x
Geschiedenisles van ‘Stichting 11 September‘
2018 WantToKnow.nl/be
Stichting 11 September wordt regelmatig door scholieren, studenten en docenten verzocht om documentatie en feitelijk materiaal beschikbaar te stellen en te adviseren over de gebeurtenissen van 9/11. Ton van der Schans, voorzitter van de Vereniging van Geschiedenisleraren (VGN), meldt terecht dat 9/11 een breekpunt in de geschiedenis is. Steeds meer jongeren, maar ook ouderen, willen meer weten over de toedracht en de gevolgen van 9/11.
“Als u de waarheid niet spreekt over 9/11, hoe moet ik de rest van uw interpretatie van de geschiedenis dan beoordelen?”
Een steeds grotere groep bezorgde wereldburgers, waaronder vele ingenieurs, architecten, piloten, juristen en militairen zijn van mening dat de officiële samenzweringstheorie van de VS niet kan kloppen. Nu, na 17 jaar, is er inmiddels voldoende onomstotelijk wetenschappelijk bewijs verzameld dat aantoont dat de 3 WTC torens niet hebben kunnen instorten door alleen de 2 vliegtuigen. Het staat vast dat additionele, vooraf geplaatste explosieven moeten zijn ingezet.
9/11 Werd gebruikt om oorlogen te kunnen beginnen en wordt nog steeds gebruikt om ingrijpende maatregelen te rechtvaardigen, terwijl duidelijk is dat de oorspronkelijke veronderstelling dat een man met een baard vanuit een grot met 19 helpers o.a. het Pentagon kon aanvallen, niet houdbaar meer is. Er is zoveel bewijs dat het officiële verhaal niet klopt, dat scholieren willen weten hoe het werkelijk zit.
Geschiedenisdocenten komen regelmatig in een moeilijke situatie als scholieren aantonen, door scherpe analyse van vele studies en bronnen, dat de officiële uitleg niet waar kan zijn. Hoe moet de geschiedenisdocent hun scripties beoordelen? Een onvoldoende voor het zich niet houden aan de voorgeschreven uitleg of een hoog cijfer voor de uitstekende analyse van het feitenmateriaal?
Één geschiedenisdocent kreeg al te horen: “Als u de waarheid niet spreekt over 9/11, hoe moet ik de rest van uw interpretatie van de geschiedenis dan beoordelen?” In de periode na 9/11 is niet alleen de geloofwaardigheid van de reguliere media en de overheid onder druk komen te staan, maar ook die van de opleidingsinstituten.
Dit is een serieus probleem. Alleen een echt eerlijke, open discussie kan dit oplossen. Eerlijkheid en transparantie is de enige manier om het verloren vertrouwen terug te winnen. Het wordt tijd voor een eerlijke geschiedenisles over 9/11. Of moeten geschiedenisdocenten aan geschiedvervalsing gaan doen? Het is niet te hopen. Wij willen daarom graag helpen.
Stichting 11 September biedt docenten aan om voor hen of hun leerlingen/studenten bijles te komen geven in de vorm van een voordracht. Een goed begin is alvast te kijken naar het theatercollege ‘KomPlot’ van George van Houts, met inmiddels ruim 88.000 views:
Meer informatie:
www.ae911truth.org, (Engelstalig) diverse wetenschappelijke artikelen, gesteund door ruim 3.000 ingenieurs en architecten.
www.lcfor911.org, (Engelstalig) 52 pagina’s met 57 bewijsstukken, met als doel om een ‘Grand Jury’ in te stellen.
Achtergrondinformatie:
De Stichting 11 September is in mei van dit jaar opgericht door o.a. theatermaker George van Houts en de voorzitter van Architects & Engineers for 911 Truth – Nederland, Wico Valk. website: www.11september.eu, email: info@11september.eu.
De Nederlandse prof. Kees van der Pijl heeft gevolg gegeven aan het verzoek om meer info over 9.11 . Zie bron :
https://www.veteranstoday.com/2018/11/06/uk-professor-under-probe-for-claiming-israel-zionists-in-us-gov-behind-9-11/
Het resultaat :
“Sputnik/Moscow: The professor made the remarkable claim in a tweet, which has since been deleted, on Saturday, drawing condemnation and ridicule.
Professor Kees van der Pijl is being investigated by Sussex University for seemingly accusing Al-Qaeda* of being a front for Mossad and blaming Israel for 9/11.
The academic shared an article by conspiracy theory platform Wiki Spooks, alleging the Israeli government orchestrated the September 11 attacks with “help from Zionists in the US government.”…………
Sussex University has said they are investigating the matter and are yet to decide if they will take disciplinary action against the professor, who formerly served as head of the university’s international relations department…… (=einde citaat).
De auteur van het artikel op VT weet blijkbaar niet dat Mr Kees van der Pijl een Nederlander is. Dit is echter maar een detail. Het belangrijkste is echter dat Mr Kees van der Pijl vervolgd wordt om de waarheid te zeggen en te publiceren. Het voormelde voorbeeld is zeker interessant in verband met de publicatie op WTK : Wat is waarheid…??
Het voormelde illustreert ook de macht van de Zionistische lobby. Of 1984 van George Orwell in al zijn glorie. Ik zie dan ook een toename van de censuur en de intellectuele terreur.