Wij zijn er bijzonder trots op, dat we jou in het onderstaande artikel verbijsterende informatie mogen aanreiken, rondom krachtig nieuwe inzichten in de aanslagen van 11 september 2001 in de VS. Deze inzichten zijn verkregen door auteur/onderzoeker Dik Kok (pseudoniem), die de afgelopen 2 jaar minutieus onderzoek deed naar 2 essentiële onderdelen van de aanslagen. Allereerst de WTC-aanslagen, waarbij de beide verkeersvliegtuigen IN de beide torens ‘gleden’. En in de tweede plaats het onderzoek naar de vliegtuigbewegingen van de 4 vermeende passagierstoestellen, als een resultaat van het eerste onderzoek naar die vliegtuig-‘inslagen’..
Door een zorgvuldige deductie-techniek, kwam een onthutsend beeld aan de oppervlakte, van de precieze uitvoering en opzet van de aanslagen. Het onderzoek van de afgelopen 2 jaar heeft geresulteerd in de publicatie van 2 boeken die elkaar aanvullen en waarvan we je hieronder een voorproefje geven, maar boeken/publicaties die we je ook EXCLUSIEF aanbieden. Je kunt deze boeken zien als de eindrapportage van deze onderzoeken.
Het is een stevig artikel, lang, maar ook met veel technische informatie. Laat je daar echter niet door afschrikken; je kunt er zo diep induiken als je zelf wenst. Maar probeer in ieder geval het geduld op te brengen, ALLES te lezen en in de tweede plaats je mind in een NEUTRALE POSITIE te zetten. Daarbij ga je dus niet meteen met je ‘hakken in het zand’, maar probeer je ALLES op z’n essentie te beoordelen. We wensen je veel wijsheid en onderscheidingsvermogen!
* * *
De verbijsterende 9/11-missende schakels..!!
2017 © WantToKnow.nl/be
x
We gaan van start, waarbij we je een eerste, uiterst belangrijke sleutel aanreiken, namelijk informatie over en illustraties van de mega-krachtige stalen balken, waarmee de pui van de WTC-torens was opgetrokken. Kijk even goed; vooral naar de menselijke verhoudingen in relatie tot deze zware constructiebalken:
Het verhaal dat je hieronder gaat lezen is revolutionair. Een verhaal dat tot stand is gekomen, doordat iemand, een ras-speurneus, via de zogenaamde manier van ‘deductie’-analyse, het logisch afpellen van componenten, tot de oplossing van een vraagstuk/raadsel komt. Door vervolgens dóór te deduceren, kom je als vanzelf op een diepere laag; een waarheid die zich vervolgens, door ándere FEITEN, opnieuw bewijst, bevestigd wordt.. Het is bij deze analyse alsof je de gebeurtenissen achterwaards bekijkt; alsof je een googeltruuk probeert te analyseren, van achteren naar voren. Zo van: ‘Als dat voorwerp daaruit komt, heeft het er vooraf ingezeten natuurlijk en heeft de goochelaar dus 2 van deze voorwerpen gehad’..
Deductie wil dus niet zeggen dat onderdelen van het speurwerk niet al eens kunnen zijn benoemd. Of sterker nog: zijn bewezen door vakkundigen op het gebied van architectuur en luchtvaart bijvoorbeeld. Deze manier van onderzoek is wellicht een beetje cryptisch voor je, maar waar het hier concreet om gaat is de aanval, de valse-vlag-aanval, op de Verenigde Staten, op 11 september 2001.
Waar dit artikel over gaat, is de ONVERMIJDELIJKE totaal-conclusie van de redenatie, dat simpele burgervliegtuigen NOOIT DOOR EEN STALEN GEVEL GEGAAN KUNNEN ZIJN. Precies dát gegeven maakt, dat je dus de conclusie MOÉT trekken, dat het geen (verkeers)vliegtuigen waren..! Ook al zag jij het met eigen ogen en zagen honderden miljoenen op de wereld hetzelfde.. Toch ‘echt’ de vliegtuigen de gevel invliegen..!
Simpel gezegd komt het er bij deze eerste stap op neer, dat de gevels van het WTC-torens voor de boterzachte aluminium vliegtuigen gelijk geweest moeten zijn, als een frietsnijder-mes voor een aardappel .. Geen ontkomen aan, dat die aardappel het aflegt tegen de kracht van het mes en de druk van de ‘botsing’. De aardappel wordt in stukken gesneden. De aardappel tot patat gereduceerd. Het vliegtuig zou te pletter moeten vliegen..! Kijk nog eens bovenaan het artikel naar de giga-stalen constructie van de gevel-elementen..!
Wat zien we echter op de officiële beelden..?
Het vliegtuig gaat met een volledig omgekeerde logica, simpel als een heet mes door de boter..!! De beide vliegtuigen glijden door de stalen voorpui van de Twin-towers, WTC 1 en WTC 2 alsof er helemaal geen pui is. En ze verdwijnen daarbij met een snelheid, die niet eens afneemt, récht door de gevel het gebouw in. ONMOGELIJK DUS..
De neus van passagiersvliegtuigen en de hele verdere constructie van verkeerstoestellen, is niet berekend/gebouwd op crashes; een vliegtuig hoort netjes op te stijgen en evenzo netjes te landen. Het vliegtuig is ZO LICHT MOGELIJK ontworpen, maar wel geconstrueerd om in elkaar te blijven zitten in de lucht en enorme lasten te dragen. Maar het is nogmaals niet geconstrueerd om heel te blijven bij het neerstorten/te pletter vliegen.. Kijk bijvoorbeeld eens naar de ravage van al die simpele crashes, waarbij een vliegtuig alleen nog maar tegen een schuine bergwand aan vloog. Hier hebben we het over een mega-botsing van een vliegtuig tegen een stalen constructie die niet meegeeft.
Wanneer we hieronder de foto’s bekijken van de schade aan een vliegtuig, die alleen vogels of hagel al aan kunnen veroorzaken, is dat bizar. Vóórin de neus van een passagiersvliegtuig zit enkel een vluchtradar en daarachter is het allemaal relatief open, naar de cockpit en de rest van het vliegtuig toe.
De patatsnijder-vergelijking is dus niet ‘zomaar’ gedaan; de voorwaartse kracht die de snelheid van de vliegtuigen teweegbrengt, komt in één keer in aanraking met de stalen gevel van de WTC-gebouwen. Volgens de wetten van de dynamica, is het eenvoudig om je voor te stellen dat de tegenovergestelde gebeurtenis, DEZELFDE vergelijking oplevert. Dat betekent dus, dat je het vliegtuig stil op de grond zou zetten, om vervolgens met een snelheid van zo’n slordige 700 km/u een aantal van de stalen elementen tegen het vliegtuig aan laat smashen..
Kortom, we worden in de maling genomen, ons wordt een illusie voorgeschoteld, die we net als een goocheltruuk, niet doorzien, omdat we feitelijk onszelf in de maling nemen, door de illusie niet te doorzien: we zien het toch..? Dan gebeurt het toch ook..?? NEE, FOUT!
x
Voor veel mensen is dit gegeven met de vliegtuigen, een aanwijzing van een ‘digitale truuk’ die met de filmpjes is uitgehaald; deze zouden zódanig gemanipuleerd zijn, dat we een fake-crash te zien krijgen. En dat is ook FOUT! Want na de inslag is er wel degelijk een gat in de pui geslagen toch.. Hoe kan dat dan? Natuurlijk dient zo’n gat dan als bewijs voor die boterzachte gevel; maar we hadden al geconcludeerd, dat dat dus niet klopt.. En daarmee komen we dan bij de volgende stap van de logische deductie:
Dat betekent dus, dat die beide gaten, die vliegtuigsilhouetten in de beide WTC-gebouwen, er op een andere manier in zijn gemaakt..! De bedoeling van de hele zinsbegoocheling is dus, dat we met z’n allen dienen te geloven, dat het verkeersvliegtuigen waren, die de torens invlogen. Tot zover het bekende verhaal. Tot zover de officiële versie, de aangereikte ‘logica’. VALSE LOGICA dus. Want wat er werkelijk gebeurd is, zien we niet.. Dat valt alleen te reconstrueren; en laat Dik Kok daar nou nét een specialist in zijn.
Hier het hele verhaal op een rijtje, in deze YouTube. Kijk maar eens naar de ongelooflijke kwetsbaarheid van verkeersvliegtuigen, die dus zo licht mogelijk geconstrueerd worden. En pas wanneer de vliegtuigen worden gesloopt, ook via een crash, blijkt waar hun kwetsbaarheid ligt. Als er bijvoorbeeld stalen werktuigen (!) aan te pas komen..
x
x
Lasergaten in de beide WTC-gevels, en
X
vliegtuigen die vervangen zijn door… drones!!
x
Door een ‘achterwaartse deductie’ te doen, kun je dus niet anders doen, dan tot de conclusie komen, dat de silhouetten-gaten in de gevel ‘dus’ op een andere manier zijn ontstaan, dan door de ‘vliegtuigen’. Immers, zojuist hadden we conclusie getrokken, dat het geen vliegtuigen GEWEEST KUNNEN ZIJN, die deze gapende gaten in de WTC-gevels hebben gemaakt.
Maar wat kan dit dan wel geweest zijn..? De hypothese opstellend, komen we bij de enige mogelijkheid, namelijk dat de gaten erin zijn ‘gemaakt’. En daarbij is de énige conclusie, dat er gebruik is gemaakt van ultra-moderne laserwapens, die deze gaten gemaakt hebben.
Waarschijnlijk voel je nu, net zoals wij dat hadden, toen we de eerste keer dit fabelachtige werkstuk van de Nederlander Dik Kok zagen, heel veel weerstand; je hakken als het ware in de grond.. Zo van: “Dat kan niet waar zijn!”.. Maar probeer bij het verder lezen vooral deze weerstand even in ‘neutraal’ te zetten en gewoon logisch de redenatie te volgen. Want je zult merken, alleen al aan dit artikel, dat een grotere waarheid zich toont.
In dit artikel behandelen we dus het deze week gepubliceerde werk van de Nederlander Dik Kok. Dat mogen we exclusief doen, waarmee WantToKnow de primeur heeft. En wij zijn hier in dit artikel alleen in staat, de beide publicaties/boeken, die in vooralsnog in een ‘limited edition’ van 300 sets zijn uitgegeven, slechts in het kort ‘samen te vatten’. We volgen daarbij dus de rode lijn van het verhaal, zoals Dik Kok (bouwkundig ingenieur van beroep) dat in deze boeken beschrijft. Dit zijn die beide boeken, die je ook exclusief bij WantToKnow.nl/be kunt bestellen:
De flitsen die de laser-kanonnen verraadden..!
Sinds de aanslagen van 11 september 2001 worden geanalyseerd, door vele honderdduizenden speurneuzen op het internet, blijft, of moeten we zeggen ‘BLEEF”, één feit continue onopgelost.. Het gaat daarbij om de onverklaarbare lichtflitsen, die te zien zijn bij de impact van de ‘vliegtuigen’ in de gevels.. Ook bij de eerste aanslag was deze impact heel duidelijk waar te nemen, ook al is deze maar één keer gefilmd. Op de film van de gebroeders Naudet, blijkt ook het eerste ‘vliegtuig’ een dergelijke lichtflits te ‘ontmoeten’, op het moment dat het de WTC-torengevel raakt.. Hier zie je de inslag van het tweede vliegtuig, waarbij vlak ná de impact de gevel NOGMAALS wordt beschoten, met de bedoeling de vleugel/motor-gaten te produceren.
En precies DIT vraagstuk, het vraagstuk van de lichtflitsen, is de hielsteen, de sleutel in het werk van Dik Kok. Want de enige conclusie die we kunnen trekken uit het FEIT dat een vliegtuig nooit door de gevel gegaan kán zijn, EN het FEIT dat er WEL vliegtuig-silhouette-gaten in de gevels zijn ‘gemaakt’, is dat deze gaten gemaakt zijn, VLAK VOOR HET MOMENT dat deze ‘vliegtuigen’ de gevel raakten…! Want daarvoor waren ze er nog niet, en direct na impact waren ze er wel.. En zowel bij de eerste als bij de tweede impact, is DEZELFDE flash te zien. Kijk hierboven naar het bijna samenvallen van die flits en het moment van impact.
x
We laten je met trots deze eerste film zien, waarin de ENIGE optie waarop de gaten in de beide WTC-toren gemaakt kunnen zijn, wordt uitgewerkt. Laserstralen vanuit laserkanonnen, die een -bij daglicht- onzichtbare lichtstraal afschieten op de krachtig stalen gevel van de gebouwen. Preciés op de positie waar het ‘nepvliegtuig’ de gevel in vliegt. En dat allemaal om de wereld de illusie te verkopen, dat een gekaapt passagierstoestel zich in elk van de torens zou hebben geboord. ONMOGELIJK zeggen we dus nogmaals.
Kijk en volg de deductie-techniek, waarbij verschillende zaken (o.a. getuigenverklaringen) het afschieten van de laserkanonnen bevestigen. Vanzelfsprekend zal door deze openbaring de focus van veel onderzoekers wereldwijd richting de gebouwen gaan waar de laserkanonnen hebben moeten staan. De enorme gaten in de WTC-gevels hebben deze posities feitelijk verraden, doordat eenvoudig de lijn van inslag, de zéér waarschijnlijke plaats van het afvuren bepaalt..
x
Deze 15 FEITEN bewijzen dus dat het geen passagierstoestellen zijn geweest
- Getuigenverklaringen en beelden dat de vliegtuigen die in de Twin Towers vlogen geen passagiersvliegtuigen waren.
- Een rapport van Boston Air Traffic Control dat aantoont dat de AA11 niet in de Noord Toren is gevlogen, maar richting Washington doorgevlogen was.
- Het tijdpad van het militaire vliegtuig dat wel in de Noord Toren is gevlogen in vergelijking met dat van de AA11 en de bijna botsing met de UA175..
- De onmogelijk hoge snelheid van een passagiersvliegtuig kort voor de inslag in de Zuid Toren.
- De onmogelijke beeldverstoringen van een passagiersvliegtuig voorafgaand aan de inslag in de Zuid Toren.
- De extreem heftige explosies in de Twin Towers die onmogelijk het gevolg kunnen zijn van een passagiersvliegtuig die tegen het gebouw aan vliegt.
- De onmogelijke penetratie van een licht geconstrueerd aluminium passagiersvliegtuig in een zwaar geconstrueerd gebouw van staal en beton.
- De neus van het tweede toestel die door de tegenoverliggende gevel weer naar buitenkomt, voordat het toestel explodeert.
- Een apparaat onder het toestel dat niet voorkomt bij passagiersvliegtuigen. (zie tekening hieronder!)
- De gaten in de gevels van de Twin Towers waar onmogelijk een Boeing 767 doorheen past.
- Schade aan de gevel die onmogelijk veroorzaakt kan zijn door een passagiersvliegtuig.
- De voorbereidingen in de Twin Towers in de maanden voorafgaand aan de aanslagen.
- Radarbeelden die verraden dat er drones naast het toestel vlogen dat richting de Zuid-Toren vloog.
- Infrarood laser doelaanwijzer punt op de gevel van de Zuid Toren vlak voordat het toestel door de gevel vliegt.
- De militaire toestellen en veel onbekende, gecamoufleerde toestellen, die boven New York op het moment van de aanslagen.
Vanzelfsprekend komt in het tweede deel op zeer uitgebreide wijze aan de orde, hoe dit allemaal in het werk is gegaan. Waar de lasers opgesteld dienden te zijn en bijvoorbeeld ook, dat enkele getuigen de laserkanonnen hebben gehoord. (“Het leek wel of er raketten werden afgevuurd”…) Kortom, wanneer je gaat zoeken en de hypothese van de laserkanonnen tracht te onderbouwen, blijkt veel materiaal aanwezig te zijn, op plaatsen waar nog maar weinigen gekeken hebben. Al dit materiaal is verzameld door Dik Kok en in deze boeken verwerkt.
Kijk eens naar dit plaatje hiernaast van de schade die aan de gevel van de Noord-toren toegebracht is. De officiële verklaring is dus dat deze schade door de linkervleugel van het ‘passagiersvliegtuig’ veroorzaakt zou zijn. Allereerst klopt deze schade niet met wat we gezien hebben bij de impact: de vliegtuigen vlogen ZONDER SCHADE de gevels in. Dat betekent, wanneer we naar deze schade kijken, dat deze zware stalen balken VOLLEDIG DOORMIDDEN HADDEN MOETEN ZIJN..!
De volgende stap is echter veel belangrijker voor de reconstructie van de positie van de laserkanonnen. Zoals je in de tekst onder het plaatje kunt lezen, geeft de vorm van de schade ook veel informatie over de positie van datgene wat de schade toebracht. Een laserkanon dus, dat zich links van dit WTC-gebouw heeft bevonden. Auteur/onderzoeker Dik Kok heeft door nauwgezette reconstructies, de posities van de -naar alle waarschijnlijkheid- 4 kanonnen kunnen deduceren.
x
* *
X
Hoe de vliegtuigen werden vervangen door… drones/kruisraketten!
X
Het is natuurlijk een logische volgende stap in de deductie van feiten en gegevens, wanneer je tot de conclusie bent gekomen, dat de vliegtuigen vervangen zijn door drones (en een kruisraket voor het Pentagon..), dat je gaat kijken of deze ‘wissel’ zichtbaar is op radar en verdere vluchtgegevens van de 4 vliegtuigen. Want uiteraard zijn die dinsdag deze passagiersvliegtuigen oorspronkelijk wel degelijk opgestegen van de luchthavens. Overigens gaan we ons hier even niet te buiten in het noemen van alle plaatsnamen en vluchtnummers, omdat dat algemeen bekend is en hier slechts leidt tot een boel data-spaghetti..
Uiterst minutieus heeft auteur/onderzoeker Dik Kok deze volgende stap onderzocht en gedocumenteerd in zijn deel I van zijn boeken ‘9/11, de andere waarheid’. De feiten, waartoe hij in staat is geweest, ze bij elkaar en naast elkaar te leggen, zijn evenzo verbijsterend als de hierboven besproken informatie, die hij vond over de impact van de drones/ ‘vliegtuigen’ in de WTC-torens. Overigens is voor de impact in het Pentagon zéér waarschijnlijk een cruisemissile gebruikt, dat onder een F-16 heeft gehangen en vlucht AA77 heeft vervangen. Kijk eens naar deze OFFICIËLE GEGEVENS, waarbij duidelijk -voor de ‘buitenwereld’ de wissel te zien is, op de plaats van de hoogtewissel in het vluchtverloop:
In het 70-pagina’s tellende eerste deel van deze boeken, komt de auteur/onderzoeker met uiterst gedetailleerde bewijzen van de ‘swapps’; de wissels van vliegtuig naar drone/kruisraket. Wat daarbij essentieel is, is het FEIT dat op dezélfde hoogte en op dezelfde plaats natuurlijk geen 2 vliegtuigen kunnen vliegen. Wat betekent dat wanneer je een verschuiving ziet in het hoogteprofiel van de vlucht van een toestel, je ervan uit kunt gaan, dat er sprake is van een ANDER TOESTEL. Dit detail is door weinigen gezien en door héél weinigen als zodanig geïnterpreteerd. Laat staan dat het de meest essentiéle informatie was, die de wisseling aantoonde van vliegtuig naar WAPEN..
Hieronder zie je de wisseling van de vlucht United Airlines #UA175. Kijk naar het cirkeltje in het rechter diagram, en vervolgens naar het officiële vluchtprofiel in de linkergrafiek. Je ziet hoogtesprong van het vliegtuig, waarbij te zien is, dat in 2 minuten een verschil optreed van 2000 foot (600 meter) (van 31.000 naar 33.000 foot). Daarbij week de UA175 volledig af van de haar, door de verkeersvluchtleiding toegewezen hoogte. Vervolgens maakt het ‘nep-vliegtuig’ een duikvlucht, om te pletter te gaan slaan tegen WTC-toren #2. Sorry, door daar naar binnen te glijden..
Dit deel 1 van beide boeken geeft ook een indringende inleiding in de gebeurtenissen op die dag, die vaak details lijken, maar mét elkaar het beeld versterken van de mega-manipulaties die die dag plaatsvonden. We presenteren je het uiterst gedetailleerde werk van Dik Kok, dat je -zoals gezegd- uiterst nauwkeurig in zijn boek(en) kunt nalezen, inzake de vliegtuigwisselingen, waarbij de 2 passagierstoestellen werden vervangen door 2 drones (bedoeld voor WTC-torens) en 2 kruisraketten (bedoeld voor Pentagon).
Kijk op dit filmpje naar de 3 vliegschema’s van de 4 vluchten..
X
- Het officiële verhaal van de Amerikaanse regering, waarbij de vliegtuigen natuurlijk NIET door de drones en kruisraketten werden vervangen.
- Het WERKELIJKE vliegschema, waarbij duidelijk de SWAPS, de wisselingen tijdens de vlucht te zien zijn. In radarvrije zones worden de transponders van de verkeersvliegtuigen uitgezet en op hetzelfde moment in de drones/kruisraketten (met uiteraard dezelfde CODE) aangezet. Voor een vluchtverkeersleider is dit niet of nauwelijks zichtbaar en is slechts af te lezen aan het vreemde toestel dat vaak in de buurt van het (te vervangen) passagierstoestel ‘rond hangt’.
Vooral is duidelijk dat de 2e kruisraket, die ook bedoeld was voor het Pentagon, 40 minuten TE LAAT was. In de terroristische leiding van deze dag is toen besloten deze kruisraket in Shanksville te laten neerstorten. - Er is een ORIGINEEL VLUCHTPLAN te reconstrueren, op basis van het terug rekenen en dus elimineren van de vertragingen. Overigens is het daarbij uiterst creepy, dat de geplande inslagen een zeer geraffineerde inslagtijd zouden hebben opgeleverd. De cijfers 9-11 zouden bij ALLE 4 de inslagen terug zijn gekomen in de klokcijfers…!! Een teken van symboliek, die de machthebbers achter de schermen niet vreemd is. Sterker nog: gebruikt wordt bij ALLE GROTE AANSLAGEN EN TERRORISTISCHE GEBEURTENISSEN… (Voor velen onzichtbaar, door weinigen gekend!)
Bij de geraffineeerde vertekening van de feiten, zijn niet alleen de Amerikaanse burgers met een mega-trauma opgezadeld, maar de hele wereld schudde bijna letterlijk op haar grondvesten. Het is bijzonder te zien hoe volledige teloorgang van oprecht nieuws plaats vond. Dat dit werd vervangen door valse berichtgeving en mind-fuck berichten, waarbij het idee van de vliegtuigkapingen diende te worden ingebed in het collectieve geheugen van mensen overal ter wereld.
Zódanig dat we nog stééds rondlopen met onze ‘precieze herinneringen’ aan deze dag. Herinneringen die, zo blijkt uit de boeken van Dik Kok, wel degelijk zijn vertekend en gemanipuleerd. Zo relatief eenvoudig is het dus om in de maling genomen te worden.. Zelfs deze auteur/onderzoeker kon alleen door het toepassen van krachtige ’terugwaartse logica’ dit verhaal maken, op basis van oprecht onderzoek. Maar…
Het verhaal is niet af; sterker nog: het begint nu pas…
Vanzelfsprekend is het hele verhaal rondom deze ‘andere waarheid’ niet volledig. Dat kán ook niet, ondanks de bijna 2 jaar die Dik Kok (pseudoniem) aan deze zaak heeft gewijd. Maar er is met dit verhaal in onze ogen wel een mega-stap gemaakt. Er wordt namelijk een essentiële sleutel aangereikt aan al degenen die zich bezig houden met waarheidsvinding rondom deze immense en vooral traumatiserende gebeurtenis. Het is voor de verwerking van dit trauma en voor begrip rondom de wereldwijde onderdrukking van de mensheid, van essentieel belang, dat deze sleutel nu beschikbaar is.
Het uiterst gedegen en minutieuze onderzoek van Dik Kok zal essentiële puzzelstukken aanreiken aan al die mensen, die zich vaak al 15 jaar bezig houden met deze monsterlijke aanslagen, waarbij -alleen bij de aanslagen- ca. 3000 mensen het leven lieten. De krachten achter deze VALSE-VLAG-aanslagen waren in staat een oorlog te starten, die inmiddels aan bijna 2 miljoen burgers en militairen het leven kostte. Het militair-industrieel complex in de VS kon zich na deze aanslagen in de handen wrijven: het budget van het Pentagon (Ministerie van ‘Defensie’) werd met 50% verhoogd en bereikte het schandalige record van US$ 600 MILJARD+ En ja, dat is PER JAAR.. En dat allemaal om een man op een ezeltje, hoog in de bergen van Pakistan/Afghanistan te pakken te krijgen.
De beide boeken..
Op dit moment zijn (Engelstalige) exemplaren van deze boeken onderweg naar de bekende 9/11-onderzoekers in de wereld. Mensen van faam inmiddels, die op hun beurt nóg meer mensen kunnen bereiken en hen mobiliseren om MEER BEWIJS te verzamelen rondom deze nieuwe feiten-reconstructies. Er zijn op veel punten aanknopingspunten wat dat betreft en deze boeken zullen de hoeksteen vormen voor deze nieuwe richting van onderzoek en het verzamelen van nog meer gegevens.
Wij bieden je in ieder geval hier op deze plaats de mogelijkheid om zelf deze boeken te bestellen. We weten dat ze niet goedkoop zijn, niet voor iedereen aan te schaffen dus, maar besef daarbij dat de boeken veel investering hebben gekost om te produceren. Niet alleen de digitale druk en binding bij deze lage oplage is kostbaar, maar ook de opmaak en redactie hebben veel geld gekost. De auteur/onderzoeker heeft daarbij ook nog niet eens zijn eigen tijd (ruim 2 jaar!) meegerekend..! Het gaat hem er vooral om, dat deze info de wereld in gaat..!
Deze ‘limited edition’ van de boeken, zal desalniettemin snel verkocht zijn. Dik Kok heeft de intentie, daarná eenzelfde, goedkopere editie uit te brengen. Wanneer dat zal zijn, hangt af van de acceptatie van de eerste, limited edition.
Hoe bestellen?
De boeken hebben een omvang 70 pagina’s en zijn gebonden/genaaid in een speciale harde cover, full color geprint en hebben een liggend A4+-formaat (oblong, 24 x 31 cm). De boeken worden per set (deel I en II) geleverd. Die set kost € 75,- (incl. btw) waarbij nog € 5,- handling/verzending komt.
We verkopen de boeken zelf niet, maar sturen je bestelling graag door naar het verkoopkanaal. Wil jij één van beide boeken, of de boekenset bestellen, dan kan dat op de volgende manier:
- stuur een bestelling per e-mail naar info@wanttoknow.nl en meld je naam, adres, postcode/woonplaats en je telefoonnummer.
- wij sturen je mail door aan de verkoper en deze al je een bevestigingsmail sturen en een banknummer voor de betaling. Na ontvangst van deze betaling sturen zij je bestelling met enkele dagen naar je toe.