Nederland is bezig een heel eng land te worden, dat vinden wij bij WanttoKnow niet alleen; dat vinden steeds meer mensen.. Het propaganda-verhaal van de ontwikkelingen rondom het MH17-onderzoek is ZO verschrikkelijk doorzichtig EN adembenemend kortzichtig, dat je welhaast een hart én hersenen van eelt moet hebben, om niet te doorzien wat hier gebeurt. Het is zelfs de nationale omroep, ‘onze’ NOS, die het voorbereidende werk voor Mark Rutte en het OM aan het doen is.. Want als de NOS volledig ongenuanceerd het verhaal van het OM in beeld brengt als ‘de schuldige is gevonden’, dan spreken we niet meer van onafhankelijke journalistiek..
Het betreft de mededeling van het OM, dat de strafrechtelijke kant van de aanslag in beeld probeert te brengen, dat het informatie heeft ontvangen, waaruit zou blijken, dat onder het commando van een Russische officier, de aanslag op de MH17 is uitgevoerd. De naam van de man wordt genoemd en terloops komt de bron van het bericht naar voren.. Doe je je even je stoelriemen vast..??
DE BRON die door het OM wordt genoemd, is afkomstig van de andere mogelijke DADER, namelijk het regeringsleger van Oekraïne, wiens geheime dienst zomaar een vermeend ‘afgetapt telefoongesprek’ aan het Nederlandse OM heeft aangeboden. In dit gesprek, je weet het, zou de betreffende Russische officier gesproken hebben met separatisten over de BUK-lanceerinrichting.. Ja, dat is nou precies informatie die je van een potentiële dader mag verwachten, informatie die deze dader dient schoon te wassen, te ontlasten van mogelijk daderschap..!
Wellicht weet je, dat het de grootste truuk van machthebbers is, om via zogenaamde VALSE-VLAG-OPERATIES, de schuld van een daad-van-agressie neer te leggen bij een partij, die het dus niet heeft gedaan, maar wel de schuld krijgt. Vervolgens is het natuurlijk een fluitje van een cent, om de (wereld)bevolking in een dusdanige stemming te brengen, dat ze jou als machthebber steunen in jouw strijd tegen die ‘schuldige’..! Wij geven je in dit kader van de aanslag op de MH17 graag mee, dat in februari 2014 de Amerikaanse regering haar zogenaamde ‘adviseurs’ heeft gestuurd, die de pro-Westerse zetbazen in de Oekraïense regering zouden gaan ‘bijstaan’ in het opbouwen van het land…!
Meestal wordt met de term ‘adviseurs’ een keurcorps van CIA-agenten, Special Forces en ander, onder de radar-werkend top-secret klasse personeel bedoeld.. Jongens die van wanten weten en dus ook van ‘aanpakken’ weten.. Geen gedraal, geen woorden, maar dáden.. Alsjebegrijpt wat wij bedoelen..? Daarbij niets- en niemand-ontziend tewerk gaan.. De historie blijkt dit verhaal kéér op kéér te bevestigen.
Joost Niemöller over de twijfelachtige en ‘enge’ rol die de NOS vaker en vaker speelt..
We laten je graag even het commentaar weten van Joost Niemöller op deze hele zaak; de verwording van de NOS tot propaganda-masjien van de regering Rutte.. Joost is journalist en auteur van het onvolprezen boek over de MH17-ramp, waarvan je hiernaast de cover ziet. Lees het verhaal in de woorden van Joost:
“Gisteren bracht de NOS het bericht dat er voorafgaand aan de neergehaalde vlucht MH17 ook heel veel andere luchtvaartmaatschappijen waren die over Oost Oekraine vlogen. Wat is daarvan nu eigenlijk de nieuwswaarde en waarom wordt dit bericht juist nu gebracht?
Het is op zijn minst opmerkelijk te noemen dat dit bericht juist nu gebracht wordt. Het VPRO radioprogramma ‘Argos’ bracht zaterdagmiddag 4 april namelijk de naar hen gelekte briefing van het diplomatenoverleg in Kiev naar buiten. Terwijl het kabinet Rutte eerder niet inging op verzoeken van de Kamer om dit vrij te geven. En de muur van zwijgen van de PvdA en VVD fracties deed de rest.
Maar nu de briefing is gelekt weten we zeker wat we al hadden kunnen weten: namelijk dat de regering wel degelijk via dit diplomatieke kanaal gewaarschuwd was dat er na het neerhalen van een Oekraiens Antonov gevechtsvliegtuig op zo’n 6000 meter hoogte sprake was van een geheel nieuwe, en gevaarlijke situatie voor de burgerluchtvaart die op zo’n 10 kilometer hoogte vloog. Want wat je op 6 kilometer kunt neerhalen, kun je best ook wel op 10 kilometer neerhalen. Het regime in Kiev had het luchtruim boven Oost-Oekraine op 9.500 meter afgesloten, waardoor het niet-effectief voor de burgerluchtvaart was afgesloten. Die vlogen namelijk meestal iets hoger.
Die twee gegevens, het neerhalen van de Antonov en het gedeeltelijk afsluiten van het luchtruim, hadden een duidelijke waarschuwing moeten zijn voor dit kabinet: Vlieg niet meer over Oost-Oekraine. Geef een waarschuwing af, of desnoods een negatief reisadvies voor passagiers die van plan zijn te vliegen met maatschappijen die dat toch deden. De diplomatenbriefing maakte dat heel precies duidelijk. Dit was een boodschap die niet genegeerd kon worden door een regering die de veiligheid van de eigen burgers serieus neemt.
Het kabinet zit hiermee dus diep in de shit. Maar wat doet de NOS? De NOS komt met een ontlastend bericht voor dit kabinet: Het was heus niet zo bijzonder dat de KLM erover vloog, want andere luchtvaartmaatschappijen deden het ook. En zelfs steeds meer, toen men niet meer over de Krim durfde te vliegen. Ditzelfde bericht had de NOS, op basis van oude Radar Flight berichten, ook al kunnen brengen op de dag nadat MH17 neerstortte. Maar nee… Ze komen er nu mee! De NOS komt dus met geen nieuws op een moment dat het kabinet snakt naar dit soort ‘nieuws.’
Mij wordt verweten dat ik me laat interviewen door de Russische media, want die zouden alleen maar propaganda verspreiden. Maar wat de NOS brengt, onder het mom van ‘nieuws’ is dus niets anders dan doodordinaire regeringspropaganda. Nieuws brengen dat geen nieuwswaarde heeft, maar wel politieke waarde.
Zeker, de Russische media brengen nieuws wat in hun voordeel speelt. Maar ze brengen op zijn minst nieuws, heb ik gemerkt, en dat nieuws is over het algemeen ook bijzonder feitelijk. Bijvoorbeeld over de ‘bewijzen’ die het OM nu naar buiten brengt. In de Nederlandse media hoor je daar helemaal niets over. Nederland is bezig een heel eng land te worden..!
* * *
Laten wij van de ‘alternatieve media’, zoals dat zo mooi heet, dan gewoon de ‘andere kant van de zaak’ belichten; zorgen dat jij WEL een compleet beeld krijgt, ZONDER OORDEEL, van de mogelijke gebeurtenissen en oorzaken rondom deze verschrikkelijk ramp. Evenals Joost Niemöller zijn wij het eens met de stelling, dat deze ramp VOLLEDIG eenzijdig wordt belicht; sterker nog, er wordt al het mogelijke aan gedaan, de Nederlandse publieke opinie te kneden in gewenste vorm..
Namelijk de vorm waarin het Nederlandse volk als JA-knikkende schaapjes, de BUK-raket-afgeschoten-door-de-Russische-separatisten-optie omarmt als waarheid.. De essentiële vraag die iedere Nederlander zich inmiddels continue moet stellen, is waarom je voorgekauwd en ‘eenzijdig MH-17-nieuws’ krijgt opgediend van NOS, ’t Telegraafje, en ga zo maar even door..
Hieronder een uiterst gedetailleerd verslag van een Russische kolonel over de uiterst gedetailleerde analyse van de wrakstukken van de MH17. Een analyse die bovendien de onzin aantoont van de BUK-shrapnel-theorie.. Er worden namelijk door de Oekraïense luchtmacht, raketten gebruikt, die in de lucht worden afgeschoten om vliegtuigen te treffen. EN OOK DEZE RAKETTEN ZIJN VOORZIEN VAN SPECIFIEKE SHRAPNEL (metaaldeeltjes). DEZE SHRAPNELDELEN ZIJN GEVONDEN IN DE WRAKSTUKKEN VAN DE MH17..!
En zijn er, de door de Russen geconstateerde (radarbeelden!), die hier in Nederland maar niet op Tv komen. Beelden die bewijzen aandragen van ‘1 of meerdere extra vliegtuig(en) in de buurt van de MH17, vlak voor de ramp’.. Wanneer de Nederlandse media dit niet doen, dan vind je het hier wel op WantToKnow.
x
* * *
x
x
x
x
Het wrakstukken-onderzoek, of..
X
Hoe de MH17- Boeing 777 boven de Oekraïne
werd neergeschoten..
2015 – kolonel Cassad (vertaald uit Russisch (bron) en Engels (bron))
x x
“De volgende tekst is in sommige opzichten nogal technisch. Lees het aandachtig door, met in het achterhoofd de eerdere technische rapporten over de romp en de cockpit. Sinds de crash op 17 juli 2014 geloof ik dat de Boeing 777, het passagiersvliegtuig, vlucht #MH 17 werd neergeschoten door een of twee Oekraïense straaljagers SU-25. Hieronder volgen mijn argumenten.
Tussen de wrakstukken van MH17 werd een staaf van een lucht-lucht raket R-60M gevonden. In Holland zijn delen van de neergeschoten Boeing gereconstrueerd. Tussen de foto’s van de reconstructie zijn tenminste 2 van deze staven te vinden, welke de zogenaamde aanval door een ‘BUK’, een anti-vliegtuig M1-SAM-raketbatterij, weerleggen. Op een van de foto’s zie je een object, dat eruit ziet als een staaf van een R-60M projectiel. Op de andere foto: een rond gat in de luchtinlaat van de rechter motor. Er zijn minstens negen gaten te zien, kenmerkend van een ‘air-to-air’-machinegeweer.
Gilze Rijen...
Op 3, 4, 5 en 6 maart 2015 mochten 5000 mensen, familieleden en vrienden van de slachtoffers, de gedeeltelijke reconstructie van de Maleisische Boeing 77 bij de luchtmachtbasis in Gilze-Rijen bekijken. De laatste grote delen zijn nog steeds in Petropavlovka. Nederlandse journalisten hebben daar op 22 februari 2015 een volle vrachtwagen met wrakstukken gezien.
De linkerkant van de cockpit (zie foto hieronder) trekt de aandacht, daar is de meeste schade te zien. Het grootste gat in het midden heeft naar buiten gekeerde gerafelde randen, karakteristiek voor een inwendige explosie of decompressie als gevolg van een plotselinge verandering van de inwendige druk in de cockpit/cabine. Op de foto kunnen we ook meer dan 20 grote ronde gaten zien, die onder andere door de rand van het raam van de cockpit gaan en de linkerkant van de cabine van de piloten.
Voor dit gedeelte (cabine) van het vliegtuig wordt bij de fabricage van het vliegtuig het sterkste materiaal gebruikt, versterkt aluminium (titanium volgens andere bronnen), gelegd in dubbele lagen, om schade te voorkomen, bijvoorbeeld voor het geval een vliegtuig in aanraking komt met een vogel. De eerste laag zou rond 1,8 mm dikte liggen en de tweede rond 0,8 mm. We weten ook dat de dikte van de huidplaat van de rest van het vliegtuig, een Boeing 777, bijna overal 2 mm (0.09 inch) is.
Als je de foto’s close up bekijkt, op een van de vele links, dat kun je een groot aantal kleine ‘vlekken’ zien ‘als pokken’ en zwarte roetvlekken op de buitenkant van de cabine. De randen van de gaten buigen naar binnen. Het is precies ook zoals de Duitse luchtvaartdeskundige Peter Haisenko en oud-legerofficier Bernd Biederman het eerder concludeerden..!
Dit suggereert dat de schoten in de nabijheid van de huid van het vliegtuig plaatsvonden, van buiten naar binnen. Volgens sommige schattingen zou de afstand tussen de cockpit en het epicentrum van de explosie tussen 50 cm tot 4-5m zijn (HIER). De straal van de impactzone van een ‘BUK’ is 17 meter, de raket ontploft volledig computergestuurd, boven en vóór het doel, maakt daarvoor eerst een klim en creëert een wolk van 6000 granaatscherven (BRON).
Citaat van MH17-webtalks: ‘Het zijn juist de detonatie producten die de meeste sporen achterlaten op brokstukken. Het vermogen om mechanische beschadiging toe te brengen op de afstand van de plaats van de explosie is gelijk aan 15 … 20 radii. Gezien de explosiestraal van 10-15 cm wordt dus de afstand 1,5 m. tot 3 m. Eerst komt de schokgolf, dan de hete gassen en vervolgens de fragmentatiescherven. Gas vertraagt snel, sporen daarvan zullen alleen direct naast de explosie worden gevonden.’
Een aanval van ‘BUK’ klopt dus niet, qua afstand van de explosie of de schoten. Zal de grootte van de gaten in de huidplaat wel kloppen met een BUK aanval? Om de diameter van de gaten in de cockpit te achterhalen moet je de diameter van de gebruikte klinknagels vergelijken, deze is 11 mm. De geelachtige rode randen van sommige gaten, vaag zichtbaar op de eerste foto, zijn misschien een gevolg van de koperen buitenkant van de kogels die deze gaten hebben gemaakt.
(Als een kogel ergens doorheen gaat wordt het gepenetreerde materiaal vooruit en opzij geduwd, hele kleine deeltjes van de kogel of fragmentatie product achterlatend, evenals sporen van roet, kruit en smeerolie in de baan over het materiaal. Er wordt echter helemaal geen koper gebruikt bij BUK granaten. Er wordt wel koper gebruikt bij de productie van fragmentatie kogels.
De band met explosieve bepantsering-doorbrekende granaten in een vliegtuigkanon, de kogels hebben een cilindrische vorm. Het wordt duidelijk getoond HIER Naast enkele tientallen ronde en ovale gaten in het voorste deel van de Boeing zijn er minstens vijf gaten, die een rechthoekige en vierkante vorm hebben.
Echter, geen van hen is door de huid gegaan, dus is het moeilijk om de grootte te bepalen. In ieder geval groter dan 1 cm. In de omschrijving van de R27 raket (HIER), die kan worden gemonteerd op straaljager Su-25, wordt echter wel gesproken over de aanwezigheid van kubussen bovenop de staven in de kop van de raket..!
Voormalige militairen van de Russische en Oekraïense luchtmacht (hier) schrijven op hun forum dat de R-60 is uitgerust met granaatscherven elementen naast staven van wolfraam (eenzelfde beschrijving van granaatscherven en koppen op staven is te vinden op andere websites (hier bijvoorbeeld)).
Hiernaast een vergroot beeld van de kop van een R-60 machinegeweer. Naast deze, is er geen enkel gat in het vliegtuig dat passend is met dit element.
De huidplaat van de cockpit trekt de meeste aandacht. De gefragmenteerde inhoud van een kop kan de Boeing vanuit verschillende hoeken raken. De vorm van het gat kan hierdoor ook verschillen. Rond, als het sferische object vanuit de goede hoek de huidplaat binnenkomt, of langgerekt. Zo ziet het er uit als een gewone kogel metaal raakt.
Misschien verklaart dit de gaten van verschillende grootte op de linkse huidplaat van de cockpit. (Punt 4 op het schema aan de linkerkant van de Boeing hieronder). Door de gaten te vergelijken met de klinknagels zien we dat ze variëren tussen 3 en 10 cm. De hoek waaruit de scherven zijn gekomen ligt tussen 25° – 30°.
En dan natuurlijk hoe de ‘BUK’ vuurt..!
De 9М38М1 raket, die wordt gebruikt in ‘BUK-M1′-opstellingen, bestaat uit fragmentatie-wapenkop 9Н314, die zo’n 70 kg weegt. In de basis zitten 32 kilo aan sub-projectielen (4500 stuks, 8 g per stuk, in de vorm van een I, iets tussen de vorm van een ‘Н’ en ‘X’, vlindervormig dus en zo’n 1500 kubussen van 4 g per stuk) BRON. Op internet is een foto van een van de wapenkoppen.
De I-vorm granaatscherf is 13 mm en de diameter van de kubussen is 10 mm. BRON en BRON Als dit type grond naar lucht raket was gebruikt om de Boeing neer te schieten dan zou de meerderheid aan gaten in de huid van het vliegtuig rechthoekige vormen hebben. De I-vormige stukken kunnen beter penetreren dan de kubusvormige stukken. Een van de ‘Livejournal’-gebruikers deed een experiment —
De ‘BUK’ zou dit soort sporen hebben achtergelaten, als er maar een paar van de 4500 projectielen het vliegtuig hadden geraakt. Een gedetailleerde beschrijving van het experiment HIER.
EN LET OP..! Op de wrakstukken van MH 17 is niet één van dit soort gaten gevonden.
Bovendien, de projectielen die met een snelheid van 1200 m.p.s. vliegen, zouden een duidelijk spoor moeten achterlaten in het dunnere materiaal van de romp, meer nog als in de versterkte cabine. Met een correctie voor de Heavy Explosive charge en de hoek waarmee de BUK fragmenten de huidplaat zouden moeten zijn binnengedrongen zouden er sporen van 18 tot 20 mm moeten zijn. Lees meer over de fragmentatie sporen here, here en here. (Twee gevonden vierkante fragmenten in de cabine van de piloten: exposed — een bleek keramiek te zijn, de ander had een schuine rand)
Een door een BUK neergeschoten vliegtuig ziet er zó uit
Op het internet zijn foto’s te zien van drie vliegtuigen die in de afgelopen 15 jaar vermoedelijk zijn neergeschoten door ‘BUK’-SAM-raketbatterijen. In alle drie gevallen was de crew nog een tijd in leven na de raketaanval en heeft het vliegtuigwrak ruwweg hetzelfde uiterlijk: heel veel ronde of vlindervormige gaten. Deze vliegtuigen lagen dus niet in stukken verspreid over een groot gebied.. (HIER)
Het is algemeen bekend dat op 29 juni 2014 de rebellen de militaire unit 1402 gevangen hebben genomen in Donetsk, waar een defecte “BUK” stond. Ze willen deze niet repareren (hier). Het is ook bekend dat de ‘Osa’-complexen in de Oekraïne ook doelen konden raken als een An-26 of Su-25 op de hoogte van 6000 m.
Staafvormige gaten. Een van de stangen is gevonden.
We kunnen in ieder geval drie gaten ontdekken die door en door zijn: op de linker vleugel, rond het gebied van de tweede linkse deur en op de staart (zie plaatje van linker- en rechterzijde Boeing). Het gat naast de tweede deur heeft bijvoorbeeld een lengte van 10 cm. En naast dit gat zien we een lang element, dat er uitziet als een staafvormig projectiel van de lucht-lucht raket R-60M. (HIER originele foto)
REFERENCE Su-25M1 straaljager, R-60M raket, met 3 kg aan hoog explosieve fragmentatielading.
Het materiaal van de koppen is een mengsel van zirkonium en molibdaine /wolfraam. De kop heeft op zich niet veel kracht en is maximaal effectief wanneer het een vliegtuig binnendringt dat het doel is. De contact loze ontsteker is de radio detonator “Kolibri” (ontwikkeld in 1971) en een back-up detonator. De radius van de radio detonator is 5 m. De schade radius is 2.5 m. (BRON)
Dit is de omschrijving van de R-60M (62M model). De staven zijn een beetje anders dan de klassieke lange dunne. In de export variant is een set “pseudo-staven” gebruikt. Deze zijn gemaakt van wolfraam. Sommige bronnen melden dat de staven 3 gram wegen.
De kop met een paar duizend van deze staafjes, weegt in totaal 3 kg. De stangen liggen rondom een driehoekig frame, met TNT ertussen (Source). “De wapenkop van de R-60M (62М) met loodrecht gelegde staven van wolfraam resulteert in enorme delta- en ruitvormige gaten.”
Alleen R-62 en vanaf de jaren ’80 de R-62M werden geëxporteerd. 70% van de raketten hadden scherven (of “pseudo-staven”) in plaats van op staven-gebaseerde koppen. (HIER)
We kunnen grote rafelige delta-gaten zien, bijvoorbeeld, aan de buitenkant aan de rechterzijde van het tweede compartiment. Een roetspoor is te zien op één van hen. Daarnaast zijn twee soortgelijke gaten zichtbaar op de bodem van de voorste bagageruimte, niet ver van de cockpit. Zes delta- en ruitvormige gaten en drie gaten op de linker vleugel en op het onderste gedeelte van de huidplaat naast de tweede linker deur: de vorm van deze gaten komt overeen met de schade die kan worden verwacht van de kop van de R-60M. De R-60M is op de Oekraïense straaljagers Su-25M1 gemonteerd. De raket kan de motor van de ‘Boeing’ als doel hebben gehad, maar er 5 meter vandaan zijn geëxplodeerd, vandaar de typische gaten door stangen bij de linker vleugel en bij de vloer bij exit L2.
Het Oekraïense PO “Arsenal” werkte aan de modernisering van de raket. De raketten waren uitgerust met een infraroodgeleidingssysteem OGS-75T “Komar-M” (vergroting van het beeld 1/4); de seriële productie werd gedaan door NPK “Progress” (Kiev, source). Doelsector 34 graden. Maximum snelheid 35 deg/s.
Het is ook mogelijk dat het wapen zo dicht mogelijk bij de Boeing is gebracht en daar opende, bij het landingsgestel, vlakbij de motoren. De bijzonder kleine geleide lucht-luchtraket met infrarood-doelzoekende raket hoeft alleen maar in de buurt van het doel te komen. Als maar 2% het doel raakt is het vliegtuig al verloren. De staven gaan door titanium heen. Source
* * *
Hoe de MH17-Boeing 77 is neergeschoten..
xx
Er zijn slechts 7 seconden gepasseerd na de laatste communicatie met de crew. Deze heeft niet eens tijd gehad te waarschuwen dat een bedreigende situatie was ontstaan (als we het moeten geloven dat banden ‘zijn kwijtgeraakt’ bij Airtraffic Control in Dnepropetrovsk). Wat er ook gebeurde, het gaat allemaal heel snel: ná de eerste inslag draait het vliegtuig, verliest aan snelheid, van 900 km/u naar 400 km/u, glijdt van 10.000 meter hoogte naar 2.000 meter.
De inwoners van Grabovo en Torez horen vervolgens twee luide knallen in de lucht. Als de Boeing onder de wolken komt valt het vliegtuig uit elkaar, een groot stuk romp komt terecht in de bossen in Petropavlovka. Het is een gedeelte van de businessclass en het tweede gedeelte van economyclass. In Rassypnoye vinden ze de cockpit en lichamen van 40 mensen. De staart en het middelste deel van de romp, het landingsgestel en de vleugels vliegen het langste door en worden gevonden in een veld bij het dorpje Grabovo.
Tussen juli van 2014 en februari van 2015 worden de meeste stukken van de Boeing gevonden. De rechter vleugel, de rechterkant van de businessclass en de neus zijn nog steeds niet gevonden. Drie personen zijn op dit moment nog niet geïdentificeerd. 298 mensen waren aan boord. Volgens de Maleisische pers werden in het lichaam van de piloot metaalfragmenten gevonden. 25 Metaalachtige objecten wakkeren de achterdocht van de onderzoekers aan. Kijk eens naar deze foto van de wrakstukken van de stoelen van gezagvoerder en co-piloot…!
De linkerkant en de vloer van de cockpit hebben de meeste schade van de granaatscherven. Talrijke gaten zijn zichtbaar in de gezagvoerder stoel en een aantal gaten in de stoel van de tweede piloot. Tenminste vier gaten zijn zichtbaar in het lichaam van de gezagvoerder. Al deze gaten zijn rond. Gezien de aanwezigheid van roet en het grote aantal kleine zwarte stippen werd de wapenlading van dichtbij losgelaten, precies bij de cockpit.
Gezien de hoogte van deze vlucht, 10.000 meter, kan de cockpit alleen worden bereikt door een BUK-raketbatterij (S-300, ‘BUK’) vanaf de grond of door een ‘lucht-lucht’-raket. Omdat er geen staafvormige projectielen in de cockpit zijn gevonden, alleen veel gaten met gerafelde randen, is het logisch dat daar een fragmentatie lading is geëxplodeerd. Zulke ronde munitie wordt gebruikt in GSh-30 vliegtuigraketten en S-200 en S-300 SAMs. Omdat er geen vlinderachtige kruis-vormen zijn gevonden, de projectielen in een BUK batterij, en omdat de explosie op niet meer dan 5 m afstand plaatsvond, kunnen we een aanval met een BUK batterij verwerpen. De S-200 worden sinds 2001 niet meer gebruikt in de Oekraïne.
Aanval op de BOEING van de rechtse achterkant
De versie, waarbij 1 of 2 Su-25M1 straaljagers het burgervliegtuig hebben achtervolgd wordt steeds logischer. Het zijn gemoderniseerde aanval jets, waarvan er 5 zijn in de Oekraïne (bron) . De straaljagers kunnen wel degelijk, in tegenstelling tot veel berichten op het internet, tot op 10.000 m (HIER) vliegen. Maximum snelheid is 975 km/u. En belangrijk in dit geval: een geïnstalleerd satelliet-navigatie systeem zorgt ervoor dat de straaljager doelen kan raken, die de piloot niet eens kan zien…!
Er is een object gevonden tussen de wrakstukken, wat lijkt op de staafvormige projectielen van de R-60M raket. Deze versie wordt ook bevestigd door een fragment bij de rechter motorluchtinlaat van de Boeing. Het fragment ligt ondersteboven — aan de linkerkant kunnen we een stukje van de binnenkant zien, aan de rechterkant vage letters RR — als dit stukje wordt omgedraaid zal je zien dat het een deel is van de luchtinlaat van de rechter motor.
Dit kleine gaatje is ontdekt op de rechter motor volgens de Wall Street Journal. De randen zijn gerafeld naar buiten, dus de fragmentatie granaat kwam binnen bij de luchtinlaat vanaf de staartkant. Er is nog een stukje motor, met gaten die naar binnen wijken, maar het is onmogelijk om vast te stellen bij welke motor dit hoort. Het is gevonden in de buitenwijken van Petropavlovka (bron).
Als dit inderdaad een stuk is van de rechter motor dan is vuur gebruikt door een machinegeweer van de rechtse achterkant en later van rechterkant richting de cockpit. Waarschijnlijk vanaf ongeveer 500 – 700m. De rechtse kant van de huidplaat tussen de cabine van de piloten en de tweede deur is niet gevonden. In ieder geval zijn er geen foto’s van. Wall Street Journal publiceert foto’s van de bagagerekken van de rechterkant van de businessclass. In Gilze-Rijen mogen de journalisten niet dichtbij komen en zijn ze afgedekt omdat deze stukken blijkbaar belangrijk zijn voor het onderzoek.
De straaljager is uitgerust met dubbelloops, vaste GSh-30 geweren aan de linkerkant van de romp (kaliber 30 mm en 250 munitie-patronen). Daar bovenop kunnen bovendien 4 GSh-23L geweren worden vastgemaakt (260 kogels) en 2 ‘air-to-air’-kanonnen (R-60 of R-27). Bij sommigen is het ook mogelijk , zwaardere R-77 kanonnen te monteren.
Kijk naar het plaatje hiernaast; zo is de eerste aanval gegaan, het vliegtuig achtervolgd vanaf de rechterkant. Een mitrailleurvuur volgt en deze kogels gaan door de motor, door de rechterkant van businessclass en raken beide piloten in de rug. (Deze versie in meer detail is hier te lezen) Of de GSh-30 of de 4 GSh-23 kunnen zijn gebruikt. Verschillende gaten in de huidplaten van de cockpit en ook de achterkant van de stoel van de tweede piloot zijn waarschijnlijk veroorzaakt door 20-30 mm-kogels, die van de zijkant van de staart kwamen (HIER en HIER ). Let wel, piloten van gevechtsvliegtuigen leren deze manoeuvres uit den treure om piloten van (bijv. leger-)vrachtvliegtuigen in één salvo uit te schakelen..!
De piloten hebben de aanval niet zien aankomen, ze zijn dodelijk gewond, van achteren geraakt. Als de Boeing 777 van richting verandert worden ze van voren geraakt. Zo kunnen álle kogelgaten in de cockpit, inkomend en uitgaand, worden verklaard. Het is tevens de oplossing van het raadsel, waarom de onderzoekscommissie niet simpel tussentijds verslag doet over de identificatie van de lichamen van de piloten IN COMBINATIE MET de opname van de CVR, de CockpitVoiceRecorder..!!
CONCLUSIE: Er heeft met één (of meerdere) Su-25 M1-gevechtsvliegtuig(en), een aanval plaatsgevonden op de MH 17. De eerste aanval van de straaljager van het Oekraïense leger Su-25M1 wordt gepleegd als een straaljager achter het vliegtuig aanvliegt, waarschijnlijk aan de rechterkant naast de staart, naar de rechter motor vurend; in deze richting schiet deze straaljager verschillende keren met 23 mm of 30 mm kogels.
De piloten zijn meteen dood. In de cabine vindt direct decompressie plaats en de elektronica stopt ermee. Het vliegtuig maakt een bocht naar rechts door de uitgevallen motor; het valt uit de lucht. Hierna wordt MH 17 waarschijnlijk weer beschoten door (een van) deze straaljager(s), nu aan de linkerkant, met boordmitrailleur en shrapnelraket (type R60). Met kogels aan de linkerkant van de cockpit en de sporen van staafvormige objecten van de R-60-raket zichtbaar in het gebied van de linkermotor en linker deur…
P.S. Het blijkt dat o.a. reporter Jeroen Akkermans van RTL, het hierboven getoonde bewijsmateriaal VOLLEDIG heeft genegeerd.. Blijkbaar te wijten aan onkunde over militaire (ballistische) kennis van wapens en munitie.
Wat voor meetlat ligt naast de klinknagel van 11 mm?
En germanwings ??
http://www.whatdoesitmean.com/index1855.htm
Blijf mij afvragen hoe jullie aan dat onzin verhaal kom?
Het zal en moet de Ukraine zijn en dat Rutte de waarheid niet spreek?
Met dit verhaal kan je alle kanten op en wie geloofd wei?
@Catherina
Het zal en moet Putin zijn die het gedaan heeft. Zeker niet die walgelijke ZioNAZI Mafia die daar na hun illegale staatsgreep en moordpartij door huurmoordenaars van Black Water door de CIA en die walgelijke moordenaressen Nuland en Clinton daar werd neergezet.
Die conclusie van de ZioNAZI fascistische oorlogsmisdadigers Trutte en die enge huilebalk TimmerFranz lag al klaar op instruktie van de ZioNAZI NSA-CIA voor dat het vliegtuig werd neergehaald door Kiev met medewerking van de CIA die immers toen reeds 5 miljard in deze hele wederom illegale Ukraine-operatie hadden geinvesteerd.
Kan zijn dat je onder een steen leeft Catherine. Indien niet schud je hoofd los van al die ZioNAZI Oranje NSB-propaganda die via hun staatszender voortdurend over ons heen gestort wordt.
Die fascistische huilebalk TimmerFranz en zijn holmaatjes zoals Trutte en Von Baalen hoor je nu ook geen piep geven over het feit dat ze niet alleen duizenden vluchtelingen laten verrekken en verzuipen in de Middellandse zee (inclusief vrouwen en kinderen zoals ze overal elders in hun illegale oorlogen zoals Afghanistan, Irak, Syrie, Lybia, Yougoslavie enz.enz. doen en medeschuldig zijn aan volkerenmoord).
Zij hebben met hun illegale oorlogen (zoals ook in de Ukraine) dergelijke catastrofes, massamoord, genocide, land-bezetting en vernietiging op hun geweten.
Dus kom nou niet aan met weer een van de zeer vele leugens van Trutte en laat dat mietje eerst eens een echte kerel zijn door niet meer aan het riempje te lopen van de Oranje NSB- Bilderberg-kliek en de Rotschild-Mafia en niet meer ons land te verraden en ons volk te verlakken zoals ook Bak Ellende en zijn kliek en voor hem ettelijke politici sinds WW2 deden.
Catharina , mag ik vragen van welke planeet jij komt?
Vanzelfsprekend zal ook de FBI / CIA de Saoedische betrokkenheid bij 9/11 op alle manieren proberen te verbergen maar hopelijk gaan deze en vele andere griezelig stinkende strontputten nu eindelijk ook eens open !!!!!
EEN aantal nog gesloten zijnde USA-EUSSR-NL strondputten;
IRAK Saddam Hoessein
LIBIË Ghadaffi
SYRIË Assad etc etc. etc.
Overal waar ze komen de Amerikaanse bevrijders..
OEKRAINE – MH17 – AANSLAG
OEKRAINE – Timmermans – EUSSR
USA – CIA – OEKRAÏNE – OPSTAND – TIMMERMANS – MH17 – Hillary Clinton
USA – USD – MASSA-IMMIGRATIE – IRAK / LIBIË / SYRIË naar EU – Verplichte opname..
NL Secretaris Generaal van Justitie Joris Demmink dader misbruik kinderen en nog veel meer, maar hier komt geen onderzoek want men is veel te druk om NLers te belagen die 6 km te hard hebben gereden.
Ik ontdek net de drijfveer van de regering en hooggeplaatste personen
( Is dit wel publiekelijk bekend ??? )
http://www.politalk.nl/2014/12/03/bewindslieden-en-kamerleden-zijn-praktisch-immuun-voor-rechtsvervolging/
NL Opstelten en Teeven, idem bovenstaande
NL Minerva Opvolger Opstelten Ard van der Steur
NL Staatsecretaris Frans Weekers in samenwerking met de staats-imbeciel Wiebes met de Bulgarenfraude – Als beloning Weekers nu Burgemeester van Heerlen
En zo onnoemelijk en verschrikkelijk veel meer…………………………………………….
MAAR ik ontdek net denk ik een deel van het probleem-Drijfveer van de Nederlandse Roverheid:
http://www.politalk.nl/2014/12/03/bewindslieden-en-kamerleden-zijn-praktisch-immuun-voor-rechtsvervolging/
Ik wordt zo verschrikkelijk kots en kots misselijk van deze zichzelf en elkaar indekkende politieke stondputten hier..
en dit zijn maar een aantal punten die ik zo ff intyp maar er zijn er nog honderden…
Helemaal met je eens maar je moet er ook nog de BV “oranje ” bij zetten want die horen ook bij die beerput.
Wanneer worden die nep oranjes ontmaskerd ?
Beste Mensen, wij zijn weer een jaar verder. al deze suggesties lossen niets op, het is een theorie die goed bij de waarheid zou passen. Maar helaas kunnen diegene die het echt weten geen reactie meer geven. Het is gegaan zo het is gegaan, en een ieder zal zijn eigen pak dragen.
Het incident is nabij Rusland geweest, en aldaar gaat veel mis, denk aan de atoomramp! Alle opties zijn open, maar wat levert het op, en komt de waarheid aan het licht? en geloven we dan de waarheid??
Sorry, ik ga weer slapen.