– Let op! Aanbieding geldig t/m donderdag 18 juli! – Dat steeds meer mensen stoppen met zonnebrand smeren, is op het eerste gezicht een goede zaak; er wordt nogal gesjoemeld met huidverzorging. De consumentenbond heeft een nieuwe test gedaan naar zonnebrandcrèmes. Niet alle resultaten waren daarin positief. Geen reden om te stoppen met het beschermen van je huid tegen overmatigee, kankerverwekkende UV-straling? Influencers willen je hun eigen alternatieve middeltjes verkopen! Na kritisch onderzoek, hebben wij ed feiten over zonnebrand maar eens (zonder marketing bullshit van de pharma én van de influencers) voor je op een rijtje gezet. Én.. we vonden de meest bewuste, werkzame en holistische producent van gezonde zonnebrand, waarmee we een speciale set speciaal voor jou als WantToKnow-lezer samenstelden. Een kort en duidelijk overzicht van de feiten rond zonnebrand en de introductie van de zonnebrand waarmee wij van de redactie zelf lekker in het zonnetje gaan zitten en jou in het zonnetje willen zetten! Lees snel verder …
![](https://i0.wp.com/www.wanttoknow.nl/wp-content/uploads/protect_kids_from_tv_watching2.jpg?fit=350%2C350&ssl=1)
09-12-2011 TV duwt kinderen in sjabloon!
Sommige kinderen, sommigen heel jong, kijken meer dan 30 uur tv per week. TV laat hen letterlijk in een bepaald ‘sjabloon’ passen en maakt ze kuddegedrag-gevoelig. Veel kinderen zijn tegenwoordig hoofdzakelijk een compositie van hoe zij DENKEN wie ze MOETEN ZIJN, en relateren aan wat op tv bestempeld wordt als ‘cool’, hip en trendy. Waar blijft hun herkenning van hun uniciteit? Een observatie van Marieke Pril. …
Posted in Media 16 reacties