UPDATE 6 mei
Los van het artikel hieronder van 3 mei, krijgen we een bericht onder ogen,
dat bij dit artikel hoort.
Zie onderaan het bericht wat vandaag in de Daily Mail verscheen!
* * *
x
Gerotzooi met vluchtgesprekken MH370…!
2013 © WantToKnow.nl/.be
x
x
We zijn opnieuw in de maling genomen over de beruchte vlucht MH 370, die op 8 maart verdween. Het blijkt dat de Malaysische overheid nu eindelijk, na bijna 2 maanden dus.., de opnames vrij heeft gegeven van de gesprekken tussen de verkeersleiding en de piloten van deze vermiste vliegtuig, een Boeing 777.. Maar er is één probleem.. Wat nu vrijgegeven wordt, is duidelijk veranderd.. Er is dus mee gerotzooid om het in goed Nederlands te zeggen!
Het blijkt dat er materiaal op de band is ’toegevoegd’, dat van een andere bron komt, dan van de opnames van het vluchtleidingscentrum.. En of dat niet genoeg is.. Er is ook weer materiaal weggehaald.. Bizar toch? Of hadden de heren autoriteiten verwacht, dat we het niet zouden merken..? Wat hebben ze in hemelsnaam voor idee, of hoe wanhopig zijn ze, om te denken dat ze weg zouden kunnen komen met deze junk aan ‘bewijs’..
De gesprekken tussen de vluchtverkeersleiding en de piloten van vliegtuigen worden standaard opgenomen, en hadden dus al veel eerder kunnen worden vrijgegeven..Nu deze gesprekken ook al officieel, vorige week al, aan de familieleden van de 239 vermiste passagiers van MH370 zijn doorgegeven, is er weer geen weg terug voor de Maleisische autoriteiten, die de ene na de andere blunder begaan. Lieten ze eerder al weten, dat het vliegtuig was ‘vergaan’, zonder daarbij te noemen waarop ze deze mededeling stoelden, zo lieten ze tot op heden nog niet weten, wáárop zij hun mededeling baseerden..
Verwarring, misleidende informatie en periodes van langdurige stilte kenmerken het gedrag van deze autoriteiten.. WAAROM doen ze dit zo..? Als je al niet in ‘complottheorieën’ wilt geloven, zou je zomaar ineens van je geloof kunnen vallen, toch? Malaysia Airlines Flight MH370 is weg en blijft weg.. Het duurde maar liefst méér dan 4 uur, nadat het vliegtuig van de radar was verdwenen, wat op zich al een bizar verhaal is (zie YouTube), voor de vluchtleiding/autoriteiten om alarm te slaan en een zoekactie op te starten..! En op zich is dat bizar, als je deze officiële beelden ziet, waarop duidelijk te zien is, dat MH370 INEENS van de radar was..
‘Good night, Malaysian Three Seven Zero’
Dat zouden officieel de laatste woorden zijn geweest die de piloten zouden hebben gebruikt, in hun contact met Kuala Lumpur Air Traffic Control Centre, volgens een ‘voorlopig rapport’ van de Malaysia’s Transportation Ministry.. Maar heel bizar is, dat bijna een maand geleden werd gemeld, dat déze woorden werden gebruikt, dáár waar eerder werd gezegd, dat de piloten zouden hebben te verstaan gegeven, dat alles IN ORDE was.. ‘All right, good night’ dus..
Volgens de Maleisische premier zouden militairen het vliegtuig ook nog eens gespot hebben, ’toen het terugkeerde naar Maleisië’..!Het zojuist verschenen rapport maakt echter totaal geen melding van het gedrag en de vervolgacties van deze militairen, die op dat moment al op de hoogte waren van het officieel verdwijnen van de Boeing #777.. Het vliegtuig zou een westelijke bocht hebben gemaakt en het schiereiland van Maleisië zijn overgestoken. Toen werd daarna wél de Straat van Malakka als extra zoekgebied meegenomen.. Het rapport is te kenschetsen als het ‘meest minimale’ waar de luchtvaart- en officiële regeringsautoriteiten mee weg konden komen..
En dan is er nu de vrijgegeven geluidsopname.. Het nu vrijgegeven rapport bevat naast een transcript van deze gesprekken, ook de passagierslijst, de vrachtlijst en 3 landkaarten. Hier dit MH370- rapport Kijk naar het hele verhaal rondom de mogelijk gemanipuleerde geluidsopnames op deze YouTube:
Dit materiaal komt van de site van audio-forensisch expert Ed Primeau iemand die dus beroepsmatig het analyseren van geluidsfragmenten dagelijks beoefent.. Hij heeft duidelijk enkele zeer grote bezwaren tegen de authenticiteit van deze opname.
De mening van de geluidsexpert
“Allereerst, helemaal in het begin van de opname, spreken we over een kwalitatief zeer goede opname, terwijl de achtergrondsfeer en het -geluid erg onhoorbaar zijn. Het is het resultaat van opnames met techniek die heden ten dage beschikbaar is. En dan plotseling, rond 1:14 in deze vrijgegeven opname, blijkt de toon volledig te veranderen. Bij het eerste beluisteren lijkt het alsof een digitale recorder voor een speaker werd gehouden om dit deel van de opname te maken.
Daarbij treed er ook voor het eerst een zogenaamde ‘edit’ op, een ingrijpen in de opname dus. Hierbij is duidelijk hoorbaar dat de eerder genoemde hoge kwaliteitsopname ineens van een veel lagere kwaliteit wordt.Ik geloof dat dit deel van de opname (00:02:06 tot 00:02:15) is gemaakt met een digitale recorder, omdat je duidelijk achtergrondgeluiden hoort, van daar waar deze opname is gemaakt. Je hoort een laatje dichtschuiven en gerommel met papier. Er zijn bovendien lange pauzes en ‘gaten’ in de communicatie, dáár waar je nog steeds wel de genoemde achtergrondgeluiden blijft horen.
OPnieuw is er een ‘edit’ te horen, rond 00:06:17 in het gesprek. Kort daarna blijkt de opname plotseling weer helemaal als vanouds te zijn; dezélfde hoge kwaliteit als het begin van de opname is opnieuw waar te nemen. Als audio-forensisch expert snap ik niet dat met de stand van de huidige techniek en middelen, de Maleisische overheid geen complete Hoge-kwaliteitsversie van de GEHELE opname heeft vrijgegeven. En waarom slechts delen van de opname en niet de gehéle recordings..?? Natuurlijk is de conversatie tussen Air Control en de piloten van het vermiste toestel, veel langer geweest dan TOT 7 minuten, vóórdat het vliegtuig ineens vermist werd..!”
* * *
– UPDATE 6 MEI –
Uit de ‘Daily Mail’:
Het mysterie rondom deze vluchtrapportage wordt alleen maar groter, nu blijkt dat een woordvoerder van het bedrijf dat de batterijen liet vervoeren, aan een Maleisische krant liet weten dat hij niet bekend zou maken waaruit die specifieke 2.253 ton vracht bestaat.
‘Ik kan niet méér bekend maken doordat er nu nog een onderzoek loopt”, aldus de woordvoerder van het betreffende bedrijf tegen de verslaggever van de ‘The Star’; “Ons is duidelijk te kennen gegeven door onze juridische adviseurs, dat we hier niet over dienen te spreken.” Deze woordvoerder zei ook dat hij niet eens de naam van de fabrikant van de batterijen mocht noemen, waarbij hij erop bleef hameren dat deze zaak confidentieel was.. Toen er werd gevraagd over het feit dat deze ‘mysterie-vracht’ niet eens werd gemeld in de cargovrachtlijst, kwam Malaysian Airlines met het antwoord naar de krant, dat de rest van deze vracht bestond uit ‘radio accessoires en opladers.’
Een statement van de vliegmaatschappij verklaart later dat de ongespecificeerde vracht inderdaad als ‘radio accessoires en opladers.’ was opgegeven, ondanks het feit dat hier geen enkele referentie voor te vinden is in de ‘officiële’ vrachtlijst die afgelopen donderdag werd vrijgegeven voor het pers en publiek.
Wat staat er wél?
In de vrachtlijst staat dat NNR Global 133 dozen/kratten verscheept heeft, waarvan 1 maar liefst 1,99 ton woog en 67 onderdelen van een andere ‘item’ het gewicht hadden van 463 kg. Dit alles met een totaal (‘consolidated weight’) van 2.453 ton.
Noch hoeveel oplaadbare lithium batterijen er dan werden geladen, noch hun gewicht, wordt gespecificeerd in de vrachtlijst, hoewel de baas van ‘Malaysian Airlines’, Ahmad Yahya de media vertelde op een persconferentie in Kuala Lumpur op 24 Maart, dat de batterijen totaal 200kg wogen. In de vrachtbrief staat nog wel vermeld, in relatie tot deze lithium batterijen, dat ’the package must be handled with care’, (voorzichtig breekbaar) en dat de inhoud bestaat uit vlambaar materiaal, als het pakket onverhoopt beschadigd zou raken. Of in goed Engels: ‘Special procedures must be followed in the event the package is damaged, to include inspection and repacking if necessary.’
he would not reveal what the remaining 2.253 tonnes of cargo were.’I cannot reveal more because of the ongoing investigations,’ the spokesman told The Star newspaper. ‘We have been told by our legal advisers not to talk about it.’The spokesman said he could not even name the company which manufactured the batteries, insisting that the matter was confidential.
Questioned about the fact that a mystery cargo was not stated in the manifest, Malaysian Airlines told the paper that the rest of the consignment was ‘radio accessories and chargers.’
A statement from the airline said that the freight not specified had been ‘declared as radio accessories’, despite there being no reference to this in the manifest released publicly last Thursday.
What the manifest does say is that NNR Global shipped 133 pieces of one item weighing 1.99 tonnes and 67 pieces of another item weighing 463kg for a total ‘consolidated weight’ of 2.453 tonnes.
Just how many lithium batteries had been loaded, or their weight, are not specified in the manifest, although Malaysian Airlines boss Ahmad Yahya told a media conference in Kuala Lumpur on March 24 that the batteries weighed a total of 200kg.
What the manifest does say, in respect of the lithium batteries, is that ’the package must be handled with care and that a flammability hazard exists if the package is damaged.
‘Special procedures must be followed in the event the package is damaged, to include inspection and repacking if necessary.’ – See more at: http://www.brasschecktv.com/videos/flight-370/flight-370-cargo-mystery-.html#sthash.G7yI1u2t.dpuf
he would not reveal what the remaining 2.253 tonnes of cargo were.’I cannot reveal more because of the ongoing investigations,’ the spokesman told The Star newspaper. ‘We have been told by our legal advisers not to talk about it.’The spokesman said he could not even name the company which manufactured the batteries, insisting that the matter was confidential.
Questioned about the fact that a mystery cargo was not stated in the manifest, Malaysian Airlines told the paper that the rest of the consignment was ‘radio accessories and chargers.’
A statement from the airline said that the freight not specified had been ‘declared as radio accessories’, despite there being no reference to this in the manifest released publicly last Thursday.
What the manifest does say is that NNR Global shipped 133 pieces of one item weighing 1.99 tonnes and 67 pieces of another item weighing 463kg for a total ‘consolidated weight’ of 2.453 tonnes.
Just how many lithium batteries had been loaded, or their weight, are not specified in the manifest, although Malaysian Airlines boss Ahmad Yahya told a media conference in Kuala Lumpur on March 24 that the batteries weighed a total of 200kg.
What the manifest does say, in respect of the lithium batteries, is that ’the package must be handled with care and that a flammability hazard exists if the package is damaged.
‘Special procedures must be followed in the event the package is damaged, to include inspection and repacking if necessary.’ – See more at: http://www.brasschecktv.com/videos/flight-370/flight-370-cargo-mystery-.html#sthash.G7yI1u2t.dpuf
Een V´Isser´Lieg´Tuig´Je Op De Bode´Ahum Van De In´De´Yge Oh´Zee´Haan = Geen Toe´Val In Onze Ma´Trix 🙂 Net Zo´Min Als Een Rood´Els´Borst´Je In Een P´Las´Je Bl´Hoed´Je´Af 🙂
Ik vind het ‘verdacht’dat een overheid niet de middellen gebruikt om de ingrepen in het geluidsfragment beter te verdoeselen.Alsof we het moeten horen , er al onze aandacht aan schenken moeten, waarom is dan de vraag! Wat is het belang van een dermate slechte haox dat je die wel moet herkennen, kan me namelijk niet voorstellen dat men dat niet beter kan.
In 1992 mocht ook het laatste deel van de cvr van het el-al toestel dat in de bijlmer viel niet openbaar worden omdat persoonlijke uitspraken waren….
Het waren de laatste opdrachten van de captain aan de co-pilot om de flaps in te trekken.
Net zo’n doofpot…..
Inmiddels trekt het volgende rookgordijn over om vooral de betrokkenheid van diverse overheden en geheime diensten te verdoezelen. Het tovermirakel dat een antwoord biedt op alles wat aan het oog der burger dient te worden onttrokken, is: ‘Al Qaida’. Dat werd half april al eens geopperd, maar wordt nu breed overgenomen door de media:
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2664/Nieuws/article/detail/3648190/2014/05/04/Groep-terroristen-opgepakt-in-verband-met-MH370.dhtml
Ik luister regelmatig naar de ‘shouds’ (channels) van de Crimsoncircle. Vorige maand kwam ook even MH370 ter sprake. A.st.Germain wordt gechanneld, D. spreekt vanuit de toehoorders.
De tekst wordt altijd er na uitgeschreven; hier een uittreksel:
A: What happened to Flight 370? I’d like to hear a couple of theories. What happened to Flight 370? Just live, I mean, just say it. Go ahead. Stand up please.
(…er werd wat geroepen over crash en andere dimensies, maar dat staat iemand op die ervaring heeft met remote viewing…)
D.: From Crash. Yes, it did crash.
A: Yes, it did crash.
D.: At the bottom of the ocean, further south than where they’re looking.
A: Yes, good.
D.: And the best way to describe the issue, not pilot suicide but let’s just say the electronic guidance systems were hacked.
A: Good.
D.: And there’s a lot of money involved. Can’t get into that right now. But this is via remote viewing, just for those who know what that is. Technical remote viewing.
A : Good. Conspiracy, or should we say more deliberate? Deliberate. Is that what you’re saying, Dave? Deliberate?
D.: Yes.
A: Okay. Good.
D: This is from beyond.
Ik ben benieuwd wanneer en hoe er meer naar buiten komt hoe het echt is.
Geachte,
Na bovenstaand bericht een vluchtig oog op geworpen te hebben, wil ik aangeven dat er betreft bovenstaande vlucht en verdwijning geen sprake is geweest, wat de berichtgeving ook mag zijn betreft autoriteiten en gesjoemel, van een overheidscomplot/ingreep.
Integendeel; ik heb waargenomen en gevoeld dat er juist iets uitermate bijzonders heeft plaatsgevonden met deze mensen/vlucht wat zeer groots is en waardevol voor de wereld. Wat de uiterlijke vorm of zorgelijke berichtgeving ook mag zijn.
Hoogachtend,
Jacobine Weggen
Geachte,
Zoals u weet leven wij in zeer veranderende tijden.
Veel is ons mensen nog niet bekend.
Vroeger waren mensen daar wel mee vertrouwd (bvb. de Egyptenaren, de Maya’s, enz…)
Het zou niet denkbeeldig zijn mocht deze vlucht zogenaamd verdwenen zijn maar niet in te termen zoals wij dat interpreteren – alleen omdat er veel meer kan vanuit het universum dan wij voor mogelijk houden en dus niet zomaar – het gaat voor ons mensen het gewone verstand dus echt wel te boven en kunnen we meestal ook niet oplossen, maar alles heeft een betekenis.
Ik heb in een channeling die ik gaf het vliegtuig zien liggen op de bodem van de oceaan ingepakt in het licht van een andere dimensie. Zonder mensen erin. Ook al zal men de plek vinden is men niet bij machte om het te kunnen waarnemen.De mensen zijn allen opgenomen en meegenomen naar een andere dimensie.
Margreet de Carpentier
In een ander bericht over MH370 wordt verteld over een medewerker van IBM die een mailtje en een zo goed als zwarte foto heeft verzonden en volgens de doorgekregen coordinaten zou dit van het atol Diego Garcia afkomstig zijn,dit betekend dat hij niet neergestort is maar gewoon geland is.
Als dit waar is zou dit vliegtuig nog heel moeten zijn,wat mij aan het denken zet 1.MH17 is meen ik precies hetzelfde type een 777.
2.Dezelfde vliegmaatschappij met dezelfde beschildering.
3.Als MH370 weer zou opsteigen van het atol zou dit door satalieten gezien kunnen worden,wat men waarschijnlijk wil voorkomen.
4.Dat zou betekenen dat het gesloopt wordt/is of ergens gedumpt wordt/is.
5.Stel dat het gesloopt wordt/is (wat door explosieven kan)
en nu wetende dat er op de rampplek van MH17 gevochten wordt wat bewijsmateriaal zou kunnen doen verdwijnen,is het dan een gekke gedachte dat men als bewijsmateriaal MH370 gaat gebruiken?
Even een correctie. In het artikel zeggen jullie dat de lading een totaalgewicht van 2453 TON…Dit kan niet, aangezien dat zou betekenen dat de lading vele malen zwaarder is dan het vliegtuig zelf. Een Boeing 777 weegt ongeveer 385 ton. Het moet dus 2453 KILO zijn.