x
x
x
x
9/11-realiteit is niet te geloven!
2010 © WantToKnow.nl/.be
x
Professor David Ray Griffin is emeritus hoogleraar en medewerker aan onze zustersite WantToKnow.info in de VS. Griffin is door de publicaties over 11 September 2001 op deze site, op het spoor gekomen van de waanzinnige verdraaiingen rondom de feiten van deze laffe aanval op de burgers van de VS. Hij is ook auteur en heeft meer dan 25 boeken en 150 artikelen over uiteenlopende onderwerpen op zijn naam staan. Maar hij geniet inmiddels vooral bekendheid als expert over de onbekende feiten en -zoals gezegd- vooral de misleidende achtergronden van de 9/11-gebeurtenissen.
Vooral de boeken die hij schreef en de fundamentele wijze waarop hij hiervoor onderzoek deed en doet, naar de achtergronden van de gebeurtenissen rondom deze 9/11-aanslagen, maken diepe indruk. Elke interpretatie van de feiten over de gebeurtenissen rondom 11 September 2001, laat hij voor rekening van de lezer van zijn vele, vele boeken en publicaties. Het enige dat deze erudiete hoogleraar voorstaat, is aantonen, dat de officiële versie van de 9/11-aanslagen NIET KLOPT..!
Zijn conclusies zijn uiteindelijk onontkoombaar: 9/11 was een inside job en de Moslim-terroristen hadden niets van doen met deze moordpartij. Zij dienden als opsmuk van deze aanslagen; de figuranten in een gruwelijk toneelspel.
De visie van professor David Griffin op de feitelijke gebeurtenissen met betrekking tot de 9/11-aanslagen is simpel:
-
Het kwam de Amerikaanse haviken die achter Bush opereerden bijzonder goed uit, dat deze ‘aanslagen’ plaatsvonden. Er was zelfs al een rapport verschenen, van de hand van deze conservatieven, waarin werd geconcludeerd, dat wanneer de VS een strategische rol van betekenis wilde behouden in de wereld en vooral in het Midden Oosten, dat alleen een gebeurtenis als Pearl Harbour ertoe zou leiden, dat het Amerikaanse volk het de regering zou toestaan, met name de strategische plekken in het Midden Oosten te ‘veroveren’…!
- Daardoor is het basismotief duidelijk. Maar deze aanslagen betekenden meteen een ongelooflijk machtsversterking voor Bush cs. De machthebbers waren er als de kippen bij om de Patriot Act tevoorschijn te toveren, die de bevolking van de VS in bijzonder ernstige mate hun eigen kracht ontnam.
- Feitelijk is het hele onderzoek en daarmee het officiele rapport van de 9/11 commissie een farce. Het is vrij simpel op de vele sites op het internet een rijtje met volstrekt foute conclusies en weglatingen van feiten tevoorschijn te toveren die dit aantonen.
- Essentie van het verhaal is dus dat machtshebbers achter de regering deze aanslagen hebben geplanned, tot in detail, gebruikmakend van de allernieuwste geheime technoligieën. Veel verslagen van getuigen en bewijzen zijn niet gebruikt in het genoemde rapport en daarmee haalt het zichzelf onderuit.
- Prof. David Griffin en vele anderen zijn in staat op haarzuivere wijze, feiten op een rij te zetten, die tesamen één kaartenhuis vormen voor de officiële terroristenlezing van de aanslagen. Maar het is schrikbarend om te zien, hoe weining mensen zich deze gedachten alleen al, durven te doordenken!
- Zouden krachten achter de schermen zelfs hun eigen landgenoten gebruiken als slachtoffer voor hun eigen machtsspelletje? Jazeker is de conclusie van de professor. Het is uit de archieven van de CIA en FBI gebleken dat er begin jaren 1960 plannen waren om een Amerikaans schip of vliegtuig te laten zinken/neerstorten en Cuba daarvan de schuld te geven, zodat een invasie in Cuba gemotiveerd was! Alleen een veto van president John F. Kennedy voorkwam deze moordpartij-voor-het-goede-doel..
Kijk als je nou denkt dat die professor Griffin snel rijk wenst te worden, of iets dergelijks, aan dit onderwerp, dan heb je het mis. In de eerste plaats is hij een gepensioneerd hoogleraar, met een goed pensioen en nog vele andere neven-activiteiten.
Maar dat niet alleen, hij heeft zijn boek over 11 September inmiddels ook gratis ter beschikking gesteld aan eenieder die het wil lezen. Wij bieden je de service om het boek hier te downloaden: 11september-david-ray-griffin1
Kijk het eens door, en je zult onder de indruk zijn van feiten waarvan je wellicht nog nooit gehoord hebt!
Wij zullen hier in de loop der tijd regelmatig stukken over 9/11 blijven plaatsen, omdat wij geloven dat deze zaak onze wereldgeschiedenis fundamenteel heeft beïnvloed op een wijze, dat wij geen beter voorbeeld hebben van hoe het ons kan vergaan, als we onze macht uit handen geven. Uit handen geven aan een stelletje machtswellustelingen die het om niets anders te doen is dan macht, geld en overheersing!
Prof. Griffin hield een tijd geleden een fantastisch betoog op een Amerikaanse radiozender. Wanneer je het verhaal beluistert, hoor je de diepe toewijding van deze man. Maar inhoudelijk is het uitermate baanbrekend, want hij bekijkt het hele 9/11-verhaal met een helicopterblik.
Hij legt daarbij simpel en correct uit, dat het voor mensen ongelooflijk moeilijk is om te geloven dat een regering haar eigen bevolking zou offeren voor een machtsspelletje. Een vals-vlag-operatie als deze, kun je bijna niet door je systeem krijgen.. Te heftig om waar te zijn..!
Met deze houding, aldus Griffin, zit je jezelf natuurlijk als mens in de weg.. Want je sluit in feite de weg naar de waarheid af, omdat je eenvoudigweg niet meer neutraal kunt kijken en iets onbevangen beoordeelt.
Je bent dus, zoals we dat zo mooi noemen, be-voor-oordeeld. En dát is nou precies waarop deze boeven rekenden! Was het niet Herman Goering, de NAZI-leider, die de volgende uitspraak deed:
“Een stem of geen stem, de bevolking kan altijd op hun knieën gebracht worden voor hun leiders. Het is eenvoudig. Het enige wat je hoeft te doen, is hen vertellen dat ze aangevallen worden, beschuldig de vredelievenden er vervolgens van dat ze een groot gebrek aan patriottisme hebben en hun land aan ernstig gevaar blootstellen. Het werkt in alle landen precies gelijk…”
Een waarheid té groot om te geloven..?!!
Luister hier naar het radiointerview met Dr. Griffin, het is meer dan de moeite waard! Je zult in zijn optreden horen dat deze professor geen schreeuwlelijk is, maar een erudiet man en allesbehalve een branieschopper.
En tot slot,
We raden je aan eens te kijken naar de ongelooflijke hoeveelheid fundamenteel correcte sites, die het doel hebben om ons te waarschuwen voor de krachten die achter de schermen deze aanslagen hebben uitgevoerd. Ook YouTube geeft je een vracht aan mogelijkheden op dit gebied. Wees geïnformeerd, feiten liegen niet! Wist je overigens, even tussendoor, dat Osama Bin Laden helemaal niet voorkomt op de lijst met meestgezochte 9/11 verdachten…? Hij is volgens de FBI namelijk helemaal niet verdacht, er zijn geen harde bewijzen om hem tot verdachte te maken..! David Griffin bevestigt dit verhaal in zijn radio presentatie.
Hier zijn een paar van de waardevolle 9/11 informatie-links:
- Architecten en ingenieurs die hun vraagtekens zetten bij het hele officiële verhaal en van hun kant de fouten en misleidingen aan de kaak stellen. Hun goedonderbouwde site vind je HIER.
- Tot slot, maar zeker ‘last but not least’, raden we je aan eens op deze site te kijken, waar heel simpel het hele kaartenhuis van onjuistheden, misleidingen en andere bizarre aspecten van de officiele versie van 9/11 op een keurig rijtje staan. In het Engels heten dit dan ‘smoking guns’, met andere woorden: Waar rook is, is vuur (geweest). Hier.
Laten we toch hopen dat 2009 echt het jaar van de waarheid wordt.Als kritisch denkend burger was ik al jaren op de hoogte van de feiten.
Je kunt je echter blijven verbazen over hoe weinig mensen geïnteresseerd zijn in de echte feiten en de waarheid.
Omdat bijna alle officiële media nog steeds meedoen met de grote ‘cover-up aktie’, wordt je nog steeds door veel mensen niet geloofd. Aan de andere kant is het verheugend dat er steeds meer mensen opstaan die het gemanipuleer zat zijn.
Vergeet ook niet de uitspraken van mensen als Aaron Russo.
Dank voor je reactie; ik zou zeggen stuur het artikel door aan collega’s en vrienden, start de discussie weer.. WantToKnow is zo ingericht dat je met 1 druk op de knop, het hele artikel, incl. opmaak door kunt sturen.
Je hebt gelijk dat het is of lijkt dat mensen niet geintresseerd zijn. Maar ik geloof dat het blijven delen van jouw emotionele binding met dit verhaal e.a. zijn invloed niet zal missen! In ieder geval sta je voor je gevoel..!
http://www.galacticfriends.com/index.php?option=com_content&task=view&id=3639&Itemid=91 een hele andere kijk op 9/11 en een doorgaand onderzoek wat nog steeds niet de kop ingedrukt is, links staan allemaal in dit artikel
voor mij staat het wel vast dat het een inside job was ook los van dit artikel en de vele anderen die je overal vind, het houd de gemoederen wel degelijk bezig merk ik maar vele mensen horen liever geen waarheid omdat dat hun gemakzuchtige wereldTJE op zijn kop zet, en dan heb ik het nog niet over het feit dat ze zich hebben laten gebruiken in dit geheel daar zit hem denk ik de knik, misplaatste trots
ook in dit geheel word er nogal wat disinformatie verspreid allemaal zo ontworpen dat mensen maar over details blijven vallen en ondertussen eraan voorbij gaan dat het een inside job was
de details doen er voor nu niet toe wat belangrijker is is dat het hoe je het ook wend of keerd wel degelijk een inside job was
blijf het een wonder vinden dat 2 van zulke gebouwen op een dergelijke manier instorten kijk maar eens naar een programma over het slopen van gebouwen met explosieven en de tijd die daarvoor nodig is om ze ze “mooi” ineen te laten vallen, ra ra hoe kan dat
Bestaat er geen mogelijkheid om ierdeeen die hiervoor verantwoordelijk is,inclusief Bush, voor het gerecht te slepen? Ik kan niet begrijpen en me er ook heel moeilijk bij neer leggen, dat de schuldigen hier zo maar mee weg komen. Kunnen we geen petitie openen en naar Obama sturen?
http://nl.youtube.com/watch?v=7E3oIbO0AWE
Nu ’t duidelijk een aanslag van binneuit is, wie zijn de schuldigen?
Op ’t internet zijn de meest uiteenlopende speculaties en projecties te vinden, Arabieren, Zionisten, Moslims, het systeem, de regels, de vrijheid, Satan, illuminati, Conservatieven, CIA, Reptielen enz.
Voor zover ik de zaak onderzocht heb denk ik niet dat ’t een groep is die in de aangedragen religieuze of politieke verdelingen vallen. Ik denk dat het op een MENSTYPE aankomt, nl de psychopaat. Deze mensen (ca. 4-6% van iedere(!) bevolkingsgroep) hebben géén empatie maar enkel een onbeperkte zucht naar macht.
Vanwege hun onvermogen voor invoeling is hun begrip van de normale empatische mens rationeel.
Geboren acteurs en leugenaars die geleerd hebben hoe ze anderen kunnen gebruiken. Zonder geweten met de wens tot macht vechten ze zich in elke organisatie naar de top. Zoals gelijkgestemden elkaar vinden en helpen, helpen zij elkaar in het zadel totdat noodzaak daartoe verdwijnt. De psychopaat heeft vele verschijningen; zakenman, zwerver, dief, diender, militair, dictator, koning, keizer, paus, ayatolla, priester, iman, yogi, Rabbi, wetenschapper, redacteur etc..
Ze hebben de ambitie om een God op aarde te worden, absolute macht en controle.
Een lijst van psychopatische kenmerken:
http://www.minddisorders.com/Flu-Inv/Hare-Psychopathy-Checklist.html
Door de eeuwen en millenia in hebben ze alle knappe koppen gebruikt voor hun zoektocht naar het vuur, het voorledig doorgronden van mens en de natuur.
Middels de astronomische klok nauwkeurig de langetermijn agenda’s volgend voeren ze zorgvuldig elke stap uit naar totale controle over elk individu.
http://video.google.com/videoplay?docid=2037571965744177385&ei=oNl4SZWTF4vKiQLxxPizBQ&q=Welcome+to+the+Machines+-+Hypnotized+into+the+Mainframe+
Zoals Orwell beschrijft in zijn klassieke boek “1984” is het beheersen van de perceptie van de gewone mens over het verleden essentieel voor de controle over vandaag en de toekomst.
Oplossingen?
Leer en studeer, de mens en geschiedenis, communicatie.
Mentor je zoekende medemens.
Werk aan een culturele verandering, van de huidige psychopatische cultuur naar een cultuur vóór leven en van MOED.
Met het opgebouwde momentum en de kunstmatig domgehouden mensen zal er veel bloed gaan vloeien voordat we stoppen met ons te prostitueren aan de machthebbers die al duizende jaren met hun verdeel en heers trucen, list en bedrog ons voor Joker zetten.
Kars
http://www.CuttingThroughTheMatrix.com
http://www.AlanWattSentientSentinel.eu
Er gaat een heleboel aan het licht komen dit jaar 2009. Dat is ons in het vooruitzicht gesteld door de lichtdimensies. De energetische sluier tussen hier-en-daar wordt dunner, maar ook de sluiers tussen waarheid-en-leugens! Doorzichtig genoeg om ze dan bewust, helemaal te openenen!
Ja Guido, ik hoop echt dat al deze duistere zaken aan het licht komen. Wij weten niet half hoe de wereld in elkaar zit. Ik ben nu het boek van John Perkins aan het lezen “De bekentenissen van een economische huurmoordenaar” Als alles bekend wordt dan komen wij in een hele andere wereld. 2012? Daar wordt zoveel over geschreven, maar er moet wel ontzettend veel veranderen. Ik zie de krediet crisis ook als een aanloop daar naar toe. We moeten maar moed houden.
Tja hoe het met de mens werkt, zo werkt het ook met de economie; zo binnen zo buiten, zo boven zo beneden. Eerst een crisis, dieptepunt en vandaar weer omhoog, zoals elke golf. Zonder dalen geen pieken, toch?
In het kader van John Perkins: Ik raad je aan Zeitgeist Addendum te kijken. Wellicht heb je dat al gedaan, omdat je Perkins noemt; hij komt ook in de film voor.
(Hier kun je hem kijken, met Nederlandse ondertitels. http://video.google.nl/videoplay?docid=915643024925961431 )
We gaan hem ws. binnenkort op onze site zetten!
Ja ik verbaas me ook over het feit hoe weinig mensen hier mee bezig zijn. Het schijnt ze niet te interesseren. Als ik er met mensen over spreek, dan zie ik ze denken “waar maakt ze zich druk over” en er wordt altijd gezegd “we kunnen er toch niets tegen doen” Ja dat is lekker gemakkelijk. Waar zijn de idealisten van de tijden van de Vietnam-oorlog gebleven? Toen werd er steeds weer gedemonstreerd. Nu krijg je niemand meer zo ver om je ongenoegen te laten blijken en te protesteren. Ik zou het alleen maar rechtvaardig vinden als alles wat er mis is gegaan tijden de Bush-periode, eens goed uitgezocht wordt en iedere medeplichtige voor de rechter moet verschijnen, inclusief Bush!
dag Wil, er zijn juist 2 stukken geplaatst over de vervolging van Bush, zie de voorpagina en ook daar bij ‘nieuws’. Het is heel simpel wanneer je mensen betrokken wilt maken. Stuur dit soort artikelen door NAAR HEN WAARVAN JE DENKT DAT ZE HET INTERESSANT VINDEN. Jij bent onderdeel van een grote puzzel; de stukjes naast je liggen er niet zomaar.. Elk artikel op WantToKnow is eenvoudig door te sturen bovenaan het artikel; probeer het eens naar jezelf bijv., als test. Succes en dank voor je reactie!
Met zoveel feiten en bewijzen en zo weinig mensen die het dan nog niet geloven en het ze eigenlijk ook niks uitmaakt. Dan denk ik, hoe kan het ze nou niks uitmaken, oorlogen gebaseerd op leugens, onze jongens/mannen die daar ook voor sterven, gebaseerd op leugens! Het zal je kind wezen,,,,
Gesprekken met defensiepersoneel van verschillende soorten rangen, haalt niks uit, zij zijn ervan overtuigd dat een inside job de grootste onzin is aller tijden, zelfs met zoveel feiten. Met verwijzingen naar de film zeitgeist, terror storm e.d. wordt alleen gezegd dat je hiermee voorzichtig moet zijn binnen deze organisatie!!! Misschien geloven de meeste het onbewust wel, maar durven ze niks te zeggen. Ik vraag mij dan af, hoe je kunt leven van het geld wat je verdient ten koste van zoveel onschuldige slachtoffers, leugens en verwoesting. Deze mensen hebben naar mijn idee totaal geen geweten. Helaas zijn dit wel het soort mensen die ons eigen land in geval van nood, moeten beschermen??
voor zoveel geldt: wiens brood men eet wiens woord men spreekt…
Ich habe es nicht gewusst???
Na 6 jaar studeren op deze materie is het voor mij duidelijk!! Maar de manier van aanpak van prof. David Griffith is werkelijk uniek, ook al wordt hij weer zwart gemaakt.
Mijn conclusie om deze zaak met anderen te bespreken, zijn deze 3 posities/uitgangspunten in het gesprek:
1. De ‘officiële’ versie. Als je hier aanhanger van bent, ben je of onvolledig geïnformeerd en weet je ws. niet beter. Heb respect voor deze mensen. Of hebben ze wat te verbergen..?
2. het neutrale standpunt, zoals Griffin dat propageert, dus geen vooringenomenheid de andere kant op. Feitelijk bijven. Gebruik je gezond verstand -> waarom die oorlog? Nou, simpel om mensen bang te maken, de Patriot Act gaf Bush cs. bijna onbeperkte bevoegdheden!
3. de versie van binnenuit. Er is gerotzooid, waarvan bewijzen te over zijn. Maar de weg om dit te bewijzen is via de logica en argumenten; hierbij is een benadering vanuit het standpunt 2 het slimst. Meneer Griffith, DANK!
De bewijzen van nr. 3 kun je bij 2 gebruiken. De discussie spitst zich vanuit standpunt 2 toe op het NIET-weten van de officiele lezing. Stel gewoon vragen en de 1-ers, moeten de antwoorden schuldig blijven. Kijk op het stuk hierboven eens naar de lead van de 250 losse kaarten in het officiële kaartenhuis. (Bij de laatste lead/bullet)
Blijf bij je eigen waardes, wordt niet teleurgesteld door degenen die zich er niet zo in verdiept hebben. Anders kost het jou je energie om iedereen maar te moeten overtuigen..!
“Oh ja, vlogen terroristen de Twin-towers in?” is voor mij een standaardvraag! Enz.
“Wist je dan niet dat meer dan 100 hoge regeringsfunctionarissen en meer dan 50 hoge legerofficieren deze officiële versie ernstig betwisten..?” enz.
Wist je overigens dat David Griffith door onze Amerikaanse moedersite in aanraking is gekomen met de alternatieve kijk op 9/11..?
Guido, dit keer geen hoge regeringsfunctionarissen of hoge legerofficieren die (terecht) de officiële versie ernstig betwisten aan het woord. Nee nu ooggetuigen aan het woord! In deze zeer gedegen reconstructie aangaande flight 77 welke het Pentagon zou zijn binnengevlogen, wordt de officiële versie door first-hand-witnesses volledig onderuit gehaald. ’De officiële versie klopt van geen kant’ is de eerste en enig juiste conclusie na het volgen van de link die ik aanreik, althans je moet wel heel autistisch zijn wil je dit niet integreren. Wat is er nodig om de debunkers te overtuigen anders dan een uitermate gedegen analyse van ooggetuigenverslagen die na analyse uiterst consistent de officiële versie als onmogelijk zijnde hebben neergezet. Ik wil deze debunkers meegeven dat het fysiek onmogelijk is dat het gegaan zou zijn zoals de officiële versie ons wil doen geloven. Het is immers technisch onmogelijk en er is ook geen piloot die zulke manoeuvres als verondersteld zijnde zouden zijn gebeurd zou hebben kunnen uitvoeren. Immers, we zijn tot op heden nog steeds overgeleverd aan natuurwetten. Deze natuurwetten schijnen plotsklaps niet te gelden in een scenario als zijnde de officiële versie.
Moet ik natuurlijk wel de betreffende link bijsluiten. Hmm, grr, bij deze:
http://vimeo.com/4777716
boeiend
De vraag is :wil je weten
Waarom zou je het NIET willen weten..? Weten is de basis van bewust zijn. Groei. De meest natuurlijke beweging in de kosmos. Weleens een tulp terug zien kruipen in zijn bol. Een zwart gat zichzelf uitbrakend, omdat ie het zat is.. 😉
Nou, nou , nou..: “[…]onze moedersite WantToKnow.info[..]”.
Laten we dat even nuanceren. Want Wanttoknow.nl lift zo impliciet mee op de goede reputatie van de Amerikaanse versie.
Na wat navraag bij de bovenstaande website blijkt deze website alleen een copy/paste-relatie met wanttoknow.info te hebben. Geen probleem, aldus Fred Burks, die wanttoknow.nl permissie geeft om materiaal over te nemen (wat natuurlijk gemeengoed is op het web).
Maar daar blijft het dan ook bij, want Burks ziet dat Wanttoknow.nl “do not hold the same standards as us and have some sadness about this”. Toch is hem dat een worst, voegt hij toe – zijn content wordt hier in ieder geval gratis geplugd.
Laat dus duidelijk zijn dat er een levensgroot kwaliteitsverschil tussen Wanttoknow.nl en Wanttoknow.info bestaat. Maar goed, dat iedereen natuurlijk al door.
als je werkelijk zou beseffen hoeveel werk het is om een site als Wtk.nl op te starten en enigszins te onderhouden…
als het allemaal zo veel beter en anders kan volgens jou, nou schrijf een doorwrocht gedocumenteerd artikel en laat het plaatsen
typisch Nederlands om geen moer bij te dragen en toch een grote muil open te trekken over wat er allemaal niet deugt
laat maar eens zien JaDagblad van het Noorden journalist hoe het dan wel moet, ik ben benieuwd! En sinds wanneer lezen Amerikanen vloeiend Nederlands?
Veel Nederlanders doen wel of ze Engels praten maar in werkelijkheid zijn weinigen in staat om een Engels yoetoepje zonder ondertitels te volgen, laat staan het lezen van een Engels artikel, wij denken dat Engels een gemakkelijke taal is, integendeel, probeer maar eens een artikeltje op bijvoorbeeld infowars.com goed te begrijpen en of te vertalen, het zal je tegen vallen…
Vers van de pers van Kurt Nimmo Infowars.com August 10, 2010:
Former Senator Ted Stevens Reported in Plane Crash
http://www.infowars.com/former-senator-ted-stevens-reported-in-plane-crash/
Wil men wel eens zien als men hier een vertaling doet van een DVD film uit het Engels naar het Nederlands toe, van de 100 mensen die er deelgenoot aan zijn, zijn er maar 3-5 die een goede vertaling kunnen inleveren mits met een academische ondergrond van de Engelse-Nederlandse taal.
De meesten vallen helaas af door dat men een enorm gebrek heeft in het kunnen denken in Nederlands zowel als in Engelse taal, dan nog verzwegen over binnenmonds, zacht praten met dialect dan is de chaos kompleet.
is dit een oud artikel?
De datum is van de meeste reacties uit 2009.
Neemt niet weg dat het een mooi artikel is, en ik hoop dat dit allemaal een keer in de grote media wordt geplaatst.
Hi Guido,
Inderdaad een heel mooi radio interview met Ray Griffin. Er waren mogelijk nog wel een paar key points die hij over 9/11 naar voren had kunnen brengen, maar je kan niet alles in een uur.
En, Jadag,
Een beetje flauwe reactie van jou over “Moedersite WantToKnow”, om dat zelfs bij Fred Burks te gaan uitzoeken. Voor mij is wanttoknow.nl wel degelijk een afgeleide dochter van wantoknow.us. Deze laatste is inderdaad erg goed, grondig en diepgaand, maar daar zal dan ook wel een heel ander (groter) team achter staan. Bij wanttoknow.nl zie ik ook artikelen (extra) die wanttoknow.us niet geeft en die toch zekere hun waarde toevoegen.
groet,
Rik
@ iedeeen
Ik volg deze site al geruime tijd en heb eindelijk de stap genomen om een keertje in te loggen .
Guido ; ik vind dat je fantastisch werk doet , zware onderwerpen , en ook de humor erin houden , geen channelings van godvergeten sterrenstelsels die ons vertellen lekker te blijven mediteren en alles over ons heen te laten komen , thank you !
Meeste onderwerpen op deze site ben ik al redelijk of meer dan bekend mee , desalniettemin blijft het belangrijk om die paar wakkere mensen wakker te houden .
Behold a pale horse !! Het 9/11 drama en alle andere “flag operations” geven duidelijk aan dat er een stroomversnelling zit in de uitvoeringsplannen van de NWO.
Ook de stromingen in de new age denkers en manipulators wijzen die richting op ( ik heb zelf in dat slangenest gestaan )
Anyway im not gonna bore you , ik wilde gewoon ff hallo zeggen . 🙂
The number of Americans learning of the evidence refuting the official explanation of the collapse of WTC 7 is growing. The mass media continues to ignore the call by millions both within and outside of the United States for a new investigation. State crimes against democracy have been recognized by American social scientists as an area of criminality needing to be studied in a scientific manner. Although we are beginning to recognize the criminality within our government, we have yet to hold individuals accountable for the most serious of crimes. Let’s take back our country. Review the evidence for yourself. Refuse to allow corruption to further erode our republic and undermine popular sovereignty.
bron: http://world911truth.org/it-fell-in-silence-the-collapse-of-world-trade-center-7/
perfect timing Anoniem , friday 13th time 9.11 , lol.
Nevertheless im not gonna respond in English since it’s a Dutch site .
Dat de twintowers en building 7 onder ‘a perfectly controlled demolition ‘ zijn neergehaald is inmiddels wel duidelijk voor een ieder die meer dan 2 hercencellen heeft . Dat het een ‘false flag operation ‘was is redelijk klaar als een klontje , dubieuze verzekeringen en overnames die er aan vooraf gingen zouden nog een ander kleurtje kunnen geven aan het hele gebeuren . Desalniettemin , wat ik op de meeste Amerikaanse sites en chatgroups tegenkom is dat men zelden het 9/11 voorval niet weet te plaatsen in een groter frame . Enkele youtube docu’s geven wat meer inzicht oa The new age infiltration of the Truthmovement , the labyrinth of truth en wel interessant maar nogal gekleurd The awakening van The Wake Up project .
De drijvende krachten achter de zgn New world Order , oftewel 1 religie , 1 regering , 1 macht zijn niet zomaar een stelletje populisten die graag een tegenstander uitdagen . Zij werken op een hoog nivo met een occulte agenda waarbij niets ’toevallig’is . Symboliek en data zijn
immer herleidbaar door de geschiedenis heen , en het klootjesvolk laat zich ophitsen tegen de een en warmlopen voor de ander . Uit de ontstane chaos trekt het select ‘elite’vrijwel altijd zijn voordeel om de wurggreep te versterken . WIE DE OCCULTE AGENDA niet ziet heeft geen idee waartegen hij/zij zich verzet .
New Jason Bermas & Alex Jones docu, Invisible Empire:
http://www.youtube.com/watch?v=NO24XmP1c5E
Leipe docu over Sibel Edmonds, monddood gemaakte FBI-whistleblower:
http://www.youtube.com/watch?v=Ja6MfujmklE
Goed dat deze man al heel lang zijn eigen regring het vuur aan de schenen legt want ik weet al heel lang dat het een inside job was. Bush jnr wilde afmaken wat papa Bush had laten liggen na de eerste golfoorlog en op Afghanistan werd ook al heel lang gewacht want dan zat men lekker strategisch tussen de kernmachten Rusland, India en Pakistan. Ook zat men lekker dicht bij China dat als een gevaar wordt gezien mochten de huidige machthebbers hun macht gaan verliezen en 1,4 miljard Chinezen ophol slaan.
De VS heeft alleen enkele calculeringsfouten gemaakt namelijk men heeft de kracht van het door hen ontwikkelde internet onderschat, men heeft er geen rekening mee gehouden dat niet iedereen onder het juk van de VS wenst te leven en men heeft geen rekening gehouden met de kracht van religie die in die landen geldt. Daar kwam nog eens een economische crisis overheen die ze overigens zelf hebben veroorzaakt en naar mijn mening niet meer is op te lossen.
De VS heeft zijn overlijdensacte zelf getekend door toedoen van drie presidenten. Bush-sr, Clinton en Bush-jnr. Obama is niet meer dan een tussen figuur die spoedig zal verdwijnen tenzij die zich wil gaan ontwikkelen tot dictator en dus de democratie opzij zet want die kant kan het ook nog op. ♥
http://www.youtube.com/watch?v=PtdLl05UcRU&p=6D89CDC8631AB9D0&playnext=1&index=15
Heya Allahmala
Wil U wat weten? Re-AL-I.t.E-it Is niet te geloven Tenzij U zich een Kool laat St-Oven.
De meeste mensen hier op aard Zijn al behoorlijk flink Doorgegaard, Maar, Wat is het Waard ?
Bewerkte informatie wordt al Hypend geconsumeerd En eigenlijk Magnetiseerd het een Doel wat BoetZeerd.
Alle Modder is U aan deze kant van Uw Monitor geserveerd, Met alle Respect! Wat Heeft Het GeActiveerd ?
http://www.youtube.com/watch?v=TXJpgqhWvNY
The actual “BEAM OF LIGHT” that the very specific individual man was referring to is acrually the “FLARE” from a nuetron-bomb explosion & I’m not exaggerating at all… These words came from a specific CIA individual who was trying his hardest not to lose his soul & all the while making some major mistakes specifically set-up by his own Illuminati employers to keep him chained to their evil will… Sad & very strange & simply true too & so-help-us Christ in grace..
http://www.youtube.com/watch?v=W610nZ1sRFk&feature=related
Jah ik weet het grote Berend Botje boddie bodda boeddha hah haah, uwe doorluchtigheid, onze hoop en toekomst, we moeten in de geïnfiltreerde new age beweging een beetje met z’n allen gaan sjchanten in een kring en wachten tot de grote leider metatron melchizedek alice bailey dwahl kuhl maytreya ashtar bee hives command center nederdaalt en gaat zeggen wat we moeten doen.
Ontzettend mooie muziek overigens, dat dan weer wel. Wie zei dat de duvel geen gevoel voor muziek had? Heeft U Sasasne ook al ingelijfd? Ik hoor haar alleen nog maar over dat er geen individuele denkers zijn en dat de grote leider straks komt met de zak van Sinterklaas.
Hihi ! Heya HyperAlert?
Ben ik nu de Zwarte Piet? Voor de rest alles goed met je? Niet?
Neem toch een joint Beste mens en kom tot je innerlijke wens
Want daar is die man die alles kan.!
Deze naam is mijn echte naam dus doe nou hierover niet zo minzaam?
Maar doet het je plezier? ga dan maar door voor ieders vertier.
Wat mij betreft heb je helemaal gelijk Dat zwevende gedoe is niet belangrijk.
Je kijkt langs mij heen met die verre ogen, FarAway-eyes is een apart vernogen.
http://www.youtube.com/watch?v=RVEdYYMlOJ4&p=0491BA0DC16E6102&playnext=1&index=7
This September, the most important print item in the history of AE911Truth will make its debut. The “911 Investigator,” the first annual edition of our informative new color broadsheet newspaper, is now available for early order in our online store, and you’ll be able to get 100 copies shipped at low bulk prices and distribute them proudly in your local community.
bron: http://911blogger.com/news/2010-08-13/we-wrote-it-all-down-classy-little-newspaper-ae911truth-broadsheet-wow
Namaste,
Het zoveeltse lange artikel of boek over een samenzwering van alweer bijna tien jaar geleden. Over 50 jaar komt er weer iemand met een verhaal over de onomstotelijke waarheid. En na veel letters weet nog niemand hoe het zit.
Net als met de aliens en ufo’s. Komt er weer een oude ex-militair of staatsmedewerker vanuit zijn sterfbed onder de dekens tevoorschijn. Om nog even snel wat te vertellen over UFO geheimen. De websites doen een wedstrijd om de eerste te zijn om diegene nog vlak voor zijn of haar dood te intervieuwen. En na vele spannende internetradio momenten en veel zogenaamde openbaringen zijn we nog geen stap verder.
Zijn ze er nou wel of niet? Snetverdellekens! O nee, wees verlicht na en alle poespas omtrtent dat zal verdwijnen.
En de ultieme samenzwering blijkt dat het allemaal het werk van de Illuminatie is geweesd. Wat ook weer elk jaar een nieuwe openbarende guru veroorzaakt. Die dan weer vermoord wordt of aangeklaagt. En dan blijkt zijn broer weer een bloedlijn te zijn van die en die. En is in een pleeggezin gezet door de Illuminatie. En door hypnose en mindcontroll is er dit ………blalblalblalblal! Shut the f…ck up!
Of is het echt?
Of zijn de Illuminatie ook allemaal hersenspinsels. Is het de mens zelf die hersenspinsels en mysteries creert? Is het enigste mysterie wat er is hetleven zelf? En meer niet?
Ohm mani padme hum.
Ohm mani padme hum.
Ohm mani padme hum.
Ohm mani padme hum.
Ohm tare tutare tare.
Ohm tare tutare tare.
Ohm tare tutare tare.
Ohm tare tutare tare.
Siddhi.Siddhi.Siddhi.
Siddhi.Siddhi.Siddhi.
Siddhi.Siddhi.Siddhi.
Ohm shanti.
Het is allebei en dat weet jij ook en nee ik shot de fok niet op.
Die tijd hebben we gehad dat we overal onze shot pot dicht hielden over alles wat er te weten valt.
Veel plezier met je namastubatie momentje mocona pot voor je zelf;
Bai de botti weeeh ik hou persoonlijk meer van verschillende liedjes en niet steeds hetzelfde riedeltje.
In welke gewijde moskee laat u uw heilige achterwerk aan het westen zien?
Hoeveel koppen heeft het boddie koekkie monster? Biddi botti Botha Boeddha, een heel nest heb ik wakker gemaakt?! Leggen jullie eieren of is het gewoon levendbarend via Frits Barend onze nationale Baardraagmoeder? Wel dure Business die new age I presume Sherlock…
Bottom
http://www.youtube.com/watch?v=Qk0_qwb1PwY
Bodhie!!!
Wat is er NIET waar wat in die krant staat.
@ HyperAlert
Attaah Attaah !
Attaah of Attah, Muhammad Paul?
Quote:
>> ” The Attaah Appeal is a registered charity set up to improve education for the under 8’s in the area of Okotomu in the Eastern region of Ghana. ” <> “The quality of the video was very poor and the authenticity of the tape was questioned. This annoyed President Bush:
“It is preposterous for anybody to think that this tape is doctored,” he said during a brief photo opportunity with the prime minister of Thailand. “That’s just a feeble excuse to provide weak support for an incredibly evil man.” (CNN)
To be perfectly honest it is preposterous to suggest this videotape could be authentic, but lets have a look at it anyway. ” <<
The Fake 2001 Bin Laden Video Tape
You are looking at a US Government Lie
http://www.bibliotecapleyades.net/sociopolitica/sociopol_binladen01.htm
Attaah of Attah, Muhammad Paul?
Quote:
Attaah Appeal
http://www.facebook.com/group.php?gid=2596496835
Quote:
The Fake 2001 Bin Laden Video Tape
You are looking at a US Government Lie
http://www.bibliotecapleyades.net/sociopolitica/sociopol_binladen01.htm
Je filmpje Bottum deed me denken aan de Young Ones, waar die ene steeds Attah Attah riep.
Maar zo diep waar jij nu naar toe gaat was niet de bedoeling hoor, hou het liever even ‘by the good ol’ England’ dan het Midden Oosten!
Ja dat waren nog eens tijden Paul! Wie was jouw favoriete Young One? Ik was altijd gek op die hardcore hooligan punker die altijd met bommetjes speelde, hoe heet ie ook al weer. En Hippie Neil was ook gaaf natuurlijk.
Vyvyan loses his head – The Young Ones – BBC comedy
http://www.youtube.com/watch?v=vcoWdrerLdU
Mmmmmmh de meeste geliefde Young One was ik toch zelf, maar had altijd een zwak voor die Vivian, de mafkees.
Waarom omdat je toendertijd allerlei bewegingen had zoals Neo/Punk, Ska en New Wavers, zelf zat altijd bij al die lui met speldjes, gleufhoedjes en zonnebrillen en was gek op stijfjes dansen ergens op Zondagmiddag met 40 man.
Ah was mijn ouwe schooltijd dat we ergens in iets vast zaten, vermoedelijk een andere timeline dan de meeste zullen bevatten hier, in iedergeval mijn zakgeld ging ‘Up in Smoke’
Cheech & Chong – Low Rider:
http://www.youtube.com/watch?v=vdL9Dy5DIvQ
Nog meer maffia style gleufhoedjes en Hispano low riders, ze zijn weer helemaal terug, die gleufhoedjes, vooral jonge vrouwen vinden het interessant om zo een ding te dragen aan het strand.
Cypress Hill – Lowrider
http://www.youtube.com/watch?v=VZXF0XLFX1o
@anoniem01 toch wel naar het schijnt.
http://twitter.com/W911
Word lastig gevallen door iemand?
En ik kan nog steeds niet de post plaatsen.
Anoniem01 gewoon je posting in kleinere delen opdelen en dan per deel kijken waar de censuur filter machine over struikelt.
Vervolgens letters van trigger woorden maskeren met een sterretje * en dan zo nodig in nog kleinere delen opdelen net zo lang totdat delen van je originele tekst toch doorkomen…
Bedankt HyperAlert, wou even laten zien dat het onderwerp 9/11 op die manier gefrustreed word;)
Weer wat nieuws,en geloof mij> het gaat niet weg totdat de waarheid boven tafel komt.
http://911blogger.com/news/2010-08-16/david-chandler-updates-2-new-videos-and-video-interview
Ontopic reactie verwijderd wegens onwelgevalligheid-
Ik las het al eerder, maar Griffin zegt het nu na veel meer onderzoek: Osama Bin Laden is gestorven op 13 december 2001 aan zijn nierproblemen, nadat ie 4 keer had ontkent iets met de torens te maken te hebben. Exact op 13 december bekende ‘hij’ wel in een video gevonden door VS militairen: http://www.dailymail.co.uk/news/article-1212851/Has-Osama-Bin-Laden-dead-seven-years–U-S-Britain-covering-continue-war-terror.html
Nu is er een hele mediacampagne rond building 7: http://buildingwhat.org/
Straks komt het nog in de krant. Dan is het echt.
echt, echt, controlled demolition:
http://www.bollyn.com/9-11-archive-2009#article_12024
Namaste,
Aaaah? Alweer 9-11?
Ohm shanti.
Osama bin laden dood?
Zal best. Zijn de amerikanen zo dom dat ze deze onzin nu geloven. Ik snap het niet.
Het is toch alang bewezen dat Amerika het zelf gedaan heeft. Ik word bang van deze verwarende info overal en nergens. Amerika zegt iets en iedereen gelooft het meteen.
Dat kan toch niet. Hallo, dit kan toch niet.
Het doet me pijn om te zien dat we nog steeds achter amerika aanlopen. Wij als europa zouden afstand moeten doen van amerika. Maar ze hebben teveel macht vrees ik.