x
x
De ‘scam-oefening’ van vrijdag 13.11 in Parijs…!!
2015 © WantToKnow.nl/be
x
Telkens weer, bij elke valse-vlag-operatie die wordt gepresenteerd aan de wereld, staan we te kijken van het keiharde bewijs van de fake-zaken die het grote publiek worden getoond en die als zoete koek worden geslikt.. Waarom? Nou, omdat mensen nog steeds niét kunnen geloven dat dit gebeurt. Dát er lieden zijn op deze wereld, die het instrument van de ‘valse-vlag-operatie’ zo manipulerend kunnen bespelen.. Want het is natuurlijk ook nogal wat; officiële regeringsinstanties die je voorliegen. Officiële nieuwskanalen die meegaan in de manipulaties, bewust of onbewust bezig zijn, het hele veld van manipulatie en bedrog te versterken, door feitelijk de leugen te bekrachtigen..!
Kijk nou eens naar de zogenaamde oefeningen die ALTIJD plaatsvinden bij grote aanslagen.. Waarom wordt er preciés op dat moment een oefening gehouden, waarbij het hele officiële hulpverleningsprogramma van overheden op volle toeren ‘oefent’..? En vaak, zoals bij 9/11 het geval was, blijken ook nog eens officiële oefeningen gehouden te zijn, voor militaire afdelingen.. Zo bleek op 11 september 2001, dat de Amerikaanse luchtmacht, in het bijzonder het onderdeel dat het Witte Huis en de regering in Washington dient te beschermen, met oefeningen bezig was, boven de Atlantische oceaan, voor de noordoostkust van de VS.. Hoe is het mogelijk nietwaar, PRECIES op het tijdstip van de werkelijke aanslag..
Tja, en dan is het logisch nietwaar, dat militairen weggeleid dienen te worden van hun beschermende rol; niet álle militairen zijn natuurlijk in het hele plan van de aanslag mee te nemen.. Er zijn vanzelfsprekend ook hoge militairen die een dergelijk valse-vlag-operatie niet hadden toegestaan en aan de alarmbel hadden getrokken. Dat is dus één van de belangrijkste redenen om militaire oefeningen te houden, namelijk het afleiden van krachten, die de operatie zouden kunnen dwarsbomen..
Dan is er de camouflagefunctie van de ‘oefeningen’..
Het is niet denkbeeldig, dat een dergelijke aanslag als het ware aan het licht komt, vóórdat deze ‘aanslag’ werkelijk wordt uitgevoerd. Wat doe je dan als daders…? Dan ben je er natuurlijk gloeiend bij.. Zo simpel is het dus! Ja, en om dan een oefening te gebruiken, als de meeste perfecte camouflagedeken die denkbaar is, een ‘oefening’ met EXACT de onderdelen die je nodig hebt om je aanslag uit te voeren, is een meesterzet. En let wel, we hebben hier wereldwijd te maken met liefdeloze, maar uiterst intelligente krachten..!!
Wat is nu het grootste onderdeel van die deken, die bekend zou kunnen worden; heb je daar weleens over nagedacht..? Dat zijn natuurlijk de DADERS…! Zo zien we bij zowel de London-bombings, als bij de Boston-marathon-aanslag, dat jonge jongens met rugzakken in Londen in de ondergrondse treinen zaten en in Boston hun rondje liepen… Waarom zouden deze jongens nou een rondje lopen, als het niet de daders zijn? Weer heel simpel.. Ze kunnen als oefenobjecten worden gefilmd en als werkelijke daders worden gepresenteerd.. En zo geschiedde..!!
Het betekent dus dat de ‘latere daders’, eerst -speciaal voor de ‘oefening’- worden ingezet als ‘oefenpoppen’.. Dat betekent dat deze jonge mensen zouden moeten gerecruteerd worden, voordat deze aanslagen plaatsvinden. EN, dat er bewijzen zouden moeten zijn, dat deze mensen niet zelfstandig hebben gehandeld. Nou die zijn er.. Neem de aanslag van de ‘ondergoedterrorist’, een jongen van amper 20, die op een vlucht van Amsterdam naar de Boston (..), een bom in zijn ondergoed had..
Deze jongen (foto) is -zo verklaren 2 Amerikaanse advocaten, Lori en Kurt Haskell, die toevallig achter hem in de rij voor de douane op Schiphol stonden- dóór de douane geloodst, door een bijzondere figuur. Deze man, in een soort Hawai-overhemd, liet de douane-ambtenaar zijn badge nam toen deze Umar Farouk, KENNELIJK ZONDER PASPOORT, door de douane mee..!! (HIER!)
Boston, hetzelfde verhaal, de oefening met de daders..
De 2 jongens die in Boston heel rustig met hun rugzak-met-snelkookpan-explosieven rondliepen, zijn overal in Boston gefilmd.. Is dat niet vreemd? Want je gaat toch niet als dader een hele route lopen, als je van te voren je plan hebt gemaakt, om bij de finish je rugzak-met-explosieven neer te zetten..? Waarom lopen ze rond? Ze dienen gefilmd te worden, zo simpel is het; laat duidelijk zien dat deze jonge jongens de daders zijn, door de rugzak-en-de-dader in beeld te brengen..
Wist je dat de aankondiging van de gelijktijdige ‘oefening’, ’s ochtends vlak voor de start van deze marathon, zo lang mogelijk is geheim gehouden. En dat pas, ná het voluit in de pers komen van de aankondiging van die oefening die ochtend, werd toegegeven, dát er een oefening plaats gevonden had, GELIJKTIJDIG met de werkelijke aanslag. En ja, als je onze site volgt, dan weet je, dat we ook aan deze aanslag veel aandacht hebben besteed.. Ook aan de fake-slachtoffers, die er waren.. Ja, ook die zijn natuurlijk tweeledig te gebruiken.. Als oefenings-slachtoffer en natuurlijk als écht slachtoffer.. Zie je nu wat voor een ongelooflijk doortrapt spel er gespeeld wordt..?
En natuurlijk is er het door-en-door-doortrapte verhaal van de aanslagen in Londen, waar deze meneer (we toonden het filmpje al eerder), keihard op Tv verklaarde, dat het ‘heel toevallig’ (let op straks bij de Parijse aanslagen!) zo was allemaal… Dat er dus ‘drills’ werden uitgevoerd, op EXACT dezelfde metrostations, en op EXACT dezelfde tijdstippen als de WERKELIJKE AANSLAGEN plaatsvonden.. Hoe recht-in-je-gezicht wil je besodemietert worden? Door deze meneer ‘Peter Power’.. We zeggen het maar gewoon even op z’n ‘Hollands’..
Recruitering van deze nep-daders..
We schreven hier op de site, vorige week, een artikel over deze vermeende oefening in Parijs en het andere kenmerk van de ‘valse-vlag-operatie’, namelijk de paspoorten, die de ‘daders’ natuurlijk het liefst bij zich dienen te dragen, om maar geen vergissing te maken, dat zij-en-geen-ander achter de aanslagen zaten.. Enfin kijk voor het paspoortenverhaal op dit artikel (HIER) over Parijs. Maar wat we je even willen laten zien, is een ouder artikel, waaruit blijkt dat de Britse MI5, de geheime dienst in Engeland, jonge moslimmannen recruiteert, onder dwang, om mee te doen aan oefeningen..
We citeren een stuk uit dit artikel, een vertaling uit de Engelse krant ‘The Independent’..
5 Moslim-gemeenschapswerkers hebben de Britse spionagedienst MI5 ervan beschuldigd, een campagne van afpersing en onderdrukking te gebruiken om informanten te rekruteren. De mannen claimen dat zij de keuze kregen om voor de geheime dienst te gaan werken, of geconfronteerd te worden met detentie en mishandeling in Groot Brittannië, maar ook overzee. Ze hebben officieel hiervan aangifte gedaan bij politie, bij de organisatie die toeziet op het handelen en ‘dealen’ van de geheime dienst en ze hebben hun parlementslid, MP Frank Dobson geïnformeerd.
Nu hebben deze mensen besloten naar buiten te komen, en hun verhaal, ondanks de druk van MI5, publiekelijk te gaan vertellen. Ze hopen met deze publiciteit dergelijke tactieken van MI5 te stoppen voor dezelfde, toekomstige acties.
Het inwinnen van informatie van informanten wordt ‘officieel’ gezien als ‘cruciaal’ voor overheidsinstellingen, om toekomstige, terroristische daden te stoppen. Maar de beschuldigingen van deze 5 mannen doen de ongerustheid toenemen omtrent de werving van Moslim-mannen door geheime diensten en de schade die dit toebrengt aan het verzamelen van waardevolle informatie in de toekomst. Het is zelfs zo dat 3 van de 5 mannen al te kennen hebben gegeven dat ze vastgehouden zijn op overzeese vliegvelden, op bevel van MI5, toen ze het Verenigd Koninkrijk verlieten voor familiebezoek, vorig jaar.
Nadat ze terug waren in het VK, werden ze door MI5-medewerkers geïnterviewd, die hen valselijk beschuldigden van banden met het Islamitische extremisme. Bij elk interview bleek dat de agenten zeiden dat ze de reisbeperkingen zouden opheffen en dreigden ze met gevangenneming, wanneer de mannen niet mee wilden werken. Toen de mannen tóch weigerden mee te werken, zo verklaren ze, kregen ze later telefoontjes met intimiderende bedreigingen.
Terug naar Parijs
Met al deze wetenschap in gedachten, vragen we je om neutraal, zonder vooringenomenheid dus!, te luisteren en kijken naar deze filmpjes. Het is waarschijnlijk, niet in de laatste plaats voor jezélf, bijzonder belangrijk, welke positie jij inneemt ten opzichte van je conclusie..
Waarom is de Israel-connectie nergens onderwerp van journalistiek speurwerk..?
Vanzelfsprekend heeft de Israëlische geheime dienst, de MOSSAD, genoeg redenen om het ISIS-verhaal volop steun te geven. Dus ook de aanslagen in Parijs die door ISIS werden geclaimd. Kijk naar de volgende 2 video’s, waarin deze MOSSAD-link netjes wordt opengegooid. Waarom zou hier niet over gesproken mogen worden..?
Het is natuurlijk uiterst bizar, dat met de al bijna 5 jaar durende fake-ISIS-strijd, er geen enkele aanslag op Israël wordt gepleegd, anders dan de Kosjere supermarkt in Parijs, na de Charlie Hepdo-aanslagen.. Enfin, beslis zelf wat je van waarde vindt en wat niet! Wij kunnen je in dit verband alleen de volgende filmpjes laten zien..
X
xsffffffff
https://www.youtube.com/watch?v=r-suG3aTHTY
x
En dan hebben we nog de vrolijke Emma Parkinson, in het Australische Tv-programma ’60 minutes’.. Kijk en oordeel zelf..
https://www.youtube.com/watch?v=ujZIT8m0ae0
* * *
In Frankrijk geld de nood toestand, dus voorzichtigheid is geboden !!!
De gemaakte afspraken met Turkije houden in dat al die arme mensen terug worden gesleept naar Turkije, het land wat hun situatie op zijn geweten heeft, daar gaan ze deze mensen is even door de geestelijke gehakt molen halen, en O wee als je ze niet bevald !, wat een vreselijke mensen die dit op hun geweten willen hebben, ik heb een kleine hoop dat Putin snel klaar is, en ze naar huis en haard kunnen terug keren, die Merkel is werkelijk to much !
Jenne.
Als er geen (onschuldige) slachtoffers zouden vallen zou ik bijna geneigd zijn te zeggen laat ze maar doen want met elke aanslag komt er steeds meer bewijs naar buiten dat dit telkens opzet is.
Steeds meer mensen zien dat hier gelogen en bedrogen wordt en dat ze bedonderd worden door de regeringen.
Vroeg of laat zal dit leiden tot ontmaskering van hen die hier willens en wetens aan mee doen of gedaan hebben.
Vele namen zijn al bekend en als het volk dat eenmaal doorheeft zullen zij nergens meer veilig zijn.
Italie stond eerst ook volledig achter Mussolini maar aan het eind stonden de burgers op hem te urineren en werd hij ondersteboven aan een brug opgehangen.
Alle media die nu gezien worden als waarheid verkondigers door een nog te groot deel van de bevolking zullen vroeg of laat ook ontmaskerd worden en ook zij zullen voor hun gelieg en bedrieg ter verantwoording worden geroepen.
Hoogmoed komt altijd voor de val en velen denken kennelijk dat zij onaantastbaar zijn maar de geschiedenis verteld het tegenover gestelde en dan hoeven de burgers ook geen medelijden te tonen.
Het vuurtje is aangestoken en zal in een inferno eindigen omdat het nu niet meer tegen te houden is door al die medeplichtigen ook al proberen ze dat wel door intimidatie en onderdrukking maar het goede zal zegevieren.
In het programma “The Debate” van Press tv wordt haarfijn uitgelegd waarvoor het terrorisme wordt gebruikt.
En dat de noodtoestand uitroepen zoals in België en Frankrijk en bij diverse incidenten in Amerika het begin is van een politiestaat.
Waarin oppositie geluiden niet meer worden geduld, omdat dit een gevaar zou kunnen zijn voor de staatsveiligheid.
Dus ook deze site komt dan in de gevarenzone.
http://www.youtube.com/watch?v=Wic-fJ67Czo
Wat is staatsveiligheid als diezelfde staat ons van de ene oorlog in de andere doet belanden?
Als diezelfde staat schijt heeft aan al zijn burgers?
Als diezelfde staat alleen de belangen van de rijken dient?
Als diezelfde staat aanslagen op burgers beraamd?
Staatsveiligheid is een ander woord voor landverraad en de noodtoestand een middel om burgers het zwijgen op te leggen.
Wat in de oorlog werd gedaan door de SD en Gestapo wordt stapsgewijs weer ingevoerd maar dan onder een andere naam.
Word het niet eens tijd om je te bezinnen over het woord en de definitie van “staat”. Niet in het minst om de eraan toegevoegde woordjes te zien in de juiste context: staatsveiligheid , staatsgeheimen ,staatsbelangen etc….
https://nl.wikipedia.org/wiki/Staat
En dan is vooral het stukje ” De staat vertegenwoordigt deze bevolking naar buiten toe en beschikt over de benodigde machtsmiddelen, bijvoorbeeld een geweldsmonopolie.”wel grappig. Hoe kan een staat die geweldsmiddelen inzetten tegen de eigen bevolking als het deze bevolking vertegenwoordigt ? Tenzij het allemaal masochisten zijn natuurlijk!
-off topic verwijderd-
Marcel.
De defenitie van staatsveiligheid zou denk ik in eerste instantie veiligheid voor iedere staatsburger (onderdanen) moeten zijn.
Door wat zij nu doen hebben ze er een draai aangegeven door de belangen van de staat,de geheimen van de staat en de veiligheid van de staat voorop te stellen in plaats van de belangen van de burgers voorop te stellen want zo langzamer hand moet de staat tegen haar eigen burgers beschermd worden ivm hun criminele praktijken waarmee ze hun burgers tegen zich opzetten.
Hmmm, ik probeerde eigenlijk te zeggen dat de burgers de staat zijn, en geheimen voor jezelf hebben? Zodra een staat geheimen voor haar burgers heeft is het dus per definitie niet meer de vertegenwoordiging van die burgers(imo dan toch). enne Jaap wat bedoel je hier eigenlijk mee te zeggen? “Overal waar mensen georganiseerd zijn in groepen, is een vorm van handhaving nodig.” Handhaving van wat ,door wie, en waarom dan wel?
Marcel.
Je hebt gelijk dat de burgers de staat zijn (tenminste dat zou moeten) alleen door die draai er aan te geven beschermt de regering en al hun instanties nu zichzelf waarmee zij lijn recht tegenover haar burgers komt te staan.
Telkens wordt de wet openbaarheid van bestuur met voeten betreden en gelijktijdig wordt dit gebruikt om vieze praktijken te verdoezelen.
Democratie kennen wij allang niet meer omdat het meeste besloten wordt in “achterkamertjes” zonder de bevolking mee te laten beslissen of op de hoogte te houden.
Rutte is het grootste kwaad want wie weet waar hij overal zijn handtekening onder gezet heeft waar de bevolking niets van weet.
-off topic verwijderd-
Arnold, de broer van voormalig minister president Balkenende zat in de oliepijpleidingen.
Ten tijde van de Irak crisis.
Mijn reactie stond op de verkeerde plaats.
VforVendetta.
Als aanvulling bij wat je in 2.8 schrijft kun je ook Lubbers nog toevoegen ivm de Brienenoordbrug want is deze brug niet door familie van hem gebouwd?
Het is een pot nat en barst van de illegale praktijken dus moet voorkomen worden dat dit algemeen bekend wordt.
@ jaap
Ik ben nooit betrokken in het opstellen van de regels en normen en waarden van de nederlandse staat en erken ze derhalve ook niet( of ze moeten samenvallen met mijn ideologie)Ik bestrijd ook het idee dat er gezag nodig is en dat regels dienen te worden afgedwongen, indien zo dan deugen ze imo niet.Ook heb ik nooit de zogenoemde volksvertegenwoordigers gekozen dus vertegenwoordigen ze mij niet!Ze bewijzen dat ook door trouw aan onze onwettige koning te zweren en niet aan het volk!
En de maarschappij is niet ingewikkelder dan je hem zelf maken wil, immers wij maken die maatschappij zelf.
@marcel
Helaas wij zullen het zeker niet eens worden. In ieder geval nog mijn gedachten hierbij.
– Normen en waarden komen tot stand door deel te nemen in politieke partijen en daar je stem te laten horen
– Ik heb nog nimmer een maatschappij met 100.000-en mensen zien functioneren zonder enige vorm van gezag. Anarchisme geloof ik niet in al is het maar omdat “De Mens” nu eenmaal “Goed EN Kwaad” vertegenwoordigd.
– Het samenleven van vele mensen – met ieder hun eigen dingen – is nu eenmaal niet eenvoudig in de werkelijke praktijk. Wellicht wel van achter je PC maar dat draagt maar zeer beperkt bij.
– Die koning interesseert me niet zoveel, neem een politieke partij die gaat voor een republiek als je dat belangrijk vindt.
Als je niet deelneemt aan de maatschappij waarin je leeft, dan zou ik me er helemaal niet mee bemoeien, ook niet via WTK. Blijkbaar wil je toch invloed uitoefenen op “De Groep” en haar “normen en waarden”.
Ik kan je vele interesante groepen van mensen laten zien met initiatieven die de maatschappij willen beïnvloeden om deze weer beter te maken. Niet perfect want imperfectie is waarom we leven.
@jaap
– Er is geen partij tegen schijndemocratie.
– Zo’n maatschappij zul je ook niet tegen kunnen komen als die maatschappij alleen maar draait om winst, om mooier, om beter, etc.
– Als er veel meer gelijkheid in de wereld was, was er ook veel minder criminaliteit, ergernis, etc.
– De politiek is een schijnvertoning. Verdere uitleg is niet nodig. Genoeg voorbeelden in de praktijk. Elke dag weer…
En natuurlijk willen we hier invloed uitoefenen op JOUW groep en JOUW normen en waarden. We willen dat die in de eerste plaats gebaseerd zijn op liefde en respect.
Initiatieven zijn goed, als ze maar de juiste bedoelingen aan ten grondslag liggen. Neem de huidige klimaattop. Draait alleen maar weer om geld. Hoe kunnen we weer winsten genereren over de ruggen van de gewone burger, die gelooft in het klimaatsprookje?
Welcome to your own Matrix…
Misschien moet je dan een partij oprichten tegen “schijndemocratie” en die schijnvertoning aan de kaak stelt. En een partij die inzet op nivellering, sociale gelijkheid en gebaseerd is op liefde en wederzijds respect.
Wie weet ga je een meerderheid van de bevolking overtuigen met een dergelijke “matrix”.
Succes ermee!
@ jaap
Na herlezing van je commentaar voel ik toch de behoefte enig licht te laten schijnen op door jou verkeert begrepen uitspraken van mij.
-Normen en waarden komen vanuit jezelf en niet door deel te nemen aan gecorrumpeerde politieke partijen en daardoor concessies te doen aan je eigen principes.
-Zolang gezag is geinitieert door hen over wie het wordt uitgeoefend ,en niet zwelgt in de macht die het denkt te hebben ,en ook een werkelijke vertegenwoordiging is van hen over wie het wordt uitgevoerd heb ik er weinig moeite mee.
-Samenleven door zeer grote groepen mensen is heel goed mogelijk , wanneer alle schaarstedenken en competiedrang word vermeden. Als het uitgangspunt van samenleven compassie en liefde is .
– Het gaat niet over de koning , maar over elk selfproclaimed gezag , dat dus per definitie niet een afspiegeling is van het volk.
-Dan ga je er op het laatst nog even vanuit dat ik niet midden in de maatschappij sta? Een hele aanname , en geheel onterecht. Ik sta midden in de maatschappij die ik voorsta,zijdelings betrokken bij de maatschappij zoals ik die verfoei. Ik leef in deze wereld en maak er het beste van , hoop dat mensen geinspireert worden door de manier waarop ik mijn leven inhoud geef. Wil echter geen volgers in lippendienst, maar verwelkom mensen die vanuit hun eigen kracht hun leven vorm geven in harmonie met de rest.
–
-off topic verwijderd-
-off topic verwijderd-
Wat doe je moeilijk Jaap.
Schrijven dat Kok zich niet kan verdedigen en daarom niet bekritiseerd mag worden, om vervolgens tegen Rutte uit te varen.
Je beklagen dat er niet genoeg aan liefde gedaan wordt in WTF ?! en je komt met een link naar wiki over regeltjes en culturele maatstaven.
Je lijkt wel bezeten.
Wat dacht je van een Archonten detox? 😕
“De wereld/maatschappij steekt in ieder geval een stuk ingewikkelder in elkaar als dat we hier met elkaar kunnen becommentariëren.”
Bedoel je daarmee dat alle commentaar maar moet stoppen inclusief dat van jou? Of bedoel je wat anders en kwam het wat lullig je strot uit? Dat hebben mensen soms hoor 😐
Elke politicus kan afstand nemen van de corruptie die plaats vind binnen het kabinet en de partijen.
Dat doen ze niet, omdat ze en/óf gechanteerd worden, en/óf niet mans/vrouws genoeg zijn om met de spelletjes die gespeeld worden voorgoed afscheid te nemen van én een carriere, én een zeer goed inkomen…
Wie is omkoopbaar?
Wat ik van Kok moet vinden…
Ben zwaar teleurgesteld in deze man.
En zoals Jenne het al zei, deze man heeft volksverraad gepleegd!
Er zijn geen verzachtende omstandigheden!
Als iets niet goed is, ga je niet door omdat het lekker wat poen opleverd.
Kok heeft de ”armen” verraden tot en met.
En zo werkt het ten heden dagen nog steeds helaas.
Geld ruikt, geld stinkt…
-off topic verwijderd-
Jaap.
2.20 Goh wat ben ik blij dat ik niet bij die groep behoor waar jij je invloed op hebt.
Wat bij jou ook opvallend is is dat je verschillende tegenstrijdige dingen schrijft (Kok en Rutte bv).
Als je nou eens begint met te begrijpen wat jezelf zegt en pas commentaar geef nadat je ook begrijpt wat een ander met zijn/haar schrijven bedoeld dan denk ik dat we veel meer begrip voor elkaar zouden hebben.
Dit is niet slecht bedoeld maar meer een soort advies.
Sorry Jaap, ik vind dat je er eigenaardige normen en waarden op nahoudt. Zie http://www.wanttoknow.nl/politiek/het-smerige-spelletje-met-de-russische-jet/comment-page-1/#comment-356758
En wat een arrogante tekst van die Arcturiaanse Groep.
Ik ben het volledig met marcel wiersum eens, dat normen een waarden vanuit jezelf komen en nergens anders.
http://www.wanttoknow.nl/politiek/valse-vlag-operaties/de-scam-oefening-van-vrijdag-13-11-in-parijs/comment-page-1/#comment-356822
Ik vind dat je trollengedrag vertoont Jaap.
http://www.wanttoknow.nl/boeken/de-rk-kerk-gebouwd-op-leugens-intriges-en-malversaties/comment-page-1/#comment-356934
How come?
Een commentaar op een commentaar moet je wel in z´n verband zien.
Omdat er dan soms delen van commentaar uit een ander artikel worden overgenomen, wordt het lastig leesbaar. Zeker als je dan één commentaar blokje leest wat slechts een vervolg is op eerdere commentaren.
En met deze zin:
“2.20 Goh wat ben ik blij dat ik niet bij die groep behoor waar jij je invloed op hebt.”
Laat je inderdaad zien dat je niet volledig begrijpt wat ik bedoel. Maar dat is dan maar zo.
Dat ik geen duidelijke mening zou hebben of deze niet duidelijk (schriftelijk) zou kunnen uitdragen, dat idee laat ik graag aan jou. Als je graag (per) één concreet punt opgehelderd wil hebben, dan hoor ik het wel.
-off topic verwijderd-
Het woord ‘klojo’ kwam van jou, Jaap. Zie 2.22
‘Niet wakker’ zit in overmaat in een link afkomstig van jou, Jaap:
http://www.lichtboodschappen.nl/57385812 (Van 29-11-15). Zie 2.20
Hoe serieus wil je hier genomen worden?
Feniks?
-off topic verwijderd-
Jaap hou nou aub op met jezelf voor gek te zetten want dat doe je voorbeeld;
In 2.23 schrijf je:Een commentaar op een commentaar moet je wel in z,n verband zien omdat er dan soms delen van commentaar uit een ander artikel worden overgenomen,wordt het lastig leesbaar zeker als je dan een commentaarblokje leest wat slechts een vervolg is op een eerder commentaar.
Jaap dat heb ik juist gedaan ik zag het verband tussen je commentaar op mij over W Kok en ook het verband in een andere reactie waar je precies dat deed wat je mij verweet.
@Jaap/Feniks/Gait; Waaraan je op dit moment ook het leven schenkt, het zou gemakkelijker kunnen gaan als je vrienden om je heen verzamelt om je de noodzakelijke steun te geven.
-off topic verwijderd-
Marcel, in antwoord op topics 1-6
ik deel volkomen je mening! Woorden leiden vaak tot discussie! Voor mij betekent het woord ‘staat’ Het politiek(militair) economisch stelsel welke de burgers ??? regeert???
De natie is het volk welke de vertegenwoordigers van ‘de staat’ kiezen. Het is wel de vraag of ‘de vertegenwoordigers van de staat’ de natie (het volk) dienen?
Enfin, deze Jaap ook in ban-aanland..
Gelukkig maar, nu zal het commentaar onder al die fraaie artikelen hier op WTK er weer veel beter en mooier op worden.
2.17 Een archonten-detox, mooi nieuw woord voor het jaar 2015! 🙂 Leuk bedacht Koekje!
Inderdaad daar is nix offtopics aan.
Nog even een laatste ode aan Jaap Aap 😛
https://www.youtube.com/watch?v=OUJtSsxy7Fw
Wel flauw hoor dat je iemand die zich niet meer kan verdedigen of laten horen zo´n ode brengt, ηλίθιος.
Maar verder ben ik er wel zeker van dat de commentaren alhier zullen bijdragen dat mensen een betere wereld voor zich zien en allerlei handvaten krijgen om dit waar te maken. Ga zo door commentaar mensen van WTK, jullie zijn goed bezig voor “Those who want to know….” shit.
Alleen de laatste video is te bekijken. De eerste drie staat het geluid van de muziek zo hard, dat ik niets versta van de tekst. Nogal vreemd.
Arnold, de broer van voormalig minister president Balkenende zat in de oliepijpleidingen.
Dit interview met een CIA agent is mindblowing!
Het blijkt dat Srebrenica een false flag was.
De bevolking werd opgeofferd om Amerika een reden te geven voor directe aanvallen op het servische leger.
Maar deze CIA agent legt met zijn verklaring over het beloop, haarfijn de methodieken uit die worden toegepast in false flag operaties.
Zo kunnen we de gebeurtenissen van nu ook beter doorgronden.
De conclussie is dat bijna iedereen te koop is!
Zoniet dan moet je het veld ruimen.
Confession of a CIA Agent: They Gave Us Millions to Dismember Yugoslavia
http://www.globalresearch.ca/confession-of-a-cia-agent-they-gave-us-millions-to-dismember-yugoslavia/5492008
VforV, houd je bezig met Timmermans dat is de Nederlandse schurk, FBI – CIA -Mossad agenten klappen nooit uit de school, de dag er op zijn ze er niet meer, dit soort toegelaten verraders hoord bij het scénario!
Er zijn er toch wel een paar en sommige zijn ook bedreigd/vervolgd en uiteindelijk gestorven op een zogenaamde natuurlijke wijze?!
Ik weet van Timmermans dat hij o.a. een spion moet zijn geweest.
Maar als we de Nederlandse bad guys moeten onderzoeken zijn we nog wel een tijdje bezig.
In de jaren zeventig was de bovenwereld al helemaal verweven met de onderwereld. Ga maar eens zoeken op de zaak caransa of kijk naar het rolodex onderzoek.
VforVendetta.
Yugoslavie bleek een enorme hoeveelheid bruinkool in de grond te hebben en nog veel meer mineralen en daarom was het te doen zoals in vele andere landen ook is gebeurd.
Milosowits had alle aanklachten tegen hem weerlegd tijdens het Yogoslavie tribunaal in Den Haag en stond op het punt de vuile praktijken van de Navo landen en de VS uit de doeken te doen toen hij plots overleed (nadat hij verkeerde medicatie had gehad en niet de juiste medische zorg).
De VS erkende het Yugoslavie tribunaal in Den Haag niet maar sponsoorden het wel en Carla Del Ponte was een van de aanklaagsters vreemd toch als je zegt het Yogosavie tribunaal niet te erkennen.
Dit is geen verzinsel van mij maar als u hier meer over te weten wilt komen kunt u het boek van Robin de Ruiter lezen hierover.
Wordt er ook gezegd in het interview dat het om delfstoffen ging en de centrale ligging voor een militaire bases.
Het is allemaal wel schrikbarend.
Zo schrikbarend dat de meeste mensen keihard weghollen wanneer je ze dit vertelt. O zo bang dat hun “veilige wereldbeeld” in elkaar stort!
Klopt bij heel veel landen die door de VS en consoorten ingenomen worden zie je dat het een ring rond/tegen Rusland vormt en daarmee een mooie uitvalsbasis is in een strijd tegen Rusland.
Kijk ook even naar de val van de Berlijnse muur en zie welke landen die eerder van het westen waren afgesneden en eigenlijk onder het gezag van Rusland stonden na de val van de muur zich bij het westen hebben gevoegd steeds weer zie je dat het westen voormalig grondgebied heeft ingenomen van Rusland.
Dit kan je op een simpele kaart van Europa zien.
Ik kan het me niet precies voor de geest halen maar ik denk dat het ook hier op WTK is geschreven dat zelfs drie bekende Nederlanders veroordeeld waren ivm Yugoslavie,wat ik me nog wel herinner is dat Van Aartsen (burgemeester van Den Haag daar ook bij zat).
En denk ook aan de uitspraak van Karremans die niet wist of hij zo blij moest zijn met de uitspraak van de rechter want misschien had hij liever iets anders gehoord omdat dan de echt verantwoordelijken op het matje geroepen konden worden zoals J Voorhoeven en Kok die toen veel zeggenschap hadden.
-off topic verwijderd-
onze soldaten schaamteloos met ondeugdelijke proppenschieters op pad durven sturen en vervolgens lijdzaam toekijken hoe een compleet weerloos yoego burger dorp wordt afgeslacht in de onmiddellijke omgeving rond Ons compound kampement zonder vuurkracht, om daarna als lepe rooie sociale vakbonder met de staart tussen de benen, die al die jaren zogenaamd oh zoh begaan was met het lot van den arbeider en het gewone volk, om vervolgens plots 180 graden via de achterdeur af te treden en jezelf onmiddellijk af te laten kopen voor een giga jaar salaris van een laf meneer de commissaris baantje bij rooie dutch hell olie incorporated. Ik kan mij herinneren dat de oorspronkelijke bijbehorende zwaar kaliber kanonnen van de militaire voertuigen vlak voor de yoego missie afgeschroefd waren en ingeruild voor iets minderwaardigs lachwekkends, levensgevaarlijk. net als in de tijd vlak voor het uitbreken van wo2, de beweging van ‘het gebroken geweertje’, maar daar zal Jenne ongetwijfeld meer over weten.
Quote: ‘Het spijt ons dat we niet meer hebben kunnen doen’, liet Karremans weten. Hij tekende aan dat de enclave nooit was aangevallen door de Bosnische Serviërs als zijn eenheid niet met ‘proppenschieters’ op pad was gestuurd en goed bewapend was geweest.
http://www.parool.nl/parool/nl/224/BINNENLAND/article/detail/3789630/2014/11/13/Niemand-in-de-wereld-schoot-ons-te-hulp-in-Srebrenica.dhtml
mijn naam is jaap aap
http://www.top40.nl/uploads/title/formats/22277/songwiki.jpg
Jaap.
De bron:Het joegoslavie tribunaal:
De vermoorde onschuld van
Slobodan Milosevic.
Schrijver is Robin De Ruiter.
Zomaar een stukje uit het boek bladzijde 116.
Uit het verhoor van Kok,De Grave en van Aartsen werd in elk geval duidelijk dat van een voorafgaande waarschuwing bij het bombardement op de RTS-studio-een verplichting ingevolge het internationale recht als bij een bombardement burgerslachtoffers dreigen te vallen-geen sprake was geweest.
Ook alleen al ook vanwege het achterwege laten van een dergelijke waarschuwing vormde dit bombardement dan alreeds een oorlogsmisdaad.
Van Aartsen verzon terplekke,tijdens zijn verhoor voor de rechter,dat de Navo tevoren Amnesty International van het bombardement op de hoogte zou hebben gesteld,iets dat door Amnesty International volstrekt wordt ontkent.
En een stukje verder op blz 117.
Over het gebruik van clusterbommen was Kok duidelijk:Clusterbommen zijn geen landmijnen,dus niet verboden.
Dan op blz 143.
Zoals we gezien hebben werd in Nederland de voormalige premier Kok aan geklaagd.
Jaap wil je meer weten moet je het boek maar lezen of via internet zoeken.
Guidoj.
Excuus voor de vergissing omdat ik dacht dat ik het op WTK had gelezen.
Omdat ik het boek erbij heb gepakt kwam ik erachter dat het daarin stond.
Maar misschien is het wel interessant voor je.
-off topic verwijderd-
Jaap.
Als ik alleen al de verwijzing zie die je geeft zegt dat veel.
En zou Kok echt aangeklaagd zijn omdat hij zulke goede dingen heeft gedaan?
Zijn die aanklagers dan echt zo dom joh?
Kok is een volks verrader, van uit de arbeiders partij omhoog geklommen, via de vakbond hemel en aarde beloofd, in de politiek gelukkig voor hem zat het hem allemaal mee, maar hij was al gouw zijn socialistische ideologie vergeten, eindigde als vette VVD er met diverse goed betaalde commisariaten,
de echte sociaal democraat ten voeten uit, uiteindelijk nog erger als de rechtse figuren, ze verkopen hun afkomst aan de duivel, en helaas het zit er vol mee, onder mijn vrienden kring komen ze ook voor, Burgemeestertje, ribvluwelen pantalon pijp, vriendelijk lachend de burgerij naaien, o hoepla sorry bedriegen !
Jaap, zijn we Els Borst vergeten?
De slangenkuil die het kabinet heet.
Daar was Kok ook onderdeel van ooit…
-off topic verwijderd-
Bedenk eens hoe Jezelf reageert als je gekwetst wordt / of denkt gekwetst te worden.
-off topic verwijderd-
Jaap, onlangs was er op de ned tv een interview met oud premier Kok. Best een verhelderend verhaal. Gaf min of meer toe, dat hij te weinig had gedaan en de situatie rondom Srebrenica verkeerd had ingeschat. Na dit zien dacht ik: Als soldaat/uitvoerende ben je letterlijk aan de goden overgeleverd.
@ jaap
Typo? “Jammer toch, dat werkt helemaal niet zo verbindend als WTF oorspronkelijk voor ogen had.” zal toch wel WTK moeten zijn geweest.
-volledig off topic verwijderd-
Jaap.
Wat meer respect en eerbied voor je medemens (en zeker publieke figuren die zich moeilijk kunnen verdedigen) zou je sieren.
Jaap iets meer kijk op het leed dat dit soort figuren veroorzaken zou zelfs bij jou het respect doen verminderen.
Daarbij komt dan ook nog dat zij regeltjes en wetten verzinnen waar complete bevolkingen de dupe van worden zonder enige inspraak of mogelijkheid om zich daar tegen te bewapenen.
Kennelijk ben jij helderziend want je weet precies wat anderen bedoelen of denken naar het schijnt.
Je weet hoe iets bij buitenstaanders overkomt.
Je weet precies de bedoeling van WTF = waarschijnlijk WTK.
Mensen hebben heling nodig.
Verder heb ik gedaan wat jij eerder vroeg mbt W Kok dat jij het daar niet mee eens bent is je goedrecht maar ga dan niet lopen zeuren dat ik er een verklaring bij zoek.
Het enige wat ik heb gedaan in 6.7 was antwoord geven op je vraag in 6.5 omdat ik van mening ben als je met de vinger wijst naar iets of iemand moet dat onderbouwd kunnen worden en dat heb ik gedaan en feiten zijn nu eenmaal feiten of je het leuk vind of niet.
Commentatoren die hier begrippen bezigen als: “Naastenliefde en goedheid in de mens. Goedheid zal zegevieren. Leef, Lach, bid en bewonder” etcetera.
Hoe je voorgaande ook, binnen een bepaald referentiekader waarin je leeft, interpreteert, ik kan het niet met vorig commentaar rijmen.
Onvermijdelijk komen een aantal gezegdes in me op: Wie de schoen past trekke hem aan. De beste stuurlui staan aan wal (te roeptoeteren). Bezint eer ge begint.
Ik las nog een mooi stuk, dat geldig is voor iedere mens (Zowel voor Jaap, de heer Kok, De heer Voorhoeve EN Arnold):
“Individuele waarden gebaseerd op achterhaalde concepten vormen nog steeds de basis van vele geloofsystemen en diegenen die doorgaan de strikte oude waardesystemen vast te houden, welke alleen kwesties toestaan op één manier gezien te worden, ervaren verdriet, kwaadheid en zelfs paniek in de overtuiging dat hun “echte” waarden aan het verdwijnen zijn.”
En denk dan niet dat op deze site altijd Dé Waarheid wordt verteld door “wakkere mensen”. Dat zou een valkuil zijn. Het hele stuk: http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/
Jaap, hele volksstammen leven vanuit liefde en compassie,als ze dat leven prediken hier zijn er altijd mensen die het als zijn de belachelijk, niet realistisch etc. afdoen. Dat maakt het hele concept niet waardeloos en zegt alleen wat over die mensen die het niet kunnen volgen.
De waarheid wordt door helemaal niemand verkondigt want die is altijd aan voortschreidend inzicht onderhevig, is meestal subjectief, tijd en plaatsgebonden. Op zijn best geeft iemand jou , zijn/haar waarheid zoals tot dan toe door eigen inzicht ondersteunt.
Vandaar ook dat ik het helemaal niet erg vind dat je elders stelt dat wij het niet eens gaan worden , gelukkig maar dat geeft ruimte tot nadenken over de ander zijn waarheid , en helpt op die manier je inzichten te vergroten/verruimen.
Het stukje dat je voor ieders leeringh ende vermaeck bijvoegde, heeft eigenlijk als strekking dat je niet vastgeroest aan je ideeen moet worden maar open dient te staan voor verandering in je denken. Helaas voor vele een brug te ver, wat je dan overblijft is DOCEREN zowel in de betekenis van lesgeven als van niet te grote brokken tegelijkertijd. En dan maar hopen dat er inzicht ontstaat, volgelingen heb ik liever niet. Laat ieder zijn/haar eigen weg gaan en weet dat waar zij zijn , jij ook eens was of komen zult.
Beste bovenstebeste Jaap
Als je je stoort aan het ‘beledigen van het gezag’ kun je beter naar nujij gaan.
Mensen hebben blijkbaar behoefte om hun hart te luchten, ongezouten kritiek te leveren, bij elkaar uit te huilen, onredelijk te keer te gaan.
Denk je dat Kok et al het een mallemoer kunnen schelen wat de piepeltjes op WTF 🙄 allemaal voor persoonlijks uitkramen?
Denk je echt dat de AIVD, WTF op haar lijstje van gevaarlijke sites heeft staan?
Ja, politici zijn soms net mensen, hun geslijm en beslissingen vaak onmenselijk.
Waarbij ik wel wil opmerken dat ik vind dat ik ontzettend bof niet in Irak, Iran, Oekraïne, Libië, Amerika, Zweden….. te wonen.
Koekje.
De meesten die sites als WTK bezoeken zijn van mening dat een groot deel van de mensen nog niet zien wat er allemaal gebeurd op deze wereld.
Als ik mezelf als voorbeeld mag nemen kwam ik op mijn werk erachter dat niets is wat het lijkt en dat er veel meer aan de hand is.
een collega van mij was hier al langer mee bezig en heeft mij er van overtuigd dat velen afgeleid worden door de dagelijkse sleur en niet de moeite namen om dingen uit te zoeken.
Sterker nog als mijn collega en/of ik hier over wilden beginnen werden wij voor gek versleten of draaiden de mensen zich om omdat ze het niet kunnen aanvaarden.
Als ik ze wees op sites als WTK dan werd dat als complottheorie afgedaan en sommigen zeiden zelfs dat dat sites waren waar alleen maar mensen hun verhaal doen die tegen alles waren.
De reden dat ik reacties geef is om te proberen door controleerbare gebeurtenissen deze kijk van velen te veranderen.
Als mensen een site als WTK bezoeken en ze zien controleerbare/realistische reacties/artikelen dan is verandering misschien mogelijk waardoor ze “wakker” worden en hopelijk volgen er dan gesprekken die ook anderen zal doen ontwaken.
Ook ik weet niet alles en kan het wel eens helemaal verkeerd zien maar daar kan ik alleen maar van leren.
Wel heb ik wel eens moeite met onderwerpen/reacties die gaan over trillingen,en dingen die vanuit de ruimte een oplossing zouden kunnen bieden waarmee ik niet zeg dat het niet waar is maar ik ben wel van mening dat wanneer mensen dit lezen (vooral als zij voor de eerste keer dit lezen) kunnen afhaken gewoon omdat zij dat niet kunnen controleren of geloven willen.
arnold
Ik kom hier (onregelmatig) omdat hier soms zaken staan die me interesseren. Lezen kan altijd, er iets mee doen mag ieder voor zich bepalen. Soms vind ik de artikelen, het commentaar bagger (ieder z’n meug), maar dat weegt blijkbaar nog steeds op tegen zaken die me wel aanspreken. Soms is het elders beter toeven.
Misschien draagt WTK een steentje bij aan een bewustwordingsproces. Elke druppel is er een.
Anders is het in ieder geval mooi om te kunnen delen, van anderen te lezen hoe en wat.
Gelukkig ben ik, hopelijk, de fase voorbij dat ik alle commentaar heel erg persoonlijk opvat en ik vermoed dat dat voor meer bezoekers hier zo is gegroeid. 🙂
-off topic verwijderd-
Nou Jaap, persoonlijk krijg ik de griezels van die Cobie de Haan. Zoals ik al zei: ieder z’n meug.
Doe mij, simpele ziel, maar fijn biologisch. Lekker en gezond voor lichaam en geest.
Daar word ik nou blij van 💡
-off topic verwijderd-
Koekje.
Mijn reactie van punt 6.21 was eigenlijk meer bedoeld als aanvulling van jou in punt 6.20 en niet corrigerend bedoeld.
Jaap die vond de reacties die ik gaf te persoonlijk en niet netjes omdat Kok zich niet zou kunnen verdedigen.
In 6.7 heb ik voldaan aan zijn vraag en ook erbij gezet waar ik dat uit had (bron) ik heb daaruit een paar korte stukjes geciteerd om aan te tonen waar ik dat vandaan had gehaald.
Dat hij dit niet correct vind is aan hem maar ik kon alleen maar schrijven wat in het boek staat.
Koekje jouw schrijven komt bij mij goed over en ik denk dat wij elkaar goed begrijpen (meestal).
Jaap geloofd zoals ik het zie nog steeds wat de MSM hem voorschoteld vooral als je ziet hoe hij schrijft over Kok en vooral over Rutte wat duidelijk genoeg is voor mij om te concluderen dat hij nog steeds niet door heeft wat Rutte voor iemand is en waar hijmee bezig is.
Zie stukje over Rutte in punt 10.4 bij Het smerige spelletje met Russische jet.
-off topic verwijderd-
@jaap…psychopaten kunnen heel goed acteren en ook massamoordenaars hebben mensen om hen heen, die hen aardig en lief vinden en noooooit dachten, dat deze mensen tot zoiets in staat waren…
@ jaap
daar ga je met je 10 geboden voor te stellen als noemen en waarden.
https://www.youtube.com/watch?v=CE8ooMBIyC8
Kunnen de aanslagen van jl. Parijs een occult ritueel zijn geweest vanuit de cult of death ?? https://www.youtube.com/watch?v=xG6t2462Hpo
Helaas sluit het een het ander niet uit.
Ritueel of niet, het blijft een valse vlag, een misdaad tegen de menselijkheid.
How deep goes the rabbit hole?
THE NEPHILIM-Full Documentary
http://lunaticoutpost.com/thread-520425-post-9966202.html
In het filmpje van Emma Parkinson zie je even het straatje waar de mensen naar buiten komen. Er hangen 2 mensen aan de gevel. In het originele filmpje wat toevallig(???) is gefilmd door een aldaar wonende journalist zie je ruim 2 minuten de vrouw aan de gevel hangen en zelfs aan 1 arm. Dit is onmogelijk!!!!! Onderzoek bij Mythbusters heeft uitgewezen na vragen of dit kan omdat het in een speelfilm wordt getoond, dat een volwassen vent hooguit 15 seconde (rekening houdend met adrenaline) aan zijn vingertoppen kan blijven hangen. Mythbusters zelf kwamen niet verder dan 8, 9 en 11 sec. Je kunt wel raden van wie 8 sec was.
Het kan niet anders zijn dat de vrouw in een harnas zat, anders had ze allang naar beneden gedonderd.
Ok viel mij op dat de mensen nou niet bepaald weg renden het straatje uit. Sommige liepen zelfs op hun dooie gemakkie weg. Anders liepen zelfs terug om gewonden weg te slepen. Dat is heel merkwaardig want dat doe je niet in zo’n situatie als je leven je lief is.
Een ander mooi voorbeeld is hoe de zaak wordt gemanipuleerd is dat gisteren in het nieuws werd vermeld dat Salah Abdeslam naar Syrië is gevlucht (?????) Ze weten niet eens waar hij is of zich bevindt.
Alles is gebaseerd op vermoedens en niet op feiten.
Maar wij als conspiracy theorists worden door de voormalig redacteur van de Franse krant Le Soir, Alexandre Del Valle uit gemaakt voor sekte figuren.
http://www.ninefornews.nl/complottheorieen-in-de-franse-media-aanslagen-parijs-georkestreerd-door-franse-overheid/
Loki, interessant dat ze het iedere keer presteren om de hele zaak te spiegelen.
“‘te primitief en eenvoudig zijn om waar te kunnen zijn’. “Complottheorieën leiden naïeve mensen in de richting van een totalitaire politieke orde,”.
Dergelijke theorieën zijn gebaseerd op het idee dat alle officiële bronnen liegen. Dat leidt tot minder respect voor de wet en de opkomst van een opstandige sekte die zich overal tegen verzet, aldus Del Valle.
Ik ken heel veel mensen die absoluut niets willen weten van complotten, maar hun hele vertrouwen in de overheid zijn kwijtgeraakt.
Zij willen het verhaal niet zien wat wij zien, maar weten heel erg goed dat we totaal worden bedonderd.
Dat de complotters groeien ligt totaal op hun eigen conto.
Ze durven dus nu zelfs te zeggen dat er een totalitair systeem kan komen omdat wij mensen wakker maken?
Ze willen hun agenda van censuur uitvoeren.
En alle kritische geesten de mond snoeren!
Dat heb je in een totalitair systeem.
De gebeurtenissen in het Midden-Oosten worden zelfs vantevoren aangekondigd door documenten van de Amerikaanse overheid zelf.
PNAC- project for a new american century.
En dan niet te vergeten het interview met Wesley Clarck.
Er is zoveel informatie te vinden over het manipuleren door de machthebbers.
radio 1 heeft net rond vijf voor twaalf een ondeugende te goed geïnformeerde spelletjes klant live afgeserveerd, vanaf minuutje 51 te beluisteren, 9 voor 12, ze wilde iets belangrijks zeggen over de uitspraken die generaal Wesley Clark heeft gedaan..
ze noemen dat ‘de nationale nieuws quiz’ bij de kro-ncrv. maaike van de wild uit zwolle moest haar bek houden van presentatrice Ghislaine, die heeft daar schijnbaar een abonnement op, dat ze het aantrekt, van die opstandige inbellers, is haar al eerder overkomen op de radio. ‘in parijs is de klimaattop van start gegaan…’ , zemel liedje van michiel zoon van een jack, ‘iedereen is het er wel over eens dat er nu gehandeld moet worden’, de satansVoice van obamamamaaah, Ghislaine vraagt wie opende gisteren die klimaattop?, ‘neeh niet obamaaamaaamaah maar secretaris generaal van de vn bankie-opdemaan’, ‘het op 1 na meest vervuilende land ter wereld is de vs volgens obamaaamaaah’, ‘welk land is dan het meest vervuilende’, ze denkt china, ‘jah china inderdaad’, ‘de chinese paus president ziehziehpingping benadrukt dat we moeten leren van elkaar en iets met samenwerking’, vraag 3 begint weer met een fragment volgens Ghislaine, ‘er is een heel groot probleem op onze arbeidsmarkt’, ‘nu betalen werkgevers nog 2 jaar lang loon door aan zieke werknemers’, ‘daarom nemen ze liever niet meer vaste werknemers aan’, ‘er komt een nieuwe ziektewet voor zzp’ers en welke politieke partij komt met dit plan?’ vraagt Ghislaine, ‘het cda’, ‘het cda’, ‘dat is inderdaad goed bij monde van fractie leider pietjeherema’, ‘die 2 jaar doorbetalen kunnen zieke werknemers wel schudden, hoe lang moet dat vanaf nu gaan duren volgens het cda?’, ‘2 weken’, ‘neeh niet goed’, ‘2 maanden was het goede antwoord geweest’, ‘nu een fragment herken de stem’, jah hoor wielrenner van het jaar tommie, maar wie werd vrouwen wielrenster, niet die vos maar anna, ‘nu moet je nog een persoon gaan raden’, ‘het gaat over een persoon en niet over een onderwerp’ zegt Ghislaine (hier zit voor mij alles in besloten, zo’n opmerking), ‘mijn baas en ik zaten op dezelfde lagere school’, ‘ik heb al 2 banen en dan ben ik ook nog eens kroonprins van mijn partij’, ‘ik probeer onzichtbare jongeren zichtbaar te maken’, ‘mijn coalitie genoot vindt dat ik onvoldoende doe aan de werkloosheid’, Oooooh klinkt er vrouwelijk steunend bijna kreunend, ‘Oooooh Ascher’, ‘Ascher zeg je jaaah zeker’ kirt zalige juf ooievaar Ghislaine uitgelaten alsof het een ncrv hoogtepunt betreft, ‘en dan kom je in totaal op 4 in deze eerste ronde’, ‘dat is jouw nieuwsfactor en daarmee gaan we zo vermenigvuldigen’, De Tweede Ronde!, De Tweede Ronde!, ‘welk land gaat strengere eisen stellen aan reizigers die zonder visum het land in komen?’, ‘Amerika’, ‘jah is goed’, ‘het iraakse leger riep de burgers in welke stad op om die stad te verlaten?’, ‘pas’ en ‘rammen maar’, op het strand van noordwijk zijn pakken met wasmachinedope aangespoeld, het muziekgebouw heeft een miljoen bezoekers, sicko-tivoli vredenburg, welke usa nba basketballer stop met ballen, welke britse tv kok gaat voor suikerbelasting op frisdrank,
‘passs’, ‘het gaat toch niet meer lukken’ zegt ze, ‘en ze wil eigenlijk euh…’ (ik hoor die mega spanning op die stem van haar wel al heel lang…) minuut 56 en 47 seconden… ‘ik heb eigenlijk ook een vraag voor jullie’ zegt zuh, ‘Waarom HOren We Niets Over De Uitspraken Van GEneraal Wesley Clark?’
ooievaar Ghislaine; ‘ooh ik denk dat jij dan met de verkeerde intentie met deze Quiz bent gaan meedoen’…. ‘dat verklaart waarschijnlijk jouw zenuwen’ ; dat heeft Ghislaine goed door en goed mee gekregen, eerlijk is eerlijk. keihard dilemma op z’n Jufs; ‘of je maakt nu de Quiz af of we beeïdigen dit gesprek’ …. ‘dan gaan we de microfoon nu dichtzetten’ ‘want dit is niet netjes blaah blaah…’ (zucht)
http://www.radio1.nl/popup/terugluisteren-uren/2015-12-01/11:00
http://nationalenieuwsquiz.ncrv.nl/formulier/geef-je-op-voor-nationale-nieuwsquiz-op-npo-radio-1
http://www.nu.nl/achterklap/2183035/iedereen-heeft-mening-ghislaine-plag.html
General Wesley Clark: Wars Were Planned – Seven Countries In Five Years
https://www.youtube.com/watch?v=9RC1Mepk_Sw&feature=youtu.be
HyperAlert, je kunt het toch niet bedenken hé, zo leuk!
Een totale kolderieke soap!
Bij het lezen van je verhaal lag ik echt in een deuk.
Tja als je wat te verbergen hebt kun je iemand op die manier wegdrukken natuurlijk.
Twee dingen die interessant zijn kun je er wel uit opmaken namelijk:
Als je zo reageer weet je over wie het gaat en ook wie generaal Wesley Clark is en wat zijn uitspraken zijn.
En als je jezelf nieuwsquiz noemt maar niet open staat voor het belangrijkste nieuws omdat dat anders is dan je normaal de mensen wil doen geloven dan kun je omdat het te heet wordt onder de voeten iemand abrupt en op een niet echt fatsoenlijke manier negeren door het gesprek te beeindigen in plaats van gewoon normaal antwoord te geven.
Waarom kappen zij een gesprek af inplaats van normaal antwoord te geven?
Arnold, hele goede waarneming tav Wesley Clark.
Dacht er al precies zo over.
Dit zie je bij veel meer programma’s van de Nederlandse Propaganda Omroep.
Pauw is er helemaal een ster in!
Vanavond heb ik nog niet naar het MSM nieuws gekeken in zoverre je natuurlijk nog van nieuws kunt spreken.
Rusland de VS en bondgenoten (waaronder een door en door rot mannetje uit Turkye)zijn tegen IS aan het strijden,vorige week werd zelfs een vliegtuig uit de lucht geschoten door een land dat zegt het zelfde doel te dienen wat makkelijk tot grotere gevolgen had kunnen leiden.
Als we zo dicht tegen een derde wereldoorlog aan zitten vind ik het wel erg vreemd dat de MSM daar geen of weinig verslag van doet en vraag me dan ook af wanneer zij wel iets de moeite waard vinden om in het nieuws te brengen.
Ik heb nog iets interessants gevonden met betrekking op W Clark ten tijde van de oorlog in joegoslavie.
Om de zogenaamde etnische zuivering in Kosovo een halt toe te roepen gaf de secretaris-Generaal van de Navo,Javier Solana,op 23 maart 1999 bevel aan de opperbevelhebber van de NAVO-strijdkrachten in Europa,Wesley Clark luchtaanvallen op Joegoslavie te beginnen.
De volgende dag vielen de eerste bommen van een achtenzeventig dagen durend bombardement op Servie en Kosovo.
De dag na de aanvang van de bombardementen op Joegoslavie,wist de Daily Telegraph plotseling te melden dat NAVO-opperbevelhebber Clark al in oktober van het jaar ervoor de opdracht tot mobilisatie had gekregen(Daily Telegraph van 25 maart 1999).
Jean-Christophe Rufin,voormalig onderdirecteur van Artsen zonder Grenzen schreef:”De Navo definieert een vijand,bedreigt deze,valt hem aan en venietigt hem tenslotte.Om een dergelijke machinerie in werking te stellen,is er een duidelijke zondebok nodig.Deze zondebok heeft echter niet langer een militair of politiek karakter.Nee de situatie is tegenwoordig zo:de insteek van de NAVO is…humanitair.De NAVO heeft bloed of een massamoord nodig,iets dat de publieke opinie op haar kop zet zodat de grote massa een geweldadige interventie begrijpelijk en gerechtvaardigd vind.
(zie hiervoor ook Diana Johnstone,Der Westen Braucht Leichen-Die humanitäre Katastrophe als neuer Hebel der NATO,30 maart 1999).
In 8.8 heb ik gisteren een stukje geciteerd van voormalig onderdirecteur Jean Christophe Rufin van Artsen zonder Grenzen.
Onlangs werd een kliniek van AzG getroffen door een luchtaanval van de VS in Kunduz in afghanistan waarbij 30 mensen omkwamen en nu blijkt wederom een kliniek van AzG getroffen te zijn door een luchtaanval van de coalitie onder leiding van Saudi-Arabie in Jemen waarbij 9 mensen gewond zijn geraakt waarvan twee medewerkers van Artsen zonder Grenzen.
Artsen zonder Grenzen zegt dat het niet mogelijk is dat de coalitie vooraf niet wist wat de locatie van de kliniek was.
Is dit een wraakactie of een herhaling van wat de Navo eerder in Joegoslavie heeft gedaan?
Men zegt tegen Houty rebellen te strijden ivm etnische zuiveringen en deden ze dat in Joegoslavie ook niet ivm etnische zuiveringen?
Na twee weken waren daar alle militaire doelen gebombardeerd en werd er bewust gekozen voor vernietiging van scholen,personentreinen,gevangenissen,vluchtelingenroutes,markten,woonhuizen,bruggen,kerken en zelfs ziekenhuizen,verpleeginrichtingen en bejaardenhuizen alleen Spaanse piloten hebben geweigerd aan deze moordpartijen mee te doen.
Off topic of niet…. Maar ik wilde dit echt even kwijt, deze krachtige foto;
http://worldunity.me/wp-content/uploads/2015/11/12314100_710029239097609_7394560525453585987_n.jpg
Mooie foto waar veel uit op te maken is en respect voor deze vrouwen die niet vluchten maar het kwaad willen bestrijden.
De vraag die blijft is dan wel laten zij die wel vluchten deze heldinnen niet in de steek?
Precies…De hele stroom asielzoekers ook vluchtelingen hoe je ze ook mag noemen, wil noemen, hadden en masse IS kunnen beslechten. Ja, ze laten hun land en volk in de steek. Daar is zijn woorden voor waar je niet trots op mag zijn.
Odette, ik weet niet of je dit zo zwart/wit mag stellen.
Veel waren gevlucht naar opvangkampen in buurlanden.
De omstandigheden waren bar slecht en de vooruitzichten nihil.
Sommige zitten er al jaren.
Dan komt Sinterklaas Soros met een mobieltje en appje die belooft hun verlanglijstje te zullen voldoen.
Er was hun het paradijs belooft.
En ze werden niet getraind en bewapend door de VS.
Nee dat klopt Danny, de verzetsstrijders in WOII ook niet.
Dat klopt, Odette.
Zonder actie bereik je helemaal niks, hè?
Wat mij opvalt is dat bijna niemand een heeft gekeken of gemeld wat voor band Eagles of Death Metal nou eigenlijk is. Hier een aantal voorbeelden;
LP/CD hoezen
http://4.bp.blogspot.com/_H21fBJspkY0/TUlKtQsntkI/AAAAAAAAANQ/lg0lAr7qNl8/s1600/album-eagles-of-death-metal-death-by-sexy-0.jpg
http://ecx.images-amazon.com/images/I/51NSCSAMHHL.jpg
De show wordt verder opgevoerd met illuminati tekens. Twitter;
https://twitter.com/EODMofficial/status/667008715011129344/photo/1?ref_src=twsrc%5Etfw
Foto’s met tekens;
http://farm4.staticflickr.com/3520/4040350264_fbd1b5ff97_z.jpg?zz=1
http://www2.pictures.zimbio.com/gi/Eagles+Death+Metal+Performs+Teragram+Ballroom+BtFvpdM3AOll.jpg
In deze foto is een vrijheidsteken (Illuminati) omgezet in een eifeltoren.
http://rack.3.mshcdn.com/media/ZgkyMDE1LzExLzE2L2RhL0VhZ2xlc19vZl9kLmU2NzNiLmpwZw/229d0e20/899/Eagles_of_death_metal_number1.jpg
Je kunt je dus gaan afvragen of deze band van tevoren al bekend was met de aanslag. Het ligt er allemaal veel te dik boven op.
Loki, ik ben het helemaal met je eens.
De NWO is gestoeld op satan aanbidding.
Precies tijdens het nummer ” the devils kiss” begon de afslachting.
The Devil’s Kiss in Paris
http://www.theamericanconservative.com/dreher/kiss-devil-paris-terror/
VforVendetta
Ken je deze al.
13/11/15 13+11+15=39 = 3x een 9 = 999 omgekeerd duivelsteken.
Ik kende het nog niet, maar weer gespiegeld dus(op zijn kop).
Kijk ook even naar de bijdrage van Treowd(7).
Erg interessant.
Ik heb me hier allemaal al eens in verdiept en je vindt duidelijke aanwijzingen.
Het occulte speelt een grote rol bij de betovering van het volk.
We worden tegenwoordig helemaal overspoeld met illuminatie/satans symbolen in de vermaak industrie.
Gisteravond heb ik de volgende docu gekeken.
Daarin zie je dat er allemaal krantenartikelen zijn geweest over het vinden van geraamtes van reuzen.
Deze zijn geborgen en allemaal verdwenen.
De rabbit hole gaat dus heel erg erg diep!
http://lunaticoutpost.com/thread-520425-post-9966202.html
Ben onderhand jaloers op alle slachtoffers van die false flag events. Zij hoeven tenminste de gevolgen niet meer te beleven.
Arnold, Putin geeft vanmiddag om ongeveer 2 uur een persconferentie over de bewijzen. Ik heb gisteravond een website gevonden die een scenario schetst hoe Rusland in de val wordt gelokt. Deze visie lijkt mij heel reeël. Ik wilde het artikel weer opvragen om de link hier te plaatsen, blijkt de hele site onbereikbaar. Heel veel alternatieve websites klagen hier op dit moment over. Alex Jones, Jeff Rense, VT etc.
Blijkbaar houden ze oefeningen om bij een echte oorlog de kritische media het zwijgen op te leggen. Nu na een half uur doet de link het weer.
Guile Replaces The Stick: Washington’s New Approach To Russia http://rinf.com/alt-news/latest-news/guile-replaces-stick-washingtons-new-approach-russia/
Dit zijn toch echt tekens aan de wand!
Young people who question Government or media may be extremists, officials tell parents
http://www.independent.co.uk/news/uk/politics/young-people-who-question-government-policy-or-the-media-may-be-extremists-officials-tell-parents-a6756086.html
VforV, Putin/Rusland gaan dit niet doen, het is ze al duidelijk gemaakt willen ze zo graag bommetjes gooien, legaal dan, moeten ze Syrië om toestemming vragen, het in wilde weg oorlogje voeren is hier mee afgelopen.
Lybië heeft Putin/Rusland gevraagt om hulp ?
DE USA probeerd de NATO voor zijn karretje te spannen, ze denken met zijn alle zijn we sterk, maar het vervelende is dat de bevolking een ander gezichtspunt heeft.
Verder zijn de Sites in Frankrijk heel voorzichtig, in Griekenland kunnen ze nu alles van de mensen afpakken, spaargeld, andere bezittingen, en dat is hier ook mogelijk in de gedeklareerde oorlogs toestand, die viespeuken doen niets zonder reden, vijanden van de citiyon en de Republique !
VforVendetta.
11.1 Ik heb me rot zitten zappen maar heb de persconferentie niet gezien (misschien op de verkeerde zenders gekeken).
Zou het mogelijk zijn om een verwijzing te geven waarop de persconferentie voor iedereen te zien is AUB?
Jenne.
Poetin weet heus wel wat er allemaal speelt net als vele burgers dat ook door hebben.
Het Westen is al langere tijd aan het provoceren en nog erger de eigen militairen en bevolking aan het voorliegen als er al verslag van iets wordt gedaan.
Waarom wordt nooit door de NATO landen naar de rol van de VS of Turkye gekeken en lopen zij als een blind paard achter de VS aan die alleen maar rijkdom en macht nastreven.
Turkye wordt verdacht van handel in olie met IS alleen dat zou al reden moeten zijn voor grondig onderzoek ipv gewoon door te gaan met toe te werken naar een oorlog.
Ook Israel wil nu geen bemoeienis meer van de EU ivm de Palestijnen.
Ik ben benieuwd hoe dit alles verder gaat.
Arnold, dit is het resultaat van de briefing.
Russia presents proof of Turkey’s role in ISIS oil trade
http://www.rt.com/news/324263-russia-briefing-isis-funding/
Hier is de briefing te zien.
http://eng.syria.mil.ru/en/index/syria/news/more.htm?id=12070726@cmsArticle
VforVendetta.
Hartelijk dank voor de verwijzingen in 11.5 en 11.6 ik heb ze bekeken en uitgeprint zodat ik ze overal kan laten lezen aan hen die het willen.
Erdogan treedt dus af als hij een man van zijn woord is en zijn familie die op ministerieel niveau zit zou ook ontslagen mogen worden en het andere familielid die in de olie zit ook.
Alledrie zouden berecht moeten worden in plaats van de mogelijkheid te krijgen heel de wereld in het verderf te stortten.
Dit zal natuurlijk niet gebeuren want dan komen De Turken,De EU,Nato,VS en handlangers waaronder Nederland in grote problemen.
Dat Erdogan crimineel is blijkt wel uit de persconferentie waarin gezegd wordt dat Turkse critische journalisten opgepakt worden en in de gevangenis worden gezet wat gewoon persvrijheid ontnemen is.
Ik neem aan dat we dit natuurlijk niet op de MSM zullen horen of zien.
De situatie rondom Syrië lijkt te escaleren.
Putin heeft 150.000 militairen opgeroepen voor een grondoorlog.
Turkije reageert door de straat van bosporus af te sluiten voor de Russische marine!
In een eerder stadium zijn er Internationale afspraken gemaakt dat Turkije hier zeggenschap over heeft.
Dit zou Turkije alleen mogen doen wanneer ze zich bedreigd voelen.
Hoe zal Rusland hier op reageren??
BREAKING: PUTIN DEPLOYS 150,000 TROOPS AS TURKEY BLOCKADES RUSSIAN NAVY
http://www.youtube.com/watch?v=THUBOVREsTs
Breaking: Turkey Blocks Russian Ships At Black Sea Provoking Putin
http://www.youtube.com/watch?v=9_IDFBkjlU0#t=295
Modern Turkey: a secret Zionist state controlled by the Dönmeh
Turkey’s support of ISIS is more understandable if we recall Wayne Madsen’s 2011 explanation that Turkey is run by secret Jews and serves the Zionist goal of a greater Israel.
http://www.thetruthseeker.co.uk/?p=125421
Rusland was van plan om de gehele kustlijn van Turkije naar Syrië af te sluiten met marineschepen.
Deze operatie heeft als codenaam “total destruction”.
Wanneer er een directe confrontatie volgt, is de Nato dus in oorlog met Rusland.
Rusland heeft ondertussen een coalitie met China, Iran, Syrië, Brazilë, India en nog een paar landen.
Het begint toch echt te lijken op het begin van WO3.
http://www.youtube.com/watch?v=Rko8wWriGFk
Ondertussen begint de censuur op de vrije media.
It’s Begun! Facebook Shutting 1,000′s of Truthers Down
http://www.thetruthseeker.co.uk/?p=125416
Dit zijn de ferme uitspraken van Rutte over het vluchtelingen probleem.
EU to fall like Roman Empire if borders not protected: Dutch PM
http://www.thetruthseeker.co.uk/?p=125344
Met welk vliegdekschip wil Rusland dat doen?
https://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_vliegdekschepen_van_Rusland_en_de_Sovjet-Unie
Ze hebben wel 26 gigantische nucleaire onderzeeërs. Kijk verder even naar de andere capaciteit
https://nl.wikipedia.org/wiki/Russische_Marine
Spannende tijden…
Zomaar iets wat opgevallen is.
Op de Belgische tv was Erdogan te zien en die heeft uitgesproken dat wanneer Poetin bewijzen overlegd dat het neerhalen van de straalja ger vorige week te maken heeft met olie transporten door IS aan Turkye hij niet op zijn post kan blijven en dus zal aftreden(rare opmerking daarbij was dat hij hetzelfde verwacht van Poetin).
Nog opvallender en wat steeds vaker voorkomt is dat iets dergelijks niet door bv de NOS uitgezonden wordt waardoor ik me afvraag wat zij onder nieuws verstaan want dit lijkt mij in ieder geval toch belangrijk nieuws.
Nu is het natuurlijk wel zo dat ze in een moeilijk pakket zitten omdat de Russen nu doen wat de VS en bondgenoten al langer zeggen te doen maar niet gedaan hebben en de NOS heeft constant berichten uitgebracht dat de VS het zo goed deed dus ja wat kun/mag je dan nog schrijven over de situatie die nu ontstaan is zonder eeerdere berichtgeving in discrediet te brengen.
Daarbij komt ook nog dat de EU nu 3 miljard betaald aan Erdogan(Turkye)om de vluchtelingen tegen te houden en als dan blijkt dat hij bij corrupte zaken betrokken is staat natuurlijk heel de EU voor paal omdat ze dan een crimineel met belastinggeld steunen.
Als Poetin bewijs heeft en overlegd zal dat ook wel niet door de NOS uitgezonden worden vermoed ik.
-off topic verwijderd-
Och Jaap ik heb met je te doen want we hebben het nu eventjes over de Russen en Erdogan en niet over Assad,dat is namelijk een ander hoofdstuk en trouwens de verwijzing is alleen na 22.00 uur te zien en dat is het nog niet.
-off topic verwijderd-
Jaap, ik heb gisteravond de uitzending gezien. Absoluut erg interessant. Alleen vind ik het commentaar van de journalist wel westers georiënteerd. Later komt het wat meer in balans. Je krijgt een inkijkje in Syrië die weinig mensen kennen.
VforV, hoed je voor al die pseudo informatie, je weet toch dat die site lezers nodig hebben, om te kunnen bestaan !
Holland noemt de citoyen ” eu sans dant “, die zonder tanden !
Met deze briefing/persconferentie wordt de beschuldiging naar Erdogan/Turkije bewezen.
Maar Rusland zet Amerika ook in de hoek. Ze geven de informatie over olietransporten tussen Syrië en Irak aan de Amerikanen. Amerika wordt zo gedwongen kleur te bekennen. Ze eisen in feite dat Amerika actie onderneemt.De strategie van Rusland is eigenlijk het ontmaskeren van de dubbelrol die Amerika en het Westen speelt. En de financiering van IS blokkeren. Hier is de briefing te zien.
http://eng.syria.mil.ru/en/index/syria/news/more.htm?id=12070726@cmsArticle
De meeste mensen wijzen de beschuldiging dat de heersende elite zich bedient van occulte zaken naar het fabeltjesland.
Je bent dan zelfs nog erger als een complotter, een enorme zweever/gek.
Dan moeten mensen maar eens gaan kijken naar de toespraak van het hoofd van het IMF Christine Lagarde.
Waarvan je toch zou mogen verwachten dat dit soort mensen vrij realistisch/verstandelijk zijn.
Het tegendeel blijkt waar.
Zelfs de eerste live uitzenddatum(15 jan.2014=15+1=16=7 en 20+14=34=3+4=7) was gepland op 77.
Kijk en verbaas je.
Occult Message in Speech by Christine Lagarde of IMF
http://www.youtube.com/watch?v=QYmViPTndxw
Omdat het artikel gaat over toevallige oefeningen voorafgaande aan identiek dezelfde aanslagen op dezelfde dag vind ik het volgende ook wel passen.Na de Golfoorlog,in een rede die hij voor het Amerikaanse Congres hield op 6 maart 1991 met de titel A Framework for peace verklaart Bush:Tot op heden kenden we een wereld als een gedeelde wereld.Nu komt een nieuwe wereld in zicht,een wereld waarin de hoop op een nieuwe wereldorde gloort.En met betrekking tot de oorlog in de Perzische Golf zei hij:Dit is een test voor het functioneren van de nieuwe wereldorde.
In de Strategypaper van het PNAC van 3 september 2000 staat te lezen “Het veranderingsproces van de Oude Wereldorde naar de Nieuwe Wereldorde zal waarschijnlijk lang duren,tenzij een catastrofale gebeurtenis,zoals destijds Pearl Harbour,als katalysator optreedt”.
Niet lang daarna was de wereld getuige van de aanslagen van 11 september 2001.
Kort na deze aanslagen zei David Rockefeller:We staan op de grens van een wereldwijde ommekeer.”Wat we nodig hebben is een passende en alles omvattende crisis en vervolgens zullen alle landen van de wereld zich bij de Nieuwe Wereldorde neerleggen”.
Daar gaan we weer!
“Shock” Report: Police Were Engaged In Active Shooter Drill JUST BEFORE San Bernardino Massacre
http://patriotrising.com/2015/12/02/shock-report-police-were-engaged-in-active-shooter-drill-just-before-san-bernardino-massacre/
witnesses tell CNN they didn’t realize there was a real shooting going on since they were recently having “active shooter drills”.
http://12160.info/profiles/status/show?id=2649739%3AStatus%3A1600627
Iedere dag vinden er in de States ‘shootings’ plaats. Alleen de grote worden eruit gelicht. Ja, fijn zo een land waar de wapens legaal voor de burgers zijn….
Knock knock knock are you there?
Odette, het gaat erover dat bijna tegelijkertijd deze oefeningen gaande waren.
V. misschien als afleiding voor het Werkelijke Breaking goede nieuws;
Alex Jones & Donald Trump Bombshell Full Interview
https://www.youtube.com/watch?v=FJqLAleEnKw
quote: “Republican presidential frontrunner Donald Trump told Alex Jones the two would be “speaking a lot” in future after a surprise radio interview that rocked the political establishment earlier today. The Donald joined Jones live from Trump Tower in New York City for a 35 minute discussion on everything ranging from Hillary Clinton’s corruption, to ISIS, to his most recent controversy about Muslims in New Jersey celebrating 9/11.”
http://www.infowars.com/trump-tells-alex-jones-well-be-speaking-a-lot/
BREAKING: Russia’s Huge Announcement That Will Change The War
https://www.youtube.com/watch?v=WMnl0nO-oCk
quote: “In a huge stunning announcement just now by the Russian Foreign Minister, Russia presented direct evidence of Turkey buying illegal oil from the black market supporting terrorists. In this video we go over the important revelations by the Russians, its consequences and shift of the geo political field.”
Odette in Chicago is het bijvoorbeeld juist erg onveilig op straat en in je woning vanwege het feit dat daar wapen bezit voor criminelen is en niet voor burgers….
Ja, dat is ook al zo lang. Het begon al vroeg of zelfs vroeger met deze gangster https://nl.wikipedia.org/wiki/Al_Capone
Het voordeel van Trump is, Dat hij geen blad voor de mond hoeft te nemen aangezien dat hij zijn eigen campagne financiert, dus ook geen verantwoording hoeft af te leggen bij de vaak duistere geldschieters. Dat geeft hem ruimte om zijn eigen zegje te doen. Hij is niet echt de gezelligste kerel brrr, maar daarentegen kan hij heel veel misstanden open en bloot aan de kaak stellen, verfrissend en hoognodig!
Odette, ik geef Trump nog het voordeel van de twijfel.
Al is dit flinterdun.
Anderzijds kan ik me hem heel goed voorstellen als de ultieme tiran.
Kijk naar de geschiedenis met Ron Paul.
Bleek achteraf ook een joke te zijn.
En laten we helemaal niet praten over zijn zoon Rand Paul.
Politiek blijkt een illussie te zijn.
In het polderland Nederland kiest de SP nu als voorzitter een vakbondsman.
Waar hebben we dat eerder gezien??
Ik stemde altijd SP, maar ben nu partijloos.
Misschien maar beter ook.
Ik ga even ‘op de man spelen.’ (reageren op Odette heet dat in normaal Nederlands Skippy.)
Odette zegt ”Het voordeel is dat Trump geen blad voor de mond neemt aangezien hij geen verantwoording af hoeft te leggen omdat hij zijn eigen campagne financieert, dus ook geen verantwoording af hoeft te leggen bij de vaak duistere geldschieters, dat geeft hem ruimte om zijn eigen zegje te doen….”
Waar denk je dat hij zijn eigen geld zoals jij het noemt, vandaan haalt?
Van die duistere geldschieters natuurlijk. Die hij verantwoording moet afleggen. Jij denkt nog steeds dat hij zijn eigen zegje deed?
Dat hij niet de gezelligste kerel is brrr komt omdat hij een onderdeel van die duistere geldschieters is, allemaal brrr….en jij vind dat hij wel veel misstanden open en bloot aan de kaak stelt. Doet ie zeker, of doet ie dat nou juist niet? Hij heeft het wel over misstanden, maar of hij ze aan de kaak stelt is een ander ding. Schept hij misstanden die er niet zijn maar die ze gewenst achten, of die er wel zijn maar die zijn club al eerder bewust in de hand gewerkt heeft? Trump heeft de oplossing! Ja hoor.
Warrig. Of ze hebben ze niet meer op een rijtje.
Gelukkig is hij afgevoerd want wat hij nou weer stond te lallen…en hij trekt die hele duistere kliek met zich mee. Dat is nog het grappigst van de hele show! Toch heb ik genoten van deze entertainment, zijn optredens, zijn one man acts, ik lach me een hoedje om Trump. Je kan van hem vinden wat je wil maar humor heeft ie absoluut. En hij zag er altijd goed uit ook. Ik weet zeker als hij gewoon Joe the plummer was gebleven zou ik als een blok voor hem gevallen zijn. Jammer dat ie gasten het op een gegeven moment allemaal zo hoog in dr bol gaan krijgen en denkt ieder voor zich Jezus te zijn, en in die enorme ego’s, die opgeblazen nullen, ben ik niet zo in geinteresseerd.
“Ik ga even ‘op de man spelen.’ (reageren op Odette heet dat in normaal Nederlands Skippy.)”
Christina bedoelt het waarschijnlijk wel goed, maar het komt zo nu en dan ontzettend lullig haar strotje uit. Zoiets?
Beste Stientje,
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt met: Gelukkig is hij afgevoerd. De man doet het prima met zijn creepy uitspraken, de polls schieten de lucht in.
Ik snap ook niet dat je hem een ‘niet de gezelligste kerel, brrr’ vindt maar je zou als hij bijvoorbeeld loodgieter was als een blok op ‘m vallen.
Beetje boel eigenaardig 🙄
Koekie: Staat ie er dan nog? Ik volg het niet meer. Eerst vluchtelingen tegen de Amerikanen opzetten en vervolgens terug gaan krabbelen en zeggen dat ie van moslims houd. Dan haakt iedereen toch meteen af zou je zeggen maar nee dus. Ik bedoel als hij niet in de club van brrr-mannen verzeild was geraakt dat er dan alleen een good looks met humor over zou blijven. Is dat te moeilijk voor je?
Jij heb een hele dikke vette duim Stien, waar je van alles uit zuigt.
Hoe kom je er nu weer bij dat meneer Brrr heeft gezegd dat die van moslims houd?
Als je het niet meer kunt volgen, schrijf dan niet zomaar iets.
Is dat te moeilijk voor je? 😉
Ach bitterkoekje, ze “joint the club” en is blijkbaar een snelle leerling hier op WTK
Even voor de duidelijkheid en de dikke duim. http://edition.cnn.com/2015/12/07/politics/donald-trump-muslim-ban-immigration/
Wat doe je agressief koekje, jij volgt waarschijnlijk ander nieuws dan ik. Ik heb het hem toch zelf zien en horen zeggen op de telavision, toen hij van alle kanten, behalve de kant van de tokkies die hij op de kast heeft kunnen jagen, ze zijn helemaal leeggeschudt, bang en zo’n beetje van alle menselijke waarden ontdaan, of beter gezegd, die hij op de kast heeft moeten jagen en bang moest maken van zijn baasjes. Hij werd van alle kanten aangevallen door normaal denkende mensen. Vreemd dat dat jouw is ontgaan. Maar ik ga het weer op de voet volgen nu. Bedankt voor de tip.
Eat popcorn and watch the show!
Lol Crissie, blijkbaar volgt ηλίθιος het zelfde nieuws als ik.
En eet smakelijk nog.
https://cdn.discourse.org/boingboing/uploads/default/original/3X/9/2/9255f3b3edf2ca4efceacd39efd900a1b7b21007.gif
Ik zet het beeld aan en het geluid heel zacht. Wat is het toch een hunk en wat praat hij toch dom. Van de week was het summum, ”mensen die zeggen vrijheid van meningsuiting dit, vrijheid van meningsuiting dat, die mensen zijn dom”. Dan kies ik er een spannend muziekje bij en dat is een betere vorm van entertainment.
Nu onder the Don
https://www.youtube.com/watch?v=JOKn33-q4Ao
De FBI kwam uit op een totaal van 160 schietpartijen sinds het jaar 2000, huiselijk geweld en beschietingen door gangsterbendes niet meegerekend. Veertig procent van alle incidenten kunnen worden gecatalogeerd onder “massaschietpartijen”. De meeste schietpartijen vinden plaats in winkelcentra en scholen.
http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/buitenland/1.2100806
Trump speelt toch ook gewoon de Islam Kaart.
Wanneer de aanslagen van 9-11 een insight job was, is er geen link met de Islam. Het was geheime dienst werk of ingehuurde patsy’s.
De Extremistische Islam wordt gebruikt om de voortdurende oorlogen in het Midden Oosten te legitimeren.
“Turkish prime minister Tayyeep Bin Ardogan and Paris shooter Salah Abdeslam were briefly identified as the suspects in the San Bernardino shooting that left 14 people dead and 17 injured, but reports later identified that as a hoax”.
De meeste mensen geloven toch alles wat de msm schrijft.
Law enforcement officials had already identified Syed Farook as one of the suspects who walked into a public building in the California. http://www.inquisitr.com/2606154/tayyeep-bin-ardogan-second-san-bernardino-shooting-suspect-identified-as-woman-from-qatar/
Dus nu wordt de Islam ook al gebruikt om gun control af te dwingen.
Wie is er hier nu ziek!
“De motivatie voor de schietpartij zou de opwarming van de aarde zijn.
Doordat de ozon laag op dat moment boven San Bernardino minimaal was.
Dit heeft tot gevolg dat de overdracht van elektrische impulsen in de hersencortex overbeladen raakt.
Vandaar het drastische besluit van President Obamarama om drie zonloze dagen af te kondigen.
Dit schept ook nog eens een gepaste sfeer tijdens het treuren om de slachtoffers”.
-HollywoodNews_
Ik hoop dat mensen beseffen dat dit fictief is.
Je wordt er toch totaal cynisch van.
Opwarming van de aarde is heel gemakkelijk tegen te gaan.
Zij die nu bij de klimaattop aanwezig zijn doen niets anders dan lekker vreten en zuipen en misschien nog een beetje van andere geneugten genieten op de belastingbetaler zijn/haar kosten.
De rijksten der aarde of tewel de elite bezitten de grote bedrijven die de meeste uitstoot produceren,wat betekend dat die aangepakt moeten worden.
Dit zal niet gebeuren want dan verdienen zij minder en dat is uit den boze natuurlijk.
Het zijn allemaal figuren van zekere stand en die zullen elkaar nooit afvallen.
Ook wordt de nadruk gelegd op vervuiling door verkeer en de burger wordt daar meestal de dupe van zowel gezien de gezondheid maar ook door invoering van allerlei regeltjes die de burger meestal geld kosten en de mobiliteit aan banden legt.
Maar vergeet niet dat het de autofabrikanten zijn die deze auto,s op de markt hebben gebracht/brengen waar ze flink aan verdienen en de schuld elders leggen.
Schonere vervoersmiddelen zijn mogelijk maar leveren niet zoveel op als vervoersmiddelen die olieprodukten nodig hebben en dat is volgens mij het grootste probleem.
Arnold, het was een cynisch bedoelt grapje!
Ik geloof niet zo zeer in de link tussen de opwarming van de aarde en de afname van de ozonlaag veroorzaakt door de mens.
Ten tijde van de dinosauriërs blijken de atmosferische omstandigheden veel dichter te zijn geweest dan nu.
Het gevolg hiervan was dat planten en dieren veel groter waren.
Na een catastrofale ramp(komeetinslag en hierdoor de welbekende zondvloed) is dit verandert.
Hierdoor konden bepaalde levensvormen nier meer overleven.
En niet alleen menselijke of dierlijke vormen!
De omstandigheden met een dikkere atmosfeer zijn al nagebootst in laboratoria.
De uitkomst blijkt te kloppen.
Als je dan in dit verband gaat nadenken over Geo-Engineering en het tegen gaan van de opwarming, krijgt dit een heel andere lading.
Waar wordt de aarde op voorbereidt?
Vervuiling is inderdaad een probleem. De belangrijkste stoffen die de lucht vervuilen zijn: fijnstof, stikstofdioxide en ozon, (eigenlijk gek met die ozongaten).
Vergeet niet, moeder natuur heeft haar eigen agenda. We moeten daarom wel netter met haar omgaan. En de CO2 fabel moet ook maar eens ophouden. Lees dit stukje eens. Ik heb zijn lezing hierover een paar geleden bijgewoond, fantastisch.
http://www.kennislink.nl/publicaties/de-menselijke-maat
VforVendetta
Ik meen dat in Peru meer dan 300 dode walvissen gevonden zijn.
Bij het uit de grond halen van delfstoffen die zogenaamd nodig zijn voor de bouw van de zogenaamde groene windmolens (waar uiteraard ook weer de nodigen geldelijk gewin bij hebben)vallen doden en het is een ramp voor het milieu terwijl er andere mogelijkheden zijn.
Schaliegas (fracking) complete gebieden waar niets meer groeit.
De jacht op walvissen zogenaamd voor onderzoek wat al jaren speelt en waar niets aan gedaan wordt.
Nee ze hebben constant de mond vol dat ze het milieu willen beschermen maar vertellen er niet bij dat wanneer hun winst kleiner wordt ze geen maatregelen nemen die wel goed voor het milieu zijn.
Alles is tegenwoordig zo,n beetje bedrog om winst/macht.
Walvissen en windmolens:
“Veel waterdieren hebben hoogontwikkelde geluidsorganen om zich te oriënteren, voedsel te vinden en met elkaar te communiceren. Ze moeten het van geluid hebben om partners te vinden en gevaar te ontwijken. Een zeedier met gehoorbeschadiging is eigenlijk zowel blind als doof tegelijk. Een bruinvis die niet meer goed kan horen hongert dood. Zo zou er ook een verband kunnen bestaan tussen de strandingen van walvissen en het toegenomen lawaai op zee.” Bron: http://climategate.nl/2013/08/05/dolfijnen-doof-door-windmolens-op-zee-of-gewoon-morsdood-natuurlijk/
Tja, milieuvriendelijke windmolens…
Zo wordt je ook hier als goedwillend mens willens en wetens belazerd.
Mooie aanvulling Koekje.
Henk Kamp och een zielig mannetje dat altijd maar loopt te zeiken dat hij het zo goed met alles en iedereen voor heeft en ondertussen anders doet.
Kijk wat hij heeft gedaan met de Groningers huizen staan op instorten,langlopende rechtzaken en dat alles om ons gas ten bate van de staatskas te kunnen verkwanselen en niet omdat we het nodig hebben wat hij wel verkondigd.
Het Nederlandse kabinet geeft niets om mens en natuur alles draait om geld om dat vervolgens via de EU weer door te sluizen naar de elite via naheffingen of wat dan ook.
Het is toch niet normaal dat huizen met stalen/houten balken constructies ondersteund moeten worden?
Zodra ze hebben ontdekt dat het door de gaswinning komt hadden ze gelijk de NAM aansprakelijk moeten stellen en de gaswinning stil moeten leggen want als je zegt dat het gas nodig is om de mensen warm te houden terwijl jezelf ervoor zorgt dat diezelfde warmte door scheuren ten gevolge van gaswinning weer net zo snel het huis verlaat dan dien je niet de mensen maar de NAM en daarmee de staatskas.
-off topic verwijderd-
Wat betreft de schietpartij ben ik van mening dat er nog meer zullen volgen omdat ze de bevolking willen dwingen hun wapens in te leveren omdat dit te gevaarlijk zou zijn terwijl ze eigenlijk bedoelen lever de wapens in zodat je geen weestand kan bieden wanneer je opgepakt wordt dat maakt het voor de echte criminelen makkelijker.
Wat zowel nu alsook bij de aanslagen in Parijs opvalt is dat telkens de daders gedood worden ik vind dat toch wel erg toevallig.
En dat is op dit moment niet Dhr H.G.J. Kamp, maar degene die het commentaar pent.
Bedoeld bij 18.8
Jaap.
Afgezien van dat je overal commentaar op geef wat is dan jouw bijdrage behalve inhoudloze opmerkingen?
En vertel dan ook gelijk wat niet goed is aan mijn reactie in punt 18.7 ipv mij of anderen te lopen afzeiken.
Arnold met deze clip op de achtergrond ben ik direct compleet resistent tegen ongedierte, ik stel voor om dit draadje te gebruiken voor wat wij oprechte wat de F wtk’ers op dit Moment Mooi vinden, de beste remedie tegen vuiligheid, de zieke abusers kunnen het rambam krijgen op die manier wat mij betreft, en mij persoonlijk boeit het totaal niet wat een str*ntvlieg denkt of doet of wat ie doet voorkomen dat ie vindt.
Dead Can Dance – Song of the Stars
https://www.youtube.com/watch?v=g0L5RFspwyE
Reactie op 20.2/3
Afgezien dat ik niet overal commentaar op geef, is het inderdaad vrij inhoudsloos om te starten als een zielig commentatortje die personen loopt af te zeiken en ondertussen doet of hij het met iedereen zo goed voor heeft.
Lekker een beetje wentelen in je eigen gelijk samen met enkele gelijkgestemden die ook nimmer krachtig objectief commentaar leveren.
Inhoudsloos kun je ook opvatten als respectloos. Maar tot nu toe laat je steeds zien dat niet te begrijpen. En ik blijf net zo lang doorgaan… jaja Hypertje… tot het wel begrepen wordt.
Jaap je bent WElkom! (you’re welcome), waarom? omdat ik weet wat het is om niet welkom te zijn, daarom.
Right vs. Wrong
https://www.youtube.com/watch?v=YmsMB8zveTY
Ach HyperAlert, als je weet wat het is om “afgewezen” c.q. niet welkom te zijn, dan zul je er ook geen aardigheid in hebben om bepaalde concrete personen van allerlei bijvoegelijke naamwoorden te voorzien.
It´s not about Knowledge it is about Love; in ieder geval respect en eerbied voor je medemens.
val dood mr. J. sterf, vuile viezerik
Tribe – Soulfly
https://www.youtube.com/watch?v=iB5EmozNaN0
-slappe nonsens verwijderd-
HyperAlert.
Er zijn veel mensen met een verstandelijke handicap en daar heb ik heel veel respect voor en die zal ik altijd proberen te helpen als dat kan.
Maar mensen die zichzelf als normaal beschouwen en anderen gaan vertellen wat zij moeten doen terwijl ze niet in de gaten hebben hoe dom ze in werkelijkheid zijn en ook als dusdanig overkomen daar kan ik geen respect voor opbrengen.
Wat betreft die str*ntvlieg zelfs die zijn nog slimmer dan de persoon waar we het over hebben want als je eenmaal met je hand in hun richting slaat vertrekken ze en deze persoon heeft al meerdere keren seinen gekregen van meerdere mensen maar hij snapt het nog steeds niet.
reactie op 20.10
Je bedoelt dat mensen met een andere mening hier niet welkom zijn. Dat is wel duidelijk maar interesseert me helemaal niets. Vraag maar eens hoe WTK Robbert hier mee om gaat Arnold…
Haaah is ook zo Arnold, we praten hier over een hogere diersoort, ten opzichte van; http://beminzicht.nl/wp-content/uploads/2015/05/vlieg.jpg
en dan nu een zen gedachte; Soulfly No hope- no fear (live)
https://www.youtube.com/watch?v=btnqpFgNNNc
Er komt een moment dat “de humor” overstijgt en dat je uiteindelijk verantwoording zult moeten afleggen over wat je allemaal in een opwelling opschrijft.
Ik snap al die opwinding niet zo. Jaap laat iedere keer weer blijken dat die niet in staat is tot ‘normale’ communicatie.
Schelden is m.i. helemaal niet nodig, hij zorgt zelf wel voor voldoende bevestiging van mijn (voor)oordeel, en dat van anderen, denk ik zo 😉
-off topic verwijderd-
Misschien dat Fredje de commentaren juist erg interessant vindt. 😎
http://www.wanttoknow.nl/inspiratie/over-het-integreren-van-onze-schaduwkant/
Nee Jaap dat denk jij niet want dat kun je niet omdat je een enorme belemmering hebt in je verstandelijk vermogen.
humor en opwellingen niet toegestaan; waar doet me dat toch aan denken, hmmm…
nouh jah als we dan toch bezig zijn, komt net voorbij drijven in m’n automatische yt follow up modus;
SLAYER – Repentless (OFFICIAL MUSIC VIDEO)
https://www.youtube.com/watch?v=yjb0j9l1sz4
-off topic verwijderd-
-off topic verwijderd-
Hyper 20.3, Lekker ritme, kon niet stilzitten. Hier kan ik ook nooit bij stilzitten. Te gekke ouwe gouwe van The O’Jays met die prachtige stem van de presentator Don Cornelius r.i.p., en die maffe toch leuke looks vóór de haarstukjes, tattoos, piercings, opblaasborsten en facelifts. Voetjes van de vloer 🙂
https://youtu.be/OwZciH3hx-A
reactie op 20.10 / 20.12
Zie 20.9. We houden contact.
fokking creep met je black magic, schaamteloos recht in je gezicht
Jaap doet z’n eigen angst experimentje.
Zou dat bijdragen aan een betere wereld, waar die zegt zo’n voorvechter voor te zijn?
Jaap wil graag gehoord worden, een aai over z’n bol. Misschien ook zijn grenzen verkennen. 😈
Ach, het levert in ieder geval weer veeeel klikken (=inkomsten) op WTF 🙄 op. Zucht.
Ook opvallend is dat hij zoveel schrijft dat hij denkt,maar dat kan hij helemaal niet.
En ook staan er nog vragen open die kennelijk te moeilijk voor hem zijn om te beantwoorden.
LET OP als hij antwoord zal het wel weer een dom antwoord zijn en niets zeggend behalve dan over hemzelf.
Morgen zondag 6-12-2015 treed de duivels aanbiddende groep weer op in het Parijse zaaltje waar eerder tijdens hun optreden de slachting plaats vond.
Later treden ze dan ook nog op in een stadion waar U2 een optreden geeft en dan zingen ze samen(staat op teletekst).
Nu weet ik wel dat het leven doorgaat en de mensen verder moeten met hun leven.
Alleen plaats ik vraagtekens omdat ik betwijfel of het wel verstandig is zo kort na de aanslagen dezelfde groep weer te laten optreden ivm herinneringen waarbij ikzelf vind dat het te vroeg is en op dit moment ongepast.
Ik heb ergens gelezen dat Bataclan pas eind 2016 weer open gaat. Hoe is het mogelijk dat dat weer een theater gaat worden. Een entertainment-ding. Ben je dan wel goed snik. Wie wil daar in het Aquarius Tijdperk nog optreden? Niemand toch. Een meditatie centrum zou meer op zijn plaats zijn. Hoewel ik het liefst dat hele stukje waar Bataclan stond van de kaart zou vegen. Maar wie ben ik.
Is Trump een wolf in schaapskleding?
Hij geeft een toespraak voor de Republikeinse Joodse coalitie.
Hij vertelt dat hij geen finaciële steun krijgt van de Joodse achterban, omdat zij hun eigen (beïnvloedbare) politici kiezen.
Maar tegelijkertijd zegt hij dat hij 5 maanden geleden nog bij hen hoorde.
En dat hij het beste is wat Iraël kan overkomen!!
Trump to Republican Jewish Coalition: ‘I’m a negotiator like you’
http://edition.cnn.com/2015/12/03/politics/donald-trump-rjc-negotiator/index.html
V. i love his act Man, he is one of them and us at the same time. die gast kan spreken en afstemmen op z’n publiek afhankelijk van plaats en tijd z’n intonatie aanpassen, geen wonder dat ie rijk werd. en h ij zegt zoveel meer inbetween the lines..
HyperA, ik vind hem ontzettend eng, jij blijkbaar ook.
VforVendetta jah eng vind ik hem zeker wel, op zich zeer zeker, en toch heb ik een greintje hoop gekregen, is op zich al voldoende, ik bedoel tijdens dat inmiddels historische interview van gisteren met Alex Jones had ik een aantal doorbraak gevoelsmomenten van misschien misschien dat ie werkelijk echt het goede voor ogen heeft, hij zou het goede kunnen doen, misschien misschien dat ie daar intentionele internationale steun voor nodig heeft van kiezers en ander publiek, net zoiets als het Putin alternatief, iemand die ik vanavond op 1 of andere webstek voorbij zag komen was alweer geschrokken van het feit dat Putin vandaag zeer strikte naleving van klimaat protocol afspraken voorstelde; alsof dat het onomstotelijke bewijs zou zijn dat Putin net zo goed de ‘jwo’ dient, ik dacht toen andersom van dat is juist Putin z’n hogere schaak level move, om zo meer consequentie te verlangen, zodat op veel kortere termijn de combinatie flauwekul waanzin van fossiele brandstoffen en co2 taxation op de beurs duidelijk wordt; kwestie van daadwerkelijk overschakelen naar echte alternatieven; zoals thorium of andersoortige zeropoint overunity technieken waar volgens mij Putin zeer wel van op de hoogte is, en wie weet weet gekke Donald dat ook, hij is bepaald niet dom van wat ik zo inschat.
Alex Jones & Donald Trump Bombshell Full Interview
https://www.youtube.com/watch?v=FJqLAleEnKw
’this country was founded on double standards’, ‘a true oxymoron: ‘civil war…’ ‘;
The Truth about reptilians by George Carlin
https://www.youtube.com/watch?v=PCvQmCQpkIU
http://www.thefreedictionary.com/oxymoron
‘Coalitie neemt Syrisch leger onder vuur’
Wat een dubbelspel!
Is dit nu onze bijdrage aan de bestrijding van IS?
http://nos.nl/artikel/2073613-coalitie-neemt-syrisch-leger-onder-vuur.html
Das Merkel-Regime 01: Zionistin mit IL-Pass zerstört Deutschland 2008-2014
http://unbequemewahrheit2014.wordpress.com/2014/11/26/das-merkel-regime-01-zionistin-mit-il-pass-zerstort-deutschland-2008-2014/
6 Positive Signs That Mainstream Media is Collapsing
http://www.wakingtimes.com/2015/12/05/6-positive-signs-that-mainstream-media-is-collapsing/
Alleen worden er veel nieuwe websites gelanceerd met valse en propagandistische artikelen door de illuminati.
Ze gooien er soms een sausje van spiritualiteit overheen en veel mensen zien dat als de verlossing.
Terwijl dit nu juist hun Satanische manier is van manipuleren.
Dat steeds meer mensen ook “andere” media opzoeken en “informatie meer versnipperd is”, is uiteraard geen gevolg van het Internet. Nee, het komt door de niet duale vorm van berichtgeving die altijd oplossingsgericht is in de alternatieve media.
Niet schoppen en slaan tegen alles wat los en vast zit, maar een werkelijke bijdrage aan de wereld leveren, objectief en feitelijk berichten. En dat is natuurlijk wat veel mensen zoeken in het nieuws.
Realistische haalbare oplossingen en handvaten voor de “ontwakende” mens zodat iedereen kan bijdragen aan een “betere” wereld (in ieder geval dat gevoel heeft). En de alternatieve media doet niet anders met uitzondering natuurlijk van de “Satanisten”.
Wat een leugens!
VS: Rusland bombardeerde Syrische legerbasis
http://www.telegraaf.nl/buitenland/24843220/__VS__Rusland_bombardeerde_Syrische_legerbasis__.html
@HyperAlert, ik begin er toch ook een beetje in te geloven.
Na het zien van deze toespraak begin ik hoop te krijgen, dat Trump de vijfde colonne wil stoppen.
Tussen de regels door geeft hij een boodschap af.
Dat het voor een onafhankelijk iemand van buiten de politiek gedurfd is om voor het Presidentschap te gaan. Hij geeft duidelijk aan dat er gevaren in schuilen. Ik vind zijn retoriek nog steeds eng, maar het is ook wel Amerikaans patriottisme.
Hij nagelt diverse partijen aan de schandpaal(msm, politici,Hillary,Bush, Obama en politieke correctheid etc).
Bij binnenkomst zie je de enorme hoeveelheid beveiligingsmensen.
Hij is er zich terdege van bewust!
NBC and CBS Falsely Claim Trump Forced From Stage By Black Lives Matter Protesters at NC Rally (Updated)
Hier is ook zijn hele toespraak te zien.
http://www.thegatewaypundit.com/2015/12/nbc-and-cbs-falsely-claim-trump-forced-from-stage-by-black-lives-matter-protesters-at-nc-rally/
geweldig V.N.D.T.A. ! ik ga direct kijken! (klinkt als vandenberg en vanhalen)
geloof ergens in kunnen krijgen is hetzelfde als openen van visualisaties en dusz quantum realisatie (schud ik zo uit mijn spirrie-irrie mouw.
helaas is het vaak zo dat vormen van veel geprezen ‘intelligentie’ dat juist verhinderen, vanwege vanwege te veel teleurstellingen daarmee sluit het intellect zich vroegtijdig af in een scepsis omlijste betonbunker, vandaar dat het voor vele zgn. intelligentia zelfs een aanrader is om minstens de helft van hun hersen cellen voortijdig af te branden, gelukkig heb ik vroegtijdige dusdanige opdoffers moeten incasseren in de eerste 4 jaar en daardoor veelvuldig daarna dat ik nu gezegend ben met een hybride crossover brein, zowel dom als heel erg intel tegelijk, zouden er meer moeten proberen, in die zin maakt fluoride nog lang niet ‘dom’ genoeg. Anton Heyboer kreeg hersenbeschadiging door een duitse martelkamer omdat ie in wo2 aan de overkant vocht in de russische loopgraven van het russische leger, hij presteerde het later om een ir. titel uiteindelijk om te transformeren in maar 1 formule; a kwadraat is b kwadraat plus c kwadraat; daar kon ie zich in z’n post ptsd periode prima mee vermaken, meer was niet nodig en op een bepaalde manier nog nauwelijks mogelijk, hij heeft het vaak genoeg onder het mom van ‘onzin’ proberen uit te leggen vanaf eind jaren 60 aan langskomende nieuwsgierige tv camera’s maar het publiek had en heeft geen benul omdat ze het niet snappen bevatten, kunnen en durven.
Full Speech: Donald Trump AMAZING Rally in Raleigh, NC (12-4-15)
https://www.youtube.com/watch?v=qm_m1u3RQh8
ANTON HEYBOER “In Kleur Bij God Thuis” 1974
https://www.youtube.com/watch?v=dVAxwcJydnk
is het een bombastische amerikaan of een nederlander? volgens mij beiden;
Vandenberg – Pedal to the Metal
https://www.youtube.com/watch?v=MUWcVnSZKlo
V.N.D.T.A. voor morgenochtend
THE DONALD TRUMP JEWISH CONNECTION
http://www.youtube.com/watch?v=VWCOocQga_Q
Donald Trump Is a Jewish Trump Card
http://www.youtube.com/watch?v=XsPsO9u9ees
Paris False Reality Crisis Actress Ginnie Watson Exposed By Facebook Personality
http://moralmatters.org/2015/11/21/paris-false-reality-crisis-actress-ginnie-watson-exposed-by-facebook-personality/
http://fakeologist.com/2015/11/20/paris-france-terrorist-attack-hoax-crisis-actress-ginnie-watson-fake-crying-and-real-smiling/
Hier valt ze echt door de mand.