Alles met “koninklijk” wantrouw ik dubbel, want die clubs stinken bijna altijd.
Hoe is het eigenlijk met het gebruikelijke smogalarm van het KNMI afgelopen?
O ja, ik weet het alweer. De normen zijn flink soepelere gemaakt, waardoor Nederland ineens geen last meer heeft van fijnstof, in tegenstelling tot België.
Zo lossen we in Nederland de problemen op.
1-2-3 genezing voor mensen die al ziek zijn geworden ChemBuster 2:
http://www.chembuster.us/chembuster.htm
Its a Fact!
Chemtrails cause Chronic Health Problems. And the problem is growing. Your symptoms and health problems are not in your head! Chemtrails is a very real cause of many health problems in America and around the world today.
For information on how Chemtrails affect your health, read on.
What are you suffering from?
Do you have flu-like symptoms, malaise, respiratory problems, or immune problems? Have these appeared in the past few years . . . Seemingly out of nowhere?
If so, you may be a victim of chemtrails.
quote:
Health Reports
In practice, we are hearing testimonials of near miraculous healing from this powerful remedy. People have reported blood pressure normalizing, blood sugar dropping by over 50% and ending the need for injectible insulin, joint problems and pain disappearing, liver and kidney complaints healing, and more.
These anecdotal stories from users indicate the quality of the product, and its ability to help the body normalize and rid itself of toxins.
ChemBuster Contains:
Mycoplasma pneumonae 12X – A Mycoplasma that has been found within Chemtrails.
Baryta carb 12X – Barium carbonate has been found as a constituent of Chemtrails.
Sabadilla 6X – For people who are sensitive to environmental influences.
Taraxacum 6x – Action on the liver. Jaundice with hepatic pain.
Achillea millefolium 6X – Action on lungs and mucal system.
Juglans nigra 6X – Action on intestines and against parasites
Solidago 6x – Action on the liver and kidneys.
Quercus glandus spiritus 10x – Action on the spleen.
Silybum marianum 6X and Ø – Action on the liver.
Echinacea Augustifolia – 6X and Ø – Systemic purifier.
Cayenne 6X and Ø – Action on the mucal system.
Hydrastis Ø – Systemic purifier.
Alcohol 12%
Comes in a one ounce bottle.
Recommended dosage is 6 drops twice daily or as recommended by your Health Professional.
What Have You Got To Lose
Except Your Illness?
Bees;
diepe zucht……………
Als toetje nog ff een muziekje d’r bij, iedereen blij:
http://www.youtube.com/watch?v=7VmAQqi3OJc&feature=related
@Wilma
Gaaf muziekje ,Wilma.Het wordt echt een leuke boel hier.Na een dag van hard werken is het altijd lekker om te relaxen op wanttoknow.Effe lol hebben en zo,weet je wel?
Ik amuseer me kostelijk.
Scientific evidence wordt ons aangereikt door doorgaans volledig gedeformeerden, slachtoffer van het autismespectrum is mijn mening. De werkelijkheid wordt door hen zodanig in een vorm gekneed en beschreven als te behappen. De werkelijkheid wordt door hen als hanteerbaar gedefinieerd. Ze zijn – uitzonderingen daargelaten- zo gevormd dat ze niet out of the box meer kunnen denken.
Wetenschap wordt gezien als waarheid. Terwijl er op deze ‘waarheid’ wel degelijk het nodige valt af te dingen.
We weten niks, we veronderstellen slechts en blijven meten. Het ware van het ware is waar het om gaat. En zelfs dat is niet waar. Het dient zich aan of was er al. Herkennen.
Nog even herhalen wat er a.s. op het symposium naar buiten zal komen:
“Het zal alleen maar over feiten, cijfers, patenten, documenten, licenties , rapporten, enz . gaan met als hoogtepunt de voorstelling van een 300 blz. tellend wetenschappelijk rapport, opgemaakt door een internationaal team van inside experten.”
Hier spreken we dus over louter BEWIJZEN waar niemand meer omheen zal kunnen….
Vergeet niet dat ook al die KNMI mensen, piloten enz. totaal géén idee hebben dat dit gebeurt…
@Ellen
Hou toch alsjeblieft op met die onzin verhalen.
Veel plezier op je symposium.
Hoop ,dat veel mensen actie ondernemen!!!!!!
Nog even dit:
Als het werkelijk waar zou zijn,waarom voegen ze dan niet iets aan het water toe?Veel makkelijker en doeltreffender.
Die zogenaamde chemische troep bereikt nl. nooit de aarde.
Contrails bevinden zich op 10 km hoogte.
Ik ga verder met het bouwen van mijn Chembuster 1 en neem nog een paar druppels Chembuster 2.
Hai Kees
Speciaal voor jou:
http://www.youtube.com/watch?v=wHUeobof-48
En niet meer verdrietig zijn hoor.
@Kees
Héél gezondverstanderig Kees! 😉
http://www.spitsnet.nl/nieuws.php/1/95073/cci/hoogleraar_communicatiewetenschap_web_prachtig_medium_complottheorie.html
Hoogleraar communicatiewetenschap: Web prachtig medium complottheorie
vrijdag 27 april 2007
Complottheorieën gedijen het best op internet, stelt Piet Bakker, hoogleraar communicatiewetenschap aan de Universiteit van Amsterdam. “Het is er een heerlijk medium voor. Het is ongelimiteerd en kent geen drempel. Iedereen kan immers zijn eigen site maken.”
Dat aanhangers van complottheorieën op internet ontzettend veel ‘bewijsmateriaal’ vinden, verbaast Bakker niets. “Veel hits zijn dubbel, want iedereen kopieert elkaar. En als je in iets gelooft, is het niet zo moeilijk bewijzen daarvoor te vinden. Mensen zien zich graag bevestigd in hun eigen stelling.” Als bekendste theorie noemt Bakker het verhaal dat de Amerikaanse regering zelf de hand zou hebben gehad in de aanslagen op 11 september 2001.
Volgens de hoogleraar hebben complottheorieën ook te maken met angst. “Elke ontkenning van anderen bevestigt in hun ogen het complot. Zo draaien ze in een cirkel. Dat is moeilijk argumenteren, dunkt me.” (J.M.)
@Reptielo
Nee hoor.Integendeel,de tranen lopen over mijn wangen van het lachen.
Effe lol hebben ,weet je wel…
@Kees
Zucht maar een eind weg
Ellen heeft het over feiten, die jij afdoet als onzin zonder onderbouwing.
Kijk anders naar dit verhaal van Andrew Johnson:
“Chemtrails and Climate”
http://www.bbc5.tv/eyeplayer/video/andrew-johnson-chemtrails-and-climate
Wat klopt er niet aan dit verhaal?
Ik zag vanmorgen ook en chemtrail
http://www.chrizz.info/blog/wp-content/uploads/2008/02/the-underwear-diversion-safe.jpg
http://www.wanttoknow.nl/overige/chemtrails-een-bijzondere-meeting/#comment-36285
Hahahaha, begin je nu al te dementeren Arnold.
Kom d’r gerust bij jongen. Niks aan de hand.
Ben je soms familie van ene Paul????
I have inhaled, exhaled everything.
http://blog-imgs-24-origin.fc2.com/g/i/f/gifjpg/Pictures_Stupid_Funny__9.jpg
-onpasselijke tekst verwijderd!-
Burb.
Hey Repetielo, verzamel eerder soort genoten als jij: http://profile.ak.fbcdn.net/object3/1614/123/n110656020474_5757.jpg, veel intressanter dan al die onderwerpen hier.
Guttie, Paul is opeens wakker.
Burb.
Doe de groeten aan de schaduw Arnobrul.
Arnold wie?
Zal morgen het jou probleem eens in de dugout bespreken, misschien weten we nog wel een radikale oplossing voor jou schutting taal gebruik.
-reactie verwijderd, onnodig grof!-
Zo zijt het!
God vergeef het hem HIJ weet niet beter…
Afgelopen zaterdag 22 mei vanaf ongeveer 12.00 hebben “ze” een paar uur in een ruitvorm gesproeid boven Amsterdam zeker en op andere plaatsen in Nederland . En ik zie het verschil tussen contrails en chemtrails.
De strepen (in ruit) bleven minuten lang hangen en loste op in een soort sluier bewolking.
Ze schijnen dit te doen ,om de halfgeleiders in apparatuur te beschermen tegen de zon. Echter blijkt dat er barium en aluminium inzit, wat wij inademen.
Ik vind wel dat de regering nu echt eens de waarheid moet gaan vertellen en ons niet als kleuters moet blijven behandelen. Rest my case.
Als je denkt dat ‘halfgeleiders beschermd moeten worden tegen de zon’ dan is het niet zo raar dat mensen je als een kleuter behandelen.
toevalligerwijs hadden we het erover van het weekend op het strand…en prompt zie om je heen allemaal kuchende leute. Tsja zeg dan maar dat dat niet komt door de extremere weeromslag van koud naar warm en zonnig maar door een stel gekken in vliegtuigen die rasters vormen met meuk in de lucht….
“…Rest my case.”
Dat lijkt me heel verstandig.
@Pepijn, de ruiten bleven geen minuten maar uren lang hangen boven Amsterdam
Pepijn, stel een heldere vraag op http://www.21dagendebat.nl/
22 Mei 2010.
vanaf dat ik wakker werd om half 11 tot aan 19:00 in de avond heb ik boven delft, zoetermeer, alphen aan den rijn, noorwijk en alles wat er qua (snel)weg tussen zit chemtrails gezien die werden gesproeid, bleven hangen, en uiteindelijk wazige wolken werden. ik heb foto’s en filmpjes gemaakt met tijds intervallen zodat je kan zien wat er werkelijk gebeurd.?MAAR WAAR MOET IK ZE UPLOADEN?
Boven Delft en omstreken werd de lucht veranderd van helder blauw tot wittige waas in slechts 5 uur en al zouden het gewone contrails zouden zijn die door het drukke vliegverkeer worden achtergelaten dan is dat nog steeds verschrikkelijk want op deze dag werd de lucht in 5 uur nevelig wit en bijna compleet bedekt.
wat ik ook zag was dat de echte wolken, zoals nederland die kent, veel lager hingen dan normaal, dus onder de nevel die werd gesproeid, en dat ze een geel achtige kleur kregen, waarschijnlijk omdat wat ze aan het sproeien waren ook naar ons toe valt en dus ook door de wolken opgenomen worden.
ik ben al wat langer bezig hier mee en probeer zelf conclusies te trekken vanuit simpele logica(gewoon denkwerk 1+1=2) ondanks alle theorien die er zijn, wil ik gewoon weten waarom, waarom, waarom? is de gehele mensheid (aangezien dit wereldwijd gebeurd) echt niks meer waard en zijn we maar nummertjes in een computer? als dat zo is wordt het niet tijd dat we serieus genomen worden? en alle domme, oppervlakkige mensen die opmerkingen plaatsen te laten voor wat ze zijn, en het probleem aan te pakken.
het gaat over onze gezondheid.
wake up
WAAR MOET IK ZE UPLOADEN
Ga naar http://www.niburu.nl die zijn er dol op.
Ik was even te snel:
http://www.niburu.nl/load.php?actie=/chemtrails/index.php
@we want the truth
Ik kan je verhaal bevestigen…Met name het feit dat de werkelijk wolken lager hingen vonden WIJ ook een apart verschijnsel.
En wat dacht je van de verschillen tussen de vliegtuigen die op gelijke hoogte vliegen als de sproeivliegtuigjes en geen enkele zichtbare trail achterlaten?
Kijk maar eens in de rondte naar de naasten om je heen, waarvan vele toevalligerwijs na deze dagen keel/neus holte verstoppingen hebben…
Zijn er dan geen mensen (met invloed)die we kunnen aanschrijven, mensen die bij het waterbedrijf werken om te kijken of de samenstelling van het drinkwater veranderd of is veranderd?
mensen die deze verschijnselen ook raar vinden maar niet hun mond open mogen doen omdat ze hun baan verliezen, mensen die werken bij het rijk.. die dit doen omdat ze opdracht daartoe hebben gekregen.
Ik las iets namelijk in het oorspronkelijke wetsvoorstel in amerika.. het volgende stukje..
[Struck out->]The heads of the departments and agencies of the United States and the heads of any other public or private agencies and institutions that receive research funds from the United States shall, to the extent possible, give full support and cooperation to the Board and to initiate independent research and development programs that address weather modifications.[<-Struck out]
dus met andere woorden.. iets wat van amerika funding krijgt , dus in debt is, moet meedoen anders heb je geen funding meer, of misschien wel erger.. en daar valt nederland ook onder.
dit hele wetsvoorstel is nooit aangenomen maar beschrijft wel wat ze nu aan het doen zijn.
zie
http://www.govtrack.us/congress/bill.xpd?bill=s109-517
het gebeurd werledwijd! is er dan niemand die z'n mond open durft te doen? wat zijn de consequenties? de gevolgen? wat wordt er niet verteld? waarom staat de denkende mens hulploos en bijna machteloos? draait dit ook weer om macht? hebben ze daar nog steeds niet genoeg van?
(BIJNA)iedereen werkt , betaald belasting, zit vol stress en wordt geleefd door de maatschappij, waarom dit dan ook nog eens?
Wanneer staat de mens weer op en gaat uit protest de straten op om gehoord te worden. want ook in nederland zit balkenende en z'n groepje er voor ons en niet wij voor hun zoals de afgelopen jaren, met de bankschulden die het nederlandse volk dubbel moest betalen,de euro die werd opgelegd, en waardoor iedereen in principe armer werd en overal meer voor moest betalen, de verzekeringen die wettelijk verplicht werden, zo nog meer. denk er zelf maar over na.
Het punt wat ik wil maken is dit, alles wordt ons opgelegd, we slikken het allemaal maar terwijl ons leven niks meer waard wordt en onze vrijheid minder wordt, er zijn een paar die wakker zijn maar in de minderheid staan, zo ook met deze chemtrails, het wordt opgelegd, er wordt geen rekening gehoudenmet het volk, we hebben geen invloed.
We leven in een tijd waar geld boven gezondheid staat en als je genoeg geld hebt je kan doen laten lijken via tv/radio/internet dat je helemaal nergens zorgen over hoeft te maken, want het is maar je leven en de mensen die hun mond opendoen zijn gek of doen in de ogen van de maatschappij iets fout.
kan het dan werkelijk niemand iets schelen? het gaat ook over jouw leven!
Soms denk ik wel eens dat de wereld alleen nog maar uit zombies bestaat. Te veel vergiftigd met fluor, WiFi, media leugens, new-age leugens, pesticiden….
Ga eens buurten bij http://www.zaplog.nl.
Nog altijd geldt een eeuwenoude wet: Kennis is macht.
Waar vandaan je die versnipperde kennis via, via, via bijelkaar sprokkelt en hoe je de zin van onzin onderscheidt, dat maakt niet uit.
Als je het maar doet.
Tip:
Een tekst eruit te laten springen doe je hier zo:
waarbij je de openings en sluit ‘haakjes’ deze dus: , pal tegen blockquote en /blockquote aan moet zetten, anders werkt het niet.
Wel dus.
Goed, nog een keer:
Openen met blockquote en daarom heen een openings vervolgens de tekst die je eruit wil laten springen en dan als afsluiting /blockquote met weer er omheen een openings en sluit haakje.
@we want the truth
De ellende met deze zaken is dat er binnen de hierarcie van de (wereld)maatschappij mensen zijn geplaatst op sleuposities die zorgdragen dat dit het reguliere nooit haalt. Bijvoorbeeld in Belgie was/is er ook een oud burgermeester die zich waarlijk hard heeft gemaakt voor deze zaak. verder dan regionaal nieuws en alternatieve media komt men niet. De grote discussie blijft dan uit en haalt het onderwerp nimmer de kamer bijvoorbeeld. Nou twijfel ik sowieso als dit wel zou gebeuren of er een gedegen onderzoek naar wou worden gedaan! Neem als voorbeeld recent het bouwfraude verhaal, it still the same…
Ik zou je inderdaad ook adviseren om je plaatjes up te loaden middels niburu. Zodoende creert het ploegje mensen die dit kenbaar willen in ieder geval een hoop naslag waarmee we misschien ooit de verantwoordelijken achter dit achterlijke fenomeen kunnen grijpen en berechten voor misdaden tegen de mensheid.
Suc6 en blijf zoeken 🙂
@Henk,
Lekker in Disneyland naar het Wk kijken, vooral gezellig en vooral niet inhoudelijk reageren. Ik geloof niet dat jij het snapt. Ik doe een poging.
http://www.niburu.nl/index.php?articleID=23148
Voor alle trailspotters hier wilde ik de gelegenheid aangrijpen alvast een nuttige link te posten:
http://tinyurl.com/trailnek
wat zegt deze weerman nou toch op 1.18 min.?
zou hij zijn baan nog steeds hebben?
http://www.youtube.com/watch?v=XS8ahQgy5hM&feature=player_embedded
Dus ze sproeien of strooien wat! Niks aan de hand toch? Of toch wel? Die weerman zegt dat hij dat weet van vroeger toen hij in het leger zat. Je kunt je dus ook afvragen of ze inderdaad iets strooien of sproeien dat niet zo ongevaarlijk is maar de militairen die deze job hebben, laten geloven dat het ongevaarlijk is? Enne….. ja opdracht is opdracht he? Daar zit je toch voor in het leger? Je zit er niet in om na te denken dat hebben anderen die de opdracht hebben gegeven al gedaan. Gewoon uitvoeren dus.
Zal ik het dan maar zeggen.
Chemtrails zijn wel of niet schadelijk voor mensen dat laat ik even in het midden.
Wat zijn het wel volgens mij?
Een door de oliemaatschappijen toegevoegde bestanddeel om een zo lang en breed mogelijke contrail te creëren waarom om de global warming door co2 uitstoot te ontkrachten omdat op de contrails het zonlicht en warmte wordt weerkaatst dus een koelere aarde.
Wat een discussie op gang brengt dat fossiel verbranden geen klimaat effect heeft waardoor we denken lekker te kunnen door stokken ($$$) voor de olie elite.
Maar er is ook een andere zijde de zijde die tegen fossiele brandstoffen is en boem olieplatform heeft een blowout en de wereld ziet waarom fossiele brandstof nog meer slecht is.
Dit is een “stille” oorlog maar wie staat aan welke zijde?
crisis, global warming etc. het heeft allemaal met elkaar te maken.
Grote God.
Globalwarmin is doodsteek voor de Olie Elite want fossiele brandstof is CO2 uitstoot (en meer nare eigenschappen)
Dus ja je levert ook kerosine mmmm we voegen iets toe waardoor we vette en langdurige contrails houden dat koelt de boel wel af en iedereen zegt he zie je wel het wordt kouder doe mij maar een hummer!
Deze Michael Murphy zal zaterdag in Gent een presentatie houden:
http://www.youtube.com/watch?v=7vXoTZqmNuU&feature=related
Geachte dames en heren van de pers, Reeds jaren tracht ik politiek, publiek en pers te overtuigen van het fenomeen van de chemtrails. Steeds werd ik afgewimpeld met argumenten als: dat is complottheorie, dat is niet wetenschappelijk bewezen. Nu zijn we zover: met trots presenteer ik u een wetenschappelijk rapport van 300 bladzijden opgesteld door een internationaal team van inside experten die vertrouwd zijn met het vliegwezen Aangezien het te duur is jullie dit in uitgeprinte kopie door te sturen en aangezien ook de pdf-file te groot is om het in attachment te bezorgen,vraag ik jullie om het zelf te downloaden via deze link:
http://www.belfort-group.eu/sites/default/files/page/2010/05/COpart1.pdf
Indien jullie ook interesse hebben voor de 230 bladzijden bijlagen bekomen, gelieve mij dit te laten weten. Dit document bevat alleen maar feiten, cijfers, statistieken, grafieken, licenties, patenten. Via 177 voetnoten kan iedere bron gecontroleerd worden.
Wat wordt hier nu in aangetoond?
* Het gaat hier om veel meer dan gewone uitlaatgassen, al wordt hier ook bewezen dat de emissies van bepaalde militaire tankertoestellen zwaar boven de toegelaten normen gaan
* Deze strepen zijn niet de onschuldige mooie vliegtuigstrepen of natuurlijke ‘cirrus-bewolking’ waarover onze weermannen, meteorologen, klimatologen … spreken
* Ze bevatten zware metalen zoals vooral aluminium en barium en heel wat chemische en virologische substantiën die ZEER SCHADELIJK zijn voor mens, dier en natuur. De dramatische gevolgen zijn te zien !
* Dit fenomeen is al jaren lang en wereldwijd aan de gang
* Dit komt vooral uit van het Amerikaanse leger, die voor de uitvoering beroep doet op bondgenoten zoals de Navo. Voor ons land zijn dat vooral de militaire vliegtuigen met als basis Chièvres (nabij Doornik) en Gailenkirchen (net over de Duitse grens)
* Ook burgerluchtvaart is betrokken : vooral de low cost maatschappijen zoals Ryan Air
* Als verklaring geeft men : militair-strategische doeleinden, chemische en biologische experimenten – nota bene OP EIGEN BEVOLKING !!! – en de bestrijding van de zogenaamde ‘global warming’ ( een van de grootste leugens ooit ! )
* Voor de toekomst wil men dit opdrijven : zo spreekt men er openlijk over per jaar 20.000.000.000 kilogram aluminium in de atmosfeer sproeien !
* Dit dossier is duidelijk TOP SECRET. Niemand in het milieu durft te spreken omdat men vreest zichzelf en zijn gezin in ernstige problemen te brengen. In maffia-middens noemt men zoiets OMERTA
Dames en heren van de pers,
Het betreft hier dus een gigantisch belangrijk fenomeen. Dàt is de reden
* dat ik vorig jaar een klacht heb neergelegd bij de onderzoeksrechter met burgerljke partijstelling
* dat ik vorig jaar begonnen ben met een burgerbeweging de Belfort-group met ondertussen 2.000 leden
* dat we dit weekend hierrond een internationaal congres georganiseerd hebben waar mensen van OVER HEEL DE WERELD samen gekomen zijn
Dit document is opgestuurd aan alle ambassades, aan de internationale pers, aan de Uno, aan de Nato en aan ons internationaal netwerk van vrienden Chemtrail-fighters.
Mogen wij u met aandrang vragen aan dit onderwerp de aandacht te besteden die het verdient want na het lezen van dit document het kan niet meer ontkend worden :
Ja, we worden besproeid
en
Ja, de toekomst van deze planeet en de mensheid staan op het spel
Dit fenomeen moét bekend gemaakt worden bij de publieke opinie en besproken worden op de nationale en internationale politieke agenda !
Met vriendelijke groet en graag bereid tot commentaar,
Peter Vereecke
en/ hoe ver zijn jullie opgeschoten met het het onder de aandacht brengen en terugdringen van de chemtrails,want daar gaat het om…….? succes
Geen enkele reactie uit welke hoek dan ook?
Conspiracy?
Indianenverhalen?
Chemtrails (geo-engineering): uit de lucht gegrepen?
Nee, louter feiten…
Helaas wordt alles van de de dag nog steeds af gedaan als..
“:Nee hoor, het zijn toch echt vliegtuigstrepen.”
Dit kreeg ik doodleuk als antwoord op een vraag/opmerking aan de rijksoverheid over chemtrails. Ik heb zelf gezien hoe ze die verdomde sproeierd aan/uitzetten! Dat is geen fcking contrail, want ik weet heus wel wat een contrail is.
Misschien moeten we op eigen initiatief maar lucht- en bodemonderzoeken gaan doen, om te kijken naar de waarden.
Helaas, de waarheid IS gewoon veel gestoorder dan we zelf kunnen verzinnen.
super idee en ik ben benieuwd naar de uitslag !
Waarom zijn er nog zoveel mensen blind voor deze vernietigende troep die ze wereldwijd over ons uitstrooien ?!
Hoe zit het met dat onderzoek want dit was in 2010 ?!
Vandaag schreef ik toevallig dit over de chemtrials (op mijn Facebook pagina):
” We worden besproeid als insecten op het land? Even voor de duidelijkheid: ik heb een leuke dag gehad en richt me liever op positieve zaken, maar kijk eens omhoog en oordeel zelf. Gisteren was er geen wolkje aan de lucht, maar vandaag staan de kruizen als boter kaas en eieren grids in de lucht getekend.
Geen normale vliegtuigcondens sporen, maar chemtrails dus. Breed uitwaaierend en lang verblijvend vormen deze gevaarlijke stoffen uiteindelijk ‘sluierbewolking’ (maar als je dus regelmatig het patroon volgt, zie je dat het effecten zijn van deze brede strepen in de lucht).
We worden besproeid mensen…Als je het niet gelooft, stop dan niet je hoofd in het zand, maar kijk eens in de lucht en zie het verschil met een reguliere vliegtuigdag op een stralende zonnige dag. Het verschil is overduidelijk…”
” Precies om die reden is een van onze volgende HealingSoundMovement TV-specials een special over Chemtrails met uitgebreid interview met Peter Vereecke (en zie de beelden die ik gefilmd heb op 16 januari 2012 hier beneden). Sommige overheden geven zelfs deze ‘geo-engineering’ toe, maar als mensen niet zelf op onderzoek uit gaan…Er hangt iets in de lucht…
Wat verder frappant is dat mij al vele jaren bekend is dat chemtrails ‘griepachtige’ synptomen veroorzaakt (zonder de echte griep): ontstoken ogen, geiiriteerde neus en keel-slijmvlies etc. Laat dat nu net klachten zijn die ik veel hoor (ook zonder dat men griep heeft of hooikoorts!). Maar belangrijker nog: vele overheden die deze geo-engineering al hebben toegegeven…Maar dit dient te stoppen, klaar!”
Zie mijn video-impressie van januari 2012 hier:
http://www.youtube.com/watch?v=JKFtnoxkUs4&feature=youtu.be
ps: De grap is dat wij in de buurt van Schiphol wonen en dagelijks het verschil zien tussen een normale drukke vliegverkeer-dag en een dag met breed uitwaaierende chemtrail grids…Overduidelijk, zie ook video.
@ John…je hebt helemaal gelijk…het was vandaag weer raak, en ik denk dat we het dan beter kunnen zien omdat de lucht dan enigszins blauw is. Ze zullen wel vaker vliegen (achter de white skies) denk ik.
Ik heb hoofdpijn en gisteren weer eens spontaan een bloedneus, heet gevoel in mijn hoofd, pijn in mijn nek (daar waar alles zit, moet aan Marcel Messing denken).
En ik ben een mens met heel veel energie, dus ik ga wel door maar ik merk het wel op.
We zitten in een magnetron-kooi, soms wil ik eruit breken, dat voel ik al een lange tijd…
en wel lekker….de warme zon 🙂
Dacht om 4 uur, ff pauze, lekker naar het water wandelen uit m’n werk, ff ontspannen tussen de bedrijven door. Ik had al gezien eerder deze middag dat er weer een heel strepenpakket werd neergelegd. Weg was de warmte van de zon, een dek van rommel hielt de zonnestralen behoorlijk tegen. En zelfs nog kon je strepen zien in de nevel (of hoe ik het ook noemen moet). Jammer hoor…
Ja John, je hebt volkomen gelijk. En ik zie dit ook al zeer bewust sinds 2000! Eerst daarvoor wist ik niet wat het was, vond het wel raar, maar toen ging ik eens goed wroeten in mijn herinnering en ik kwam er achter dat dit fenomeen vroeger niet voorkwam. Ik denk sinds de jaren’80 van de vorige eeuw is het begonnen en steeds brutaler! Ik woon in Heiloo en er komen sinds 2001 heel veel vliegtuigen over (ik woonde een half jaar in Heiloo en toen begon het, een extra baan erbij!) echt heel veel, als ik dat geweten had was ik er niet gaan wonen. En ik heb ook de strapatsen van de sproeiers gezien. Soms is de voorraad op en dan gaat na een paar minuten (prut prut prut c ~ c ~ c~ c ~~~~~~~~~~, zo ziet het er dan ongeveer uit) verder, als de voorraad op raakt zie je hetzelfde patroon. Bij gewone contrailstrepen zie je dat nooit. Ik ben veel ont the road op de fiets, nou ik weet genoeg!
Gelukkig geen lichamelijke klachten, al irriteert het me in mijn waarnemen. Het was zo lekker zonnig. Van de herfst de zomer in. Volgens mij is dat principe ook behoorlijk verstoord geraakt. Zien hoe het gaat dit jaar. We zullen vast niet schaatsen in juli maar het klopt allemaal niet meer helemaal volgens mij.
Heb nu al weer last van een jeukende neus en tranende ogen, meestal altijd na die bende van kaas, boter en eieren in de lucht!
@ Martijn…je bent nog jong…de ‘lichamelijke klachten’ komen nog 😉
Ik heb ook altijd zo iets dat de aarde voor loopt. Zeg maar het is wel maart maar eigenlijk april of zo. Het klopt er idd geen bal meer van, het gevoel van een gezond klimaat is in ieder geval al lang pleite bij mij…..daarom graag een stuk aarde om het gevoel te hebben van…..jaaaaaah hier voel ik ‘het’…
Willie, je bent een kostbare bron van informatie en wijsheid voor ons ‘jongeren’. Toen ik nog aan het zoenen was, was jij al zo ver om de hemel te ‘lezen’ 🙂
@ Paul…ogen?!
ik vind het onterecht wat ze ons aan doen, als er een organizatie kan gestart worden voor dat tegen te gaan in het goede en slechte wijze dan zou ik een van de eerste zijn om di shit allemaal te stoppen want we gaan te ver, ik bedoel wij hebben de aarde zuiver ge erft van onze voorouders en nog niet een 1 eeuw tijd is die al zodanig vervuild dat dit niet langer kan doeren ,ik denk als we op deze ritme door gaan over 1 a 2 eeuwen dan zijn wij allemaal de grond in daarom moeten diegene die dit veroorzaken nu meteen de grond in
Winsum (gn) Op 29-9-2013
De lucht boven Winsum is weer vol met chemtrails, eerst oranje, nu wit.
Ik constateerde dat om 7.30 uur… Nu ben ik wel wat gewend, maar dit keer was het erg.
Cees Muysson, Bellingeweer 13, 9951AM Winsum(gn)