x
x
Aldus de MOSSAD via Franse geheime dienst..!
2017 © WantToKnow.nl/be
x
Dit bericht uit het AD (hieronder) was het bericht zoals we dat gisteren ‘plotseling’ van diverse kanten gepresenteerd kregen.. Opvallend toch, dat een ‘onverdachte bron’ met deze aankondiging komt..? Tja, en dus ook meteen verdacht, als je weet waarop te letten.. Immers, wat hebben de Fransen te winnen bij het aanleveren van bewijs tegen Assad..? Dat moét dan toch wel goed zitten, vind je niet, als ze dat zo spontaan gaan onderzoeken..?
Nog vooruit, nog één keer dan: Wat heeft president Assad en/of zijn Russische partners te winnen door met gifgas aanvallen uit te voeren op de Syrische bevolking?? Kunnen ze daar iets mee bereiken..? Wat is überhaupt een denkbaar doel..? Zijn wij nou zo slim, of zijn al die ‘officiële’ journalisten zo dom..? Als je als kat-in-het-nauw, zoals Assad zich zou kunnen voelen, IETS NIET MOET DOEN, is het de opinie van de wereldbevolking tegen je krijgen. Toch? Ga je dan je eigen bevolking met gifgas bestoken..?
Nogmaals dus, wat heeft hij te winnen bij dit verhaal. Aan de andere kant hebben de imperialistische krachten in deze wereld, er wel degelijk baat bij. Hebben deze partijen, onder leiding van de VS, die ook achter het hele ISIS-toneelstuk zitten, DUS WEL EEN MOTIEF.. Namelijk een valse-vlag-motief. En als dat nu voor het eerst was..? NEE, het is ELKE KEER weer hetzelfde liedje.. Valse-vlag, valse vlag, en jezelf als een lafaard verstoppen, wanneer die ander de schuld krijgt.. Over de levens van kinderen en volwassenen? Geen probleem, een valse vlag is een valse vlag.. JUIST als er doden vallen, is het des te echter..
Frankrijk en de MOSSAD..
We schreven eerder dit artikel (HIER) over de TOTALE CONTROLE die de Israëlische geheime dienst, de MOSSAD, heeft op de Franse geheime diensten. Dat ze dat voor elkaar hebben gekregen, schrijft oud Minister van Buitenlandse Zaken van Frankrijk, Roland Dumas in zijn boek ‘Coups et blessures’ uit november 2011 , is een operatie van tientallen jaren geweest. Het is maar de vraag of leden van de Franse geheime diensten, überhaupt weet hebben van de MOSSAD-inflitraties..! Lees het artikel en je zult het bericht hieronder, dat het AD weer als een kuddedier van de internationale persdiensten opwarmde, in een ander kader zien..! Zorg dat je blijft ZIEN waar je naar kijkt..!
Dumas onthult dat Shimon Perez hem in 1992 in zijn toenmalige functie als minister van Buitenlandse Zaken adviseerde om een bezoek te brengen aan Assad in Syrië, de vader van de huidige president. Perez had het idee dat de VS nieuwe toenadering pogingen deed naar Damascus. Perez wenste dat ook Frankrijk betrokken zou raken bij het vredesproces in het Midden-Oosten.
De voormalige Franse minister voegt toe: “De inmiddels overleden Syrische president had weinig vertrouwen in Perez hij was teveel bekend met Israëlische doolhoven. Hafez al-Assad was zich ervan bewust dat de Israëlische minister van Buitenlandse Zaken unilaterale initiatieven kon nemen en dat daarom zijn bezoek niet tot iets effectiefs zou leiden.” In zijn boek noemt Dumas ook Iran, het land dat hij meerdere malen bezocht en waar hij de voormalige president Rafsanjani Hachemi sprak.
In de ogen van Dumas is de zogenaamde Iraanse atoombom net zo echt als de massavernietigingswapens van Sadam Hussein. Hij gelooft er niets van; allemaal misleidende feiten. Voor hem is het simpel: de Franse politiek raakt verstrikt, wanneer Israël er zich mee bemoeit. Met betrekking tot het Israëlische beleid in de Midden Oosten-regio verklaart Dumas: “Ik ben het niet eens met het Israëlische beleid. Ik ben een voorstander van het ‘balans principe’ dat ook door generaal Charles de Gaulle in het Midden-Oosten werd aangehangen. Arabische landen hebben het recht op respect. Het huidige Israël, geïnspireerd door activistische ZIONISTEN, is op de verkeerde weg“.
x
En dan.. defensie-specialist, Co Colijn, weet het gewoon zeker..
‘Assad did it’…
Nog nooit van een ‘valse-vlag’-operatie gehoord, meneer Colijn..? Toch is dat als defensie-specialist een term die u uit de eerste klas van uw opleiding zou moeten kennen. Valse-vlag-aanslagen zijn namelijk DE MANIER om je tegenstanders in een heel slecht daglicht te stellen. En je politieke agenda door te drijven, waarbij je dan als ‘vanzelf’ de publieke opinie aan je kant hebt.. Maar geen woord van de kant van deze immer-vriendelijk-ratelende man, die te pas en vooral te onpas (wat ons betreft) op Tv-schermen door het hele land verschijnt..
Lees HIER het stuk dat de NOS nogal onpartijdig (gelukkig!) plaatste, maar waar kennelijk Co Colijn het woord moet doen, om TOCH de verdenking bij Assad neer te leggen.. GEEN WOORD over een MOGELIJKE valse-vlag door de rebellen, of noem ze gewoon bij hun naam: huurlingen. Betaald door het westen, onder leiding van krachten in de VS-regering (lees CIA) die de operatie-Syrië leiden.
En ja meneer Colijn, preciés zoals ze dat deden in Libië en Irak, en ja, ook in Afghanistan en Oekraïene. Weleens gehoord van meneer Gene Sharp? Kijkt u dan eens naar dit artikel meneer Colijn, waar duidelijk blijkt dat er sprake is van ‘Revolutions Profi’s’, die niets anders doen dan soevereine landen aanvallen, met manipulerende methodes, die veel, HEEL VEEL mensenlevens kosten..
Het vreemde aan het bericht in het AD is dat ze schrijven “De Franse inlichtingendiensten komen binnen enkele dagen met bewijs dat het regime van de Syrische president Bashar Assad chemische wapens heeft gebruikt bij een luchtaanval op Idlib”.
1.Als dat bewijs er is waarom dan pas binnen enkele dagen daarmee op de proppen komen?
2.De luchtaanval heeft al plaats gevonden dus moet dat bewijs er gewoon zijn de vraag is dan waar ze naar op zoek zijn en hoe kunnen ze nu al spreken dat er bewijs geleverd zal worden dat het Assad regime chemische wapens gebruikt zou hebben terwijl ze nog onderzoek doen want als het onderzoek nog gaande is zou het zomaar kunnen zijn dat blijkt dat Assad niet schuldig is tenzij de uitslag natuurlijk niet relevant is omdat ze nu al weten dat de schuld bij Assad moet komen te liggen.
Wat betreft die heer Colijn en zijn bewering dat de Amerikanen foto en radarbeelden van zogenaamde fixed-wing vliegtuigen zouden hebben.Als dat zo is waarom laten ze die foto en radarbeelden dan niet zien? Zelfs al zouden ze die beelden wel hebben dan zegt het nog niets want Rebellen (IS) hebben mogelijk toestellen buitgemaakt van de Syrische luchtmacht waarmee diezelfde rebellen (IS) dus aanvallen zouden kunnen doen waardoor het LIJKT of de Syrische luchtmacht aanvallen uitvoert.Feit is toch dat IS dorpen en steden hebben veroverd waarbij mogelijk Syrische toestellen buitgemaakt kunnen zijn heeft meneer Colijn dat wel uitgezocht of roept hij maar wat?
Sancties tegen Rusland worden tot op de dag van vandaag opgelegd naar aanleiding van de ramp met MH 17 en de annexatie van De Krim.
De Amerikanen hadden toen ook bewijs dat de Russen MH 17 hebben neergehaald alleen konden ze toen geen beelden laten zien omdat dat geheime informatie voor de Russen zou opleveren.
Telkens weer wordt er gezegd dat er bewijs is maar wat is dat Amerikaans bewijs dan? Dit?https://ejbron.wordpress.com/2014/07/24/amerikanen-blazen-de-aftocht-poetin-niet-schuldig-aan-neerhalen-van-mh17/ Hoelang gaat het doden van onschuldige kinderen,mannen en vrouwen nog door omdat de VS iets zegt zonder daadwerkelijk bewijs te laten zien en hoelang duurt het voordat de bondgenoten afstand van deze waanzin nemen?
Ja Arnold, als de Syrische burger slachtoffers zelf hebben waargenomen dat die gifgas aanval door toestellen van het Syrische leger zijn gedaan dan is e
één en één twee en is en blijft Assad toch de opdrachtgever.
Wim warbout 1.2
Goed lezen is belangrijk want in 1 schreef ik al dat mogelijk Syrische toestellen in handen van rebellen (IS) terecht zijn gekomen en ja dan lijkt het zoals jij schrijft dat Syrie (Assad) de schuldige is,maar is dat ook zo?
@ Wim
Zo eenvoudig is het niet , er zou namelijk sprake zijn van het treffen van een opslagplaats van de rebellen waar gifgas opgeslagen lag. Dan lijkt het of het vliegtuig een gifbom afwerpt maar ligt de schuld bij de rebellen die het spul dus onder beheer hadden.
Wim.
Zelfs foto-beeldmateriaal waar Syrische toestellen op te zien zouden zijn zeggen dus ook niets.1.Het kunnen Syrische toestellen zijn met Syrische piloten 2.Het kunnen Syrische toestellen zijn met IS piloten. 3.Het kunnen zelfs Russische toestellen zijn. 4.kwam het gifgas uit de afgeworpen bommen of later pas na de inslag van de bommen van het opgeslagen gifgas? Wie het weet mag het zeggen maar onafhankelijk onderzoek lijkt hier wel op zijn plaats.
Na dagen wachten is eindelijk het “bewijs” er dat Assad de gifgas aanval heeft bevolen of zijn naaste medewerkers.
http://nos.nl/artikel/2170239-frankrijk-bewijs-betrokkenheid-assad-bij-sarinaanval-rond.html Wat staat er en wat is dan het bewijs?
De Syrische president Assad of zijn naaste medewerkers hebben opdracht gegeven voor de gifgasaanval van begin deze maand op een groep burgers in het land.DAT ZEGGEN FRANSE INLICHTINGENDIENSTEN.
(Dit is een aanname en niet meer dan dat).
De onderzoekers hebben materiaal onderzocht dat op de plek van de aanval is gevonden.(Lag dat in de opslagplaats en is het vrijgekomen na de inslag van de bom(men)? Of kwam het uit die bommen?).Daarin zijn sporen ontdekt van Sarin.Dat gifgas is volgens Frankrijk door het Syrische regime gemaakt.(Er is dus Sarin gevonden maar dat bewijst niet hoe het daar terecht is gekomen en dat het volgens Frankrijk door het Syrische regime is gemaakt is wederom een aanname wat niets bewijst).De Fransen hebben het bewijsmateriaal (welk bewijsmateriaal?) laten zien aan journalisten van het Britse persbureau Reuters.(Die journalisten waren dan niet erg critisch en hebben als ze dit als bewijs accepteren zeker geen moeilijke vragen gesteld).Volgens de Franse inlichtingendiensten heeft ook niemand anders de middelen om zo,n gifgasaanval uit te voeren.(Wederom een niets zeggende aanname).Mijn simpele conclusie is dat er nog steeds niets bewezen is.
Arnold,
het is onverstandig hier te veel energie in te steken, je hebt hier te maken met de meesters van de omgekeerde bewijslast, wanneer zij zeggen dat het geel is, en ieder één weet dat het groen is, komen al hun onderhorigen en zweren bij alles wat hen lief is dat het geel is, conclusie een zieke wereld, niet druk maken tijd beter besteden, en gewoon afwachten tot het beest sterft, en dan heffen wij het glas, Jenne
Bewijs komt er niet ook nog steeds niet echt bewijs gevonden voor MH17. Ja dan wel gemanipuleerd bewijs dat Poetin betrokken was…maar 7 jaar geleden heb ik ooit een programma gezien waarin te zien was hoe in een Russische fabriek stoffen tanks werden genaaid en mijn eerste reactie was die van verbazing en een giechel. Nu is me dat lachen wel vergaan. Dat was geen kinderspel maar ernst. De Krim is ook de enige legerbasis buiten Rusland van Rusland. Tijdens de Oekraïense coupe probeerde Amerika de Krim te annexeren. Dit mislukte echter omdat het Amerikaanse marine schip technisch volledig stuk liep en de bemanning met zware hoofdpijnen en duizelingen naar t ziekenhuis afgevoerd moesten worden. Uit: die Europaer. Dus is Amerika boos en beschuldigde Poetin van iets dat ze zelf wilden hebben. Amerika lijdt de ene nederlaag na de ander. Dat is het lot van een wereld overheerser.
alles hangt samen de oorlogen de aanslagen in parijs etc.
dus elke doden die valt is er een te veel die gedaan is door de klerelijers die hier achter zitten en iedereen weet ondertussen wie dit zijn.
2Doc: Shadow World
Filmmaker Johan Grimonprez laat in ‘Shadow World’ de gang van zaken zien in de wereldwijde wapenhandel waar winst belangrijker is dan mensenlevens. In de nasleep van elke oorlog duiken er geruchten op van omkoping, belangenvermenging en onethisch winstbejag. Een schimmige wereld van wapenhandelaren, corruptie, hebzucht, smeergeld en achterkamerpolitiek. Maar ook van geheime diensten, militaire bevelhebbers, politici en wereldleiders wiens morele kompas helemaal op tilt is geslagen. Hun enige belang lijkt de oorlog zo lang mogelijk te laten duren om zoveel mogelijk geld te verdienen. Aan de hand van getuigenissen van onderzoeksjournalisten, wapenhandelaren, lobbyisten en politici, toont de documentaire ‘Shadow World’ hoe de internationale wapenhandel een bedreiging vormt voor de democratie. Niet alleen in de landen waar de wapens worden gebruikt, maar ook in het Westen waar ze worden gemaakt.
https://www.npo.nl/2doc-shadow-world/19-04-2017/VPWON_1195997
Een MUST see!!
Voor de genen bij wie het kwartje nog niet is gevallen hierbij een mooi stukje Israëlisch cultuur onderwijs.
https://www.youtube.com/watch?v=lBrbhy-J3-8
Gertreal : de 2 video’s, die jij onder 5 en 4 hebt geplaatst zijn hier in Frankrijk geblokkeerd (verboden). Wat zegt dat over de Franse relaties met Isreal en de beschuldigingen van de franse geheime dienst van Assad en de Sarin giftgasaanval? Wat mag de franse bevolking vooral niet zien?
Sw Anand Coen 4.1 :
Zie : http://www.veteranstoday.com/2017/04/26/israel-won-the-first-round-of-the-french-election/.
Het is een lange tekst… maar het eerste gedeelte is van belang.
Dit verklaart dan ook veel !!
De Fransen zijn niet van gisteren, ook niet van vandaag, maar van morgen, ze worden wel meer onderschat, maar gister middag stond ik met andere genodigden, bij het kleine monumentje van de omgebrachte Franc Maçon’s, in WWII door het Duitse – Vichy regieme, het staat op een privé landgoed, het was kil, onder de bomen, er werd niet gesproken, na afloop bij elkaar gezeten, ja wat houdt de toekomst in, voor Europa voor de wereld, wij willen allemaal het zelfde, maar er zijn duistere machten bezig, die zelfs in staat blijken te zijn, een diep integre broederschap, zo te schofferen, en dagelijks te belasteren, waardoor men denkt dat deze groepen wel willende mensen deel uit maken van dit kwaad, wat dus in grote lijnen niet zo is, het generaliserende medogenloze karakter van het belasteren en demoniseren, schaad uiteindelijk het karakter, van de groepen, de balotage is verzwaard en er zijn nieuwe richtlijnen gekomen, om het kwaad wat reeds is binnen geslopen te elimineren, en voortaan buiten de deur te houden, op straffe van verschillende naam kaartjes omgehangen te krijgen.
Maar de tijd is aangebroken, om een duidelijk standpunt in te gaan nemen,en juist binnen de broederschappen, voor meer klaarheid te zorgen, en zo sprak Zarathoustra, groet Jenne
Sw Anand Coen, kan je deze zien?
Marine Le Pen EXPOSED. https://www.youtube.com/watch?v=nKDs7TVKCRI
‘Exposing Marine Le Pen’s connections to the Zionist lobby and the networks of Freemasonry:
2017 presidential candidate of France Marine Le Pen is neither anti-establishment nor is her party the National Front anti-Jewish as is often reported. In fact, Marine Le Pen is not even anti-EU per se, as she stated leaving the EU “was never her project” and like many hopeful candidates across Europe she intends to “renegotiate the treaties”. [1]
Here we bring up some of the lesser-known facts about Marine Le Pen and her party ‘Le Front National’, which has functioned as controlled opposition from the time it was promoted by left-wing president Mitterand, [2] and how it is completely in line with the pro-Israel anti-Muslim agenda of the clash of civilisations.’
In Duitsland b.v. mogen ze deze niet zien…
https://www.youtube.com/watch?v=lKDeyuM0-Og
Nederland, mijn Nederland 😉
mc
Ik had jouw geest voor wat brillianter gehouden, om deze shit sites te geloven, valt het jouw niet op dat bij bijna ieder beetje groeselig artikeltje de Vrij Metselaars an passant genoemd worden, het is een soort vast menu, er is practisch niets echt bekend, over deze groepen, het berust op aannames en hele goedkope journalistiek van wege de brode, als je het maar vaak genoeg blijft herhalen etc.
Marie Le Pen, is de kop van Jut, maar ze blijft aardig staande, jij weet toch ook waar de media toe in staat is, en ieder mens is aan evolutie onder hevig is zijn denken, zo ook Marie Le Pen, het zou kunnen dat de Fransen voor haar gaan, inplaats van die heimelijke homo, met zijn complete voor gekauwde zionistische EU ideéen, het zou de redding van Frankrijk betekenen zo als wij het kennen, Jenne
Dus het is in Frankrijk te zien, Jenne? Daar ging het om… censuur, weet je wel. groet terug.
Och ik zie net, deze keer zonder groet van jou. Maar toch een groet van mij. 😉
mc inderdaad ben hier verwonderd over dat het al zo ver is gevorderd in onze samenleving, de Franse dan, niemand heeft het er ook over, dat er voortdurend opstandtjes zijn, dat zou wel eens in het voordeel van MLP kunnen zijn, ja soms moet je kiezen, zo als in dit geval, het probleem is zij is een normale vrouw, die sex heeft met mannen, van de week heb je de regerende vrouwen in Berlijn bij elkaar zien zitten, nou die zijn anders gericht, en dus heel chantable, van daar voor en met de USA – Israel, un pettite baise Jenne
MC 4.4 Beide video’s zijn hier in Frankrijk ook niet te zien.
Er komt automatisch een melding van Youtube:(ik vertaal het even)
“Deze video is in jou land niet beschikbaar”.
Er is dus wel degelijk een overkoepelende cencuur op het internet die door de politiek wordt gecontrolleerd.
Sw Anand Coen, heb twee Senateuren een mail gestuurd met vragen, nog niets terug gehoord, hier in Frankrijk, heeft men niet het recht dit te doen, zonder de Senaat in te lichten, de grote Soros Rhotschild figuur, die als een soort komeet door het politieke universum vliegt, Jack Attali is de kwade Genius in dit geval, heeft via via veel vingers in de politieke pap, Mitterand gebruikte hem, en wist hem onder contrôle te houden, nu is het hek van de dam, en zie wat er gebeurd, Sarkozy is ook weer tot politiek leven gekomen, de Fransen moeten kiezen, hun ideéen en gevoelens een beetje kennende na 40 jaar intens contact, ik denk dat het voor hun geweten makkelijker is om op Marie le Pen te stemmen, ook onder mijn vrienden, lijkt het daar op, je weet hoe secret de Fransen zijn wat betreft hun politieke voor keur
Groet Jenne.
luitjes, kijk hier eens als je YT blokkades wilt opheffen:
https://goosevpn.com/nl/blog-nl/5-manieren-om-deze-video-niet-beschikbaar-je-land-op-youtube-te-omzeilen
En nog een belangrijk stukje historie.
https://www.youtube.com/watch?v=NyyjE1hN1k4
De infiltratie en manipulatie van politie- veiligheidsdiensten in de EUSSR door de Mossad, is niet beperkt tot Frankrijk. In alle landen zitten er mollen (=sayanim genaamd). Afgezien van deze mollen is er ook nog de chantage door de Mossad met corruptie- en zedendossiers. Het gevolg is dan ook dat Tel Aviv overal de wet stelt. Moest er dan ergens toch nog een probleem zijn is er de “kidon” of een “false flag”. Het toppunt is dat in alle landen van de EUSSR de politieke- en veiligheidsverantwoordelijken dit allemaal weten… maar zwijgen. Ook in de MSM media zijn er tal van insiders die het ook weten…maar liegen en hand- en spandiensten verlenen. En dan krijgen we een artikel zoals dat in het “AD”. Of een typevoorbeeld van de “leugenpers”.
Eén zaak is wel verwonderlijk : Roland Dumas leeft nog !!
Goede info. Tnx Sub Rosa!
Helaas is de massa nog steeds in diepe hypnose (zelfs de kritische media) en zijn schijnbaar niet in staat om het grotere plaatje te herkennen.
Ook is men als de dood dat gewoon botte waarheden over Jewonisten als antisemitisch wordt betiteld. En helaas niet ongegrond.
Getreal 6.1 :
Inderdaad, het is de betrokkenheid van de Mossad die verhindert dat de waarheid aan het licht komt over tal van aanslagen, moorden …. Ik denk hier aan MH17, Brussel, Parijs, Londen, Madrid, New York enz… en niet te vergeten Oslo. Een dossier dat als een rode draad door veel zaken loopt is het Iran Contragate schandaal. In het tijdschrift The Spotlight verscheen indertijd een artikel van de hand van George Nicholas met de doelstellingen van de Mossad , ik citeer een vertaling :”moord, kidnapping, terrorisme, valutamanipulaties, vervalsingen, laster en subversie”. Het is inderdaad gevaarlijk om de waarheid te zeggen over de Mossad , die in feite een mafia is … en voor zover dat men deze waarheid al wil zien. Het overgrote deel van de bevolking heeft echter niet het minste benul van wat er zich afspeelt… en de MSM zullen het ook niet openbaren.
Sub Rosa 6.2
Misschien zie ik spoken maar zoals Yvonne in 3 aangeeft heeft de VPRO woensdagavond 19-4-2017 een film/documentaire laten zien en nu is dat op zich natuurlijk niet vreemd maar wel als daar wangedrag en corruptie van hoge lieden bloot gelegd wordt.
De MSM heeft meestal dergelijke gebeurtenissen verzwegen of ontkend en nu ineens komen zij met deze openbaringen vandaar dat ik argwanend ben en vermoed dat hier meer achter zit.
Ik ben er redelijk zeker van dat de “elite oa de protocollen van Sion uitvoeren” en velen weten dat Bush,Clinton en vele andere regeringsleiders gebruikt worden om de doelstellingen van de elite mogelijk te maken en dat deze regeringsleiders niets meer zijn dan een hulpmiddel en wanneer de elite weer een stap verder zijn zullen ze geen moeite hebben om deze lieden als oud vuil aan de kant te schuiven.
Daarom een citaat uit de protocollen van Sion (tiende protocol):Nadat we het staatslichaam het gif van het liberalisme ingegeven hadden,is zijn hele politieke toestand veranderd.De staten werden door een doodelijke ziekte,de ontbinding van het bloed,aangetast.Men behoeft slechts het einde van hun doodstrijd af te wachten.Uit het liberalisme zijn de constitutionele staten die de eenige nuttige regeringsvorm voor de niet ingewijden zijn,voortgekomen.Ze traden in de plaats van de vroegere autocratieën.Zooals u zelf wel weet,is de staatsregeling niets anders dan de school voor oneenigheden,tweedracht,twisten en onvruchtbaren tweestrijd,in één woord:De school voor alles wat aan den staat de kracht van zijn individualiteit ontneemt.Het spreekgestoelte en evenzo de pers hebben de regeeringen gedoemd tot werkeloosheid en machteloosheid en zij werden daardoor van geen nut en overbodig.Eerst daardoor werd de eeuw van de republieken mogelijk en wij vervingen den vorst door de caricatuur van een president,dien wij kozen uit de volksmassa,midden uit onze creaturen en slaven.Dit was de bom,die wij onder alle staten en volken legden.
In de naaste toekomst zullen wij de constititioneele verantwoordelijkheid van de presidenten invoeren.dan zullen wij ons bij de uitvoering van onze handelingen geen beperkingen opleggen,omdat onze strooman de verantwoordelijkheid zal dragen.Wat is er ons aan gelegen,als de rijen van diegenen,die naar macht streven ,dunner worden en wanneer er onlusten ontstaan,omdat men geen president kan vinden,onlusten die ten slotte het land ondermijnen?Om dit resultaat te bereiken,zullen wij zorgen voor de verkiezing van die presidenten,in wier verleden de een of andere zwarte plek is.De angst voor onthullingen en de wensch,die ten slotte ieder mensch-die aan de macht gekomen is-heeft,n.l.zijn voorrechten en de aan zijn macht verbonden voordelen en onderscheidingen te behouden,zullen trouwe uitvoerders van onze bevelen van hen maken.
De film shadow world laat hoge functionarissen zien maar bv niemand van de meest invloedrijkste en macht nastrevende families zoals de Rothschilds of Rockefellers zij blijven zoals gebruikelijk buiten beeld maar deze film kan (en misschien is dat de bedoeling) wel onlusten oproepen en kan zelfs lijden tot het rollen van hoge koppen maar dat is zoals beschreven niet erg want wat maakt het uit als de rijen van diegene die macht nastreven dunner worden?
Uit eindelijk blijven er dan dertien families over en de namen zijn bekend.
https://duurzamesamenlevingeconomie.wordpress.com/rothschild-achtergronden-illuminati/
Arnold 6.3 :
Toeval bestaat niet..als dergelijke documentaires gemaakt worden heeft dit een doel!! Het liquideren van handlangers die nutteloos dan wel gevaarlijk geworden zijn.. en het geven van een waarschuwing aan anderen. Uw verwijzing naar de Protocollen is treffend. Ik zie de Mossad dan ook in de eerste plaats als een instrument in handen van de “banksters” & RKM. Henry Makow heeft het over de “jewish masonic bank cartels”. Deze omschrijving lijkt mij te beperkt. Ik geef de voorkeur aan een “International crime syndicate”(=meer populair de banksters), dat internationaal en supranationaal opereert. Dit omvat de “politiek – zakenwereld en de bankiers” in nauwe samenwerking met de internationaal georganiseerde misdaad. Daarachter of daarboven, zijn er dan de “occulte machten”. Mossad en CIA (om er enkele te citeren) zijn dus instrumenten in dienst van dit “syndicate”, waarvan het doel inderdaad de uitvoering is van de beruchte Protocollen,die moeten leiden naar de NWO. Dit alles verdraagt momenteel nog niet het daglicht, en is bedekt onder een tsunami van leugens en bedrog. Elke poging om de waarheid aan het licht te brengen wordt gecriminaliseerd via beschuldigingen van racisme,fascisme, nazisme, antisemitisme, anti-zionisme, enz…..!! T.a.v. Yvonne : deze “shadow wereld ” is in feite het voormelde “international crime syndicate”. Oppermachtig en levensgevaarlijk!!!
“Africans Leaving Israel Under Secret Deals Arrive On Europe’s Shores”
https://www.newsdeeply.com/refugees/articles/2017/04/11/africans-leaving-israel-under-secret-deals-arrive-on-europes-shores
MC.
Nog maar eentje dan?
Meer invloed salafisten Amsterdam. http://nos.nl/artikel/2169542-salafisten-krijgen-steeds-meer-invloed-in-amsterdamse-moskeeen.html
Nederlandse imams zouden steeds vaker opgeleid worden in Saudi-Arabie.
Een woordvoerder van de gemeente Amsterdam zegt dat de burgemeester (Aboutaleb) er aandacht voor heeft.(note:Aboutaleb was de laatste keer ook bezoeker Bilderbergmeeting).
Salafisme.
https://nl.wikipedia.org/wiki.salafisme
Wanneer u bij substromingen leest ziet u dat er drie groepen zijn waarvan de derde groep de meest geradicaliseerde groep is.
http://marketupdate.nl/nieuws/geopolitiek/wikileaks-saudi-arabie-en-qatar-steunen-isis/ Nou kan Aboutaleb wel aandacht voor salafisten hebben en verder niets doen zoals eerder ook Asscher het al heeft laten afweten omdat het aantasting van geloofsvrijheid zou zijn maar daardoor wordt het niet veiliger.
Vreemd is ook dat nog niet zo lang geleden ivm de veiligheid mensen niet mochten landen en zelfs het land werden uitgezet omdat ze een speech wilden houden en nu er mogelijk gevaar dreigt vanuit salafistische hoek zou er niets aan gedaan (kunnen) worden.
De tijd zal het leren het voordeel voor de Nederlandse bevolking is dat wanneer het echt fout gaat we dat snel genoeg te zien krijgen,het nadeel is dat het ten koste kan gaan van slachtoffers omdat er nu niet genoeg daadkracht is.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Salafisme Deze werkt als het goed is wel.
http://www.wanttoknow.nl/nieuws/de-bilderberg-2016-zit-er-weer-op/
Arnold, dank je wel voor de info. Ik kijk er later na, ga even de hot op. 😉
Salafisten, zijn Nazi’s, kunnen niet in een open samenleving leven, het woord DEMOCRATIA, ignoti nulla cupido, wat men niet kent, wil men niet, les emotisch zijn zo verschillend, het is als een tumor in onze samenleving, het blijft groeien, zo lang je het er niet uit snijdt.
Jenne
Of salafisten Nazi,s zijn weet ik niet maar wanneer ik denk aan het boek De Nazi achtergronden van de “EU te Brussel” van Paul Anthony Taylor,Aleksandra Niedzwiecki,Matthias Rath en August Kowalczyk dan is het misschien wel mogelijk dat het ook een groep is die wel in het straatje past en dat ze daarom een nogal laconieke houding aannemen van overheidswege.Wetende dat wijlen prins Bernhard medeoprichter was van de Bilderbergclub en gezien zijn achtergrond en ook de achtergrond van wijlen prins Claus zou de invloed van het Nazisme best mogelijk kunnen zijn.(Dit is maar een mening natuurlijk).
Zij willen nergens bij horen, zo als andere onverdraagzame denk groepen, maar zij willen wel verstoren, net als het Judaïsme, moet je zelf weten, maar niet je inplanten in een zachte open samenleving,
maar de overheid is gekocht, doet er niets aan, dus zijn het de mensen die anders denken, die het op moeten ruimen, Prins Bernard was ondeugend volgens de Nederlandse pers, en Prins Claus had ze niet meer op een rijtje, en was zodoende niet meer echt verantwoordelijk voor zijn pedofiele daden, maar dat met die Salafisten gaat verkeerd aflopen, tenminste als het aan mij ligt.
Sub Rosa 6.2
Helemaal eens. De omvang en invloed van Mossad wordt ook sterk onderschat. De maffia houden zich bezig met puberale jongens streken in vergelijking met de ‘pure evil’ globale acties van Mossad.
Mbt tot publicaties in de MSM zoals sporadisch bij de VPRO is dit pure gecontroleerde oppositie. VPRO is volledig onder controle door de machten die ook alle andere media controleren. De VPRO bestaat enkel en alleen om kritische mensen te vangen, te groeperen en zoet te houden. Kritische geluiden worden puur en alleen uitgezonden om de valse indruk te wekken dat we een breed, eerlijk en kritisch zicht hebben. Het tegenovergestelde is feit. Na uitzending van het ‘lastige’ onderwerp wordt het keurig netjes dood gezwegen en bedolven onder de dagelijkse dosis pure onzin en non-topics die de MSM als opdracht krijgt om de doorsnee burger mee bezig te houden.
Mijn vader zei altijd “je vijand eerst isoleren”. Daarom is die toespraak van David Icke ook zo goed!
Rothschild-Zionisten!!!
https://youtu.be/qUM5_two5iI
Dan hebben we de JODEN er vanaf gehaald. En het beperkt tot een kleine corrupte kliek van massamoordenaars en kan iedereen die er niets mee te maken wil hebben zich ervan afzetten.
Aldus de lange arm van de mossad?
Tijd voor de tweede verdrukking?!?
Ze zijn heel erg actief bezig geweest, en gaan hier mee door, bewijzen zijn er niet natuurlijk, maar onze intuïtie vertelt ons een heel ander verhaal, er wordt gemannipuleerd, daar waar het gemakkelijk is bij domme zoekende jeugd bijvoorbeeld, styl Soros, hopelijk door zien de Fransen dit spel, ze zijn al zo lang aan het wroeten de Joden, de mensen zijn er behoorlijk zat van, ze hebben echt een flinke tik op die grote neuzen van ze nodig, ze stellen zich centraal, maar de Fransen vinden dat deze plaats aan hen is voorbehouden.
Jenne
Nooit vergeten wat Hermann Goering schreef!
Why, of course, the people don’t want war. Why would some poor slob on a farm want to risk his life in a war when the best that he can get out of it is to come back to his farm in one piece. Naturally, the common people don’t want war; neither in Russia nor in England nor in America, nor for that matter in Germany. That is understood. But, after all, it is the leaders of the country who determine the policy and it is always a simple matter to drag the people along, whether it is a democracy or a fascist dictatorship or a Parliament or a Communist dictatorship…
Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.”
– Hermann Goering
Dagelijks word ik gebeld of gemaild om voor 4€ vier weken lang de mainstreamkrant in de bus te willen krijgen.!?
Steunt ons belastingsysteem dit soort propagandaverspreiding??
Weten wat en waarover je bericht? Drukkosten, papier en verspreiding?
Of simpelweg leugens verspreiden omdat de een of ander daar garen bij kan spinnen??
De onnatuurlijke push wordt steeds duidelijker.
No thanks!
ja dat krijg ik ook en soms nemen we die volks krant ook omdat ik t zielig vind voor de werknemers als ze geen werk meer zouden hebben.
De volkskrant is lang geleden al opgehouden te bestaan, bij het heen gaan van de oude echte gelauterde socialisten, de directies en de verantwoordelijken op de redacties, heeft niets meer met een ideologie van en voor de mensen te maken, vroeger werd er gedoneerd door de trouwe lezers, maar goed, ik begrijp Uw gevoel, het blijft jammer want het is een stukje van ons leven, dat wel weer, Jenne
http://nos.nl/artikel/2170381-israel-bombardeert-wapendepot-hezbollah-in-damascus.html 30 km verderop werden mensen wakker van de zware klap wat dus veroorzaakt moet zijn door het gebruik van een enorm zware bom.Wat heeft Israel in Syrie te zoeken?
Iedereen weet dat Israel en de VS samen werken en het lijkt mij dan ook sterk dat Assad een gevaar zou zijn want ook Assad zal niet zo dom zijn om het tegen zo,n overmacht op te nemen.
Ze willen een oorlog met Iran. Dat is het doel.
Richard Steven Hack on April 04, 2017
Hezbollah is not going anywhere. They may retreat out of Syria once the civil war is under control by the SAA and Russia and Iran, since their forces may be needed in Lebanon at any time.
But Hezbollah is not going anywhere from Lebanon. And that is the goal of any US/Israel negotiations on Hezbollah: to get rid of Hezbollah, so that Israel can start a war with Iran. That in fact is the goal of the Syria crisis from Day One: to degrade both Syria and Hezbollah militarily as preconditions for Israel to start a war with Iran.
Hopefully, both Syria, Iran and Russia understand this and will act to insure it does not happen. Russia will continue to defend Syria, for sure. Russia has no motivation to screw Iran over. Russia may not care about Hezbollah per se, but probably knows that is the only force keeping Israel out of Lebanon and from starting a war with Iran – which Russia certainly does not want.
So whatever the US, Turkey, Israel and Saudi Arabia are planning, I don’t at this point see much room for it to succeed. Someone is either going to have to escalate the conflict big time or blink.
Israel might be crazy enough to force a war with Syria that might involve Russia. Israel might also decide to start a war against Hezbollah despite not being sure of winning and might even cross Syrian territory to attack Hezbollah in the Bekaa Valley – their only significant strategic move that would lessen the likelihood of a major defeat a la 2006. What the US might do in that case is unclear. If Trump were to enter the Lebanon war on the side of Israel, that would help Israel achieve its goal but at tremendous cost for the US, both in terms of the Middle East and relations with Russia.
It just isn’t clear to what degree the parties are willing to escalate the current situation. The only thing we DO know with clarity is that Israel and the Saudis and the military-industrial complex in the US want a war with Iran. And that isn’t going to change.
Het zal nu toch de meeste mensen wel duidelijk zijn dat de agressors Israel,VS,Turkije,Sausi-Arabie en hun westerse handlanger NAVO verantwoordelijk zijn voor tegelijkertijd overal escalerende conflicten.De VS is bezig om in Zuid Korea een schild te bouwen en zelfs daar waren protesten en China is ook niet blij want de VS kan op die manier tot ver in China spioneren/kijken.Vanuit West Europa is de NAVO tot aan de Russische grens opgetrokken en telkens geven ze Rusland de schuld en overal denkt de VS sancties te mogen opleggen.De Engelsen staan altijd vooraan als het om oorlog voeren gaat samen met de VS en omdat ze deel van de NAVO uitmaken sleuren ze andere landen ook mee.Wanneer begrijpt men nu eens dat de Rothschilds in 1815 de macht in Engeland hebben overgenomen en dat die dus bepalen wat er in/vanuit Engeland gaat gebeuren.
Die in Zuid-Korea. Die zijn binnenkort allemaal dood. Ik weet hun lot al 4 jaar. Ik zeg niks! Ze hebben 70 jaar verraad gepleegd aan hun broeders en zusters in Noor-Korea. Ik heb totaal geen enkel probleem met hun totale vernietiging. Verkeerde kant gekozen (geld ook voor alle Nederlanders). Ik begrijp dat die mensen allemaal PROTESTEREN. Ze voelen het einde komen zoals een varken op weg naar het slachthuis of zoals een oude zieke hond op weg naar de dierenarts het aanvoelt. Ik zag ze gisteren nog. Ze hebben door dat dit fout gaat aflopen voor ze!
Ik heb geen medelijden met wie dan ook die de kant kiest van de Rothschild-Zionisten.
Genius of Death 11.1 :
Een goede analyse. Alles wijst er op dat de oorlog met Iran er op alle mogelijke manieren moet komen.
Nog iets anders , kent U het volgende :
http://mediawhores.co.nz/2017/04/05/operation-talpiot-israels-kill-switches-on-the-worlds-infrastructure/
http://nos.nl/artikel/2170495-trump-zet-relatie-met-bondgenoot-zuid-korea-onder-druk.html Trump zorgt kennelijk overal voor verdeeldheid waardoor de VS zichzelf steeds meer de woede en onbegrip van landen op de hals haalt.
Arnold 11.5 :
Over de werkelijke achtergronden van het conflict met Noord Korea :
http://www.veteranstoday.com/2017/04/19/the-trump-administration-is-lying-about-north-korea-for-israel-and-the-neocons/
Ik verwijs naar de volledige tekst!!
Waar het echter omgaat voor de oorlogstokers :
http://thediplomat.com/2014/01/north-korea-may-have-two-thirds-of-worlds-rare-earths/
met citaat : “A new estimate suggests that North Korea may have more than 6 times the amount of rare earths as China. ”
Zowel Noord Korea als China zijn praktisch de enige landen die over deze zeldzame mineralen beschikken, die van belang zijn voor nieuwe zeer geavanceerde technologieën.
Het leuke van een “anti-raket” systeem is dat de vijand enkel meer raketten op je afvuurt en/of meer kernkoppen. Het lost het onderliggende problem totaal niet op! Het maakt enkel je TOTALE vernietiging onvermijdelijk. De kans op overleven wordt alsmaar kleiner. Ik heb Noord-Korea goed bestudeerd de afgelopen 6 jaar en omdat ik ooit een Jedi Master was en nu een Sith Lord heb ik een zeer goede focus. Ik zie dingen die velen totaal niet opmerken. Your focus determines your reality!
Ik zal 2 voorbeelden hiervan geven!
https://youtu.be/AOgSUKsIsYU
Ze zitten diep!
https://youtu.be/IdMXQeDp5IU
Waarom staat alles bijna leeg in de hoofdstad. Ik weet waarom! Velen zullen sterven!
Mossad = useful idiots van de Rothschild-Zionisten om mensen over de hele wereld te verkrachten, martenen en vermoorden. Het Amerikaans congress heeft in besloten zitting video materiaal gezien waarop CIA/Mossad “useful idiots” kleine kinderen verkrachten in Abu Ghraib voor de ogen van hun ouders. Dus dan weten wij nu allemaal over wat voor een club wij het hier hebben!
https://www.tasnimnews.com/en/news/2017/05/01/1393699/mko-seeking-to-provoke-us-to-attack-iran-ex-cia-officer
Mossad/Israel Seeking to Provoke US to Attack Iran
Er staat een hele mooie waarschuwing in de bijbel over mensen die het gouden kalf aanbidden (geld).
“A nation can survive its fools, and even the ambitious. But it cannot survive treason from within. An enemy at the gates is less formidable, for he is known and carries his banner openly. But the traitor moves amongst those within the gate freely, his sly whispers rustling through all the alleys, heard in the very halls of government itself. For the traitor appears not a traitor; he speaks in accents familiar to his victims, and he wears their face and their arguments, he appeals to the baseness that lies deep in the hearts of all men. He rots the soul of a nation, he works secretly and unknown in the night to undermine the pillars of the city, he infects the body politic so that it can no longer resist. A murderer is less to fear.”
– Marcus Tullius Cicero
Met de VVD is de Nederlandse staat ok in staat van ontbiding gekomen. Ik lach mij helemaal suf! Domme mensen aan de macht. Dat gaat fout voor ze aflopen. Je leeft maar 70 en als je dan zo jezelf laat corrumperen voor wat geld terwijl je al dike spek nek hebt, man, man, man. Wat een zielig figuur ben je dan. Ik lach mij zuf!
Noord Korea, zo ongeveer de hel op aarde. De inwoners van Noord Korea mogen ademhalen, maar dat is dan zo ongeveer bijna het enige wat er is toegestaan. Je kan er voor de meest onbenullige redenen in een concentratiekamp terecht komen. Elk huishouden is verplicht om de portretten van hun leiders mooi ingelijst aan de muur te hebben hangen. Daar wordt door onverwachte inspecties op toegezien. Zelfs een klein laagje stof op de portetten is al reden, om met je hele gezin, dus inclusief kinderen, in een strafkamp terecht te komen! Op het grote plein in Pyongyang staan twee enorme bronzen beelden van de vader en grootvader van Kim Jung Un, en daar moet men eerbiedig voor buigen. Niet buigen voor deze beelden betekent strafkamp. Het kan nog erger, want indien er in je huis een Bijbel wordt aangetroffen, dan betekent dit een doodvonnis, omdat je met je gehele familie in een strafkamp onderworpen wordt aan zeer zware dwangarbeid tot de dood erop volgt.
https://www.dramafever.com/st/news/images/pb-120824-kim-jong-un-ps.photoblog900.jpg
Ik hoop dat Sith Lord Kim en zijn volk zo snel mogelijk de 50 mega ton waterstof bom ontwikkelen en er 50 maken en ze gebruiken tegen een ieder die ooit de belangen van Korea of zijn mensen heeft geschaad. Als Nederland in het verleden tegen Korea heeft gevochten dan hoop ik toch ook van ganze harte dat Sith Lord Kim in al zijn wijsheid ook een 50 mega ton waterstof bom gebruikt tegen Nederland. Want dat verdienen wij!
http://dai.ly/x1h5pf5
We chose death! Moorden en plunderen met superieure wapens. Laten wij hopen dat deze mentaliteit in het 10/100/100- voudige bij ons terug komt. Dat wij de dood vinden in dat wat wij gebracht hebben naar anderen.
Ik wil dit even delen en moest een plekje vinden hiervoor. Probeer eens het meest gelezen artikel te openen, “Hoe de Islam geleidelijk de wereld verovert” door dr. Peter Hammond; Bij mij werd hij niet gevonden?
https://hoezithetnuecht.nl/gewoon-nieuws
Sorry Guido voor het ‘andere nieuws’ berichtje, maar is dit een gevolg ‘van’, waar al meer over gesproken is? censuur…
“The way to crush the bourgeoisie is to grind them down between the millstones of taxation and inflation.” — Vladimir Ilyich Lenin
Die vluchtelingen gebruiken we om de VERMOGENS van de elites in Europa te slopen. Daar moeten er juist meer komen en ze moeten NIET werken!
Zelf heb ik 10.000-25.000 berichten gemaakt om er voor te zorgen dat er juist meer vluchtelingen komen en dat ze nooit werken. Ze moeten maximale economische schade aanrichten in Europa en hun eindebestemming is ENGELAND! Londen!
Het is mijn militaire strategie gebaseerd om de Battle of Kleidion.
https://en.wikipedia.org/wiki/Battle_of_Kleidion
“The 14th century Bulgarian translation of the Manasses Chronicle numbers the prisoners at 8,000. Basil divided the prisoners into groups of 100 men, blinded 99 men in each group and left one man in each with one eye so that he could lead the others home.”
Deze mannen konden nooit meer werken en moesten hun hele leven verzorgd worden. Dus veroorzaakten zij een gingantische economische schade over hun hele leven.
– niet werken
– veel kinderen maken
– geen belasting betalen
– elke week naar de dokter/zekenhuis
Hier kan je mijn plan lezen! (jaar oud duurde 2-3 jaar voordat de Syrische regering het overnam)
https://www.liveleak.com/c/Andrew_Parker_Mi5
(HOW TO COLONIZE THE UK IN 20 YEARS AND RULE THE COUNTRY: MUSLIMS)
Ik heb mij maanden suf gelachen nadat Merkel als een katalysator mijn vluchtelingen stromen op gang bracht! Ik lach nog steeds!
P.S. Als je mijn propaganda stuk leest dan zit er een addertje onder het gras. Ik wil dat die Moslims in Engeland de controle krijgen over thermonucleaire wapens! Hoe kan dat ooit fout gaan! Roflmao!
Ook hier zitten nieuws filters in, en vind er één voorselectie plaats.
Juist deze sites zijn de top brain washing machines, hier gaat het er om wat men weg laat.
Odette 14 :
Als de Islam hier oprukt, dan is dat in de eerste plaats het gevolg van het uitrollen van de “rode loper” ervoor ..door de krachten achter de NWO. De islam is geen godsdienst maar een totalitaire ideologie.De Vlaamse prof. Urbain Vermeulen (=intussen overleden en die ook werd doodgezwegen zoals Hans Jansen) verklaarde tijdens een voordracht in besloten kring dat er hoogstens voor 10% godsdienstige elementen in de Islam zitten. Ibn Warraq vermeldt in zijn boek “Pourquoi je ne suis pas Musulman” (=Waarom ik geen moslim ben) dat de Islam een mengeling is van bolsjewisme en Franse revolutie…beiden gekend voor een bloedige terreur!!. Het probleem is dus niet de islam , maar wel diegenen die de islam gebruiken als wapen tegen onze westerse maatschappij en beschaving. Dit gebeurt o.a. via “false flags” die dan op de rug van de Islam worden geschoven. En hier komen we dan steeds terecht bij de “usual suspects”. (in dienst van RKM). Odette, uiteindelijk is Uw reactie hier toch in de juiste rubriek. Het komt er dan ook op aan een onderscheid te maken tussen het “wapen” en diegenen die het wapen “hanteren”.(om het Coudenhove Kalergi plan uit te voeren).
Hun kracht ligt in hun homogeniteit, hun geloof is altijd latent aanwezig ook bij de zogenaamde niet gelovigen, ik heb ze binnen mijn familie, dus ik kan het weten, wij als individuele mensen, berooft van ons geloof zijn een makkelijk prooi voor deze veroveraars.
Voorbeeld de jaarlijkse familie bijeenkomst, dit week end, 250 a 300 personen van de familie waar mijn schoonzoon toe behoord, dit zijn dan Kabijlen, het nephotistische denken druipt er van af, dit is dan één van de vele minderheden in onze samenleving, het zijn in wezen de minderheden, die de samenleving in handen hebben, en de meerderheid zijn wil op legt, en door de strot duwt.
En de stroom van minderheden blijft maar aanzwellen, en hun wig in onze samenlevingen wordt breder en breder, en wij blijven opschikken, anders zijn we racisten, of nog erger.
Hier over discusseren is zinloos, dus de keus is beperkt, ons er bij neer leggen, wat de meesten al doen, of een keiharde stand maken, maar dat zie ik en vele met mij niet gebeuren.
Dus discussie over, en er maar het beste van maken, onze afgang als volk, als mensen soort is bezegelt, helaas !
Groet Jenne
Steeds meer wordt het makkelijker om aan te tonen dat de mainstreammedia onwaarheden vertellen om u dingen te doen geloven die niet kloppen.(CNN tijdens 9/11 en gebouw 7 dat ingestort was terwijl iedereen het nog rechtop kon zien staan).
CNN presentatrice sprakeloos na boute uitspraak congreslid over gifgasaanval Syrie.http://www.ninefornews.nl/cnn-sprakeloos-congreslid-gifgasaanval/ Syrie moest down voor Israel,Franse ex minister van BUZA.http://blikopnosjournaal.blogspot.nl/2016/12/syrie-moest-down-voor-israel-franse-ex.html kijkt u vooral naar de video waar de ex minister zijn woordje doet.
Een aanwijzing dat de Fransen samen werken met Al Qaida http://ninefornews.nl/fransen-werken-samen-al-qaida/
https://pbs.twimg.com/media/C-6fATxXkAAGhN2.jpg
De waarheid kan je enkel verteld worden door mensen zoals jij en ik.
https://pbs.twimg.com/media/C-WikC4XcAEabQq.jpg
De Rothschild-Zionisten en hun “superieure” moraal. Spookjes boeken! Hoe kan iemand ook deze mensen respecteren die hun kinderen sexual verminken vanwegen een sprookjes boek opdracht. Terwijl de werkelijke reden is hun angst voor homosexualiteit bij hun puberende jongens die op de schapen moeten passen.
https://pbs.twimg.com/media/C_5kHt5XcAIAJ0x.jpg
Rothschild-Zionisten in Israel. Lafaards. Ik kijk uit naar hun einde.