(Aanbieding geldig t/m donderdag 27 februari!) We plaatsten vaker artikelen over het natuurlijke fenomeen ORGON, zoals ontdekt door Dr. Wilhelm Reich. Over ook de bijzondere eigenschappen van het organisch/anorganische materiaal ‘orgonite’ dat kan werken als chembuster en in staat is, elektromagnetische straling volledig te neutraliseren!! We bieden je deze week de grootste en krachtigste uitvoering aan, die wij in de 15 jaar dat we over orgonite schrijven, zijn tegengekomen! Bioresonantie therapeut Kaj Alexander ontwierp deze bijzondere Orgonite Healing Disc’s. Kaj is een bekend gezicht/fenomeen in de Nederlandse wereld van de energie- en bioresonantietherapie. Na jaren te hebben gewerkt met Orgon, besloot hij z’n kennis en inzichten in te zetten, zelf orgonite-krachtpatsers te maken van de therapeutische kwaliteit die hij zocht. Wij bieden je, in samenwerking met Kaj deze krachtreuzen aan, voor een éxtra scherpe prijs voor jou als WantToKnow-lezer. In dit artikel alle achtergrondinformatie over orgonite en deze ‘healing disc’s’! Ook een prachtig cadeau trouwens! Lees snel verder …

29-12-2011 De wereld verbeteren met marketing..!
Er is dus niet genoeg voor onze hebzucht in de wereld, zo sprak Ghandi wijs. En er zijn onze behoeftes, dáár kan onze Aarde met gemak aan voldoen; zelfs met een dubbele wereldbevolking. Is die hebzucht een exponent van onze angst? Laten we ons deze hebzucht aanpraten, of doet reclame ons misschien dingen kopen…? “Reclame kweekt behoeftes”, hoor je vaak mensen roepen. Maar is de marketing, die de moeder is van reclame, dan niet in staat om op een andere manier mensen te benaderen.En is het niet zo dat reclame onze eigen zwakheden keihard terug spiegelt..? Een mooie reflectie van social-marketeer Nawaz Kazmi. …
Posted in Meelezen, meeleven 6 reacties