x
x
Boston-aanslagen: van ‘oefening’ naar realiteit…
2013 © WantToKnow.nl
x
De bomaanslagen in Boston roepen meteen weer controversiële gevoelens op; in hoeverre zijn de krachten achter de Amerikaanse overheid bezig om een nieuwe ‘valse-vlag’-operatie uit te rollen? Dat is precies hetgeen er gebeurde bij de aanslagen rondom de Sandy Hook-basisschool, zo blijkt van alle kanten, dus waarom zou een dergelijk verhaal hier niet achter kunnen zitten..? Het is nog even afwachten op dit moment (dinsdagochtend 16 april) hoe deze situatie zich verder ontwikkelt, maar er zijn al een paar zaken die uiterst vreemd zijn. Er was officieel namelijk ook weer sprake van ‘oefeningen’ rondom deze bomaanslagen bij de Boston Marathon..!
Waar hebben we die meer gezien? Nou bij 9/11 was er ook sprake van één grote landelijke oefening..! Van oefeningen in de WTC-torens, tot en met oefeningen op zee, waardoor de luchtmacht haar vliegtuigen van Washington vandaan diende te halen, enz. En ook bij de bomaanslagen in London op 7 juli 2007, was er sprake van ‘oefeningen’.. Kijk en luister naar dit verhaal, van ‘speurhonden’ die rondom de finish van deze marathon aan het speuren waren.
Het gaat om de verklaring van coach Ali Stevenson, die een lokaal TV-station, ‘Local 15’ genaamd, optekende. Deze Stevenson is cross-country coach van de University of Mobile en stond vlakbij de finish van de Boston Marathon, toen een tweetal explosies plaatsvonden. Naar zijn idee was die heel gek, vooral nádat hij kort ervoor een aantal explosieven-speurhonden met hun begeleiders had zien lopen. “Ik ben op veel marathons geweest, maar nog nooit heb ik zoveel van dit soort honden aanwezig gezien. Maar wat me vooral opviel was de aankondiging/mededelingen van de begeleiders van deze hondenteams, aan de deelnemers van de marathon, waartussen zij met hun honden aan het werk waren. ‘Maak je niet ongerust, het is alleen maar een trainingsoefening’..”
Stevenson had de marathon gelopen en was over de finish gekomen, net voordat de explosies plaatsvonden. Stevenson’s echtgenote had kort daarvoor nog precies op de plaats gezeten, waar één van de bommen was afgegaan. Ze was opgestaan en naar de finish gelopen, waar ze haar man wilde begroeten.
Met zijn aanwezigheid op diverse grote marathons, heeft Ali Stevenson dus wel degelijk vergelijkingsmateriaal; hij stond op dezelfde plaats, vlak bij de finish, bij de grote marathons van Chicago en London, maar Stevenson zag nog nooit een dergelijke hoge inzet rondom de veiligheid van een marathon. Hij zag ook diverse wetsdienaren op de daken van verschillende gebouwen, bij de start van de marathon. “Het is natuurlijk evident dat ik niet meer geloof in hun opmerking dat het slechts om een ‘oefening’ ging”, aldus coach Ali Stevenson. “Er zal waarschijnlijk dus al sprake zijn geweest van een dreiging of van verdachte omstandigheden.”
Dat het uitvoeren van ‘valse-vlag’-operaties niets nieuws is, maar gewoon op het ‘activiteitenlijstje’ van de FBI staat, werd vorig jaar ook uitvoerig uit de doeken gedaan door zelfs de New York Times, in dit artikel..! En ook in dit artikel lees je over over aanslagen-tegen-de-eigen-bevolking..! Maar laten we met een open mind gaan zien hoe de zaken zich rondom deze aanslagen zullen ontwikkelen.
Wat betekenen deze Tweets van de Boston Globe..??
Het blijkt dat een explosievendienst een ‘gecontroleerde explosie’ zou laten plaatsvinden op deze maandag.. Op Tweets van de ‘Boston Globe’ valt te lezen: ‘
“Officials: There will be a controlled explosion opposite the library within one minute as part of bomb squad activities.”
(vert. ‘Officials: “Gecontroleerde explosies zullen plaatsvinden, tegenover de bibliotheek, BINNEN 1 MINUUT VAN ELKAAR, als onderdeel van activiteiten van de explosievendienst.”)
Volgens sommige mensen betekent dit dat het gaat om het onschadelijk maken van andere bommen. Maar dit is uiterst onwaarschijnlijk, omdat de bom bij de bibliotheek, ongeveer 1500 meter van de finishlijn af, dat BINNEN 1 UUR na de ‘officiële’ explosies ontdekt zou moeten zijn EN onschadelijk gemaakt door het explosieventeam. Het lijkt hier dus wel degelijk om een aankondiging te gaan van de beide explosies..! Zie de tweet-sheet hiernaast op de illustratie.
x
x
Wil je meer lezen over ‘valse-vlag’-operaties, kijk dan eens op dit artikel hier op de site.
Wederom een “False Flag” operatie.
Erg amateuristisch gedaan overigens.
Het zichtbare “bloed” is wel verschrikkelijk rood en in werkelijkheid ziet menselijk bloed op bestrating er beduidend donkerder uit.
Gelukkig zijn er al diverse getuigenverklaringen die erop duiden dat het weer één big scam is.
Waarom mag ik op Facebook niet meer reageren? Dat werkt veel directer en sneller dan hier.
Hier wat opzienbarende feiten:
“Slachtoffer” blijkt oorlogsveteraan: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=515845778451444&set=a.227538663948825.49603.204627769573248&type=1&relevant_count=1&ref=nf
Illuminatie Card game Bombers: http://12160.info/photo/illuminati-card-291-joggers
Obama tekent beurswet op dezelfde dag: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=515848468451175&set=a.227538663948825.49603.204627769573248&type=1&theater
je kunt toch wel op FB reageren?
Nou nu niet allemaal in de complot stress schieten: De eerste genoemde tweet waarvan schrijver meent te kunnen ontleden dat het een valse vlag operatie zou kunnen zijn kwam NA de tweetvan de Boston Police dat de inwoners niet moesten schrikken omdat de politie de bommen onschadelijk gingen maken dmv een gecontroleerde explosie.
Kortom: trek de zaken niet uit het verband.
Hahahaha…. Heerlijk.. De weg ligt vol met gewonden en dode mensen en dan stuur je als Gemeentebestuur lekker een Tweet rond, dat de mensen niet in de stress moeten schieten van nóg twee explosies.. hahaha…
Hahahaha…
En dan ga je dus waarschuwen voor méér explosies die gaan komen, en die dus ‘anders’ zijn, omdat dit dan ‘gecontroleerde’ explosies zijn.. Iedereen snapt zo’n Tweet dan direct natuurlijk, heeeeel slim.. Terwijl de ziekenauto’s in de rondte rijden en iedereen in de angst zit, paniek en verwarring.. Hahahaha…
Jaaaaa, laten we een Tweet rondsturen.. Je maakt een halve gare opmerking Hendrik. Sleep well!
Enne.. Sorry voor ons ‘complotdenken’.. De wereld zou er veel normaler (nóg normaler!) uitzien, wanneer al die complottheorieën niet het internet zo zouden vervuilen.
Toch lijkt het verhaal van Hendrik te kloppen, op het moment van de tweet zijn de 2 bommen al ontploft.
Wat nog veel erger is, is de reactie van Guido, alsof je een of andere malloot bent als je niet direct uitgaat van een false flag operatie. Die tweet heeft zoals ik het zie in ieder geval daar niets mee te maken. Het is wel knullig trouwens.
wat valt er te lachen als er zo enorm veel mensen gewond of dood op straat liggen?
Dus het verhaal van Hendrik klopt dan dus niet. De Tweet zou ná de 2 bommen zijn verzonden! En helemaal vreemd als die ervóór verzonden zouden zijn, met zoveel slachtoffers..!! Of ging het dan weer om andere, niet-ontplofte bommen..? Denk even na QM. Het gaat niet om Hendrik persoonlijk, maar imo om zijn vreemde logica over deze Tweet.
En nee, die Tweet staat niet overal los van..!!?? Het is gewoon.. Een Tweet, that’s all folks. ‘Er ontploffen twee bommen’, that’s all..
Denk even na Guido (3.1): er zijn juist 2 bommen ontploft. De politie vindt daarna een verdacht pakketje. Is het nog een bom, of niet??? Standaard procedure is dan om een gecontroleerde explosie te doen. Maar dat kan paniek zaaien. Dus stuurt de politie eventjes een tweet om de mensen in de buurt te waarschuwen. Zeer attent van hen.
Ik zou je niet graag missen op deze site Feniks. Wat een heerlijk non-sense kraam je toch telkens uit. Maar blijf er vooral in gelóven..
Guido (3.6): als je me “niet graag zou missen op deze site”, waarom censureer je dan de helft van mijn berichten? In het bijzonder die berichten met objectieve, verifieerbare feiten?
Dames en heren, wees niet gierig, deel jullie inzichten ook eens met de rest van de wereld. Hier bijvoorbeeld:
http://www.trouw.nl/tr/nl/4496/Buitenland/article/detail/3426479/2013/04/16/Explosies-Boston-zetten-VS-op-scherp-zeker-drie-doden.dhtml
De kranten zouden overspoeld moeten worden met het feit dat er altijd weer oefeningen zijn gepland gedurende echte aanslagen, 9/11 7/7 nu weer.
En wéér een Facebook memorial pagina al vóór de aanslag, net als bij Sandy hook, maar nu binnen een dag ontdekt: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=n4l9yK6vtCU#!
Vanmorgen een paarhonder hits hier en nu precies 84.584 hits, 422 likes for the record.
Over een paar dagen nog meer hits en later weer minder zoals te doen gebruikelijk op youtube. Niemand die dit raar vindt? Of dat de likes oplopen terwijl het aantal hits afneemt, zoals bij Sandy Hook.
hits staan al stil 😉
Iemand creëert een facebook pagina op zaterdag, voor een volledig andere reden, maar doet er eigenlijk 3 dagen niks me. Dan gaat er plots bommen af. Die persoon beslist dan (pas) om die pagina als memorial te gebruiken, verandert de naam van die pagina, maar de datum blijft op die van zaterdag. Meer moet je daar niet achter zoeken. Tenzij je er natuurlijk echt iets achter wil zoeken….
We zoeken nergens iets ‘achter’ Feniks.. Vreemd wereldbeeld heb je toch!! Hoe versuft zit jij naar de Maya te kijken..! Er staat namelijk iets VOOOORRRR..
Family guy wins Boston marathon
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=vjEWuPQ-bEk
Elder op internet zag ik het volgende. Bij de Sandy Hook aanslag is er volgens sommigen duideiljk een vorm van regie zichtbaar, als ware het een filmset. En om het idee van de filmset door te gaan:
Steven Spielberg schijnt ook aanwezig te zijn geweest in Boston, samen met Bill Gates (bekend zijn ideeën omtrent vaccins en het formaat wereldbevolking)
http://thechive.files.wordpress.com/2013/04/dma-143.jpg
http://media.pennlive.com/patriot-news/photo/2013/04/12578226-standard.jpg
Zullen wel goed gelijkende personen zijn.
Ook was er een facebook-pagina ter nagedachtenis aan deze bomaanslag gemaakt, een dag eerder dan dat de aanslag plaatsvond. Die pagina is ondertussen weggehaal.
QAls je de moeite zou doen om dat artikel te lzen van de NEw York times, dan kom je tot de conclusie dat dat helemaal niet over false-flag operaties gaat, maar over ‘entrapment’. Waar je iemand in de val lokt om een misdrijf te (proberen) plegen, maar zonder dat er echt slachtoffers vallen.
klopt!
Peter Finch in Network
http://www.youtube.com/watch?v=vQAzpV7GC0U
Als echt je benen eraf geblazen zijn moeten de liezen worden afgebonden met een z.g.n. tourniquet en dan onmiddellijk aan het infuus vanwege het bloedverlies. Vervolgens moet je plat op de brancard vanwege de bloeddruk richting benen. De pijn is van dien aard dat je een heel ander gezicht trekt als je al niet buiten kennis bent geraakt vanwege de shock. Maar hobbelend in een rolstoel met een gezicht ‘alsof je de trein gemist hebt’, is absoluut, absoluut ongeloofwaardig!!!!!
@ rob
Natuurlijk werd niet bij elke mens die gewond raakte de benen afgerukt. En als ik lees dat er 150 gewonden en 3 doden waren , en ik heb maar 3 of 4 gewonden zien afvoeren op de buis , schrik ik er even voor terug een dergelijk( als het jouwe) commentaar te geven.
Waarom wordt hier de Amerikaanse overheid per definitie als pleger van deze misdaad aangeduid? Waarom niet een rabiate Obama/Democraten of andere (mogelijkheden zat) -hater? Elke gek kan een kookpotbom in elkaar steken en laten afgaan. En er lopen sowieso genoeg gekken rond.
Een tendentieus uitgangspunt van Guido, vind ik om onmiddellijk van een false flag-operatie te gewagen en alles als een volwaardige Tea Party aanhanger in de schoenen van de overheid te schuiven.
Wie of wat er ook achter deze aanslag zit, er werden mensen gedood, verwond of zwaar getraumatiseerd.
Wat meer mededogen is hier op zijn plaats ipv het puberjongens gebekvecht waar de WTK commentaren in uitblinken.
Even een paar puberopmerkingen:
Als je goed leest Anelle, en dat is toch wel een beetje voorwaarde bij de stukjes hier op de site, dan zie je dat we spreken over DE KRACHTEN ACHTER de Amerikaanse overheid.
Volgens mij snap je nog niet voor de helft wat er daar gaande is, dat de hele wereld naar één groot toneelstuk zit te kijken. Dat niet de democratie in de VS regeert, maar het groot-kapitaal. En de krachten DAARACHTER..!
@Guido
“De wereld is een groot toneelstuk en wij kijken toe?” De wereld is een toneelstuk en wij zijn met elkaar de spelers, zodoende is de wereld een illusie. Zo’n daad als dit in Boston mogen we veroordelen en natuurlijk hebben we hier een oordeel/mening over. Maar laten we ophouden met zoals Anelle het noemt dat gebekvecht, daar heeft niemand iets aan. Heb respect voor elkaars mening ook al is hij veel anders dan de jouwe, anders blijft het Zij tegen Wij. En Wij behoren allemaal tot hetzelfde ras de “Mensheid.” Leren van elkaar is niet hetzelfde als: “ik heb gelijk en hij heeft ongelijk.”
Hier op de site worden heel uiteenlopende artikelen aangedragen om mensen “wakker” te schudden. Ben je wakker als je de mening van een ander niet goed vind? Het heet waarheidsvinding, de waarheid boven tafel krijgen. Hoe kan dit als de dualiteit nog hoogtij viert? We moeten niet vergeten dat deze er is voor ons eigen leerproces, onze Evolutie. Zo’n daad als deze in Boston is nog steeds een teken dat de angst er bij veel mensen nog diep in zit. Anders zou het niet zijn gebeurt. Wie of wat voor kracht er ook achter zit. Wij hebben geen zicht op wat zich vooraf heeft afgespeeld en ook geen zicht op de precieze gevolgen, laten we niet vergeten dat alles met alles is verbonden, dus ook onzichtbare krachten. Er gebeurt niets voor niets. In deze wereld is veel symptoombestrijding, niet alleen in de reguliere geneeskunde, waar ze ook aan de oorzaak voorbij gaan. Zo is ook voor dit alles een oorzaak. Mensen die zichzelf respecteren en waardevol vinden doen zoiets als dit niet. En zolang mensen hun eigen verantwoording niet nemen, maar integendeel wegkruipen achter het “systeem” (zie artikel hier op de site: “De Nieuwe tijd is begonnen en NU,”) blijft dit een rol spelen, en zitten we onze eigen evolutie in de weg.
De echte Waarheid zit alleen in onszelf, buiten ons worden alleen leerprocessen aangereikt en inspiratie. Als je iets ten goede kan veranderen moet je het vooral niet laten, maar neutraal blijven is ook niet verkeerd omdat we het zicht wel eens verliezen van wat goed is of slecht, want in het verleden zijn ook voorbeelden dat het goede slecht uitpakt en het slechte juist goed. Daarom is eigen intentie en overtuiging zo belangrijk, wat je voelt vanuit je hart. Vanuit je hart is met compassie, geen veroordeling, omdat we diep vanbinnen weten: “we zijn met elkaar verbonden, we zijn aan elkaar gelijk.” Wij “De Mensheid”.
@Guido 10.1
Als je ook goed had gelezen Guido, dan had je begrepen dat mijn opmerking over het puberale bekvechten de commentaren, de reacties, gold. Voor onnozelheden over-en-weer bestaat zoiets als Twitter of Facebook, vind ik. 😉
Sorry voor mijn ‘misbegrijpen’ wat de overheid betreft (was er wat te snel over ‘gediagonaald’).
Maar, moeten het per se krachten achter de Am. overheid zijn die dergelijke acties bedenken? Ik zou het meer in de kringen van de oppositie gaan zoeken… om niet over de wapenwet te spreken. Want, waarom gebruikte men een self made kookpotbom? Als middenvinger naar juist die overheid. Als een signaal dat terreur niet noodzakelijk met vuurwapens hoeft. Als een : “Verbied je vuurwapens, dan vinden we er wel wat anders op”.
Dat ALLE overheden een rookgordijn zijn voor wat er echt gaande is, weet onderhand al wie de alternatieve sites bezoekt.
Anelle, ik ben in ‘blijde’ afwachting, net als velen wereldwijd, van de ‘ware gezichten’ achter deze aanslagen. Zoals bij de 9/11-aanslagen ineens de Patriot Act letterlijk uit de kast kwam, en zoals direct na de basisschoolmoordpartij over wapenlimitering werd gesproken, zo zal hier een verhaal uitrollen.
Of dit verhaal dan een vingerwijzing is naar Iran, Noord Korea, of binnenlands, dat maakt feitelijk niet uit. Er dient een schuldige te komen, waarop nieuw ‘beleid’ kan worden gebaseerd..! Daarop is een ‘valse-vlag’-operatie gebaseerd..!
Kijk eens naar het hele fake-verhaal met de ondergoedbommer; een verhaal dat alleen bedoeld was om de gruwelijke bodyscanners op Amerikaanse vliegvelden te installeren.. Zie de verhalen hier op de site..!
@Guido 10.4
Toch denk ik dat je het deze keer bij het verkeerde eind hebt en dat Boston wel tégen de regering was gericht. Want zie wat er ’s anderendaags gebeurde : de wapenwet waarvan iedereen dacht dat het een fluitje van een cent zou zijn, werd weggestemd, ook door democraten. Je kan dan moeilijk van een ‘false flag’ gewagen wanneer het beleid brutaal gedwarsboomd wordt, want dat beleid streeft naar een – weliswaar lichte – verstrenging van de huidige wapenwet. De ‘false flag’ zal er wellicht uit bestaan dat een willekeurige ‘geesteszieke’ dader zal gepresenteerd worden die zgn. op eigen houtje handelde, terwijl de anti-Obama krachten achter de aanslag uit het zicht zullen blijven.
Hoewel, Oklahoma was wél het werk van een maatschappij hatende eenzaat…
Het zal gissen blijven totdat alles geweten zal zijn.
@Anelle, hierbij verwoordt je mijn menig ook, mededogen is zeker op z’n plaats i.p.v. WEER dat welles, nietes spelletje. Dat is NU toch lang genoeg gespeeld. Aldoor dat oordelen en veroordelen. Waarom toch steeds in dat oude paradigma blijven hangen?
Sorry ALice, ik weet niet zo goed wat je wilt zeggen…maar in welk paradigma ben jij blijven hangen? 🙂
@Monika, misschien in het paradigma, waarin ik ook heel lang ben blijven hangen, dat Want to Know voldoende ruimte biedt aan hen die de innerlijke weg gaan om hun Ware ik te vinden en te omarmen, in een samenleving (buitenwereld) waarvan we allemaal wel weten dat die door en door verrot is….. Echter, door dara steeds maaar je Aandacht op te blijven richten, wordt je in mijn visie alleen maar gevangen gehouden in je eigen Angsten en Onzekerheden. Het levert in mijn visie alleen maar negatieve energie op. Het enig det ik de laatste tijd nog wel aardig vond op wtk was de chat, omdat je daar in verbinding met elkaar nog veel te delen had en daardoor elkaar kon versterken. Echter, de chat hier op wtk is ook al leeggelopen, omdat de technologie achter bijv Skype veel meer van deze tijd is dan hier op wtk. Wel jammer… maar begrijpelijk!
Sommige onderwerpen mogen dus niet aangekaart worden omdat sommige mensen het geen prettig nieuws vinden ? Gaat dat ten koste van het ideefix dat we met mooie gedachtes zullen ascenderen ? Mike Quinsey heeft het niet geholpen want die kan na zijn beroerte geen SaLuSa meer channelen . Met een dergelijk artikel worden er slechts vragen gesteld die in msm overgeslagen worden , Thats all Folks !!
http://www.lachvandedag.com/2012/juni/struisvogelpolitiek_lachvandedag-nl.jpg
Misschien komt het door je vagina monologen Dick… loopt vanalles op leeg
@ Imke, grappig…… jij bent ook al aan het leeglopen…. de k en de e achter je naam zijn al weggevallen…. 😉
Waarom is deze Ick alleen maar aan het klagen over de mogelijkheid die men hem geeft om zijn ‘inzichten’ hier te droppen. Heel ondankbaar, vind ik dat. Niets wijs aan.
@ Imke…mooie post 😉 en zo terecht…wow 😀
@dick
Daar waar jij het hebt over het enige dat jou nog aansprak op wtk , ( de chat) laat je de gegeven uitnodiging om aan de chat 2.0 ( skype)mee te delen liggen . Over angst gesproken dick , waarom houd jij je dan vast aan de oude manier van delen en verdiepen? Wat weerhoud jou ervan om op een nog transparantere manier tot versterken en verdiepen over te gaan?
En kom dan niet aan met het smoesje ‘verslavingsgevoelig medium’ want die beoordeling over skype ( eerder door jou geponeerd) getuigt van een werkelijk vastzitten in het oude door angst gedreven paradigma. Kortom laat je giechel eens lekker transparant door een ieder bewondert worden! Kruip uit je angst.
http://www.amaze.nu/managementstory/archief/2006-03.html
@ Marcel, ik heb er gewoonweg geen behoefte aan, ik leef tegenwoordig puur op mijn gevoel en op mijn intuitie, op de impuls, en er is op dit moment niet een aandrang op te gaan Skypen met een groep mensen, die voor mij Verbonden zijn met mijn wel en wee hier op WTK. Ik vind het fantastisch dat een aantal mensen dol enthausiast elkaar daar ontmoeten, maar het is niet mijn ding…. Ik vul mijn tijd in, ook in contact met anderen, op de wijze die voor mij goed voelt…. Ik zit ook wel op Skype, maar chat daar met vrienden….. Hier op wtk hebben we veel met elkaar gedeeld de afgelopen jaren en op de chat verder uitgediept…. maar het is wel verbonden met wtk en, we moeten wel eerlijk zijn, vriendschap is iets anders dan zo nu en dan met elkaar slap ouwehoeren op de sjet.
Dat laat onverlet natuurlijk dat het best mogelijk is dat ik deze en gene nog best eens digitaal of in het echt, fysiek, zal ontmoeten. Ik heb al een afspraak met Martijn bijvoorbeeld om samen in juni naar het concert van Bruce Springsteen in Nijmegen te gaan. Ik vind Martijn een hele aardige en wijze jongen en dat weet hij van mij. En wie weet, Marcel, ontmoet ik jou ook nog wel eens in het echt…. mocht je door een aardbeving daar in het centrum van de gaswinning in Groningen in nood komen, kun je altijd een beroep op me doen. Echte vrienden laat ik nooit en te nimmer vallen 😉
@ Marcel
Doe maar geen moeite met Dick, die kiest bewust zijn eigen weg en denkt dat we met iets bezig zijn in den aard van vermoedens die Hij niet kan bewijzen. We hebben het niet eens op Skype over anderen, we delen juist eens heel andere informatie. Persoonlijke info over ons zelf die je weer niet eens hier op WTK kunt neer strooien zonder dat je weer een trol om je heen krijgt. Gisteren was de hoedjes/bril parade van iedereen toch wel een zeer humoristische hype van humor. Waar tekst zich ook eens plaats maakt voor emoties, gezichten die zich kunnen plooien, stemmen die diepgang maken en tuurlijk een heel ander level van bewust communiceren met elkaar is. Een soort Meet & Greet in een andere vorm. Dus laat Dick maar wat het is, hij mist de warmte, de melange, de gastvrijheid en de interesse van de ander. Ik kan me daar ook wel iets van bij voorstellen, we zijn allemaal wel een beetje kort door de bocht tegen hem geweest. Heel begrijpelijk dta hij dan ook niet durft te komen, net als die anderen die toch zo diep vast geroest zitten in de Conspiracy Hoek. We doen toch dingen die niet mogen of deugen…
Dag Dick, ga je goed ! 😉
Heldere analyse, Paul, denk om je gezondheid, het ga je goed 🙂
Het ziet er naar uit dat de vrijheid van / op internet en alle kritiek op overheden de diverse overheden de keel uithangt. Over de band van het auteursrecht zal het internet definitief op slot gaan:
http://webwereld.nl/e-commerce/77432-kranten-browsercache-maakt-inbreuk-op-auteursrecht
Tsja, de mensheid moet de komende (lange) tijd gewoonweg door de controletijd heen. Dat ligt in ons lot besloten. Na jaren van vrijheid en obesitas waarbij de westerse mens de hongerende Afrikaan heeft laten creperen wordt het nu tijd voor strikte regels, gevangenissen, onvrijheid en rantsoen. Dat zijn de lessen die de mens op deze aarde zal leren. Die NWO zal hoe dan ook komen. Volgens velen is hij er zelfs al. Wen er maar aan. Er is niks aan te doen. En de westerling heeft het verdiend!
Is dat het reeds besloten lot volgens ‘De Wet Van Daan’? Wie trekt er aan de touwtjes om dat te bepalen ? Is deze generatie verantwoordelijk voor de daden van generaties ervoor ? Stel dat je in een vorig leven een Afrikaan was , wordt je dan niet dubbel genaaid ? Als je geen cent te makken hebt en geen obesitas hebt , krijg je dan een vrijkaart ? Vallen dikke Afrikanen buiten de boot ? Is de kwalificatie Westerse mens geografisch of etnisch bepaald ?
Ik snap geen ene ruk van dit soort rechtvaardigheden , klinkt mij in de oren als religieuse doemdenkerij in een ander jasje .
Wat is west? op een ronde aardkloot ben je alleen dan een westerling als je van rechts komt , tenzij je als toeschouwer weer niet goed uitgelijnt bent want dan kan je zo maar een wijze uit het oosten zien naderen die voor je buurman een witte neger uit een door obesitas geplaagde westafrikaanse streek is.
Ja Marcel , die vraag had ik al eerder gesteld , maar die bleef zoals te verwachten onbeantwoord .
Why do we never get an answer
When we’re knocking at the door
With a thousand million questions
About hate and death and war?
http://www.youtube.com/watch?v=NP9iOqdxS8c
“de westerse mens” zoo zoo onderDaan, nog een keer; “de westerse mens” ; jij durft wel onderDaan, misselijk ventje, andere woorden heb ik niet voor onderkruipsels die de wet van de concentratie kampen mee helpen uit te voeren!! Wel eens van EigenWaarde gehoord? wel eens van uniciteit gehoord? en dan de hisz-story die nooit verteld wordt ; fatal flower onderDaan, overgeefbakje \____/ ; ga zo door daantje zo zwart als roet… zwarte kousenkerk taal
Obesitas = vol overladen boodschappen tas, Dat zijn gedane zaken Daan voor mensen die centjes te veel hebben om hun buikje rond meet te vullen.
Afrikaantje = een geurig bloemetje waar geen honingzoete mier van houdt.
Afridaanjte = iemand die monotoom de kleurrijke toekomst te gemoet ziet.
Fema Kampen = de Hema in Kampen voor al u taarten en rookworsten complotten.
NWO = Nieuwe Wijze Oliedomme club voor watjes die in angst willen geloven.
Rantsoen = Kuch, rats & bonen… >>> Voedselbank.
Westerling = Zonderling, want een Noord/Zuid en Oosterling bestaan nu eenmaal niet
En zo kunnen we nog wel wat uurtjes doorgaan met persifileren wat woordkundige crossword overtjes.
Hoe kan dat nou? Op zaterdag, 13 april al een facebook pagina over de ‘explosie’ van maandag, 15 april? Huh?
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=n4l9yK6vtCU#!
@Monika, je zou gelijk kunnen hebben, maar dan heb ik hier op WTK niks meer te zoeken, niks meer aan te reiken, niks meer toe te voegen. En hoe dan ook, ik leef nog wel IN deze wereld, al ben ik niet meer VAN de wereld. En als je bedenkt dat we verder kunnen evolueren door het oordelen en veroordelen achter ons te laten? we zouden zelfs een kwantumsprong kunnen maken. Met het oude paradigma bedoel ik de gevestigde orde, het tegenwoordige onderwijs en de reguliere geneeskunde, kortom de mechanistische wetenschap, het oude systeem waaraan ook de “gewone” media nog aan is gekoppeld. De nieuwe wetenschap is al veel verder, vandaar dat ik praat over het oude en nieuwe paradigma. Het was trouwens wel reactie en aanvulling op Anelle, maar dat is fout gegaan ???
@Alice, ik voel ook al langer dat ik hier op wtk niets meer heb bij te dragen…… ik leef ook IN deze wereld maar ben niet VAN deze wereld…. En als ik vanuit die instelling en houding tracht om met mijn TALENTEN en met mijn ERVARING invulling te geven aan wat jij een Kwantumsprong noemt, wordt gewoonweg hier op wtk, inclusief door Guido, een poging gedaan om je af te maken. Voor mijn gevoel heb je dan de boot gemist!
Ik heb geen zin meer om in die negativiteit te blijven hangen en doe van moment tot moment die dingen waarvan ik voel dat ze BIJDRAGEN aan die Kwantumsprong en heb geen zin meer om aan de zijlijn te
blijven staan schreeuwen en blaffen!
http://www.anarchiel.com/stortplaats/toon/vreemde_situatie_in_boston_fake_slachtoffers
Dank voor je bijdrage Dick. En dat meen ik. Of je moet het anders zien.. 🙄
@ Dick
Je moet je zelf dan ook niet laten af maken door Guido, laat je je zelf eens in maken door Guido, dat heeft meer waarde dan uit waarde.
Dat men vast loopt op jou wil niet zeggen dat men vast loopt op zich zelf, het is meestal altijd anders om dan. Wat je bent kan me dus niet bommen al wordt je afgefakkeld, het is en blijft gewoon shiften naar waarheden. Enne aan de zij-lijn us het best wel leuk hoor, je hoeft dan niet vanaf de middenstip de duur betaalde aanvaller of de verdiger te wezen, op de zij-lijn is altijd de reclame achter het doel waarneembaar.
Aftrappen en scoren is dan de kunst net als een balletje trappen met Maarten Spanjer… Dan staat de rest zomaar buitenspel!
wat je hier ziet gebeuren zijn haarscheurtjes in hetgeen wij zien als realiteit.
de beelden die wij als waar ervaren zijn van eerdere makelij, het is dus eerder gebeurd, in de toekomst als het ware, diverse opties, en afgespeeld in de huidige tijdlijn.
de reden dat we nu zien dat er waarschuwingen waren komt omdat sommigen deze wetenschap, al dan niet bewust, hebben bewerkt in iets als bv een film.
denk tevens aan de google glasses, wederom een eye opener, in ieder geval voor zij die helder kunnen zien, een projectie buiten de ogen, in de ogen, zoals de ogen zelf ook een projector zijn.
het beeld zoals wij dit tot nu toe gewend zijn gaat dus veranderen!
het gaat langzaam en geleidelijk, zodat het niet opvalt, alleen, in de huidige openheid met internet valt ook dit niet meer te verbergen.
dan rest de vraag, wie of wat zit hier dan achter?
zou het mogelijk kunnen zijn dat wij dit zelf zijn, binnen ons gezamenlijk omniversum genaamd aarde, dat wij een andere toekomst voor ons-zelf wensen, dat deze rimpeling komt doordat we op een grenswaarde zitten, tussen het een of het ander?
moge het nieuwe experiment snel aanvangen, ben er klaar voor…
Zoals de ogen het licht waarnemen, zo nemen de hersenen het denken waar. Het denken is een ‘veld’ dat onafhankelijk van de mens bestaat. Iedere mens neemt het denken door zijn eigen prisma, oftewel brein, waar. Maar er is geen ‘particulier’ denken. Er is een algemene denkwereld die door iedereen op zijn eigen wijze wordt waargenomen. Controleer die wereld en je controleert de mens.
De mens heeft net als andere ‘soorten’ een zwermbewustzijn. Zie ook de ‘Honderdste aap’ (http://nl.wikipedia.org/wiki/Honderdste_aap). Zoals gitarist Adje van den Berg al op de CD ‘Passion and Warfare’ van Steve Vai zei: “De antwoorden zijn altijd al aanwezig”. Het enige dat een mens hoeft te doen, is ze ‘uit de lucht plukken’, oftewel waarnemen in het denkveld.
Onderdeel van het denkveld zijn overigens de ‘gedachte concepten’. Een van die concepten is het ego. Dat is de ‘val’ van het bewustzijn in de ‘veelheid’. Het zich hechten aan een lichaam en ego. Dat is ook het verhaal van de lijdensweg: het vastgespijkerd worden van de algemene ‘geest’ aan de materie. Ik denk echter dat de mens nog veel dieper de materie in zal raken of, om met Houellebecq te spreken, veel verder zal ‘atomiseren’. De mens zal nog veel verder individualiseren. Zo diep dat het hem werkelijk pijn gaat doen, a la JC. Die weg is onvermijdelijk. De grootste leegheid, eenzaamheid en zwartheid zal ervaren moeten worden. Pas dan zal men beseffen wat de keerzijde van alles is.
Nu, op dit moment, is de mens ook niet bepaald ‘klaar’ voor hemelse omstandigheden. Zie de ‘What the bleep-filosofieen’ die instantane creatie propageren: ‘Om iets te krijgen, moet je er om vragen’ (‘You just got to believe’). Feit is dat de mens op dit moment dat soort mogelijkheden zal misbruiken om geld, macht, auto’s, seks,en andere banaliteiten te vergaren. We hebben de afgelopen decennia mogen beleven wat de westerse mens met zijn vrijheid en welvaart heeft gedaan: puur voor zichzelf gehouden. En zijn Afrikaanse medemens laten creperen.
En daaruit blijkt: We moeten nog gitzwarte perioden meemaken. Want de mens – wij allen – zijn vreselijke dieren. Monsters misschien wel.
… wat in wezen ook verscholen ligt in de Apocalyps van Johannes. De vau, het getal 6, is het getal dat de mens aanduidt, en 666 is de mens-heid. De mensheid is een beest. En de afzonderlijke mensen zijn hersencellen. Mens-heid = zwerm = bewustzijn = totaliteit der mensen = 666 = beest = monster. Wij gedragen ons in totaliteit als monsters. Een sprinkhanenplaag zijn we.
… en ach, waarom niet meteen het vau-vau-vau = 666 = www meenemen. Want het wereldwijde web zal te zijner tijd de weerslag van het bewustzijn van de mens-heid = beest vormen. Een Akashakroniek in wording.
… en tot slot: we zullen zo diep in het atomaire zwarte wegzakken en de eenzaamheid van het geestloze ervaren dat we zullen uitschreeuwen: “Waarom hebt u ons verlaten?”
W is de 23ste letter 2+3=5 WWW=dus 555 😉
sprinkhanen zijn lekker bijbels voedsel
Ik las in een eerder artikel dat ” Bel” afgeleid was vaal de heidense god Baal . BijBel is dan dus bij Baal . Bij Toutatis , wat een inzicht . 🙄
Mits je bij mijn bel kan raken Coz…. 😉
Mensen speculeren er gewoon op los, objectief weten ze het altijd beter te vertellen als zij in de eerste graad nooit aanwezig zijn geweest ter plekke, eten ze toch vaak zogenaamd hoe de vork in de bom steel verpakt zat. Ik gluur deze media vertoning even mee en zie dat er genoeg trails te vinden zijn voor een nieuwe conspiracy theorie onder de zogenaamde backpackers, die leuke suprise pakkets bij zich hadden…
Zie verscherpte blik op de foto’s op onderstaande site:
http://www.secretsofthefed.com/inside-job-suspects-identified-bombers-had-credentials-patsies-clearly-visible-photos/
Teeuwen zat ook in het komplot 🙁
http://www.youtube.com/watch?v=U4QP508DlwM
De gitzwarte toekomst van de mensheid:
1. we schaffen de internetvrijheid af:
http://webwereld.nl/e-commerce/77432-kranten-browsercache-maakt-inbreuk-op-auteursrecht
2. we maken dat de mens louter rechten heeft tegenover staten en schaffen die staten vervolgens af. Tegen bedrijven – die de facto de dienst uitmaken – heeft de mens geen rechten:
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2680/Economie/article/detail/3427436/2013/04/17/Hoogste-hof-VS-verwerpt-rechtszaak-Shell.dhtml
3. Cash geld gaat eruit. Alles onder controle, ook (de)valuatie van munten.
De risicoloze economie…
4. De verontmenselijking van de mens. De mens als zak moleculen. Zie de neurologie: de mens is zijn brein. Waarom zou een zak moleculen rechten hebben? Zakken moleculen kunnen we vertrappen, misbruiken en uitknijpen.
5. Eeuwig leven ligt in het verschiet. Ouderdom is een ziekte die via ingrepen in het DNA kan worden genezen. De mens zal eeuwig leven. En dat maakt de levenslange gevangenisstraf tot een eeuwige.
6. Het einde van informatieuitwisseling en -vrijheid. Ieder komma op papier is onderhevig aan auteursrecht. En op schending ervan komen zeer zware straffen te staan.
7. Uw lichaam is niet langer van u zelf. De grote corporaties zullen uw DNA patenteren:
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland/article/detail/1615374/2013/04/15/Hooggerechtshof-VS-buigt-zich-over-patenteren-van-DNA.dhtml
Niet op alle punten heb je wel gelijk, op 1 punt zit je er niet erg ver naast het doel, als je praat over verdienen aan onzin. Gezien er al op bepaalde zaken belasting wordt geheven op hemels water, hoe zou dat er straks bij ons er in gaan?!
http://www.express.be/business/nl/economy/fransen-heffen-belasting-op-regenwater/189130.htm
Ik lees over niet meer oordelen, loskomen van 3D in de commentaren.
Ik denk dat er helemaal nog niets te oordelen valt over de gebeurtenis in Boston en dat we eerst eens moeten kijken of we de waarheid kunnen achterhalen. En onder ogen kunnen komen. Ik ben erg positief gestemd over het feit dat dit steeds sneller gebeurt.
http://olympiczion.nl/index.php/de-mainstream-media-komt-met-een-contra-spin-in-de-boston-false-flag-hoax/
En je kunt je ook het volgende afvragen rondom het fenomeen oordelen: oordeel ik als ik denk dat dit soort praktijken gewoon niet productief zijn voor ons als mensheid of is dat de feiten vaststellen?
Lees eens het boek ‘Een buitengewoon gesprek met God’ hierover.
@Joris,
Een oordeel zonder veroordeel is in mijn optiek een mening geven, of ergens over hebben. Maar dat dit soort praktijken niet productief voor ons als mensheid is, dat is volgens mij idd. een voldongen feit met alles wat we nu weten. Dat wij allen onderdeel zijn van alles wat er is. Bovendien dat onze gedachten en emoties energie zijn. Er is geen Zij tegen Wij, er is alleen maar Wij.
Sommige boeken van Neale Donald Walsh heb ik ook gelezen, ze hebben me veel gebracht.
@ Joris.
Het zijn de feiten vaststellen.
Alice, misschien kan je een van je mooie gedichten de wereld rondsturen, want de ‘wij-energie’ heeft tot nu toe niets opgeleverd. Helaas.
Heb je eens over nagedacht dat de acteurs op het wereldtoneel, die een rol spelen, al heel lang erop wachten, wanneer het ‘volk’ eindelijk in actie komt en herkent wat er voor een vals spel wordt gespeeld.
Met ‘goede’ energie sturen, lachen ze je gewoon uit. Is mijn mening…of ben ik nou aan het veroordelen of oordelen of ik ben gewoon een beetje dom…?
@Monika,
Reactie op 19 moest hier staan, sorry
@Monika,
Hier is een gedicht, je mag van mij rondsturen zoveel je wil, aan wie je wil. Ik krijg ze ook aangereikt omdat ik ze maak in verbondenheid zo je weet, daarom deel ik ze met een ieder die zich hierdoor aangeraakt voelt.
In deze wereld van illusie
een wereld van schijnwerkelijkheid
is het moeilijk echt te leven
want leven is Liefde
en hoe kom je in deze wereld van schijn
in aanraking met deze Levenskracht?
de onvoorwaardelijke Liefde?
Liefde die wil zijn
Liefde die wil stromen
die zich in alles wil manifesteren
Liefde die je echt laat voelen
laat voelen dat je mag zijn
zijn zoals je bent
zoals jij bent geboren uit de Bron
geboren uit de Bron van deze Liefde.
Liefde die ooit werd ondergedompeld
verduisterd, als het ware gesmoord
door des mensen vrije wil
die verbonden is aan de wereld van
dualiteit, onliefde en wetenschap
een wetenschap die niet wil weten
alleen het zichtbare en meetbare wil geloven.
Echte wetenschap zit in ons hart, de
unieke en buitengewone gift in een ieder van ons
want elk mens heeft een innerlijk weten
het innerlijk weten is verbonden met die
alomvattende onvoorwaardelijke Liefde.
Wetenschap is op zoek naar waarheid
terwijl DE waarheid niet te vinden is
waarheid is niet altijd Liefde
Liefde is daarentegen altijd waar
want Liefde kan niet liegen
echte Liefde hoeft niet te liegen
bovendien laat zij zich niet bedotten
omdat ze is die ze is, hier en nu en eeuwig waar.
Ik wil me aansluiten op die Liefdesenergie
maar deze is nog teveel vertroebelt
vertroebelt door schuld, angst en oordeel
Ik kom in opstand met heel mijn wezen
tegen deze onliefde
maar het maakt me soms zo moe
mijn willen is lang niet altijd kunnen
ik ben ook maar een mens
een mens met aardse begrippen en emoties.
Ik wil die o zo nodige Liefde
die onvoorwaardelijk Liefde
gelijk, hier en nu creëren
Zo snel als de Zon de Regenboog
laat verschijnen aan het firmament.
Ik vind dit een mooie gedachte
te mooi om waar te zijn?
Waarom gaan we allen niet uit van dit wonder?
Welk wezen wil geen Liefde in zijn Leven
of eigenlijk is het in Liefde Leven
We gaan gewoon beslissen dat de tijd van
wonderen is aangebroken.
Weg met dualiteit, afgescheidenheid en negativiteit.
Wat een schitterend perspectief
Dan ontvouwd zich als vanzelf onze Levenskracht
de Liefdesenergie, ons geboorterecht
Pas dan voelen wij ons echt Thuis
Thuis in dit Universum dat wij allen ZIJN!!!
Alice/Aly
@Monika
Als je wilt zie dan mijn reactie op 10.2. Maar Monica wat denk jij dan dat werkt? Oorlogen hebben nog nooit iets opgelost. Ons aansluiten op het Christus bewustzijn is iets anders dan goede energie rondsturen. Het begint altijd bij jezelf. Als je het Licht niet in jezelf ontsteekt heeft het ook geen zin het te verspreiden. En niet alleen de acteurs op het wereldtoneel spelen een rol, wij allemaal zijn onderdeel van deze wereld. Kortom zie 10.2 En wie lacht wie uit? Vast niet de mensen die hun Innerlijke Kracht hebben gevonden. Mensen die de macht en het geld denken te hebben ontlenen hieraan hun identiteit en zekerheid, hier wil je vast niet bij horen. Dus wie is dan dom?
Ondanks de vele mooie artikelen zeg ik Wanttoknow vandaag vaarwel.
Het was goed om wakker te worden geschud. Ik ben inmiddels al een poos aan het ontwaken voor wat er zoal in de wereld gebeurt en kies ervoor om me hier niet helemaal in onder te dompelen. Er is meer dan dat, veel meer!
Mijn ogen zijn geopend, maar mijn hart ook.
Mensen zoals Alice leveren in mijn ogen een bijzonder positieve bijdrage. Maar in zo’n discussie als over Boston levert dat agressieve reacties op. Kijken met een meer overkoepelende blik wordt kennelijk niet gewaardeerd. Alsof je de vijand bent als je niet meegaat in het verhaal.
Dit voel ik al wat langer, maar met de reacties op dit artikel is voor mij de maat vol. Geen Wanttoknow meer.
@Monica
Met mijn reactie heb je mooi weer een gelegenheid om gifpijlen af te schieten. Al zal ik die waarschijnlijk niet meer lezen.
@Alice
Dank voor al die wijze bijdragen van jou. Mijn hart werd er meestal warm van.
@Janny,
Dank je wel, ik begrijp wat je bedoeld. Het ga je goed, veel succes en vooral plezier op je levenspad, blijf in je Kracht, hartegroet Alice
Wat ik zie in de reacties is dat een ieder het verhaal bekijkt vanuit zijn/haar persoonlijk perspectief . Een artikel is een artikel , wat je er mee doet of wat het met jou doet mag je zelf inkleuren , interesseert het je niet of geeft het je een naar gevoel dan laat je het toch gewoon links liggen . Je kan moeilijk van Guido verwachten dat hij altijd een frontpage klaar heeft met alleen artikelen die jou aanspreken . Om daarnaast ook nog eens te verwachten dat de reacties onder een artikel dat jou toch al niet aanspreekt in de toon zijn die jij graag zou zien is bovendien helemaal vergezocht .
Wees blij dat je kan en mag reageren , er is echter geen MOETEN bij , heb je niks te melden dan ga je toch lekker even een stukje in de wind lopen , blaast je auraatje lekker schoon en krijg je misschien wel inspiratie om iets te schrijven wat je wel het vermelden waard vindt .
@ Janny , beetje trieste actie om Monika voor gifpijlenschieter uit te maken en dan weg te rennen . Zo doe je namelijk het gene waar je een ander van beticht .
@cozmic
Je hebt helemaal gelijk. In boosheid en irritatie heb ik net zogoed gifpijlen naar Monika gestuurd. Na een nachtje slapen sta ik er gewoonlijk anders in (kan dus beter wachten met reageren tot ná dat nachtje slapen).
Mijn 1e reactie laat mij vooral meer over mezelf zien en waar ik op dit moment sta. Vooral het op de persoon afgeven door Monika en sommige anderen wekt een reactie in me op. En tja, dat gebeurt alleen als het resoneert met iets wat in mijzelf ook aanwezig is (blijkt wel uit mijn reactie waarin ik precies hetzelfde doe)en op dit moment gezien en geheeld wil worden.
Ik zie het en realiseer me dat ik daar mijn licht op kan laten schijnen. Heilzamer dan het ‘schieten’ op een ander.
Dank voor je reactie waarin je zegt waar het op staat zonder met modder te gooien. Zo kan het dus ook.
@ janny
Kijk daar heb ik nou grote waardering voor , om een excuus te kunnen geven na een periode van zelfreflektie, petje af!
Dank voor je overkoepelende blik Janny..!
Het feit is echter dat er weer een drill gepland was en de mensen zijn wakker geworden na 911 .
Dat Sandy Hook gestaged was is voor mij wel duidelijk , ook daar was een drill gepland , wat een toeval .
Ook hier in Boston was weer een drill gepland , waarom wordt er nergens in de Media over dit toeval gesproken het is bijna een feit dat er dan iets gebeurt .
Ook was er een drill in London toen daar een bom ontplofte en in Madrid hetzelfde verhaal.
Dit moet je toch aan het denken zetten ?!
Wil even terugkomen over iemand die zijn benen verliest.
Mijn vrouw is OK Nurse die vermelde gelijk dat je binnen twee minuten doodbloed als je beide benen verliest , lijkt me logisch .
Nee ik geloof absoluut niet in dit verhaal en een ander mag daar wel in geloven .
Love is all we need .