En opnieuw ziet het Ministerie van VWS zich geconfronteerd met een eis tot openbaarmaking van gegevens omtrent de aangekochtte vaccins tegen de varkensgriep. Is de andere eis afkomstig van Stralingsvrij Nederland, zie deze case HIER, dit keer komt de eis van Ingenieur Ad van Rooij, directeur van het Ecologisch Kenniscentrum.
De hele eis met de inhoudelijk verwijzingen naar de mogelijke aanwezigheid van verboden componenten in de vaccins, is hieronder afgedrukt. Het is natuurlijk ongelooflijk, wanneer zal blijken of blijkt dat de door Ad van Rooij genoemde schadelijke stoffen daadwerkelijk in de vaccins aanwezig zijn.
Het zwijgen van de minister en zijn ministerie zegt wellicht al genoeg. Ook zij zitten waarschijnlijk met deze affaire. Morgen 30 Oktober is de uitspraak van de andere zaak…!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Aan Minister A. Klink van VWS
Verzoek om informatie op grond van de Wet Openbaarheid van bestuur inzake uw bestelopdracht om de influenzavaccins A (H1N1) vanuit het buitenland over de grens van Nederland heen Nederland te laten binnenkomen.
Geachte Minister Klink.
Naar aanleiding van dit schrijven (lees: HIER ) ben ik in contact getreden met het Nederlands Vaccin Instituut. Ik heb gesproken met vervangend hoofd dr. ir. M. W. Weststrate. Ik heb hem uitgelegd dat het influenzavaccin A (H1N1) de biocide ‘Thiomersal’ bevat die in Nederland ingevolge de Bestrijdingsmiddelenwet niet is toegelaten. Voor feitelijk bewijs zie het voorblad en blz. 38 en 39 uit betreffend rapport d.d. 8 november 2007 met als referentie: 9S4280.01/R0004/Nijm (zie productie 1)
Ik heb dr. ir. M. W. Weststrate tevens uitgelegd dat om die reden betreffend influenzavaccin A (H1N1) nooit via de grenzen Nederland had binnen mogen komen en nu het in Nederland is niet meer over de grens naar het buitenland mag op grond van de volgende wettelijke bepalingen in de Bestrijdingsmiddelenwet (zie productie 2)
Artikel 2 Bestrijdingsmiddelenwet, feitnummer:
o BMW020101, verbod om bestrijdingsmiddel af te leveren, indien het middel niet is toegelaten, direct strafbaar feit;
o BMW020102, verbod om bestrijdingsmiddel voorhanden te hebben, indien het middel niet is toegelaten, direct strafbaar feit;
o BMW020103, verbod om bestrijdingsmiddel in Nederland te brengen, indien het middel niet is toegelaten, direct strafbaar feit;
o BMW020104, verbod om bestrijdingsmiddel te gebruiken, indien het middel niet is toegelaten, ernstig strafbaar feit;
Daarmee is feitelijk bewezen dat degene die de bestelopdracht heeft gegeven om betreffende influenzavaccin A (H1N1) vanuit het buitenland over de grenzen naar Nederland te brengen daarmee een direct strafbaar feit (misdrijf) heeft gepleegd.
Mijn vraag of dat de influenzavaccins A (H1N1) al in Nederland zijn, beantwoordde dr. ir. M. W. Weststrate met “JA”.
Mijn vraag “Wie heeft de bestelopdracht gegeven?” beantwoordde dr. ir. M. W. Weststrate met “Minister A Klink van VWS persoonlijk”.
Om van dit ernstig strafbaar feit (misdrijf) aangifte te kunnen doen bij de officier van justitie van het Landelijk Parket in Rotterdam moet ik de beschikking hebben van een kopie van uw bestelopdracht. Op grond van de Wet openbaarheid van bestuur bent u wettelijk verplicht om zo spoedig mogelijk (in dit geval direct) bij besluit een kopie van uw bestelopdracht aan mij te verstrekken nu ik daarom verzoek.
Gezien de zeer hoge urgentie verzoek ik u aan mij per kerende e-mail een kopie te verstrekken van uw bestelopdracht om de influenzavaccins A (H1N1) vanuit het buitenland over de grens van Nederland heen Nederland te laten binnenkomen.
In afwachting van het verzochte document (uw bestelopdracht van de influenzavaccins A (H1N1)) per kerende e-mail, verblijven wij;
Hoogachtend
Ecologisch Kennis Centrum B.V.
ing. A.M.L. (Ad) van Rooij (directeur)
’t Achterom 9a, 5491 XD, Sint Oedenrode:
Tel: 0413-490387 / fax: 0413-490386 / e-mail: a.vanrooij1@chello.nl
Voor mijn CV, lees: http://www.hetechtenieuws.org/2007-10-20.php en http://www.lijst14.nl/kandidaten/rooijvan/rooijvan.html en http://www.ineveen.nl/iv16.htm
YES!
GAME OVER AB !!
Ik heb hier zelf al een posting over neergezet 2 dagen geleden, maar uit commentaren elders heb ik de indruk dat we niet al te veel moeten verwachten van deze informatie. Dit is waarschijnlijk niet de ultieme showstopper. Het schijnt nogal uit te maken of je iets als bestrijdingsmiddel gebruikt of als conserveringsmiddel in een vaccin.
Dat neemt niet weg dat ik nog steeds vindt dat de overheid ‘VIT’ zou moeten opereren. Deze term van John Consemulder spreekt me erg aan: Verantwoordelijk Integer Transparant
Ik ontving dit bericht van iemand die in Frankrijk woont:
“op een franse school in grasse, is men voor de vakantie reeds begonnen
de kinderen zonder toestemming te vaccineren, verplicht dus, een
leerling belde met zijn mobiel in paniek zijn moeder op,,, een mobile
vaccinatie eenheid is op school gekomen om ons te vaccineren,,, waarop
de moeder de directie belde, wat is hier aan de hand?,,,, ik volg
alleen maar de bevelen op,,, waarop de moeder naar school reed en haar
zoon ophaalde. enz enz.
http://dossiers-sosjustice.hautetfort.com/archive/2009/10/29/grippea-h1n1-vaccination-forcee-dans-les-ecoles.html
Ellen en anderen? Ook iets vernomen?
Verder dit: Er is in Frankrijk sprake van 94 miljoen doses
voor de hele franse bevolking, de campagne moet 12 november van start
gaan. ook hier is verplichting niet met name genoemd
http://actualite.portail.free.fr/france/29-10-2009/les-conditions-d-achat-des-vaccins-contre-la-grippe-a-font-debat/
“9: Nog even een andere gerelateerde zijstap waarvan u mogelijk niet op de
hoogte bent. Auteur Ine van Veen beschrijft in haar boek ‘Alarm.U Wordt
Vergiftigd’ onder andere vele praktisch onzichtbare en misdadige
vergiftigingen. Ze beschrijft dat onze overheid (in de vorm van
multinationals als Shell, het bedrijfsleven en het grootkapitaal) mensen als
Wim Kok en Wouter Bos in het zadel houdt via allerlei commissariaten. In
haar boek beschrijft ze hoe Ingenieur Ad van Rooij had besloten om Prof. Dr.
Pim Fortuyn op de hoogte te stellen dat ons land vergiftigd werd met
kankerverwekkende stoffen. “Dit alles met gebruik van grote bedragen aan
gemeenschapsgeld (subsidies) onder de dekmantels als ecologisch,
milieuvriendelijk, biomassa, groene stroom, duurzaam, CO2 reductie,
komo-keur, milieubeton, secunadaire brandstof, Rio de Janeiro Protocol en
Kyoto Protocol.” “Wat in Italie de maffia wordt genoemd heet in Nederland de
politiek.”, aldus de heer Van Rooij die Minister Pronk beschuldigt van
chemische genocide (vergelijkbaar met wat Jane Bürgermeister nu doet op het
gebied van vaccinaties!)
Welke chemische genocide is dan gaande? “Dit kabinet (Lubbers III) was,
volgens ing. Van Rooij op de hoogte van de ernstige tekortkomingen in de
Bestrijdingsmiddelenwet die geen rekening hield met de niet werkzame
chemische stoffen, en de milieu- en gezondheidsgevolgen van zowel de
werkzame als wel de niet werkzame chemische stoffen, wanneer die in de
afvalfase zijn beland. Met deze tekortkomingen kan elk soort gevaarlijk
afval worden omgezet tot het product ‘bestrijdingsmiddel’ om het vervolgens
op een oncontroleerbare wijze in water, bodem en lucht te dumpen! Met deze
wetenschap in het achterhoofd hebben de verantwoordelijke ministers contact
gezocht met Billiton/Shell en Hickson. Ze hoefden er niet ver voor te lopen
want het ministerie van VROM zat in hetzelfde gebouw als Billiton en dat
heeft er toe geleid dat het zeer beruchte bestrijdingsmiddel
Superwolmanzout-Co van de firma Hickson Garantor B.V. zo maar werd
toegelaten. Dit bestrijdingsmiddel wordt vervaardigd uit chroomtrioxide en
arseenzuur en is zwaar giftig. Dit gemene spul komt uit de metaalindustrie
en de ertssmelterijen van Billiton en Shell. In internationaal verband is
beslist dat deze gevaarlijke stoffen uit het milieu moeten worden
geweerd…Het eeuwig (!) opslaan van dit gevaarlijke spul zou de firma’s
Billiton en Shell heel veel geld gaan kosten en dus werd er voor gekozen
gebruik te maken van de tekortkomingen in de Bestrijdingswet en het
hoogproblematische afval van Shell en Billiton om te zetten tot het
onschuldig klinkende Superwolmanzout-Co. Shell en Billiton hebben dus zeer
giftig afval dat internationaal verboden is en geweerd moet worden uit het
milieu ‘omgezet’ met hulp van de Overheid in een product ter bescherming (!)
van de regenwouden en dat moet maximaal in het milieu worden gebracht!” “Om
nog meer te kunnen dumpen van al dat zwaar giftige afval en nog meer geld te
kunnen opstrijken, heeft de minister van VROM het ‘KOMO’-Keurmerk bedacht
voor geïmpregneerd hout.” Er kwamen zelfs subsidies (ja uw geld om te mogen
vergiftigen terwijl de staat en de multinationals als Shell aan uw steun
verdienen!) voor ‘duurzaam bouwen’. Net zo ‘duurzaam’ als groene stroom
volgens Ine Veen (en ze heeft gelijk en feitelijk zouden we al kunnen werken
met zo goed als gratis nulpuntenergie en antizwaartekracht, het onderwerp
van mijn volgende boek ‘Science FAction’!): “Als u heeft gekozen voor groene
stroom, dan krijgt u precies dezelfde stroom als uw buurman. ..Nederland is
onderhand vol gepropt met geïmpregneerd hout. Daar moeten we op een gegeven
moment weer van af. Maar laten we 13 miljoen kuub giftig hout. Welnu, dat
wordt verwerkt tot biomassa en vervolgens tot groene stroom. Zeer gevaarlijk
verontreinigd afval wordt dus gebruikt voor het opwekken van
‘milieuvriendelijke’ maar in feite met zwaar giftige stoffen vervuilde
groene stroom.” Gaat er bij u al een lichtje branden (ik hoop bij mij
binnenkort nog steeds in ieder geval)?
Ook interessant is de opmerking in het boek van Ine Veen dat viroloog Prof.
Dr. Ab Osterhaus nauw betrokken is geweest bij de identificatie van het SARS
virus. Osterhaus is op dit moment ook erg ‘betrokken’ bij vaccinaties, die
hij goedkeurt (vreemd dat een viroloog niet op de hoogte is van de
kankerverwekkende en neurotoxische ingrediënten van een vaccin, maar dat zou
wel weer toeval zijn). Ook toevallig is het gegeven dat het SARS virus
molecuul ongeveer dezelfde driedimensionale vorm blijkt te hebben als
Tamiflu (de ‘griepremmer’ die gevaarlijker is dan het griepvirus zelf, net
als de komende vaccinatie ’tegen varkensgriep’! Toeval is een eigenaardig
iets.
Zouden multinationals als Shell en onze koningin (onze Koningin Beatrix is
overigens niet alleen te vinden bij de zeer geheime Bilderberg conferenties,
maar is ook grootaandeelhouder van Shell en voorzitter van het hoogste
bestuursorgaan van Nederland, de Raad van State) dan toch meer invloed
hebben op de politiek dan de meeste mensen durven dromen? “Het was allemaal
uitstekend voor de economie dat men zo creatief had nagedacht over het
wegwerken van al dat gif van grote bedrijven als de Shell en het zal wel
toeval zijn dat veel politici en kamerleden oud werknemers zijn van
datzelfde bedrijf. Het is natuurlijk puur toeval dat veel ex-politici een
commissariaat krijgen bij Shell. Puur toeval dus, gelukkig!
Net zo ’toevallig’ is mogelijk het feit dat de staat zichzelf illegale
vergunningen geeft, zoals ing. Van Rooij ontdekte. ‘Kijk Ine, de Overheid is
in 1986 een joint venture aangegaan met de Nederlandse petrochemische
industrie. ‘AVR Chemie BV’, heet dat bedrijf, en de doelstelling luidt: ‘het
op verantwoorde wijze verwerken en verwijderen van chemische afvalstoffen’.
De deelnemers in deze Joint Venture zijn: zeven petrochemische bedrijven:
AKZO, DSM, Dupont de Nemours, Hoechst, Hoogovens, Shell, Unilever, en Dow
Chemical alsmede: de Staat der Nederlanden, in casu het ministerie van VROM
(10%), en de gemeente Rotterdam (45%). De Overheid heeft, kortom, een
meerderheidsbelang.” Zoals u ziet zijn dit ook bedrijven die zich bemoeien
met ons voedsel en onze medicijnen. En misschien is het ook goed om te weten
dat de Nederlandse Staat ook grootaandeelhouder is van KPN, die marktleider
is op het gebied van telecommunicatie (misschien helpt dat als u zich
afvraagt waarom de gemeentes die miljarden krijgen via KPN, maar niet die
levensgevaarlijke zendmasten voor u willen verplaatsen.) Ine Veen vervolgt:
“Architect van deze constructie was destijds de minister voor milieu Pieter
Winsemius. Hij is trouwens tegenwoordig als environmental advisor in dienst
bij Dow Chemical. ‘Beloning voor verleende diensten wellicht, of toeval’?,
vraagt Van Rooij zich af. ‘Dus net zoiets als o.a. het Shell-commissariaat
van Wim Kok’? merkte ik op. Van Rooij knikte heftig van ja. ‘Vast staat dat
de petrochemische industrie zich jaarlijks moet ontdoen van vele
tonnengiftig afval, waaronder dat hier veel genoemde arseenzuur en chroom
VI. En dat afval hoefde na 1986 niet meer in kostbare depots te worden
opgeslagen. Het mocht met winst worden doorverkocht aan de
houtimpregneerindustrie. Het werd een melkkoe, in plaats van een kostenpost.
De Staat verleende dus eigenlijk illegaal vergunningen aan zichzelf”
Misschien goed om te weten als u zich de volgende keer door alle
bureaucratische vergunningsregels wringt wanneer u dat felbegeerde met
geïmpregneerd hout geproduceerde duivenhokje of houten speelhuisje in uw
tuin naast de houten schutting wilt plaatsen! Veel politici zoals Wouter Bos
zouden volgens Ine Veer bij Shell hebben gewerkt, dus dat schept veel hoop
voor de toekomst (het bedrijf moest in 2004 voor de rechter verschijnen
omdat het teveel gevaarlijke procyclische aromatische koolwaterstoffen had
geloosd.) En kijkt u ook even naar deze video over de extra ‘activiteiten’
van Shell?
http://www.wanttoknow.nl/wetenschap/energie/shell-heeft-liever-niet-dat-je-d
eze-video-ziet/ BV Nederland en de leugen regeren inderdaad…
Misschien is het interessant om te onderzoeken hoe iemand eigenlijk een
commissariaat functie krijgt binnen de Code Alimentarius? Als je op
youtube (daar zijn ook enkele filmpjes van ondergetekende te vinden
overigens) gaat kijken naar de film ‘Obama Deception’
, dan valt op dat bijna alle
politici die Obama een belangrijke rol heeft toebedeeld in zijn
administratie, ook belangrijke functies vervullen bij dubieuze en
machthebbende instellingen als The Trilateral Commission, Council of Foreign
Affairs en de Bilderbergroep. De Bilderberggroep is opgestart door ex-Nazi
Prins Bernhard en ook koningin Beatrix maakt al lange tijd onderdeel uit van
deze geheime groepering (volgens Jane Bürgermeister is het inzetten van het
griepvirus als wapen tegen de wereldbevolking besproken tijdens de recente
Bilderberg-vergadering in Griekenland van 14 tot 17 mei 2009!). Hetzelfde
wordt overigens gesuggereerd over de politici die een belangrijke functie
hebben bij de Verenigde Naties (UN) en Wereld Gezondheid Organisatie (WHO).
Vandaar dus ook de aanklacht van Jane Bürgermeister tegen de WHO en UN op
dit moment (naast de aanklacht tegen farmaceut Baxter die ‘per ongeluk’naar
16 laboratoria in 4 landen met vogelgriepvirus besmette vaccinaties heeft
verstuurd en nu dus vooraanstaat om de ‘varkensgriep’-er is geen besmet
varken gevonden trouwens- vaccinatie voor ons te ‘verzorgen’. Unicef is ook
al een betrapt op het illegaal steriliseren van 300.000 Afrikaanse vrouwen
(vast ook weer ‘Indianenverhalen’) en ook de farmaceutische industrie is
betrapt op schandalen. We zien dus dat dezelfde situatie zich ook afspeelt
in de Nederlandse politiek. Is het daarom erg verwonderlijk dat de burger
steeds meer zelf op zoek gaat naar gezonde voeding, zelfheling, ware
immuniteit, vrije energie, vrijheid en onafhankelijkheid? Langzaamaan worden
de mensen wakker en kiezen ze voor zelfbeschikking, zelfredzaamheid en het
geboorterecht wat gezondheid heet.
Criminoloog Prof. Dr. F. Bovenkerk stelde volgens Ine Veen zelfs dat “hier
duidelijk sprake was van een geval van georganiseerde criminaliteit
(poisoning for profit!). Het was duidelijk een geval van ‘collusie’waarmee
wordt bedoeld het samengaan van de Overheid met zeer malafide bedrijven. In
Amerika is dat al jaren aan de gang, vooral met behulp van ‘geldoverbrengers
aan politici’ die men ‘lobbyisten’ noemt (tegenover elke politicus in het
‘Witte Huis’ staan twee lobbyisten!) Maar ook in Nederland kunnen we dus
spreken van een soort “Corporate Genocide’! Genocide en georganiseerde
misdaad…Overdreven? Misschien voor uw initiële beeldvorming die de
waarheid niet direct onder ogen wil zien. Maar hoe zou u het willen noemen
als er structureel en met medeweten van vele handlangers iets wordt
georganiseerd om een strafbaar en kankerverwekkend feit te verzwijgen en te
blijven uitvoeren, waarbij de gezondheid van het volk en het milieu ernstig
worden geschaad? Juist, georganiseerde misdaad en genocide…’Subsidie’,
‘milieuvriendelijkheid’ en ‘politieke verantwoordelijkheid’ vormen op deze
manier (zeker wanneer deze aangevuld wordt met ‘vergelijkingen’ in de vorm
van slecht voedsel, onnatuurlijke straling, milieuvervuiling, chemtrails,
vaccinaties en ander gif) een zeer giftige formule die aan de mensheid wordt
aangeboden als een onzichtbare warme deken die ons allen in slaap sust.
Even voor alle duidelijkheid: deze Superwolmanzouten zitten in het
geïmpregneerde hout waar onze tuinhuisjes, schuttingen, hekjes bij scholen
en houten speeltoestellen voor kinderen van worden gemaakt…
“Gewolmaniseerd hout is feitelijk een synoniem voor ‘keteldruk geïmpregneerd
hout’…De voor dit hout gebruikte impregneermiddelen zijn levensgevaarlijk
en asbest is maar een bagatel vergeleken met deze stoffen.” Schandalig? Ja.
Misdadig? Ja. Vergelijkbaar met de farmaceutische industrie, de
voedingindustrie en vaccinatiebeleid? Ja! Hoe bedoel ik dat?
Kankerverwekkende en neurotoxische stoffen worden nog steeds ’toegelaten’
ter ‘bescherming’ van ons voedsel in de vorm van E-nummers (door de EU
goedgekeurd), terwijl het ons aantoonbaar ziek kan maken…En chemische
farmaceutische medicijnen ‘dienen onze gezondheid en wensen’ door ons een
enorm scala aan medicijnen en ‘bijwerkingen’ te leveren die ons weer
‘beschermen’ door ons afhankelijk te maken van nieuwe medicijnen…En dan
nog de zeer gevaarlijke en giftige vaccinaties die ons en onze kinderen
moeten ‘beschermen’, terwijl ook deze ons in feite ziek maken.
Ziet u de overeenkomsten? Schade berokkenen onder het mom van ‘bescherming’,
met het resultaat dat veel mensen weer hun heil zoeken in medicijnen en
reguliere geneeskunde. En ondertussen blijven de mensen vertrouwen op ‘goed
voedsel’uit de supermarkt en ‘bescherming’ via vaccinaties en medicijnen
terwijl dit hen juist vatbaar maakt voor allerlei infecties en ziekten! En
zo is de petrochemische/farmaceutische cirkel weer rond. En er is nog een
opvallende overeenkomst. Besef goed dat subsidies, fondsen en ander
gemeenschapsgeld en Euros voor de schatkist en wetenschappelijke studies,
feitelijk door u als belastingbetaler worden betaald. Dus maak de cirkel die
al rond was nog wat groter en u doorziet dat u feitelijk betaalt voor het in
stand houden van uw ziekte! En terwijl u dit doet ook aan de steeds groter
wordende winst van deze multinationals die hun marketingstrategieën alleen
al hierom niet snel zullen veranderen (of hun geweten laten spreken) als u
hen blijft ‘steunen’ met uw ‘stilzwijgende toestemming’ (net zoals het
digitale patiëntendossier, u bent in onze ‘democratie’ tegenwoordig al
‘schuldig bevonden’ aan stilzwijgend akkoord gaan zolang u niet tegenstemt.)
Van omgekeerde psychologie (‘vaccinaties zijn veilig en effectief’ terwijl
het precies andersom is!) naar omgekeerde politiek (‘wij zullen u beschermen
en uw gezondheid bewaken’ terwijl we in een controlestaat leveren die ons
alleen ziek lijkt te willen maken)…
In feite is de constructie die door machthebbers wordt gebruikt vanuit een
crimineel oogpunt gezien geniaal: eerst geld ‘stelen’ van de slapende burger
die zijn deuren van zijn huis wijd heeft openstaan (wij burgers als
belastingbetalers), vervolgens afhankelijk maken van producten waarvan hij
meent ze te ‘wensen’ onder de valse toezegging dat ze ook nog eens ‘veilig
zijn’. Vervolgens ook nog eens de verantwoordelijkheid afnemen van de burger
door hem ‘valse bescherming’ te bieden, zodat hij zich ‘zorgen hoeft te
maken’. De inmiddels nog meer ingedutte burger kun je dan vervolgens
‘gezondheid’ bieden in de vorm van te dure medicijnen en vaccinaties waar
hij zelf de marketing en studie van betaalt. De torenhoge winsten investeer
je vervolgens weer in andere ‘innovatieve producten’ die dezelfde
schadelijke gang van criminele zaken weer opnieuw in gang zet, maar pas
nadat je verzekerd bent dat je alle kostenposten omgezet hebt in commerciële
melkkoeien. Met ook nog eens de bijkomende garantie dat dit nog meer geld
genereert omdat ook dit kankerverwekkende gevolgen heeft, waar ‘gelukkig’
wel medicijnen voor zijn aan te schaffen. Probleem – reactie – oplossing en
winst in vele kwadraten. En nog steeds niet opgepakt en berecht (nog niet
althans.) De Maffia doet het vele malen slechter. Briljant. Maar wel
crimineel, schandalig en inderdaad neigend naar ‘vertraagde genocide’ (een
kikker blijft zitten als je hem maar langzaam genoeg kookt in water)!
Het is dus duidelijk, het is tijd dat we massaal tegenstemmen (en tegelijk
actief ‘voor stemmen’ voor liefde, gezondheid, goed voedsel en andere mooie
dingen die onze gezondheid bevorderen, alleen ‘aan de alarmbel’ trekken
maakt wel veel lawaai maar er mag ook ‘een ander geluid klinken’, ik hoop
aan beide wat bij te dragen!) Gezondheid, ware immuniteit en kwalitatief
hoogwaardig voedsel dienen hand in hand te gaan. Maar het is ook hier weer
een ‘omgekeerde psychologie’: wij (de overheid en industrie) ‘leveren’ wat u
‘wenst’ (het stilzwijgende volk wat niet volledig wordt geïnformeerd en niet
goed op de hoogte is van wat er hen ‘boven het hoofd hangt’). Jane
Bürgermeister onderzoekt op dit moment de corruptie en de ‘vaccinatie
genocide’, maar het wordt tijd dat dit ook gebeurt op het gebied van voeding
(en vooral toevoegingen, kunstmatige zoetstoffen, smaakversterkers en
genetisch gemanipuleerde ingrediënten), farmaceutische middelen en andere
‘sluipmoordenaars’ die ons inderdaad langzaamaan vergiftigen! Of zoals Ine
Veen het stellig zegt: “Wij betalen onze eigen dood door vergiftiging.”
Excuses, complete noot 9 behorend bij mijn artikel ‘Van het veld tot op uw bord: de Codex Alimentarius’ (hoe belangrijk dan ook) ge’paste ín de post hierboven.
Het ging mij met name om de andere criminele activiteiten van multinationals als Shell en de overheid mbt gezondheid die dezelfde heer van Rooij bespreekt en die ik bespreek in deze noot! Zie voor meer info het boek ‘Alarm, u wordt vergiftigd’ van Ine Veen.
Goh John, was jij even wakker zo laat op de avond! Ik sta op punt om na een week Brussel weer naar Frankrijk te vertrekken en inderdaad wil ik persé de boel daar ter plaatse checken. Zelf heb ik gehoord dat aan de ouders gevraagd is de kinderen op 5 november (na de herfstvakantie) het vaccinatieboekje mee te geven.
En dat verhaal uit Grasse komt me bekend voor, hetzelfde gebeurde met de dochter van mijn buurvrouwtje tijdens de hpv-vaccinatiecampagne in de maand mei.
En dan nog wat: vorige week tijdens de persconferentie van minister Roselyne Bachelot werd met “trots” gemeld dat Frankrijk inmiddels 1,5! miljoen doses binnenhad en nog in onderhandeling is met “adjuvantenvrije vaccins” (Celvapan). Al met al behoorlijk verontrustend! Ik ga mijn best doen zoveel mogelijk veldinfo te verzamelen…
Gezien het gehele verhaal van John denk ik dat we keurig netjes bezig zijn zoals deze figuren dat van ons verwachten en te verwachten was.
We houden ons bezig met de bijzaken terwijl de hoofdzaak de codex alimentaris alles waar we ons nu zo druk over maken in een keer legaal maakt.
Dus lijkt het mij zinniger om te ageren tegen de CA en ons niet meer te verliezen in bijzaken.
Ik zelf zie al de huidige zaken zoals de griepspuit, de zaken als aangegeven in bovenstaand stuk van Drs John Consemulder slechts als bijzaken die de aandacht van het echte gevaar moeten afleiden.
Gezien alle commotie hierover is ze dat aardig gelukt.
Veeg alles eens bij elkaar en wat zie je: de inhoud van de CA in een klein schaaltje.
Met andere woorden het is wereldwijd gelukt: iedereen verliest zich in zijn of haar stokpaardje en mist daardoor het noodzakelijke overzicht over wat er nu werkelijk daadwerkelijk staat te gebeuren.
We worden/zijn verkocht als testvee/slaven voor de chemische en militaire industrie.
Is het in de afgelopen duizenden jaren anders geweest, en zal het ooit anders worden?
Als we door gaan zoals we nu bezig zijn niet!
In Telegraaf voorpagina van vandaag: kind van 3 dood door varkensgriep (althans die insinuatie wordt gegeven).
Volgens de burgemeester (een echte bio-medisch expert dus…) zijn er sterke aanwijzingen (het RIVM zal wel geholpen helpen met aanwijzen)dat het kind is overleden door de ‘nieuwe griep’ (een burgemeester die de nieuwe van de oude griep kan scheiden, heel bijzonder). Een arts had eerder geconstateerd dat het kind griep had en het kon uitzieken. Kortom: propaganda dat het dus gevaarlijk is om je kind niet uit te laten zieken, we gaan weer over naar “je beschermt je kinderen toch wel?” Het antwoord is dus niet massaal vaccineren omdat er sterfgevallen optreden die jaarlijks altijd plaatsvinden, ook bij de gewone griep. Er waren eerder ook ‘aanwijzingen’ en die statistieken bleken ook onjuist te zijn later…Zie ook het virus boekje vol propaganda bij het tijdschrift Ouders van Nu. De ‘griepsseizoen vacciantiesuggestie’ is gestart!
@ Robth, er volgt nog een artikel over de belangrijke relatie tussen kwalitatief voedsel en (vermindering van) infectieziekten. Die relatie is enorm sterk en is gericht op gezondheid, ware immuniteit en preventie.
Je zegt “zal het ooit anders worden?Als we door gaan zoals we nu bezig zijn niet!”
Ik las ergens de mooi zin “If we don’t change the way we are going, we might simply end up where we are heading”…
Helaas betekent dit niet dat we maar blind de ‘change because we can’ moeten volgen (lees artikel over The Changers op argusoog.org)maar zelf die change moeten gaan worden vermoed ik. Veel zaken komen aan het licht en kunnen uiteindelijk (hopelijk) getransformeerd worden hierdoor. Eerst bewustzijn, dan verandering perceptie, dan verandering wereld hoop ik dan maar.
Gisteren zei mijn huisarts nog dat als ik dood ga, dat het komt door suikerziekte, vandaag zei hij als je nu dood gaat komt het door de mexican flu.
Rare jongens die hoax verspreidende Nederlanders… !
Farmaceutische griep bedoel je 😉
Volgens mij gaan ze hetzelfde te werk als de computervirussen.
Zodra je er één te pakken hebt, zijn de anti-virus software pop-ups niet van je scherm te krijgen!
@ Bijzonder veel goede informatie John! Dank voor de voorlichting!
Valt mee M, tis welke antivirus troep je gebruikt op je PC, zolang het maar de volgende keer niet in een verplichte medische verpakking zit, dan wordt het virus wel gekilled op de PC maar door gegeven aan iedereen.
Ik vind het tegenwoordig al grappig dat men virussen kan volgen via internet , zo kunnen we elkaar beter op hoogte houden http://www.earthview.nl/volg_live_de_mexicaanse_griep_in_google_earth_of_maps-t8128.0.html
Een hele goeie Maik, lol @ Google Earth !
@Drs John Consemulder: men kan juist heel goed vaststellen wanneer het een H1N1 variant betreft. Zoals ik al in een eerder reactie schreef, mijn diepste deelneming aan de ouders van dit driejarig kerngezond meisje wat overleed aan deze H1N1-variant. (vreselijk om je kind zo jong te moeten verliezen, dat wens je niemand toe) Vooral kinderen worden nu getroffen door deze griep. Daarom wordt het tijd alle kinderen in Nederland nú te vaccineren.
Misschien is mijn deelneming wel dieper door juist aan alle ander ouders duidelijk te maken dat vaccinaties berusten op onbewezen effectiviteit en bewezen schadelijkheid. Dat wens je inderdaad niemand toe. Aanwijzingen zijn overigens nog steeds geen bewijs, bijna alle slachtoffers waren al ziek, oftewel vatbaar voor ALLERLEI infecties. En hoe zat het ook alweer met omgekeerde bewijslast? Als een kind sterft of ernstig ziek of verlamd raakt na vaccinatie is het ’toeval’ en wordt het al niet zo goed werkende ‘monitor systeem’ (wat artsen om diverse redenen niet echt gebruiken) wederom over geslagen. Ineens zijn wetenschappers allemaal spiritueel als het hun uitkomt: “het zal wel karma zijn, uiteindelijk zou het toch wel gebeurd zijn, de vaccinatie heeft het niet veroorzaakt, maar iets onvermijdelijks alleen maar verspoedigd” In plaats van de medische vinger aan de pols op de zere plek te leggen…
Vooral kinderen *en ouderen en andere mensen met een verzwakt of nog niet volledig ontwikkeld immuunsysteem)worden altijd in het griepseizoen meer getroffen door de griep, er sterven er jaarlijks vele, ook na vaccinatie (zoals elke epidemie eerder veroorzaakt wordt door vaccinatie en daar zijn alle bewijzen voor). Er is een grotere kans (terwijl je in het nu leeft) om te overlijden door een blikseminslag, heb jij deze vaccinatie ook al gehaald? Was dit kind niet al ziek, is het kind niet door iets anders dan de griep gestorven? Waarom mag de omgekeerde vaccinatie psychologie wel ingezet worden als excuus bij sterfgevallen na (en door) vaccinatie, maar niet in het geval het een kind betreft met een andere doodsoorzaak dan griep?
Zelfs in het vaccinatie propaganda boekje bij Ouders van Nu (jaja, betaald door farmaceut Abbott) wordt door kinderinfectioloog Tom Wolfs vermeld dat er geen reden is om bang te zijn voor de Mexicaanse griep en Ab en Roel noemen dit nu ook ineens. Maarondertussen gaat de subtiele manipulatie wel door. Zolang er in de pers maar meldingen blijven komen van kinderen die sterven, wordt er op het schuldgevoel van de ouders ingespeeld. Bezorgde ouders in beeld bij het journaal, maar geen woord over de schadelijke effecten, levensgevaarlijke inhoud van vaccins en het feit dat vaccinaties niet wenselijk zijn volgens velen. Noem je dat een neutrale discussie?
Het kind is gestorven. Altijd vreselijk, lijkt me duidelijk. Maar als we zouden antwoorden in de lijn van het RIVM (die zelfs mensen stuurt om ouders te beïnvloeden om vooral niet de vaccinatie de schuld te geven na schade, als je in de zorg zit zou ik me hier eens zorgen om maken..)zou je kunnen antwoorden: “ja, het heet niets met de griep te maken, een vaccinatie hiertegen zou de dood alleen maar hebben bespoedigd”. Snap je de omgekeerde psychologie die steeds wordt toegepast? Polio is ‘uitgeroeid door vaccinatie’, dus laten we deze polio maar een andere naam geven, ook weer opgelost. En vooral ouders afwimpelen, terwijl er een monitoringsysteem bestaat (als artsen die al gebruiken, want stel je voor dat de gezondheidsinspectiedienst langs moet komen om mijn patiënt te onderzoeken, moeten we al helemaal niet hebben). Volgens een burgemeester waren er duidelijke aanwijzingen. Een burgemeester?
En je hebt het al helemaal mis dat H1N1 eenvoudig te detecteren is, zelfs de ‘experts’spreken over “het grote verschil tussen de gewone griep en deze nieuwe variant is dat mensen meer risico lopen besmet te raken”.” Pardon? Gelijk maar een grioeprisico meter via nonaochip meespuiten dan maar? Want hoe kunnen we anders inschatten welke griep we hebben? Eerst honderd keer griep krijgen en overleven (zonder vaccinatie, anders wordt deze kans kleiner) en dan kijken of er 60 van de 100 gevallen toch een andere griep was, zoiets? O wacht, Ab heeft tests waar weer geld aan verdient kan worden. Maar ja zegt hij; beter is natuurlijk om je te laten vaccineren, ben je er gelijk van af.
Mijn diepste deelneming aan de ouders van dit kind, aan de ouders van alle kinderen die straks onnodig worden gevaccineerd (zelf Roel spreekt over een lichte epidemie) en alle mensen in de zorg die later klachten ondervinden na vaccinatie, want dat wens je niemand toe.
Misschien had je deze propaganda nog niet gezien?
http://www.nd.nl/artikelen/2009/oktober/24/-juist-kinderen-van-0-4-jaar-ook-inenten-
Die jeugdarts Begeman vindt het onbegrijpelijk dat Klink hier niet eerder mee kwam…want kinderen kunnen helaas niet zelf duidelijk maken dat ze zo graag de vaccinatie willen…is ene beetje haar strekking…Ik vond een pdf over haar werk, alle noten verwijzen naar Gezondheidsraad studies, RIVM info en zelfs informatie met Welcome erin (Glaxo Welcome dus…). En Ab Osterhaus meldt dat er mogelijk te weinig vaccins zijn ingekocht als ook de peuters een risicogroep vormen…Pardon? Er waren er toch al 34 miljoen (teveel) ingekocht? 17 miljoen mensen, maal 2? Is Nederland weer gegroeid sinds dit besluit??? Let op mensen: propaganda! Zojuist op journaal…
Posted by Drs. John Consemulder | oktober 28, 2009, 18:48
O ja, je had het laatst over ’tests’. Ben je op de hoogte van het feit dat farmaceuten als enige commerciële industrie zich niet druk maken om product verbetering en verbeteringen op het gebied van veiligheid en effectiviteit? Waarom? Heel simpel: omdat elke kleine aanpassing of wijzing betekent dat er weer licentie moet worden gegeven. Dus eenmaal door de FDA of RIVM en men zit goed…Ook bijvoorbeeld in het geval van een HPV-vaccin wat uiteindelijk goed werd gekeurd door de FDA (hiervoor Public Health Service en daarna DBS, maar na wat schandalen op het gebied van belangenverstrengeling maar van naam gewijzigd). Dezelfde FDA die een paar jaar hiervoor had verkondigd dat het human papilloma virus (zogenaamd ‘verantwoordelijk geacht’ voor baarmoederhalskanker) helemaal niet baarmoederhalskanker kan veroorzaken…Een vaccinatie voor een bewezen niet bestaande oorzaak dus als experiment…
Gelukkig is onze Roel (naast Ab en de Gezondheidsraad waar hij in zit)wel betrouwbaar, want toen hij nog bij de GGD Amsterdam mocht hij uiteindelijk de laan uit omdat was gebleken dat hij ongevraagd het bloed van homoseksuelen had gebruikt (een crimineel feit dus, waarvoor hij uiteindelijk werd ‘beloond’als toekomstig directeur van het huidige RIVM?) om zelfs met naam en toenaam te gebruiken voor aids onderzoek (daar was het bloed niet voor afgestaan en al zeker geen toestemming voor gevraagd). Lekker ‘neutraal en nuchter’, zoals het RIVM zou zeggen. ‘Baat het niet, dan schaadt het niet, volgens weer een andere RIVM autoriteit. Spuit mij maar lek!
http://www.dailymotion.com/video/x9mh9f_swine-flu-1976-propaganda_webcam
De varkengriep hoax. Wetenschap kan worden opgevat als een geschiedenisles van gecorrigeerde fouten…Maar dan moet er natuurlijk wel geleerd worden uit deze geschiedenislessen. Zie video en leef dan weer in het ‘nu’, hopelijk met nieuwe inzichten.
zie 07m 14s in video. Geteste vaccinaties, maar er werden andere vaccinaties verstrekt na de tests…Vergelijkbaar met een vaccin met adjuvanten terwijl er getest wordt zonder adjuvanten (squaleen)?
Bekende neurologische problemen, die werden verzwegen dus. Guilanin Barre syndroom, auto-immuunziekten (squaleen, ook weer in de huidige vaccinatie, naast timerosal/kwik!)
Een nieuw Golfoorlogsyndroom voor al deze kinderen zonder dat ze zich aangemeld hebben voor dienstplicht? Mijn oprechte deelneming aan de grote onwetendheid.
Vorige jaren toen er kinderen stierven aan griep of longontsteking gingen mensen ook niet massaal roepen om vaccinaties !
Eerst nog maar eens echt bewijzen dat het werkelijk aan de H1N1 lag en niet aan iets anders. Jaarlijks sterven wel meer kinderen en volwassenen en ouderen zonder duidelijke reden of gewoon aan de griep.
Net zoals MEN ZEI dat dat 16jarig meisje ook door de H1N1 gestorven was terwijl later bleek dat ze helemaal geeneens GRIEP had ….
@ Fransiscus
Jou reactie is het gevolg van de pure hype van de media, dit is wat ze willen dat mensen nu ineens moord en brand gaan roepen om vaccinaties vanwege een paar sterfgevallen die anders (andere jaren) ook gebeuren maar niet zo uitgemolken worden door de media.
Het is schrijnend te zien dat de media zo wanhopig haar pogingen doet om de gezaaide zaadjes van paniek te laten uitkomen en kiemen. Gelukkig is het zo dat steeds meer aan het licht komt over leugens en twijfelachtigheden omtrend deze hype. Ik vind het mooi om te zien dat we wel degenlijk vorderen in het wakker maken en houden van mensen, en iig bereiken dat men een eigen keuze gaat maken en niet een kudde-media-pharma-wolven zonder argwaan volgt.
Er zijn gewoon TEVEEL zaken die niet met elkaar rijmen en dat zien steeds meer mensen in.
We hoeven niet persé een rechterlijke uitspraak want dat is maar 1 persoon zijn mening, en het VOLK zijn veel personen … op een dag slaat de weegschaal naar de beste kant … op een dag zien we in welke kracht we als gezamenlijke stem hebben.
Een gezondheid INDUSTRIE
Een niet natuurlijke PANDEMIE
Een haast criminele FARMACIE
En een een aflatende JURISPREDENTIE
Dit rijmt alleen hier even, maar niet in de alledaagse werkelijkheid, waarbij gezondheid ge-WAAR-borgt DIENT te worden.
Waar rook is meestal vuur en waar zaken in de doofpot gaan, is meestal een smerige asbak te vinden. Van ‘lijken uit de kast’ naar preventief ‘lijken uit de kist’, vanuit een collectieve stem inderdaad. Leve de vrije wil, leve de toename aan bewustzijn.
http://www.argusoog.org/?p=3966#more-3966
I rest my case…
@krispy: de media in deze zaait niet deze paniek. Het zijn vooral tegenstander (en sorrie, maar ook aandachtzoekers) die moord en brand schreeuwen over dit vaccin.
Ik ben het vanuit een medisch oogpunt niet eens met de bevindingen die Drs. John Consemulder hier opschrijft. Ze zijn simpelweg niet waar en slaan kant noch wal. Diabetes ontkent ook niemand alszijnde een chronische aandoening, alsmede de insuline die hiervoor als behandeling wordt gebruikt. Het ontkennen van griepvarianten is een belachelijke stellingname wat men wetenschappelijk ook nooit weet aan te tonen. In bijna elk product zitten bestandsdelen die in hoge dosering schadelijk kunnen zijn, maar onschadelijk (en zelfs werkzaam) binnen een juiste dosering. Wat ik steeds lees is een verwrongen beeld van een bestandsdeel en diens dosering. Daarmee wordt gesuggereert dat bepaalde bestandsdelen per definitie slecht zijn voor de mens, wat een pertinente onwaarheid is. Omdat ik medisch goed ben onderbouwd lig ik vaak in een deuk van het lachen wat pseudo-experts op dergelijke site’s opschrijven over een geneesmiddel. Men verdraait, vergroot aspecten tot onrealistische proporties met als enige doel angst te zaaien. (en de daarbij opgeleverde zucht naar aandacht) Ik gebruik niet voor niets het juridische aspect, want dan vallen deze lieden zo door de mand.
@ Franciscus001
Wat een ONZIN!
Mensen zijn juist bang voor die griep, niet voor het vaccin, WAS HET MAAR WAAR DAT MEN VOOR HET VACCIN VREESDE!
ipv dat ze melden hoeveel mensen er in tussen weer beter zijn geworden van de mex.griep
En ipv dat ze ook de normaal aantal griepdoden in het nieuws noemen ipv ALLEEN de mex.griep… Dan zou ik zeggen, ok ze zaaien geen paniek, ze brengen gewoon feiten naar buiten…
Maar op deze manier de mex.griep vaccins promoten is gewoon walgelijk!
Goed artikel:
http://www.wacholland.org/nl/nieuws/nieuwe-ontwikkelingen-met-betrekking-tot-de-mexicaanse-griep
Nu nog meer aandacht op tv voor de gevaren en de doden ALS GEVOLG VAN DE VACCINATIE(s). Het gaat de goede kant op 😀
@ Fransiscus
Sorry maar in deze zijn we het niet eens en zullen we het vrees ik ook niet eens worden, … 😉
2/3 van alle ouders in Nederland willen hun kinderen zo spoedig mogelijk gevaccinneerd hebben.
Net gelezen in Telegraaf(bronvermelding in artikel) van zondag.
Waar blijven jullie nu met jullie gezwets.
Over en uit.
Kees
@Kees/dutchie, is een teken aan de wand, waarom hier in Frankrijk dan maar 1/5 van de bevolking die zich wil laten vaccineren? Weten zij misschien wat meer dan de gemiddelde Nederlander? Informeer je eens, in de meeste landen ligt dit cijfer zo laag, behalve in Ndl.!
Waar het volgens mij om gaat is dat iedereen voldoende info kan vinden/verstrekt krijgt om zelf een afweging te maken om zich te laten vaccineren of niet!!!
Kijk op de site http://www.emea.europa.eu en klik op de link Pandemrix en klik hier in het Nederlands op de bijsluiter of op de kenmerken van de producteigenschappen en trek zelf je conclusie met alle info die je dan hebt. Veel succes en moed met het nemen van je eigen beslissing/verantwoordelijkheid
@Dutchi: Inderdaad begint een meerderheid van nederlanders te roepen voor het vaccineren van kinderen. Ik vermoedde al dat de publieke opinie zou omslaan indien er teveel kinderen sterven aan deze griepvariant en de epidemie een zichtbare werkelijkheid wordt. Vooralsnog hoeven we ons nog niet al teveel zorgen te maken. Het aantal dodelijke slachtoffers valt mee. (al is elk natuurlijk één teveel, zeker wanneer het kinderen betreft)
@krispy: doden agv. dit vaccin is nergens onomstotelijk aangetoond. Het is geruchtenstroom die vooral door tegenstanders vaccinaties worden verspreiden. En ja, daar kunnen natuurlijk ook bekende mensen tussen zitten.
Bestandsdelen kunnen binnen een bepaalde marge of dosering wel of juist niet giftig zijn. Kwik kan bij een te hoge dosering dodelijk zijn, maar binnen een bepaalde marge juist weer niet. De discussie wordt hierover verkeerd gevoerd. Werkelijke punt van evt. zorg is dat dit vaccin wegens tijdgebrek niet volledig is uitontwikkeld. Je spreekt dan over haast verwaarloosbare bijwerkingen die langduriger hadden moeten worden getest per 10.000 inwoners. (dat is de wettelijke marge) Dat is bij dit H1N1-vaccin niet gebeurt. Maar zo’n evt. over het hoofd geziene bijwerking hoeft nog niet per definitie iemands doodvonnis te betekenen. Voor hetzelfde geldt krijgt iemand tijdelijk een jeukende huiduitslag. Maar het blijft natuurlijk een belangrijk gegeven wat je als fabrikant en overheid naar de burgers toe moet informeren. Dat is gebeurd, men kent het evt. risico.
Polls zijn al eerder zeer vertekenend gebleken.
Op andere sites ligt het percentage dat GEEN vax wil juist boven de 60 procent …..
Alleen de cijfers van de telegraaf als ijkpunt nemen is net als de temperatuur hier in eindhoven meten en zeggen dat DAT de temperatuur in heel nederland is …lol…
Een goed beeld krijg je pas als je alle statistieken en polls van alle bekende sites (krant en alternatief en alles) bij elkaar neemt en dan nog heb je alleen maar een zicht op internettend-actief nederland … ook dat is niet DE mening van nederland want ook veel mensen bezitten geen pc of gebruiken die niet voor polls.
Dus jij zegt dat ze oa in Zweden liegen? (waar mensen door de vax dood zijn gegaan)
http://www.youtube.com/watch?v=uR5p_bD3uLc&feature=player_embedded#
Wie kan mij een definitie geven van propaganda? (eventueel met voorbeeld)
Bvd
@ Jerry
volgens het woordenboek betekent propaganda “het trachten aanhang te vinden”
Ik denk daarbij niet speciaal aan goede of slechte zaken.
Wanneer je b.v. een gedachtengoed hebt dan probeer je dit gedachtengoed zodanig te brengen dat mensen je geloven en achter je staan.
Maar dit laatste bedenk ik ter plekke.
@ franciscus001
Het feit is dat er nooit iets gelinkt wordt aan de vaccinatie.
Het is altijd wat anders waar de ziekte door ontstaan is of men had al iets onder de leden.
De problemen die op de lange duur ontstaan zul je als burger niet zo gauw ontdekken, daarvoor moet je wel heel bewust zijn laat staan dat de medische wereld zoals deze in elkaar zit dit naar voren zal brengen. Ik ben daarom blij dat er mensen zijn die deze kant van de zaak wel onderzoeken. Denk je nou echt dat diegenen die dit onderzoeken er een belang bij hebben om de vaccinatie uit de wereld te helpen als daar geen gegronde reden toe is?
Het heeft allemaal met vertrouwen te maken en ervaring met de gezondheidszorg. Je kunt wel heel veel medische kennis hebben maar die heb je geleerd door het onderwijs dat door de pharmaceutische industrie wordt gefinanciert. Alles wat door wetenschappers wordt onderzocht wordt als de waarheid aangenomen. Dus jij gelooft wat deze mensen jou wijs maken.
Ik kijk naar wat ik zie in mijn omgeving en wat ik zie en ervaar maakt mij steeds meer wantrouwend naar de gehele gezondheidszorg.
Er zijn zoveel voorbeelden te vinden van fouten, verkeerde beslissingen, nalatigheden en valse voorlichting.
Ik vind het zo wie zo al opmerkelijk dat je in een deuk ligt van het lachen omdat anderen
anders denken dan jou.
Wat een arrogantie en dat is wat ik steeds tegenkom in de reguliere
sector.
Het gaat om wat jij je allemaal wijs laat maken en waar je op vertrouwd. Ik geloofde ooit in sinterklaas en het is maar goed dat
het spel me uiteindelijk duidelijk is geworden anders had ik nu mooi voor schut gestaan met een vlaggetje op de kade om de Sint binnen te halen.
Sinterklaas bestaat niet echt en is uitgevonden om economische redenen. Wat is er nog meer uitgevonden denk je om die redenen?
We denken misschien dat we een cadeautje krijgen, maar laten we hopen dat het niet de kat in de zak wordt. Wie is er nog te vertrouwen? Wat bestaat er nog echt?
@ Riet
Even een historisch nootje :
Sinterklaas heeft wel bestaan 😉
Hij was eigenlijk een turkse goedheilige man die later naar Spanje afgereist is …
http://krant.telegraaf.nl/krant/enverder/venster/reizen/reis.Turkije/reis.981205myra.sint.html
@ duthie, geloof jij de kranten, het is één grote hype, en om de doden te tellen en alleen in de media te melden is het angst zaaien….zo ben ik ervan overtuigd dat 2/3 van de ouders zeker niet hun kinderen laten vaccineren, dat geven ze aan om het publiek mee te krijgen en zou me ook werkelijk niets verbazen dat het vaccin voor de Mex. flu daardoor straks ook verplicht gaat worden. Kinderen zijn al de dupe genoeg…ik blijf erbij dat het gewoonweg puur vergif is, dus mensen maak alvast je borst maar, nat, maar trap niet in alles wat de media in het nieuws op tv en in de kranten verspreid.
@ riet ik ben het volledig met jouw woorden eens, dat wilde ik toch ff kwijt en je site ziet er ook goed uit…Uitstekend zelfs waar je je ook bewust mee bezig houdt.
ken je ook de site http://www.verontrustendemoeders.nl
ff een foutje zie ik in de link dit moet de goede zijn
http://www.verontrustemoeders.nl/
#
Griepvaccins JA / NEE
13 oktober 2009
Geachte landgenoot,
De komende H1N1-griepvaccinaties
zijn (nog) vrijwillig.
Voordat u kiest om die bij u te laten inspuiten:
Kent u de gevaarlijke inhoud van
deze experimentele vaccins?
Weet u wat voor schade die stoffen
in uw lichaam kunnen aanrichten?
• MF59, AS04 (squaleen)
→ autoimmuunziekten, MS, lupus
• aluminiumverbindingen
→ Alzheimer, ADHD
• kwik (Thimerosal)
→ hersenschade, autisme
• formaldehyde
→ kanker
• polysorbaat 80
→ onvruchtbaarheid
• neomycine
→ allergieën
Nu u dit weet,
laat u zich vaccineren
met deze niet geteste, experimentele vaccins?
Ja / Nee
Voor meer informatie en referenties: http://www.verontrustemoeders.nl
Goed zo Moos! Doorgaan met lawaai maken…
deze site vind men ook op internet, en ben ik het tot dusver niet meer eens
link: http://www.grieppandemie.nl/vaccinatie is dit überhaupt getest??
NEE!!! dus ik zeg NO,NO,NO de spuit blijft eruit!!
Er worden ook gezien de normen en waarde van de pati:ent nog zoveel fouten gemaakt.
@ moos
het gaat om de verhouding moos het gaat om de verhouding
als een stof een bepaalde waarde heeft berijkt word hij toxisch tot die tijd is er niks aan de hand.
stuk je over kwik
Kwik
Grondslag norm: gezondheidskundig
Normwaarde Waterleidingbesluit 2001: 1,0 µg/l Hg:
Herkomst en gebruik
Kwik is een metaal dat van nature in het milieu voorkomt als gevolg van de afbraak van mineralen in rotsen en de bodem en door wind- en watererosie. Het is te vinden in de vorm van metaal, kwikzouten of als organisch kwik Door de verbranding van fossiele brandstoffen, en de verbranding van vaste afvalstoffen neemt het gehalte kwik in de lucht toe.
Gezondheidskundige betekenis
Het metaal kwik werd in een aantal huishoudelijke apparaten, zoals barometers, thermometers en fluorescerende lampen gebruikt. Wanneer kwik vrijkomt, kan dit voor de mens schadelijke effecten hebben, zoals longirritatie, oogirritatie, huiduitslag, overgeven, diarree en beschadiging aan de zenuwen, hersenen en nieren. Mensen worden vooral via voedsel aan kwik blootgesteld. Kwik kan in het lichaam worden opgenomen via het eten van vis en vlees. Ook kan kwik via met kwikbevattende bestrijdingsmiddelen bespoten groenten en fruit in het menselijk lichaam terechtkomen. Het meest giftig zijn organische kwikverbindingen
Normen en richtlijnen
De concentratie anorganisch kwik in oppervlaktewater en grondwater is gewoonlijk kleiner dan 0,5 µg/l. De gemiddelde dagelijkse opname varieert van 2-20 µg/dag per persoon. De berekende richtlijnwaarde voor totaal kwik, uitgaande van een toekenning voor drinkwater van 10% en een consumptie van drinkwater van 2 liter/dag, is 1,4 µg/l.
kortom kwik maakt deel uit van onze wereld er is niet aan te ontkomen en je krijgt het dagelijks binnen, niet aan te ontkomen dus.
het zit in de lucht het zit in de grond het zit in het water
het zit in ons eten, het zit in ons drinken.
dus stop met eten drinken leven anders word je bloot gestel aan kwik het is een schande !!
http://www.refdag.nl/artikel/1442197/Mexicaanse+griep+eist+tiende+leven.html